Ik ga er gewoon naartoe, dan kan het niet mis.. alleen probleem is dat ik niet ter plekke (of ergens dichtbij) kan testen of ie het echt doet. Een tweaker hier die hier ergens woont zodat ik op zijn minst kan kijken of ie het doet? Iemand die trouwens meewil? Ik ga vanuit amsterdam.. 2 uur rit naar stein!
Zijn het nu oplichters of niet?
En die telefoons zijn dat nu altijd 2e hands modellen? Ik vind het allemaal maar wazig hoor....
Waarom zijn de prijzen eigenlijk niet opgenomen in de pricewatch?
En die telefoons zijn dat nu altijd 2e hands modellen? Ik vind het allemaal maar wazig hoor....
Waarom zijn de prijzen eigenlijk niet opgenomen in de pricewatch?
[ Voor 74% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 13-12-2002 20:31 ]
Oh, dan mag je er wel 1 voor mij meenemenVerwijderd schreef op 13 December 2002 @ 20:10:
Ik ga er gewoon naartoe, dan kan het niet mis.. alleen probleem is dat ik niet ter plekke (of ergens dichtbij) kan testen of ie het echt doet. Een tweaker hier die hier ergens woont zodat ik op zijn minst kan kijken of ie het doet? Iemand die trouwens meewil? Ik ga vanuit amsterdam.. 2 uur rit naar stein!
Grab shell dude!
Verwijderd
Ok ik neem er 1 voor je mee voor een tweakers prijsje, 200 euro
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 20:32 ]
Bah, is dat nou de tweakers-spirit?Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 20:32:
Ok ik neem er 1 voor je mee voor een tweakers prijsje, 200 euro
Grab shell dude!
Verwijderd
hehe ok, nee maar ik wil er best 1 voor je meenemen hoor. Des te beter ik wordt behandeld bij Dtel. Moet je het geld wel zelf voorschieten.
Ik zie het al voor me.. 10 xboxen en 8 PS2 a.u.b
Ik zie het al voor me.. 10 xboxen en 8 PS2 a.u.b
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 20:44 ]
Mag je mijne ook wel meenemen.. Kom je m ook ff brengen dan??
Verwijderd
Ik vind het niet zo een probleem als je in amsterdam woont.. maar daarbuiten... mag je zelf komen ophalen
Verwijderd
hehe sorry.. gaat alweer te ver. Maar je kan em zelf wel komen halen. Alkmaar en amsterdam is toch een stuk korter dan alkmaar en stein he 
maar ik moet nog iemand vinden in stein waar ik het kan testen.. iemand? zou die persoon dankbaar zijn.
maar ik moet nog iemand vinden in stein waar ik het kan testen.. iemand? zou die persoon dankbaar zijn.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 21:47 ]
bij dixons hebben ze nu kert pakket
xbox halo, sega GT, jet set en dvd kit 299 euro
"If u do something do it with style, or do it at all."
Die was al paar keer langs geweestjazzVL schreef op 13 December 2002 @ 21:56:
bij dixons hebben ze nu kert pakket
ik heb hem ook bij wannahaves besteld
300 euro 4 spellen
had hem maandag besteld zou binnen 3 werkdagen gebeld worden voor een afspraak nog noiks gehoord
300 euro 4 spellen
had hem maandag besteld zou binnen 3 werkdagen gebeld worden voor een afspraak nog noiks gehoord
gaat nogal moeilijk om 23.00 in de avond
en is betaalde lijn
nogal lam om een betaalde lijn te gaan bellen
en is betaalde lijn
nogal lam om een betaalde lijn te gaan bellen
Verwijderd
Sjongejong ik heb echt nog geen normale reacties gezien van deze orginisatie .
Ik heb dan ook weer last van een slecht voorgevoel en bestel maar even nix
Ik heb dan ook weer last van een slecht voorgevoel en bestel maar even nix
Ik heb er 1 overgekocht dus van een vriend voor 100 euro met championschip manager.
SPel is niet veel aan , kan ik nu nog verder wat doen met betrekking tot de harde schijf of met de netwerk kaart die er in zit , ik wil hem even verder testen.
SPel is niet veel aan , kan ik nu nog verder wat doen met betrekking tot de harde schijf of met de netwerk kaart die er in zit , ik wil hem even verder testen.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Verwijderd
moddenhenkyyyyyyy schreef op 14 December 2002 @ 02:04:
Ik heb er 1 overgekocht dus van een vriend voor 100 euro met championschip manager.
