Toon posts:

n°°B vraagje

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoe verwijder je de cpu koelervan een amd? 8)7

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
schroeven,
klemmetje verwijdern :?

Verwijderd

Topicstarter
liefstgewoon antwoordenzonder links want pc ligt open en vijsjes zijn losgedraaid aan mobo

Verwijderd

Topicstarter
kan da dat het beetje hard vast zit

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 20:21:
liefstgewoon antwoordenzonder links want pc ligt open en vijsjes zijn losgedraaid aan mobo
En nu in het Nederlands :D

Normaal zijn het schroefjes, klemmetjes of superlijm :P

Zoals AMD_er ook al zei

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

schroevendraaier ---> clipje ---> los
schroevendraaier ---> bouten ---> los
|:( |:(

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Verwijderd

Topicstarter
superlijm?

• Maarten
  • Niet online
alexandervisser schreef op 13 December 2002 @ 20:22:
[...]

En nu in het Nederlands :D

Normaal zijn het schroefjes, klemmetjes of superlijm :P

Zoals AMD_er ook al zei
kom eens online >:)

maar die cooler heb je een link voor ons, :?
of een picie oid :?

Verwijderd

Topicstarter
Kweenie wavoor dingetjeet is gewoon standaar maar het zit precies hard vast, hard rukken aan het blokje?

• Maarten
  • Niet online
je moet uitkijken dat je je core niet beschadigd,

maar waarom moet ie er vanaf :?

Verwijderd

Topicstarter
cpu unlocken

• Maarten
  • Niet online
oke dan,

maar heb je geen link met een afbeelding of type :?

Verwijderd

Topicstarter
weet het niet :s:s:s:s:s

• Maarten
  • Niet online
daar kunnen we dus niets mee,

het merk dan :?
heb je geen doosje daarvan :?

Verwijderd

ik heb het ook gehad ik kreeg hem ook niet los>>>

eerst met een schroefen draaier heeeeeel hard drukken
dan dus drukken en duwen naar voren dan schiet hij los :P

Verwijderd

Topicstarter
nee jammer jammer, is mijn pc niet

• Maarten
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 20:31:
nee jammer jammer, is mijn pc niet
we kunner hier dus niets mee eigenlijk

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Klemmentje ff richting mobo drukken (niet te hard) maar net om klipje heen.

Zou je wel gaan unlocken als je je koeler er geen eens af krijgt :?
(vergeet niet dat hij er ook weer op moet >:) :+

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Als je dit al niet kan raat is je aan de CPU niet te unlocken! dit gaat mis.. laat het maar lekker zitten.. zet je pc weer aan en laat het zo!

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07-2025

Speedy-J

AMD Enthusiast

Als je morgen nog lekker wilt gotten ,ken je beter met je vingers van het spulletje afblijven.
Het is niet helemaal voor jou weggelegd om te gaan unlocken ,dus forget about it of laat het een "vak bekwaam" iemand doen ,ook op eigen risico natuurlijk :)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• De_Bastaard
  • Laatst online: 18:48
Sorry maar als je niet weet hoe je je koeler eraf moet krijgen, hoe wil je dan wel gaan unlocken :?

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-02 21:07

vehpol

Go Go Gadget!

De_Bastaard schreef op 13 December 2002 @ 21:46:
Sorry maar als je niet weet hoe je je koeler eraf moet krijgen, hoe wil je dan wel gaan unlocken :?
En als je dan al hebt ge-unlockt, hoe wil je een beetje lekker oc'en. Daar is toch wel wat kennis voor nodig van zaken. (buiten een goede cooler die je nu gaat mollen, tenminste, daar lijkt het nu op)

Ceci n'est pas une signature!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

Inderdaad, als je nog niet weet hoe je een Socket A cooler eraf moet halen (hoewel je toch duidelijk die klemmen ziet) moet je absoluut niet aan unlocken beginnen |:(

En Dingstje007 maakt weer eens de provincie waar ik ook woon, belachelijk :(

Verwijderd

Weet je wel wat unlocken is?
Heb je ooit al een pc open gehad?
Weet je wat een pc is?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 23:06:
Weet je wel wat unlocken is?
Heb je ooit al een pc open gehad?
Weet je wat een pc is?
LOL, ik vroeg het me ook al af.

