[XBOX]Sega pack voor €149 mogelijk?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.299 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

gelukkig is dit topic open en als je terugkijkt dan zie je de hele kvk uitslag staan :)

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

naimed schreef op 27 december 2002 @ 02:20:
Kan helaas nu op dit moment niet kijken in de KVK database. ik ben wel eens benieuwd wat daarin staat over Dtel. Volgens mij zijn het pure oplichters. Vage adressen, telefoon onbereikbaar, eigennaar foetsie.... tja de typische eigenschappen
als het je tog nog lukt post het dan ff he. Ik heb trouwens ook een afspraak gemaakt om aangifte te doen. (niet dat het veel zin zal hebben)

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-12-2025

Deem

Ontcijfer mij!

spydoggie schreef op 27 December 2002 @ 18:25:
[...]

als het je tog nog lukt post het dan ff he. Ik heb trouwens ook een afspraak gemaakt om aangifte te doen. (niet dat het veel zin zal hebben)
Database is pas maandag weer online (www.kvk.nl). Wel opvallend was het artiekel in de krant vandaag (weet niet meer welke krant, iig LDB of DBL 8)7 ) waarin stond dat de eigenaar vertrokken was en dat de politie nu ook overtuigt is dat het hier om oplichters gaat.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Verwijderd

Bron: http://www.l1.nl/

Eigenaar D-Tel in Stein: 'Iedereen krijgt zijn geld terug'

'Iedereen krijgt zijn geld terug. Ik heb de boel niet opgelicht'

Dat zegt Barry Maessen eigenaar van electronicazaak D-Tel in Stein. Hij had een grote hoeveelheid electronische apparatuur aangeboden tegen zeer lage prijzen. Maar toen de klanten, die geld hadden aanbetaald, de artikelen wilden komen ophalen, waren de spullen volgens de eigenaar van de zaak bij een inbraak gestolen. Volgens Maessen is hij kort na de inbraak bedreigd door klanten, daarom heeft hij één week niets van zich laten horen. Hij beweert afgelopen maandag alle klanten een brief te hebben gestuurd die is vertraagd door de kerstdrukte. In die brief vertelt hij wat er is gebeurd en hoe alle klanten hun geld terug kunnen krijgen.

/me is erg benieuwd

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Hier kan je naar Barry Maessens telefoongesprek luisteren waarin het een en ander aan de orde komt.

http://www.l1.nl/nieuwsfi...nicazaak%20in%20Stein.WMA

Mijn moeder vertelde dat de ramen bij Dtel en bij zijn ouders zijn ingegooit.

[ Voor 1% gewijzigd door Deem op 28-12-2002 14:15 . Reden: typos ]

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

jaja ik heb alleen mijn naam en telefoon nr achter gelaten zoals zoveel mensen dan kan hij me toch ecdht geen brief sturen.........

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

NightHawk4

Lotte is Liev :>

naimed schreef op 28 december 2002 @ 14:07:
Hier kan je naar Barry Maessens telefoongesprek luisteren waarin het een en ander aan de orde komt.

http://www.l1.nl/nieuwsfi...nicazaak%20in%20Stein.WMA

Mijn moeder vertelde dat de ramen bij Dtel en bij zijn ouders zijn ingegooit.
Een heel deel van de mensen gebeld en allemaal heel vriendelijk? Veel succes verder? Al die brieven hebben we gemaakt aangezien al die mensen bellen te lang duurt :? In die brieven staat dat dat de hele uitleg wat er gebeurt is en wat we met de verzekering hebben geregeld en dat die mensen hun bankrekening nummer moeten doorgeven aan ons. Over dat telefoonnummer **proest** is van een oude eigenaar, maar nieuw nummer doorgeven homaar. Ik weet niet waar daar mee gebeurt is ik heb daar niet mee gebeld :? DUH!