Verwijderd
Dtel is natuurlijk een onderdeel van GSMplus.
De prijsverschillen bij de GSM's liggen het hem in de showmodellen.
Dtel verkoopt geen nieuwe toestellen snap je ?
Ja maar het vreemde is dat Dtel zelf zegt niks met GSMplus te maken te hebben...Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 12:40:
Dtel is natuurlijk een onderdeel van GSMplus.
Grab shell dude!
Verwijderd
Datgene weer wanvertrouwen veroorzaakt. Ik zie toch duidelijk eerst GSMPLUS.nl in me browser.jOzh schreef op 14 December 2002 @ 12:46:
[...]
Ja maar het vreemde is dat Dtel zelf zegt niks met GSMplus te maken te hebben...
Verwijderd
Ok dan is de topicstarter samen met z'n broer een 'leuke' grap begonnen ofzo.jOzh schreef op 14 december 2002 @ 12:46:
[...]
Ja maar het vreemde is dat Dtel zelf zegt niks met GSMplus te maken te hebben...
Goed idee..Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 13:24:
Moet je eens een mail naar GSMplus sturen wat zij van dtel zeggen.
Hallo,
Het viel mij op dat jullie site en de site DTel.nl erg veel op elkaar lijken (om het zacht uit
te drukken) echter de prijzen en informatie op de sites verschillen wel. Is GSMPlus en DTel.nl
nu een en dezelfde, of is hier een andere verklaring voor? En wat zijn jullie ervaringen met DTel.nl,
zijn ze te vertrouwen??
Mvg, Martijn
[ Voor 50% gewijzigd door .GoO op 14-12-2002 14:03 ]
heeft er iemand eigenlijk een bestelling geplaatst en een bevestiging gekregen op die bestelling?
dat het nog niet te leveren is weet ik maar bevestiging iemand?
dat het nog niet te leveren is weet ik maar bevestiging iemand?
jullie zijn erger dan het gemiddelde kerstkransje 
wat een getut, het lijkt mij vrij logisch, dat nog niemand zo'n ding heeft omdat de winkel deze vrijdag pas weer heeft...
als jullie nou eens even afwachten tot vrijdag, dan kunnen jullie dan eventuele vragen stellen en lees ook deze draad eens, er staat meer dan je zou verwachten...
wat een getut, het lijkt mij vrij logisch, dat nog niemand zo'n ding heeft omdat de winkel deze vrijdag pas weer heeft...
als jullie nou eens even afwachten tot vrijdag, dan kunnen jullie dan eventuele vragen stellen en lees ook deze draad eens, er staat meer dan je zou verwachten...
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Hoezo? JIJ hebt toch besloten om hem voor 259 (gok ik) te kopen? JIJ vond dat ding het op dat moment waard dus heb je die koop gesloten.
Als je geheugen koopt en een week later zakken de prijzen ben je toch ook niet genaaid?
Verwijderd
Nee maar je voelt je eigen toch wel een beetje beteuterd...
Ik heb hem afgelopen zomer gekocht. Toen zat er nog geen DVD kit bij en kreeg je bij aankoop van een spel de keuze uit Amped,Oddwolrd en Rally blabla om gratis mee te nemen.
Al met al plus een extra controller zat ik bijna op 400 pleurootjes.
2 weken later kwam die DVD kit doos uit...die had ik ook wel gewild....
Tja das dan jammer.
Eigenlijk had MS mij ook een gratis DVD kit moeten geven net zoals al die andere die 2 games naar keuze hebben ontvangen vanwege een prijsdaling.
Ik heb hem afgelopen zomer gekocht. Toen zat er nog geen DVD kit bij en kreeg je bij aankoop van een spel de keuze uit Amped,Oddwolrd en Rally blabla om gratis mee te nemen.
Al met al plus een extra controller zat ik bijna op 400 pleurootjes.
2 weken later kwam die DVD kit doos uit...die had ik ook wel gewild....
Tja das dan jammer.
Eigenlijk had MS mij ook een gratis DVD kit moeten geven net zoals al die andere die 2 games naar keuze hebben ontvangen vanwege een prijsdaling.
Verwijderd
nee ik heb de r600 voor 200 euro gekochtRazorfist schreef op 14 December 2002 @ 22:31:
[...]
Hoezo? JIJ hebt toch besloten om hem voor 259 (gok ik) te kopen? JIJ vond dat ding het op dat moment waard dus heb je die koop gesloten.