Verwijderd

Misschien heeft hij al geunlockt ma krijgt hij die cooling er bij deze pc niet af

Verwijderd

Ik denk dat dingsje007 een kindje van 12 is. Z'n andere topic gaat ook helemaal nergens over. Ff melden in SM... maar ik gok erop dat iemand me al voor is.

Voor dit topic was iemand me voor, maar ik heb de user ff gemelt. Hij is dus 15 en al z'n topics zijn dicht. Dus echt allemaal...

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 23:29 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 23:23:
Ik denk dat dingsje007 een kindje van 12 is.
Hier de gouden tip voot het eraf halen van je koelblok, pak een grote hamer en sla hard op je koelblok, na een paar klappen zal hij vanzelf losschieten, en niet tegen papa zeggen hé...

Verwijderd

Topicstarter
Kheb thuis een P4 wat gewoon losschroeven is en kheb nog nooit met AMD gewerkt, maar kweet wel hoe te unlocken. En ja mijn pc is al opengeweest en ja ik weet wat een pc is, doe niet zo onozel

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Heb je al met P3 gewerkt?

Verwijderd

Wie doet er nou onozel?

En volgens mij was een P4 koeler erafhalen (tenminste dat plastic ding wat aan je mobo zit) moeilijker als het afhalen van een Athlon koeler.

En het mooie is dat een Athlon koeler dus een 100% standaard koeler is. Deze zijn identiek aan Socket 5,6,7,8,A,370 enz. Oftewel de P4 koelers zijn juist anders, socket A koelers zijn zo standaard als iets.

Je hebt alleen nog andere bij slot processors, maar dat is ook niet moeilijk om daar de koeler af te halen. En je hebt ook nog oudere processors (socket 4 ed) maar die zijn hetzelfde alleen kleiner (en compleet overbodig)

En ik denk dat als je echt weet hoe je moet unlocken (en niet alleen een tutorial gelezen) dat je dan ook wel weet hoe je een koeler eraf moet halen.

Wel ff een waarschuwing: DOE VOORZICHTIG, JE KAN ER BETER VANAF BLIJVEN! Athlons zijn zeer gevoelig en breken heel snel.

Jij hebt een Duron geloof ik, en die brokkelen heel snel af maar kunnen iets hebben. Een XP aan de andere kant is veel harder, brokkelt niet snel af. Maar al breekt er maar 1 superklein stukje af dan issie al dood.

Als het niet je eigen pc is doe em dan dicht en blijf er vanaf, je weet niet waaraan je begint. En misschien kan je beter eerst proberen de FSB te overclocken.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 23:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kmoe toch ergens beginne
:(

Verwijderd

Topicstarter
is een duron geen athlon dus potloodstreepjes zetten over L1 bruggetjes?

Verwijderd

Topicstarter
en als ik niets mag vragen voor dat ik hier een kind van 12 genoemd wordt ...

Verwijderd

Leer eerst eens wat een mamaplank is en een processor, zodra je die twee kan onderscheiden ga je verder naar stap 2, haal je pc geheel uit elkaar en sleutel hem weer in elkaar, stap 3, doe het voor iemand anders met nieuwe hardware, hierna ga je pas overklokken, als je alles van hardware weet, niet eerder.

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Ik dacht dat je perfect wist hoe het moest.... En nu vraag je aan ons "hoe het weer moet"..

Ik ben er 99% zeker van dat jij straks je proc molt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 23:40:
en als ik niets mag vragen voor dat ik hier een kind van 12 genoemd wordt ...
ooit een gehoord van het knopje EDIT MESSAGE knop je dat je kunt vinden in het venster waarin je typt :?

er zijn genoeg sites te vinden waar staat hoe je zon ding eraf kunt halen!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 23:43 ]

Verwijderd

Edit toets!

En weet je wat L1 bruggetjes zijn?

Of een potlood? En potlood streepjes?

Ook je topic titel is nogal stom, dit hebben modjes je al vaker gezegt.

En als je je gedraagt als een kind van 12 dan wordt je zo genoemd jah.

Ik hoop dat je pappie zometeen thuiskomt en je kop eraf slaat als je z'n PC hebt gemolt.

*Thorry's bloeddruk is iets te hoog geloof ik...

Maar goed dat me vriendin bezig is onder de dekens... Tip van de maand: GoTten terwijl je vriendin pi*pt :+

(Deze post om het niveau van dit topic aan te geven)

[ Voor 186% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 23:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
keej kvraag al niets meer als jullie direct zo agressief zijn wtf is dat hier kmoet toch ergens het leren

Verwijderd

Dit forum is niet voor leren, is voor mensen die elkaar helpen met problemen.

Leren daar hebben we Google, en de (al zij het ietwat brakke) search.

En gewoon netjes typen (opmaak, enters, leestekens, hoofdletters) wordt nogal op prijs gesteld hier.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 23:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wel ik zat met een probleem maar niemand wilt me helpen dus reply dan gewoon niet als je alleen maar negatieve commentaar hebt.

Verwijderd

Dat noemen wij geen probleem. Een probleem is bijvoorbeeld: Mijn 2nd level 64-bits ECC addressing gedraagt zich als 65-bits non-ECC.

Hoe een socket A koeler werkt (of iedere andere koeler) wordt geacht hier te weten. En voordat je een topic opent moet je de FAQ's lezen, Google gebruiken en de search gebruiken. Dit heb je dus duidelijk niet gedaan.

www.slotje.com

En dingstje007: www.watbenjedan.nl

Thnx, nou slotje.

Ohwjah, en als je niet een complete idioot bent en je cpu koeler zit niet op een abnormale manier vast (dus gewoon met schroeven of een klemmetje) dan kan je zelf nog wel verzinnen hoe dat ding eraf moet.

Bij sommige koelers zit er zelfs een heel handvat achtig iets aan....

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 23:54 ]

Verwijderd

Dus je sloopt hem eerst, dan open je een topic, AMD Duron gesloopt :).

En dan post je een foto en wacht je op het commentaar, zo werkt GoT.....

(En voor alle andere vragen eerste de FAQ lezen)

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Ik weet niet of je het begrepen hebt, maar wij proberen te voorkomen dat je je proc molt door hem te unlocken. Hoe je de heatsink kan verwijderen is ondertussen al lang duidelijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 23:47:
keej kvraag al niets meer als jullie direct zo agressief zijn wtf is dat hier kmoet toch ergens het leren
Leren doe je met vallen en opstaan.

Dus ik zou zeggen, duw lekker een schroevendraaier tussen je CPU en koeler, en forceer dat ding er gewoon af.
Weet je tenminste zeker dat de CPU naar de kl#te gaat. Heb je daar ook weer iets van geleerd. 8)7

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:57
Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 23:50:
Wel ik zat met een probleem maar niemand wilt me helpen dus reply dan gewoon niet als je alleen maar negatieve commentaar hebt.
Wees blij dat er mensen zijn die je willen helpen. Alles wat je wil weten kan je lezen. Maar ik begrijp wel dat je graag wil posten omdat dat een beetje het 'mens' gevoel geeft, maar het kan wel lastig zijn :|
Maargoed, lees dus altijd de FAQ en zoek het antwoord op. Ik ben de zoveelste die het zegt, en waarschijlijk vlak voor het slotje...

suc6

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 23:52:
Dus je sloopt hem eerst, dan open je een topic, AMD Duron gesloopt :).

En dan post je een foto en wacht je op het commentaar, zo werkt GoT.....

(En voor alle andere vragen eerste de FAQ lezen)
En zelfs dat is al niet echt helemaal nieuws meer, gebeurt ongeveer 10x per week dus.

Bij sommige mensen tenminste 8)7 waarvan we de naam niet zullen noemen behalve dingstje007

of is het 00 noob

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 23:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is al goed maar moet ik dan dankbaar zijn omdat iemand me hier 12 jarige noemt? En trouwens ik vraag het ook om te voorkomen dat ik em mol.

Verwijderd

Ik wil je gerust nog meer noemen hoor.

I call em as I see em.

Niet vergeten dat ik je ook al een prutser heb genoemd...

www.watbenjedan.nl

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 23:58 ]

• bredend
Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 23:55:
Is al goed maar moet ik dan dankbaar zijn omdat iemand me hier 12 jarige noemt? En trouwens ik vraag het ook om te voorkomen dat ik em mol.
Zolang het enige wat we van je weten is wat je hier op GoT uitspookt vind ik de vergelijking met een 12-jarig jochie niet eens zo slecht :P

Maar als je in de FAQ had gelezen of het had opgezocht dan wist je nu al wat je moest doen en had je me niet zo lang van mijn slaap afgehouden...

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ook de mensen dankbaar die me helpen maar zeggen dat ik een noob ben etc. helpt me niet bepaalt vooruit!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 23:58:
Ik ben ook de mensen dankbaar die me helpen maar zeggen dat ik een noob ben etc. helpt me niet bepaalt vooruit!
Ok, ik begrijp dat jou een noob te noemen niet helpt.
Maar je geeft het eigenlijk zelf al aan in je topictitel dat het toch wel een noob vraag is. :O

• bredend
Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 23:58:
Jawel, want je wil geen n00b zijn, en dus ga je volgende keer ervoor zorgen dat je geen n00b vragen hoeft te stellen, want dan word je niet geholpen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik stop men plannetje al, alles mooi weer in kastje en gedaan met een amd te oc'en :( nu je zin?

Je probeert dan es initiatief te nemen en mensen breken je af omdat je iets niet weet, mooi zo.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 00:07 ]

• Steve

Steve

Krokodil \o/

JA :P

Leuk toch, problemen van anderen oplossen :z

[ Voor 83% gewijzigd door Steve op 14-12-2002 00:06 ]

Verwijderd

He jammer, had eigenlijk al gehoopt op pics van een schitterend afgebrokkelde core van een AMD :X

• bredend
Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 00:04:
Ok ik stop men plannetje al, alles mooi weer in kastje en gedaan met een amd te oc'en :( nu je zin?

Je probeert dan es initiatief te nemen en mensen breken je af omdat je iets niet weet, mooi zo.
Dankzij ons hoef je un geen nieuwe te kopen. En waarschijnlijk was je met je schroevendraaier ook uitgeschoten en kon je een nieuw mobo kopen....

en wat zeggen we dan??? ;)

• RoadKill21
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 23:40:
[...]

Leer eerst eens wat een mamaplank is en een processor, zodra je die twee kan onderscheiden ga je verder naar stap 2, haal je pc geheel uit elkaar en sleutel hem weer in elkaar, stap 3, doe het voor iemand anders met nieuwe hardware, hierna ga je pas overklokken, als je alles van hardware weet, niet eerder.
Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 23:55:
Nee ok, maar als mensen als bijv. Amd-er je vraagt wat voor soort koeler het is,
dan antwoord je met weet ik niet, hij vraagt je daarna nog of er misschien iets op de doos van de koeler staat, zodat we meer informatie te weten komen over jouw "probleem".
Dit zijn eigenlijk in principe dingen die je allemaal op voorhand had moeten doen,
je bent nog niet zo bekend hier op GoT, dat is ook niet zo erg, maar er zijn al een _heleboel_ mensen die je erop hebben gewezen om de FAQ's door te lezen,
aan de hand van je reply's en topics, heb je dat nog steeds niet gedaan (of niet grondig)
Dus Nogmaals: Lees eerst álle FAQ's goed door en zoek wat meer info, om het duidelijker te kunnen omschrijven en dan pas is het de bedoeling dat je gaat posten...