Sorry hoor maar als ik die pruts0r zo hoor, dan heb ik het idee dat ie probeert te redden wat er te redden valt. In mijn ogen is het simpelweg een oplichter en is het hem verkeerd gevallen, nu hoop ik voor de gedupeerden dat ie eieren voor z'n geld kiest en de aanbetalingen daadwerkelijk terugbetaald. Maar ik vrees dat er straks een probleem komt met de verzekeringsmaatschappij die niet uitkeert in verband met blahblahblah, dus de toko failliet en iedereen z'n aanbetalingen kwijt. Hij was geen oplichter want de verzekeringsmaatschappij keerde niet uit (omdat ie de zooi belazerde) dus geen geld :(

Verwijderd

Wij hebben idd ook een brief ontvangen van D-Tel....Nu maar afwachten of we ons geld terug krijgen :7

• OcNewB
  • Laatst online: 26-09-2025
(KICK)!

Hoe is dit nu afgelopen allemaal??

Verwijderd

Ja het is wel erg stil dus ik denk negatief :)

Verwijderd

hmm ik heb tijd geleden besteld maar nix gezien verder. Had ook onder rembours gedaan dus denk daarom :)

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
jij blij :)

-

Verwijderd

*kick* Iemand al zijn geld terug? :)
Op 9 Januari nog meer nieuws van De Limburger:

http://www.limburger.nl/I...C730825%257C213%2C00.html

Aantal gedupeerde klanten D-Tel loopt op tot vierhonderd
Niet alleen klanten, maar ook leveranciers zijn benadeeld. Zoals de Duitser J.Lindemeier van Jolin Communication. Hij leverde op 17december ruim achthonderd bestelde gms's af in Stein, maar zegt geen eurocent van de rekening van 108.112euro te hebben ontvangen.

en meer op bovenstaande link.

[ Voor 173% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 23:24 ]

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

*Kick*
zijn er nog vorderingen ?

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

naimed schreef op 27 januari 2003 @ 12:27:
*Kick*
zijn er nog vorderingen ?
Heb het topic ook een beetje doorgekeken en word nu ook wel nieuwschierig of er al iets gebeurd is. Zou wel nep voor de eigenaar zijn als hij de zaak niet heeft opgelicht.

Signature

• pipo01
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-12-2025
Morgen (donderdag 13 maart) om 21.55 uur op nederland 2 bij het programma "Opgelicht" zal Dtel besproken worden, wellicht dat we wat wijzer worden.

Dus mensen die nieuwsgierig zijn, morgen eerst om 13.00 protesteren in Den Haag en 's avonds naar de TV kijken.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

k heb het programma net gezien..
m moet vooral lachen omhet accent van al die Belgen/Limburgers :D
maar ik vind het wel zielig voor al die kindjes die al hun spaargeld hebben gebruikt hebben en dan niks hebben gekregen.. ik had die gest echt opgezocht en ff verbouwd.. €150!!! toch wel veel man..

This space is occupied

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 13 March 2003 @ 22:50:
maar ik vind het wel zielig voor al die kindjes die al hun spaargeld hebben gebruikt hebben en dan niks hebben gekregen.. ik had die gest echt opgezocht en ff verbouwd.. €150!!! toch wel veel man..
maarre het was dus wel een oplichting?!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

TheEvilCuber schreef op 13 March 2003 @ 22:50:
goeiekoop een spelcompjoeter B) :Y)

en of het oplichting was zijn ze nog aan het onderzoeken :/

[ Voor 27% gewijzigd door Bizzarro op 14-03-2003 17:34 . Reden: typo's ]

Verwijderd

ik heb jullie gewaarschuwd, dat mensen alsnog aanbetalingen hebben gedaan is natuurlijk gewoon |:( ;)

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Topicstarter
Bizzarro schreef op 14 March 2003 @ 11:48:
[...]

goeiekoop een spelcompjoeter B) :Y)

en of het oplichting was zijn ze nog aan het onderzoeken :/
SCHOP :p

Ik weet niet of mensen de krant hebben gelezen de afgelopen dagen maar er zijn blijkbaar een paar arrestaties gedaan bij mensen wat er mee te maken hadden of de eigenaar erbij stond er niet bji.

-Te huur

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

oh, nou das mooi dan, en al dat geld wat ze al hadden ontvangen?

krijgen de gedupeerden dat nog terug?

of is dat al verkast naar een bank in zwitzerland :+
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste