Kijk, ik zeg er wat van en we staan gelijk een plek hoger. Morgen derde dus? Helaas komen er wel steeds meer teams met veel grotere output dan wij, zometeen kunnen we niet meer stijgen en wat dan.. En dan 24 van de 91 subteams die flushen, we hebben er wel eens 1,5 keer zoveel gehad... We gaan toch niet opgeven? Hup, terug met die clients! Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
Anoniem: 67943
We doen ons best. We zijn weer eerste (daily) dat is geen goede zaak.
Jongens wat doen jullie ons nu aan? We willen geen eerste zijn, DPC moet eerste zijn.
Jongens wat doen jullie ons nu aan? We willen geen eerste zijn, DPC moet eerste zijn.
[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 67943 op 11-12-2002 08:46 ]
hmm ik snap dr de ballen van.
UD-Germanyb zal wel geflusht hebben, maar ik kan dr niets van terugvinden in hun tabellen van Grizstats....
UD-Germanyb zal wel geflusht hebben, maar ik kan dr niets van terugvinden in hun tabellen van Grizstats....
Zijn die stomme duitsers nou alweer aan het schuiven 
Stelletje etters.
Stelletje etters.
heeej wanneer raakt die buffer van jullie leeg danAnoniem: 67943 schreef op 11 december 2002 @ 08:44:
We doen ons best. We zijn weer eerste (daily) dat is geen goede zaak.
ik mis onze eerste plaats hierzo
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Sorry, de tijdelijke machines bij mij op het werk mogen nog niet wegCaLeX3000 schreef op 11 december 2002 @ 10:23:
[...]
heeej wanneer raakt die buffer van jullie leeg dan
ik mis onze eerste plaats hierzo
Duurt dus ietsjes langer dan verwacht.
Gangsters_ut_Grunnen & DPCquatar gefeliciteerd met jullie mijlpaaltjes
Dankje, we zijn er blij mee. Nu nog even TCF inhalen en dan op weg naar ToeTTigZ schreef op 11 december 2002 @ 11:05:
[...]
Sorry, de tijdelijke machines bij mij op het werk mogen nog niet weg![]()
Duurt dus ietsjes langer dan verwacht.
Gangsters_ut_Grunnen & DPCquatar gefeliciteerd met jullie mijlpaaltjes
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
When do they overtake you, inside your Team Dutch Power Cows?
--------------------------------------------------------------------------------
Days Team Total score Avg. Daily diffence
DPC_Noizy_Cows 39,365
9782 TigZ 12,814 - 3
neeeej nog maar 28 jaar en je haalt ons in

(bron: http://145.94.192.103/gri...&mID=1420&mode=overtaking)
--------------------------------------------------------------------------------
Days Team Total score Avg. Daily diffence
DPC_Noizy_Cows 39,365
9782 TigZ 12,814 - 3
neeeej nog maar 28 jaar en je haalt ons in
(bron: http://145.94.192.103/gri...&mID=1420&mode=overtaking)
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
*lol*
Mag toch hopen dat ze binnen die 28 jaar wel een medicijn gevonden hebben.
dat mogen we zeker hopen, liever vandaag dan morgen!!!!TigZ schreef op 11 December 2002 @ 12:07:
*lol*
offtopic:
Absoluut, kunnen wij trots zijn en aan een nieuwe challenge beginnenCaLeX3000 schreef op 11 December 2002 @ 12:08:
[...]
dat mogen we zeker hopen, liever vandaag dan morgen!!!!
Ik denk dat binnen die 28 jaar de candidates onderhand wel een beetje op zijnTigZ schreef op 11 december 2002 @ 12:07:
*lol*
HEHEH, LoL!!Thanatos schreef op 11 december 2002 @ 16:46:
[...]
Ik denk dat binnen die 28 jaar de candidates onderhand wel een beetje op zijn
Wat is nou 28 jaar op een leven

langer dan jouw leven tot nu toe ^_^

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Pagina: 1