Verder ben ik het met de bovenstaande reactie van Keesjes eens...
eerst ervaring opdoen met hoe om te gaan van pc's dan ga je ermee experimenteren enzovoort...

Dus probeer meer info te geven, doe eerst goed voor onderzoek
of je het ergens anders kan vinden, dan kijk je in de search of er al eerder iets over geschreven is, zoniet dan ga je een post doen/topic openen...

Het lijkt me beter voor jou om eerst naar beginnersweb te gaan

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Verwijderd

bredend schreef op 14 December 2002 @ 00:08:
[...]
En wat zeggen we dan??? ;)
Wat een *** 8)7 8)7 :?
Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 00:07:
He jammer, had eigenlijk al gehoopt op pics van een schitterend afgebrokkelde core van een AMD :X
Jammer idd...

• RoadKill21
  • Niet online

RoadKill21

Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 00:10:
[...]

Wat een *O*E*N :? 8)7 8)7 :?

[wannabemodmode: een beetje aardig doen mag ook wel, ookal is zijn start niet geweldig, een beetje respect naar je medemens is ook wel fijn ;) //]

Jammer idd...

[ Voor 30% gewijzigd door RoadKill21 op 14-12-2002 00:12 ]

• messi
  • Laatst online: 21:42
bredend schreef op 14 December 2002 @ 00:08:
[...]

Dankzij ons hoef je un geen nieuwe te kopen. En waarschijnlijk was je met je schroevendraaier ook uitgeschoten en kon je een nieuw mobo kopen....

en wat zeggen we dan??? ;)
dankjewel :)

maar als ik je andere topics zo eens doorlees zie ik dat je alleen maar vragen stelt die je met de search of met google kan vinden.
het is niet zo dat er hier geen noobs mogen komen, maar een beetje kennis van zaken word wel op prijs gesteld.
als je al niet eens wee hoe je een koelblok van het socket af moet halen, moet je jezelf toch eens afvragen of dit wel hetgene is wat je wilt.

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Verwijderd

Volgens mij is z'n pappie thuis want hij reageert niet meer. Of hij zit in een hoekje te huilen...

En ik heb em al gemeld in SM dus daar hoeft niemand zich meer druk over te maken.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 00:13 ]

Verwijderd

RoadKill21 schreef op 14 december 2002 @ 00:09:
[...]

Het lijkt me beter voor jou om eerst naar beginnersweb te gaan
Lees eerst eens de Computer_Idee :P

En nee, Wat een *** Sloeg meer op het dinkie wat waarschijnlijk ook ergens tussen jouw benen hangt...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 00:13:
[...]

En nee, Wat een *** Sloeg meer op het dinkie wat waarschijnlijk ook ergens tussen jouw benen hangt...
Of staat :*)

Verwijderd

Topicstarter
Srry hoor maar sommige reacties vond ik toch ongepast en ik ken tamelijk veel van hardware maar niet van iemand anders zijne, hij hab geen enkele handleiding doosje of wat dan ook dus kan ik zelf moeilijk ook weten wat ik moet doen daarom vroeg ik het.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 00:12:
Volgens mij is z'n pappie thuis want hij reageert niet meer. Of hij zit in een hoekje te huilen...
Nee, hijs boos geworden en is nu bezig de koeler er met een waterpomptang af te trekken :P

Nee ff serieus, dit soort lame actie's worden volgens mij niet zo op prijs gesteld.....

Ik ga toch ook niet vragen welk knopje ik in moet drukken om mijn pc op te starten???

• RoadKill21
  • Niet online

RoadKill21

Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 00:13:
[...]

Ik probeerde het nog netjes te houden :+

Aan dingetje007 (:?)

