als het je tog nog lukt post het dan ff he. Ik heb trouwens ook een afspraak gemaakt om aangifte te doen. (niet dat het veel zin zal hebben)naimed schreef op 27 december 2002 @ 02:20:
Kan helaas nu op dit moment niet kijken in de KVK database. ik ben wel eens benieuwd wat daarin staat over Dtel. Volgens mij zijn het pure oplichters. Vage adressen, telefoon onbereikbaar, eigennaar foetsie.... tja de typische eigenschappen
Database is pas maandag weer online (www.kvk.nl). Wel opvallend was het artiekel in de krant vandaag (weet niet meer welke krant, iig LDB of DBLspydoggie schreef op 27 December 2002 @ 18:25:
[...]
als het je tog nog lukt post het dan ff he. Ik heb trouwens ook een afspraak gemaakt om aangifte te doen. (niet dat het veel zin zal hebben)
"May our framerates be high and our temperatures low."
Verwijderd
Eigenaar D-Tel in Stein: 'Iedereen krijgt zijn geld terug'
'Iedereen krijgt zijn geld terug. Ik heb de boel niet opgelicht'
Dat zegt Barry Maessen eigenaar van electronicazaak D-Tel in Stein. Hij had een grote hoeveelheid electronische apparatuur aangeboden tegen zeer lage prijzen. Maar toen de klanten, die geld hadden aanbetaald, de artikelen wilden komen ophalen, waren de spullen volgens de eigenaar van de zaak bij een inbraak gestolen. Volgens Maessen is hij kort na de inbraak bedreigd door klanten, daarom heeft hij één week niets van zich laten horen. Hij beweert afgelopen maandag alle klanten een brief te hebben gestuurd die is vertraagd door de kerstdrukte. In die brief vertelt hij wat er is gebeurd en hoe alle klanten hun geld terug kunnen krijgen.
/me is erg benieuwd
http://www.l1.nl/nieuwsfi...nicazaak%20in%20Stein.WMA
Mijn moeder vertelde dat de ramen bij Dtel en bij zijn ouders zijn ingegooit.
[ Voor 1% gewijzigd door Deem op 28-12-2002 14:15 . Reden: typos ]
Een heel deel van de mensen gebeld en allemaal heel vriendelijk? Veel succes verder? Al die brieven hebben we gemaakt aangezien al die mensen bellen te lang duurtnaimed schreef op 28 december 2002 @ 14:07:
Hier kan je naar Barry Maessens telefoongesprek luisteren waarin het een en ander aan de orde komt.
http://www.l1.nl/nieuwsfi...nicazaak%20in%20Stein.WMA
Mijn moeder vertelde dat de ramen bij Dtel en bij zijn ouders zijn ingegooit.
Sorry hoor maar als ik die pruts0r zo hoor, dan heb ik het idee dat ie probeert te redden wat er te redden valt. In mijn ogen is het simpelweg een oplichter en is het hem verkeerd gevallen, nu hoop ik voor de gedupeerden dat ie eieren voor z'n geld kiest en de aanbetalingen daadwerkelijk terugbetaald. Maar ik vrees dat er straks een probleem komt met de verzekeringsmaatschappij die niet uitkeert in verband met blahblahblah, dus de toko failliet en iedereen z'n aanbetalingen kwijt. Hij was geen oplichter want de verzekeringsmaatschappij keerde niet uit (omdat ie de zooi belazerde) dus geen geld
Verwijderd
Hoe is dit nu afgelopen allemaal??
Verwijderd
Verwijderd
Op 9 Januari nog meer nieuws van De Limburger:
http://www.limburger.nl/I...C730825%257C213%2C00.html
Aantal gedupeerde klanten D-Tel loopt op tot vierhonderd
Niet alleen klanten, maar ook leveranciers zijn benadeeld. Zoals de Duitser J.Lindemeier van Jolin Communication. Hij leverde op 17december ruim achthonderd bestelde gms's af in Stein, maar zegt geen eurocent van de rekening van 108.112euro te hebben ontvangen.
en meer op bovenstaande link.
[ Voor 173% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 23:24 ]
zijn er nog vorderingen ?
Heb het topic ook een beetje doorgekeken en word nu ook wel nieuwschierig of er al iets gebeurd is. Zou wel nep voor de eigenaar zijn als hij de zaak niet heeft opgelicht.
Signature
Dus mensen die nieuwsgierig zijn, morgen eerst om 13.00 protesteren in Den Haag en 's avonds naar de TV kijken.
m moet vooral lachen omhet accent van al die Belgen/Limburgers
maar ik vind het wel zielig voor al die kindjes die al hun spaargeld hebben gebruikt hebben en dan niks hebben gekregen.. ik had die gest echt opgezocht en ff verbouwd.. €150!!! toch wel veel man..
This space is occupied
Verwijderd
maarre het was dus wel een oplichting?!TheEvilCuber schreef op 13 March 2003 @ 22:50:
k heb het programma net gezien..
maar ik vind het wel zielig voor al die kindjes die al hun spaargeld hebben gebruikt hebben en dan niks hebben gekregen.. ik had die gest echt opgezocht en ff verbouwd.. €150!!! toch wel veel man..
goeiekoop een spelcompjoeterTheEvilCuber schreef op 13 March 2003 @ 22:50:
k heb het programma net gezien..
en of het oplichting was zijn ze nog aan het onderzoeken
[ Voor 27% gewijzigd door Bizzarro op 14-03-2003 17:34 . Reden: typo's ]
Verwijderd
SCHOPBizzarro schreef op 14 March 2003 @ 11:48:
[...]
goeiekoop een spelcompjoeter![]()
![]()
en of het oplichting was zijn ze nog aan het onderzoeken
Ik weet niet of mensen de krant hebben gelezen de afgelopen dagen maar er zijn blijkbaar een paar arrestaties gedaan bij mensen wat er mee te maken hadden of de eigenaar erbij stond er niet bji.
-Te huur
krijgen de gedupeerden dat nog terug?
of is dat al verkast naar een bank in zwitzerland