Als je geheugen koopt en een week later zakken de prijzen ben je toch ook niet genaaid?
Dat ding zakte nergens in prijs
Ik heb ondertussen ook maar een playstation 2 daar besteld, lijkt mij dat er onder rembours betalen niets mis kan gaan. Het bedrijf ziet er verder ook erg betrouwbaar uit, in het ergste geval komt er ook niets maar dan ben ik iig me geld niet kwijt.
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
We moeten ook eventjes naar sony en microsoft emailen want bedrijven die de spullen verkopen staan dan ingeschreven dacht ik..
[edit below]
ik keek eventjes de bron door naar een maker van het systeem, viel mij op:
De parameters worden door javascript geparsed dus dat betekend dat ze gewoon te rippen zijn.
Wachten op gsmplus reactie.. het begint geen zuivere koffie te worden..
ik heb eventjes de kvk kort gechecked, het nummer klopt ik kan alleen geen uitreksel krijgen
[edit v2]
WTH!?!!
http://dtel.nl
http://www.dtel.nl 2 totaal verschillende bedrijven met 2 verschillende adressen!
ik word hier helemaal gek van!
[edit V3]
Rights restricted by copyright. See
http://www.domain-registry.nl/whois.php
Domain name:
dtel.nl (second domain)
Organisation:
Pluscom
Deken Swaenstraat 2 a
5062 AL OISTERWIJK
Administrative Contact:
a de vocht
Phone: +31 20 5286167
E-mail: postmaster@dtel.nl
Technical Contact:
a de vocht
Phone: ++31 20 5286167
E-mail: devocht@hotmail.com
Technical Contact:
CW Hostmaster
Phone: +31 23 5698070
E-mail: hostmaster@widexs.nl
Registrar:
Cable & Wireless
Bijlmermeerstraat 62
2131 HG HOOFDDORP
Domain Nameservers:
ns1.widexs.nl 212.204.192.252
ns2.widexs.net 212.204.207.192
ns3.widexs.nl 62.250.7.3
Domain first registered: 03-12-2002
Record last updated: 03-12-2002
Record maintained by: NL Domain Registry
word nog leuk
[edit below]
ik keek eventjes de bron door naar een maker van het systeem, viel mij op:
code:
1
2
3
4
| <style>
<!-- StyleSheet GSMplus -->
.. iets daaronder...
<title>DTel.nl</title> |
De parameters worden door javascript geparsed dus dat betekend dat ze gewoon te rippen zijn.
Wachten op gsmplus reactie.. het begint geen zuivere koffie te worden..
ik heb eventjes de kvk kort gechecked, het nummer klopt ik kan alleen geen uitreksel krijgen
[edit v2]
WTH!?!!
http://dtel.nl
http://www.dtel.nl 2 totaal verschillende bedrijven met 2 verschillende adressen!
ik word hier helemaal gek van!
[edit V3]
Rights restricted by copyright. See
http://www.domain-registry.nl/whois.php
Domain name:
dtel.nl (second domain)
Organisation:
Pluscom
Deken Swaenstraat 2 a
5062 AL OISTERWIJK
Administrative Contact:
a de vocht
Phone: +31 20 5286167
E-mail: postmaster@dtel.nl
Technical Contact:
a de vocht
Phone: ++31 20 5286167
E-mail: devocht@hotmail.com
Technical Contact:
CW Hostmaster
Phone: +31 23 5698070
E-mail: hostmaster@widexs.nl
Registrar:
Cable & Wireless
Bijlmermeerstraat 62
2131 HG HOOFDDORP
Domain Nameservers:
ns1.widexs.nl 212.204.192.252
ns2.widexs.net 212.204.207.192
ns3.widexs.nl 62.250.7.3
Domain first registered: 03-12-2002
Record last updated: 03-12-2002
Record maintained by: NL Domain Registry
word nog leuk
[ Voor 131% gewijzigd door Leejow(saait) op 15-12-2002 20:25 ]
[edit] Sorry, drukte op quote
[ Voor 25% gewijzigd door Leejow(saait) op 15-12-2002 20:36 ]
Heb reactie van GSMPlus.com:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw reactie via www.GSMplus.com
GSMplus.com en Dtel.nl hebben geen overeenkomst.
We kunnen u hier helaas niet mee helpen.
Mocht u nog vragen hebben dan verneem ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
GSMplus.com
heh? Nu snap ik het niet, heeft dtel nu alles geript?
Geen overeenkomst
? Zelfs de parameters achter de url zijn hetzelfde als je bijv. bij de algemene voorwaarden kijkt.
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Die packard bell die ze verkopen is abnormaal goedkoop, ik krijg binnenkort te horen of het zaakje bij PB staat ingeschreven oid.
hmm raar dan als je een mail stuurt naar dtel krijg je wel een mail terug van gsmplus
Idd dat viel mij ook al op..jazzVL schreef op 15 December 2002 @ 22:05:
hmm raar dan als je een mail stuurt naar dtel krijg je wel een mail terug van gsmplus
Verwijderd
En als je bij DTel iets in je winkelwagentje stopt krijg je daaronder de "GSMplus.com kassakoopjes" te zien...
Ben benieuwd hoe ze zouden reageren als je ze met deze feiten zou confronteren..... maar waarom zouden ze ontkennen dat ze iets met elkaar te maken hebben? Zouden het dan toch oplichters zijn?
Heb GSMPlus.com alweer teruggemailt.. Iemand morgen nog iets van plan? Bellen of langsgaan ofzo?Perfect_Cell schreef op 15 December 2002 @ 22:43:
Ben benieuwd hoe ze zouden reageren als je ze met deze feiten zou confronteren..... maar waarom zouden ze ontkennen dat ze iets met elkaar te maken hebben? Zouden het dan toch oplichters zijn?
Raar zooitje hoor. Ben benieuwd wat de GOT'ters ontvangen die iets besteld hebben...
Grab shell dude!
Ik heb er een playstation 2 besteld, maar ik wil niet het risico lopen dat ik een baksteen in een ps2 doos ontvang. Als er van de week nog meer wantrouwen wordt opgewekt mail ik ze wel dat ik ervan af zie.jOzh schreef op 15 December 2002 @ 22:50:
Raar zooitje hoor. Ben benieuwd wat de GOT'ters ontvangen die iets besteld hebben...
Verwijderd
kpn? wat heeft kpn hiermee te maken? PTT/TPG bedoel je? Nee je mag niks controleren. Eerst betalen en dan kijken, zit er dan alsnog een baksteen in heb je pech volgens de PTT. Geld krijg je _NIET_ terug van PTTVerwijderd schreef op 16 december 2002 @ 01:22:
nee maar ff serieus ....van de kpn mag je toch aan de deur/postkantoor controleren ?
indeed als je onder rembours laat bezorgen moet je eerst betalen daarna mag je het pakje pas open maken.
er stond in de reply van mijn mail wel iets over dat bedrijven ook met een factuur konden betalen.
is misschien iets safer maar moet je wel eerst een bedrijf hebben
er stond in de reply van mijn mail wel iets over dat bedrijven ook met een factuur konden betalen.
is misschien iets safer maar moet je wel eerst een bedrijf hebben
Mn vader heeft een bedrijf dus dat zou in principe wel kunnen.. Maar nog nieuws verder?
Je kan wel een pasje vragen of identiteit van de postbode, dit was namelijk eerder voorgekomen en toen zeiden ze bij TPG als tip dat alle postbodes een pasje hebben
vandaar..
Perfect_Cell: misschien een mailtje naar TPG sturen om te vragen of er al iets is, of wat je kan doen om te kijken of je rembours bestelling wel echt is...
Oh ja! dat herinner ik mij zelf nog, je krijgt zo'n mooi dingetje wat op zo'n acceptgiro lijkt en wat je in moet vullen.. kijken of dat ook echt eruit ziet.
vandaar..
Perfect_Cell: misschien een mailtje naar TPG sturen om te vragen of er al iets is, of wat je kan doen om te kijken of je rembours bestelling wel echt is...
Oh ja! dat herinner ik mij zelf nog, je krijgt zo'n mooi dingetje wat op zo'n acceptgiro lijkt en wat je in moet vullen.. kijken of dat ook echt eruit ziet.
Dtel vertelde in mail dat ze pas vrijdag weer de ps2 op voorraad hadden, dus er ligt nog geen pakketje bij de tgp.
Nieuwe ontwikkeling:
http://gsmplus.nl/ = telecomadvies.nl?
telecomadvies heeft iig het waarborg logo, dus daar kan je veilig winkelen..
http://gsmplus.nl/ = telecomadvies.nl?
telecomadvies heeft iig het waarborg logo, dus daar kan je veilig winkelen..
Gsmplus is samengegaan, dat betekend dat Gsmplus iig wel te vertrouwen is.
nu nog Dtel
nu nog Dtel
[ Voor 65% gewijzigd door Leejow(saait) op 16-12-2002 16:47 ]
Lees net dit: http://www.gamer.nl/nieuws/15749
Dat zou die lage prijzen van die consoles bij dtel verklaren.
damn dat zou zo cool zijnPerfect_Cell schreef op 16 december 2002 @ 16:48:
Lees net dit: http://www.gamer.nl/nieuws/15749
altijd leuk als de prijzen dalen
Verwijderd
lol het zal het tijdstip wel zijn geweestVerwijderd schreef op 16 december 2002 @ 01:22:
nee maar ff serieus ....van de kpn mag je toch aan de deur/postkantoor controleren ?
Was ook zo met de xbox, die werd ook in prijs verlaagd voor de officiele datum.Bong-One schreef op 16 december 2002 @ 17:00:
[...]
damn dat zou zo cool zijn. Maar goed lijkt me niet de dtel acties te verklaren aangezien het nog allemaal niet officieel is.
het is nog geen vrijdag he!
De Xbox werd een week voor de officiele datum in prijs verlaagd omdat Microsoft al toezeggingen had gedaan over prijscompensatie.Perfect_Cell schreef op 16 December 2002 @ 17:33:
[...]
Was ook zo met de xbox, die werd ook in prijs verlaagd voor de officiele datum.
Er zijn op dit moment totaal nog geen uitspraken bij Nintendo, MS en Sony over eventuele prijsverlagingen in Europa. Ik verwacht deze verlagingen ook niet voor eind januari aangezien het geen zin meer heeft om voor die datum prijsverlagingen door te voeren.
Daarnaast wil ik nog wel even melden dat Sony zelf maar 3 maanden garantie geeft op een "refurbished" console, waarbij de pakbon als garantiebewijs geld. Oftewel vanaf de omruildatum gaan de 3 maanden in, en deze machines staan allemaal op serienummer geregistreerd......dat even ter info.
ik ga vandaag naar die winkel. om wat xbox-jes te bestellen(3)
. ze zeggen dat je moet aanbetalen en dan weet je zeker dat je er vrijdag 1 hebt.
dus dat ga ik vandaag maar eens doen....... ik laat nog wel wat horen.
dus dat ga ik vandaag maar eens doen....... ik laat nog wel wat horen.
En? heb je al wat? Als jullie iets krijgen ga ik ook een Xbox of ps2 kopen!
lijkt me stoer
Ja geef ff zoveel mogelijk info over hoe het daar was, die zaak, garantie, etc..
Hallo luitjes hier effe het verslag: 
Ik ben er geweest en het ziet er allemaal heel vertrouwelijk uit.
-Ik heb gevraagd waarom de spullen zo goedkoop waren en hij vertelde mij dat ze spullen importeerden uit azie... (btw hebben ze daar geen andere stroom voorziening?)
-Ik heb er dus 3 besteld en moest 50 % aanbetalen. heb een bewijs van betaling en een kassa bon ontvangen. ik kan de doosjes vrijdag komen afhalen
-Ook heb ik gevraagd wat er nou aan de hand is met die website van hun en er werd mij verteld dat de website sinds 1 jaar geregeld word door een ander bedrijf. D-tel is er zelf niet tevreden mee omdat er een hoop dingen op de site niet kloppen.. (prijzen e.d.) dit verklaard ook dat D-tel en gsm-nogwat de zelfde sites hebben.
als jullie nog vragen hebben hoor ik het wel.
btw: (let maar niet op de spelling nederlands is niet mijn beste vak
)
Ik ben er geweest en het ziet er allemaal heel vertrouwelijk uit.
-Ik heb gevraagd waarom de spullen zo goedkoop waren en hij vertelde mij dat ze spullen importeerden uit azie... (btw hebben ze daar geen andere stroom voorziening?)