Succes met de grote reis naar eeuwige kennis en hoop dat je je hierdoor niet uit het veld laat slaan :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 00:14:
Srry hoor maar sommige reacties vond ik toch ongepast en ik ken tamelijk veel van hardware maar niet van iemand anders zijne, hij hab geen enkele handleiding doosje of wat dan ook dus kan ik zelf moeilijk ook weten wat ik moet doen daarom vroeg ik het.
Hardware is hardware, das niet persoons gebonden zoals een ID-pas.....

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 00:16 ]

• RoadKill21
  • Niet online

RoadKill21

Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 00:14:
Hier is het dus de bedoeling dat je www.google.com gebruikt om via het serienummer (wat voor dan ook) erachter te komen wat het wel/niet is...

ik zal er nu echt mee ophouden, want dit is toch alleen maar oomhoog kicken van het topic :/

Verwijderd

Topicstarter
Nee maar er is wel een groot verschil in allerlei bevestigings methoden en khad idd eerst wat faq's moeten doorbladeren.

Verwijderd

Er is helemaal geen groot verschil tussen bevestigings methoden...

99% van de gevallen is het een klemmetje al dan niet met handvat. Dan kan je ook nog moertjes of schroefjes hebben. En een enkel veertje ertussen. Maar dan houdt het op hoor.

En je hebt natuurlijk die P4 gevallen, maar dat vind ik klemmetjes en daar had je al veel verstand van geloof ik.

Ik kan het niet laten maarruh:

HET IS WEER VRIJDAG AVOND

Shit onderhand ook al niet meer |:(

Maar goed dat wij hier modjes hebben om alle gefrustreerde n00bs en GoTters uit elkaar te houden... Waar zijn die modjes??

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/thorchar/restart.gif

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 00:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
K met wat er nu nog gezegd wordt kom ik toch geen stap verder. En nee ik ga niet in een hoekje zitten huilen, maar eerst es wat faqs lezen en ( ik ben wel geen 12 maar toch) is dit een +18 zone of zo?

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Thorry herontdekt de puber die diep in hemzelf verscholen zit ;)

Verwijderd

Jupiler schreef op 14 December 2002 @ 00:23:
Thorry herontdekt de puber die diep in hemzelf verscholen zit ;)
Ik reik diep in mijzelf en trek daaruit...

Een berehap van gister...
Een klein pubertje onder de puisten...
En een amazing apperaat van Jim en Dave dat Socket A koelers verwijderd voor dingetje007

Verwijderd

Topicstarter
Knap, waar kan ik het kopen 8)7 kunne we nu plz de strijdbijl begraven?

Verwijderd

Hmmm, wie kan er dat topic vinden mbt slechte replies.... ik denk dat mijn puber em mee heeft genomen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 00:25:
[...]

En een amazing apperaat van Jim en Dave dat Socket A koelers verwijderd voor dingetje007
Men noemen dit een computerzaak, die wel van wanten weten....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 00:28:
[...]

Men noemen dit een computerzaak, die wel van wanten weten....
Hmmm, das nog eens een mooie computerzaak waar ze je processor voor je unlocken 8)7 :+

W8 ff, m'n puber moet kotsen...

Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics

Daar issie weer!

• -Mous-
  • Laatst online: 02-02 09:40
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/technical/Manual/FC-PGA/ins0007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/technical/Manual/FC-PGA/ins0008.jpg

ALLEEN DAN ANDERSOM!! :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 00:30:
[...]

Hmmm, das nog eens een mooie computerzaak waar ze je processor voor je unlocken 8)7 :+
Zonder garantie zijn er gerust die het doen hoor.....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 00:30:
[...]

Zonder garantie zijn er gerust die het doen hoor.....
True true... maar helaas zijn computerzaken waar men van zaken weet moeilijk te vinden.

Vaker dan niet krijg je een RandStart uitzend Rand-debiel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 00:32:
[...]

