He verdorie, weer 5e Duurt alleen zo lang allemaal Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
MOOOH bijna bovenaan ^_^
gefeli degenen met mijlpaaltjes
gefeli degenen met mijlpaaltjes
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Nog iemand interesse in mijn stats-script? Heb geen zin meer om het te onderhouden etc 
edit: voor url, zie sig.
[ Voor 14% gewijzigd door R4NCOR op 12-12-2002 14:24 ]
Verwijderd
Jongens ( en meisjes ) wat is dat nou ? Weer bovenaan, dat MAG niet. Kom op zeg, graas die output omhoog
Wij hebben een lange toekomst visie
Verwijderd
Ik zou graag zien hoe dat script eruit ziet (heb ervaring met perl, php en mysql) om te kijken of ik er verder wat mee kan/iets van snap.R4NCOR schreef op 12 December 2002 @ 14:24:
Nog iemand interesse in mijn stats-script? Heb geen zin meer om het te onderhouden etc
output meuk is gewoon te zien op http://rancor.quccc.org/TSC/ 
Zal de source er ook ff bij zetten. Moet er wel bij vertellen: Het script is nog niet af, zo kloppen bijvoorbeeld de rood/groene pijltjes nog niet echt, door een fout in het update script, en is de boel nogal slordig in elkaar gescript
edit: source + sql dumpje staan er nu ook bij
Mocht iemand het in gebruik (proberen
) te nemen, laat het mij even weten, vind ik altijd leuk
Zal de source er ook ff bij zetten. Moet er wel bij vertellen: Het script is nog niet af, zo kloppen bijvoorbeeld de rood/groene pijltjes nog niet echt, door een fout in het update script, en is de boel nogal slordig in elkaar gescript
edit: source + sql dumpje staan er nu ook bij
Mocht iemand het in gebruik (proberen
[ Voor 21% gewijzigd door R4NCOR op 12-12-2002 17:32 ]
Verwijderd
mooi ga ik ff kijken:-)
----poosje later----
Zo, daar heb je aardig wat tijd ingestoken, ik ga dit weekend lekker uitpluizen en testen hoe het werkt.
----poosje later----
Zo, daar heb je aardig wat tijd ingestoken, ik ga dit weekend lekker uitpluizen en testen hoe het werkt.
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 20:52 . Reden: Aanvulling ]
Op zich valt het wel mee, like I said, nogal slordig in mekaar gedrukt, en ben bang dat het niet al te gemakkelijk is te begrijpen voor anderen.Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 20:47:
mooi ga ik ff kijken:-)
----poosje later----
krijg er stiekem weer een beetje zin in, misschien gaan we em wel samen perfectioneren
LoL, succes jongens 
Ik gebruik het in ieder geval meerdere keren per dag en ik ben niet de enige in ons team die dat doet!
* JustMe zwaait naar TCF en feliciteerd boriz74!!!
Ik gebruik het in ieder geval meerdere keren per dag en ik ben niet de enige in ons team die dat doet!
* JustMe zwaait naar TCF en feliciteerd boriz74!!!
[ Voor 8% gewijzigd door JustMe op 12-12-2002 23:53 ]
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Hehe.......
Team Switch: here I come
Boriz en Derrie gefelici met de mijlpaaltjes.
Team Switch: here I come
Boriz en Derrie gefelici met de mijlpaaltjes.
heh, cool een dagje in de top10!
maar boriz is ons alweer hard voorbij
maar boriz is ons alweer hard voorbij
Gebruik je het nog steeds ja? Vin'k leukJustMe_ schreef op 12 december 2002 @ 23:19:
LoL, succes jongens
* R4NCOR zwaait naar TCF en feliciteerd boriz74!!!
Uh, ik denk dat ik zelf minstens 15 keer per dag de boel opnieuw opvraag en de rest van het team samen ook nog eens 10 x, dus ja we gebruiken het ja
Pagina: 1