Die vijfde plek is vast voor ons. Maar misschien moeten we onze doelen wel wat hoger stellen, zou leuk zijn als we net ff de top drie zouden pakken Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
Gefeli Kinslayer met je mijlpaal (zonder mij had je die niet gehad
)
Verder iedereen gefeliciteerd met de fantastisch hoge score va 2,4 k
Verder iedereen gefeliciteerd met de fantastisch hoge score va 2,4 k
wij tenminste weer eens boven de 100, morgen hopelijk weer richting 150!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Anoniem: 67943
weer een mooie score van ons. Maar de totale output valt nog steeds tegen, zal wel door rc5 komen. helaas.
hmmz die 8 uurtjes TSC draaien was net niet genoeg voor de #1
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Doe je er vandaag toch 9YakuzA schreef op 10 december 2002 @ 14:21:
hmmz die 8 uurtjes TSC draaien was net niet genoeg voor de #1
DPC_Kinslayer congratz
Anoniem: 31972
DPC_Team_Aggression zal voorlopig niet veel meer renderen met TSC, we zijn vandaag overgestapt naar RC5-72...
Anoniem: 29309
idd nork maar als er ooit eens een client uitkomt dat minder geheugen vreet zal ik zeker terug komen naar TSC!
Anoniem: 27359
DPC_dynamite zal ook gaan minderen met TSC
, een aantal van de TSC bakken zijn vandaag overgezet op RC5-72, vooral vanwege de lagere geheugenbelasting, want nuttiger is het niet...
Er zijn weer leden verhuisd, nu van thors naar UD................... Dus we staan weer 9
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Gefelici Kinslayer.
Jammer dat Team_Aggression er mee ophoudt.
Gelukkig wel wat anders gevonden binnen DPC
Ik wil toch Griz weer eens bedanken. Hoe meer ik door die stats lijsten scroll (met alle geile grafiekjes) hoe leuker het wordt.
Vooral die lijst met: "When do you overtake them" is wel heel erg kewl.
Jammer dat Team_Aggression er mee ophoudt.
Gelukkig wel wat anders gevonden binnen DPC
Ik wil toch Griz weer eens bedanken. Hoe meer ik door die stats lijsten scroll (met alle geile grafiekjes) hoe leuker het wordt.
Vooral die lijst met: "When do you overtake them" is wel heel erg kewl.
Pagina: 1