-Ik heb er dus 3 besteld en moest 50 % aanbetalen. heb een bewijs van betaling en een kassa bon ontvangen. ik kan de doosjes vrijdag komen afhalen
-Ook heb ik gevraagd wat er nou aan de hand is met die website van hun en er werd mij verteld dat de website sinds 1 jaar geregeld word door een ander bedrijf. D-tel is er zelf niet tevreden mee omdat er een hoop dingen op de site niet kloppen.. (prijzen e.d.) dit verklaard ook dat D-tel en gsm-nogwat de zelfde sites hebben.
als jullie nog vragen hebben hoor ik het wel.
btw: (let maar niet op de spelling nederlands is niet mijn beste vak
import uit azie en goedkoper?
maar antwoord op jou vraag eerst
in hongkong en china gebruiken ze 210
in japan 110
dus vraag maar waar in azië.
verder gebruiken ze in hongkong een stekker met 3 pootjes
en in china een stekker met 2 platte pootjes
maar dat is een kleine bijzaak.
maar goedkoper?
hoor meestal alleen dat de dingen import uit azie duurder zijn tenzij je zelf gaat halen.
en bij china moet je vaak wel opletten met wat je koop.
bv.
als je in china een dvd speler koopt waar sony opstaat betkend niet altijd dat het van sony is en dat er sony onderdelen in zitten.
mijn oom had een vcd speler gekocht. daar stond op dvd speler.
er staat sony op
maar afstand bediening is van panasonic.
als je dat ding opstaat krijg je een menu pioneer te zien.
vaak heb je in china produkten in elkaar gezet van verschillende rest onderdelen.
de dingen doen het verder prima en zijn zeer goed koop.
maar goed.
zeg niet dat het nu zo is.
vind het alleen raar dat ze met import een goedkopere prijs hebben
(en ook niet op mijn nederlands letten
ben heel slecht in nederlands)
maar antwoord op jou vraag eerst
in hongkong en china gebruiken ze 210
in japan 110
dus vraag maar waar in azië.
verder gebruiken ze in hongkong een stekker met 3 pootjes
en in china een stekker met 2 platte pootjes
maar dat is een kleine bijzaak.
maar goedkoper?
hoor meestal alleen dat de dingen import uit azie duurder zijn tenzij je zelf gaat halen.
en bij china moet je vaak wel opletten met wat je koop.
bv.
als je in china een dvd speler koopt waar sony opstaat betkend niet altijd dat het van sony is en dat er sony onderdelen in zitten.
mijn oom had een vcd speler gekocht. daar stond op dvd speler.
er staat sony op
maar afstand bediening is van panasonic.
als je dat ding opstaat krijg je een menu pioneer te zien.
vaak heb je in china produkten in elkaar gezet van verschillende rest onderdelen.
de dingen doen het verder prima en zijn zeer goed koop.
maar goed.
zeg niet dat het nu zo is.
vind het alleen raar dat ze met import een goedkopere prijs hebben
(en ook niet op mijn nederlands letten
[ Voor 5% gewijzigd door jazzVL op 17-12-2002 17:28 ]
Verwijderd
De xbox heet geen regiocode ,maar de ps2 toch wel ???
Ik hoef geen jappenps2 natuurlijk mits je gewoon europese spellen kan bestellen
Ik hoef geen jappenps2 natuurlijk mits je gewoon europese spellen kan bestellen
oh ja nu je het zegt
consoles in hongkong en china zijn over het algemeen allemaal ntsc.
de meeste tvs hier gebruiken PAL.
in hongkong heb je ook PAL consoles te koop alleen die zijn standaard al omgebouwd zodat je ook met ntsc games kan spelen.
of de xbox onderscheid maakt tussen ntsc of pal weet ik niet neem aan van wel
consoles in hongkong en china zijn over het algemeen allemaal ntsc.
de meeste tvs hier gebruiken PAL.
in hongkong heb je ook PAL consoles te koop alleen die zijn standaard al omgebouwd zodat je ook met ntsc games kan spelen.
of de xbox onderscheid maakt tussen ntsc of pal weet ik niet neem aan van wel
mmmmp raar ik neem toch aan dat ze er dan een andere adaptor of zo bijdoen. maja ik zie het vrijdag wel
ook al doen ze geen adapter erbij is toch maar kleinigheidje.
zo'n stekker kop is makkelijk te kopen
werkt verder prima
dus over de stekker hoef je je echt niet druk te maken.
zo'n stekker kop is makkelijk te kopen
werkt verder prima
dus over de stekker hoef je je echt niet druk te maken.