Vaker dan niet krijg je een RandStart uitzend Rand-debiel.
Vobus etc noem ik geen computerzaak, alleen zelfbouwers zijn computerwinkels, van die freaks die naar GoT van pc's hun baan gemaakt hebben....
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/technical/Manual/FC-PGA/ins0008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/technical/Manual/FC-PGA/ins0007.jpg

Maak het hem nou niet te moeilijk hé.... :P

• -Mous-
  • Laatst online: 02-02 09:40
Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 00:33:
[...]

Vobus etc noem ik geen computerzaak, alleen zelfbouwers zijn computerwinkels, van die freaks die naar GoT van pc's hun baan gemaakt hebben....

[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

Maak het hem nou niet te moeilijk hé.... :P
Ja, maar de pijlen moeten ook andersom ;)

Verwijderd

Ha ha ha, de laatste 20 min is dit het enigste topic in DOC waar iemand op reageert :)

En je moet dus de schroevendraaier erin zetten, dan een beetje omlaag drukken dan je schroevendraaien in de richting van het blok bewegen en dan voorzichtig minder omlaag drukken zodat ie over het socket klemding omhoog komt.

Hou ten alle tijden een vlakke hand op een liggend mobo om core-crushes te voorkomen.

Ook heb je die met handvat, dan heb je meestal geen schroevendraaier nodig maar doe je hetzelfde met het handvat.

De oplossing voor al je pc-problemen:

Zet de PC op de hoogste kamer die je kan vinden. Doe het raam open.
Geniet van het uitzicht.

Kits een keer naar benee om te kijken of er niemand loopt.

Smijt uwer PC inclusief monitor het raam uit.

Loop naar het stopcontact.

Haal de stekker eruit.

Laat de PC rustig tot een z'n einde komen op de grond.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 00:37 ]

Verwijderd

-Mous- schreef op 14 December 2002 @ 00:34:
[...]

Ja, maar de pijlen moeten ook andersom ;)
Ik ga om half 1 echt niet lopen fotosoepen hoor......

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 00:35:
Ha ha ha, de laatste 20 min is dit het enigste topic in DOC waar iemand op reageert :)

En je moet dus de schroevendraaier erin zetten, dan een beetje omlaag drukken dan je schroevendraaien in de richting van het blok bewegen en dan voorzichtig minder omlaag drukken zodat ie over het socket klemding omhoog komt.

Hou ten alle tijden een vlakke hand op een liggend mobo om core-crushes te voorkomen.

Ook heb je die met handvat, dan heb je meestal geen schroevendraaier nodig maar doe je hetzelfde met het handvat.

De oplossing voor al je pc-problemen:

Zet de PC op de hoogste kamer die je kan vinden. Doe het raam open.
Geniet van het uitzicht.

Kits een keer naar benee om te kijken of er niemand loopt.

Smijt uwer PC inclusief monitor het raam uit.

Loop naar het stopcontact.

Haal de stekker eruit.

Laat de PC rustig tot een z'n einde komen op de grond.
LOL
Eigenlijk moeten we dit topic gewoon open laten zodat alle Gotters even al die frustratie kwijt kunnen. Gooi het ermaar uit jongens.

En voor dingetje007 je bent mijn held, kusje.

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hey Dingstje007 met die foto's en het verhaaltje van Thorry moet je wel een eind komen. Probeer het gewoon, een Duron 700 heb je zo voor 25 euro weer te pakken ergens. En al deze heren zitten jouw af te blaffen maar wel de hele dag hun nieuwe pc'tje van meer dan 1000 euro zodanig op te fokken dat hij in ieder geval met een half jaar weer stuk is, want dan kunnen ze weer een nieuwe kopen.

Gaat het mis dan heb je wel pech, maar dan hoor je er toch weer een beetje meer bij!

Verwijderd

Als je nu eens wat foto's met een digicam maakt, misschien zien we dan wat er aan de hand is, want nu kom je erg dom over...

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-01 12:02

porn*

...take on the world!

Misschien is het wel een orb (-cloon)? Die moet je geloof ik eraf draaien, maar meestal zitten AMD-koelers gewoon met een klemmetje vast waar je een platte schroevendraaier in kan zetten om kracht te zetten. Niet teveel, dan schiet je uit en beschadig je het mobo :)

Bnet pindle#2913

• Vipertje
  • Laatst online: 19-02 16:19
yo earth to torry kan jij ook fatsoenlijk antwoorden op iemand zijn vraag en nie van die debiele antwoorden geven als iemand in iets nie goed is

lamer

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Van debiele antwoorden gesproken..

Verwijderd

WHOOOOOOOO HAHA RIGHT BACK @ JA --- ITS THE WORLDST MOST TALENTED RECORD LADY --- MURDER INC --- THATS THE PRINCESS OF R&B --- MISS ASHANTI

YOU KNOW THE RULE UP IN THE PARTY ME AND CHARLIE

BABY SAY YEAH BABY SAY YEAH --- IF YOU LAUGH ON ME LIKE YOU LOVIN ME --- BABY SAY YEAH BABY SAY YEAH IF YOU DIE FOR ME LIKE YOU CRY FOR ME --- BABY SAY YEAH BABY SAY YEAH LIKE YOU KILL ME, LIKE YOU CONVERT ME --- BABY YOU CAN DY FROM LOVE AND ANY GIVING TIME I DIE FROM LOVE AND THATS WHAT ESCAPE FROM LOVE

HOLLA IF YOU HEAR ME
I THINK THE RAIN IS CALLING MURDAAAAAA
NIGGA, IM LIVING MA LIFE --- FUCKING YOUR WIFE

BLEEDING TO BLOOD AND DY FOR MA SOX, MUTHERFUCKERS

---===|*Murder_I.N.C.*|===---

QUEENS_-*-_BLEEDING TO BLOOD AND DY FOR MA SOX, MUTHERFU*KERS_-*-_QUEENS

Verwijderd

hou gewoon op met je gekut en zorg eerst dat je verstand van die rotzooi krijgt overclocken klinkt stoer bij je vriendjes misschien maar als je het nie kunt krijg je strax gezeik
we waarschuwen je alleen maar omdat je zelf met iemand anders zijn systeem aan het kutten bent

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb effe een tekeningetje gemaakt van de situatie, begin niet metteen te lachen want tis probeerseltje in paint en srry voor ge afmeting
: Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/daxboarder/jah.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 10:11 ]

Verwijderd

ik denk dat je daar niet moet aan beginnen strax zit je daar met een beschadige bordje+ een kappote processor en dat wil je toch niet ?

Verwijderd

Leuk plaatje......

En stop er maar mee, je mag alleen verder gaan als je een videocamera op je project zet, en het filpje opstuurd naar JIJ_BENT_ZEKER_DE_SLIMSTE_MET_COMPUTERS_!!!

:P

Verwijderd

LoL...maar laat de beste kerel gewoon lkkr aan zn systeempje kloten..lijkt wel alsof jullie het motto "van je (dure) fouten leer je" zijn vergeten :+

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:47
LOL [ by the way een groot topic voor een n00b :+ ]

/me @ aardig mode

nou zal ik dan toch iets aardigs zeggen? Kijk-es in je mobo* boekje**

*mobo, afkorting van moederbord / motherboard, een plank met elektronica.

** boekje, papieren bladzijden aan elkaar geniet / geplakt

nou moet ut toch lukken he? Pak anders een 486DX 66mhz of hoger en ga daarmee klooien met een cooler, een een pentium / celeron, want daar heb je geen uitstekende core.... als je zo'n processor kan breken dan wil ik pics :P

EDIT: een handleiding kun je downen... maar je zou stoppen dus een onnodige reply van mij :/

[ Voor 10% gewijzigd door pierre-oord op 14-12-2002 10:51 ]

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Vreemd dat deze nog steeds niet locked is :p

Verwijderd

Dit is gewoon het grote brugkoter_n00b_afreageer topic geworden :P
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.