Zit je dan niet met NTSC/PAL idd?? Beetje kut als je alleen importspellen kunt spelen straks.. Ik wacht ff tot vrijdag laat dan even zsm weten of het wat is dan bestel ik er ook 1
Trouwens, heb je nog gevraagd over de garantie en of het tijdelijk was?
je kan hem altijd nog moddendevv05 schreef op 17 December 2002 @ 17:49:
Zit je dan niet met NTSC/PAL idd?? Beetje kut als je alleen importspellen kunt spelen straks.. Ik wacht ff tot vrijdag laat dan even zsm weten of het wat is dan bestel ik er ook 1Trouwens, heb je nog gevraagd over de garantie en of het tijdelijk was?
nee heb ik niet gedaan ik ga ze toch modden..devv05 schreef op 17 december 2002 @ 17:49:
Trouwens, heb je nog gevraagd over de garantie en of het tijdelijk was?
Ja maar ik wil denk wel Xbox live over een paar maanden...
Kan ook met modchipdevv05 schreef op 17 december 2002 @ 18:50:
[...]
Ja maar ik wil denk wel Xbox live over een paar maanden...
dat dacht ik ook. maarruh is er al iets bekent over wat dat gaat kosten>?
Zeker? Want hoorde toen wel dingen dat MS daar iets tegen zou doen... Maar weet sowieso nog niet of ik ga modden, wil gewoon een PAL.. Waren ze nou trouwens niet of refurbished?
Worden die PAL consoles ook niet gewoon in azie geproduceerd?
Als ik zo'n ding koop, wil ik PAL met een gewone europese stekker, dat moeten ze wel vermelden!
Verwijderd
Joooo wat is dit!
In Maastricht is nu ook een dtel winkel geopend
Ik ga morgen meteen eens checken daar.
Voor de geinteresseerden: Het ligt "achter het Vleeshuis" (ja dat is een straatnaam) midden in het centrum van M-town
Kan je er ook nog een gezellig dagje van maken
Voor de geinteresseerden: Het ligt "achter het Vleeshuis" (ja dat is een straatnaam) midden in het centrum van M-town
Het schijnt dat je met en soort "schakelaar" je modchip uit kunt schakelen en dat xboxlive dan gewoon werkt. Maar das ook alleen maar wat ik gelezen/gehoord heb...devv05 schreef op 17 December 2002 @ 19:22:
Zeker? Want hoorde toen wel dingen dat MS daar iets tegen zou doen... Maar weet sowieso nog niet of ik ga modden, wil gewoon een PAL.. Waren ze nou trouwens niet of refurbished?
Grab shell dude!
tjaPerfect_Cell schreef op 17 December 2002 @ 19:27:
Worden die PAL consoles ook niet gewoon in azie geproduceerd?
praktisch alles is made in china of made in taiwan
maar waarom kunnen ze hem dan goedkoper krijgen dan normaal.
er moet iets zijn
Verwijderd
hmm zouden ze in Rotterdam ook een vleeshuis hebben ?Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 21:51:
Joooo wat is dit!
Dat die dingen import zijn uit Azië wil nog niet zeggen dat ze ook geschikt zijn om daar te gebruiken.
Volgens mij zijn het gewoon 230V PAL machines. Maar dat weten we vrijdag zeker
.
Volgens mij zijn het gewoon 230V PAL machines. Maar dat weten we vrijdag zeker
Als ik vrijdag hier lees dat iemand er ééntje (of 3
) binnen heeft en het ding werkt goed dan schaf ik er ook gelijk één of twee aan 
mischien ook wel een tweede ps2
mischien ook wel een tweede ps2
kan zijn ja dat ze daar gemaakt zijn voor europese markthandige_harrie schreef op 18 december 2002 @ 12:02:
Dat die dingen import zijn uit Azië wil nog niet zeggen dat ze ook geschikt zijn om daar te gebruiken.
Volgens mij zijn het gewoon 230V PAL machines. Maar dat weten we vrijdag zeker.
gebeurt ook vaak zat.
maar dan de vraag waarom zij wel voor die prijs aan kunnen bieden.
maar goed we zien het vrijdag wel
gewoon afwachten.
zat eerst ook te overwegen ps2 erbij te halen.
maar nu toch maar niet
best wel blut
misschien later nog of zo
Verwijderd
Het schijnt ook dat zodra je je xbox chipped, de xbox deze opmerkt en er een code in je xbox word gebakken waaraan ze kunne zien dat er een modchip in zit of zat.jOzh schreef op 17 December 2002 @ 22:09:
[...]
Het schijnt dat je met en soort "schakelaar" je modchip uit kunt schakelen en dat xboxlive dan gewoon werkt. Maar das ook alleen maar wat ik gelezen/gehoord heb...
heeft er iemand een meer vaste uitspraak zonder
"schijnt"
want het zijn zoals ik zie alleen vermoedens.
toch?
"schijnt"
want het zijn zoals ik zie alleen vermoedens.
toch?
Verwijderd
Ik heb het niet met mijn eigen ogen gezien, alleen gelezen. Dus ik kan niet meer zeggen dan "schijnt".
Ik heb het ook gelezen... Maar ik wacht (ongeduldig) af tot vrijdag..... Moet sowieso weten of ze nieuw en PAL zijn, en hoe het met de garantie zit...
dan koop je er toch 2Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 14:20:
[...]
Het schijnt ook dat zodra je je xbox chipped, de xbox deze opmerkt en er een code in je xbox word gebakken waaraan ze kunne zien dat er een modchip in zit of zat.
Verwijderd
Mijn reactie was alleen maar op die quote; dus dat dat schakelaardje dan geen zin heeft, heeft dus niks te maken met er 2 kopen.
Verwijderd
europese XBOXen worden gemaakt in Hongarije en zijn PAL, deze kunnen ongemod alleen PAL spellen afspelen. gemod kunnen ze ook NTSC afpselen, gemodde XBOXen kunnen niet op XBOX LIVE, je kan je XBOX zo modden dat je hem kan switchen tussen gemod en ongemod, houd er dan wel rekening mee dat je dan dus met een native NTSC XBOX alleen NTSC games op XBOX LIVE kan spelen, alle europese games zijn PAL.
Dat ze zo goedkoop zijn omdat ze uit Azie geimporteerd worden is een lulverhaal, tenzij ze alle vormen van belasting aan het ontduiken zijn, de verkoop prijs is wereldwijd ongeveer gelijk, belastingen even terzeide gelaten.
Dus, of ze verkopen gestolen spullen, of ze verkopen refurbished hardware, of ze omzijlen invoer belasting, of ze zijn knetter gek en leggen zelf geld bij...
3 van de gevallen zijn illegaal 1 is er knetter gek, houd er gewoon rekening mee dat er foute figuren achter zitten, of de mensen in de winkel zelf daar van op de hoogte zijn is natuurlijk nog maar de vraag.
De site is een directe rip van de gsmplus site, Dtel verklaart dit doordat een extern bedrijf verantwoordeljik is...
Voor de mensen die er gaan kopen... wees voorzichtig, je kan medeplichtig raken aan heling.
Uitsluitsel is natuurlijk te krijgen door Microsoft.nl ff te mailen, al heb je dan kans dat je je goedkope XBOX misloopt
en dat zou toh wel een beetje jammer zijn
Dat ze zo goedkoop zijn omdat ze uit Azie geimporteerd worden is een lulverhaal, tenzij ze alle vormen van belasting aan het ontduiken zijn, de verkoop prijs is wereldwijd ongeveer gelijk, belastingen even terzeide gelaten.
Dus, of ze verkopen gestolen spullen, of ze verkopen refurbished hardware, of ze omzijlen invoer belasting, of ze zijn knetter gek en leggen zelf geld bij...
3 van de gevallen zijn illegaal 1 is er knetter gek, houd er gewoon rekening mee dat er foute figuren achter zitten, of de mensen in de winkel zelf daar van op de hoogte zijn is natuurlijk nog maar de vraag.
De site is een directe rip van de gsmplus site, Dtel verklaart dit doordat een extern bedrijf verantwoordeljik is...
Voor de mensen die er gaan kopen... wees voorzichtig, je kan medeplichtig raken aan heling.
Uitsluitsel is natuurlijk te krijgen door Microsoft.nl ff te mailen, al heb je dan kans dat je je goedkope XBOX misloopt
Verwijderd
Je kan er geen switch erin doen, je xbox registreert of er ooit een modchip heeft ingezeten.Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 19:56:
europese XBOXen worden gemaakt in Hongarije en zijn PAL, deze kunnen ongemod alleen PAL spellen afspelen. gemod kunnen ze ook NTSC afpselen, gemodde XBOXen kunnen niet op XBOX LIVE, je kan je XBOX zo modden dat je hem kan switchen tussen gemod en ongemod, houd er dan wel rekening mee dat je dan dus met een native NTSC XBOX alleen NTSC games op XBOX LIVE kan spelen, alle europese games zijn PAL.
heb al zat links voorbij zien vliegen
Is dat trouwens wel legaal, 'refurbished consoles' verkopen als nieuwe consoles?