Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
net geen 400.. jammer...
next time better
top 5 here we come
next time better
top 5 here we come
[ Voor 9% gewijzigd door CaLeX op 09-12-2002 12:42 ]
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Hmmm, weer een kont output, morgen moet ie gewoon hoger!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Dank u, nog maar een paar daagjes en dan is mijn spaarpotje leeg. Dan sta ik weer een paar plaatsjes lager
Verwijderd
RRRRRRRRRRRRRRomeo DeltaJustMe_ schreef op 09 december 2002 @ 12:44:
Hmmm, weer een kont output, morgen moet ie gewoon hoger!
Tigz ook gefelici met je plaats binnen de top 100 overall 
En natuurlijk DPC_Westfriesland gefelici met jullie mijlpaal.
Nog ff doorstampen voor die 10k.
Bodensee-team doet lekker aan flushes.
Laatst waren ze dan we lgewoon aan het kloten met team-switches.
Maar volgens mij deden ze eerder ook al aan flushes.
Dit schiet niet echt op zo.
Edit:
Griz Ik kan nu wel stats krijgen, nadat ik een user had toegevoegd (kon de eerste dag nog niet). Leuk ook die grafiekjes. Maar een paar opmerkingen daarover:
- TSC Members graph: Daily Number of Candidates
misschien is het handig om hierbij af te ronden op gehele getallen. vandaag stond er iets van 16,666.666 oid. terwijl daarboven een 'kleiner' getal stond 24,500. Een beetje tegenstrijdig.
- TSC Users graph: Total number of Candidates
Hier wordt ik vergeleken met 2 mensen buiten DPC. Misschien is het leuk om ook (/juist) dit voor alleen DPC-leden te doen.
- bij alle grafieken is het jammer dat er maar drie lijnen getekend worden. In grafieken zijn juist de inhaalstats mooi uit te beelden. Het kost wel meer teken-tijd.
Hmm, je genereerd die dingen allemaal van tevoren (aan de src-gedeelte tezien in ieder geval; een mooi oplopend getal voor beide grafiekjes op de pagina)? Hoelang duurt die statsrun wel niet? En waarom doe je flash en niet tekenen met GD in PHP oid (hmm je gebruikt *.cfm, eigenlijk geen idee wat dat is...)?
Laatst waren ze dan we lgewoon aan het kloten met team-switches.
Maar volgens mij deden ze eerder ook al aan flushes.
Dit schiet niet echt op zo.
Edit:
Griz Ik kan nu wel stats krijgen, nadat ik een user had toegevoegd (kon de eerste dag nog niet). Leuk ook die grafiekjes. Maar een paar opmerkingen daarover:
misschien is het handig om hierbij af te ronden op gehele getallen. vandaag stond er iets van 16,666.666 oid. terwijl daarboven een 'kleiner' getal stond 24,500. Een beetje tegenstrijdig.
Hier wordt ik vergeleken met 2 mensen buiten DPC. Misschien is het leuk om ook (/juist) dit voor alleen DPC-leden te doen.
- bij alle grafieken is het jammer dat er maar drie lijnen getekend worden. In grafieken zijn juist de inhaalstats mooi uit te beelden. Het kost wel meer teken-tijd.
Hmm, je genereerd die dingen allemaal van tevoren (aan de src-gedeelte tezien in ieder geval; een mooi oplopend getal voor beide grafiekjes op de pagina)? Hoelang duurt die statsrun wel niet? En waarom doe je flash en niet tekenen met GD in PHP oid (hmm je gebruikt *.cfm, eigenlijk geen idee wat dat is...)?
[ Voor 76% gewijzigd door ArmEagle op 09-12-2002 16:57 ]
Verwijderd
Dat was een fout van mijn kant. Standaard worden alle Nodes van een Member aan de User Unassigned toegewezen. Toen ik de stats net lanceerde was ik vergeten om bij nieuwe Memberaanmeldingen die 'Unassigned' user aan te maken. Door ze handmatig toe te voegen is het probleem nu verholpen.ArmEagle schreef op 09 December 2002 @ 16:38:
Ik kan nu wel stats krijgen, nadat ik een user had toegevoegd (kon de eerste dag nog niet).
Ik geloof dat ik het nu gefixed heb. Geef maar een gil als het nog eens voorkomt.ArmEagle schreef op 09 December 2002 @ 16:38:
Gefixed! Heb nu grafieken voor zowel binnen je team als worldwide.ArmEagle schreef op 09 December 2002 @ 16:38:
Het kost inderdaad meer rekentijd, want ik moet per team een query doen. Dus het leek mij voldoende om het team onder je en het team boven je te pakken. Zodra je ingehaald ga worden zie je vanzelf het team onder je verschijnenArmEagle schreef op 09 December 2002 @ 16:38:
De grafieken worden getekend met ColdFusion MX (de <cfchart> tag in dit geval, zeer handig) en zijn realtime. Je kunt het vergelijken met de GD functie in PHP. Ze worden dus niet van te voren getekend. En de flash grafieken komen er zo uitrollen. CF MX is ook van Macromedia, je weet wel, die van Flash MX ookArmEagle schreef op 09 December 2002 @ 16:38:
Hmm, je genereert die dingen allemaal van tevoren (aan de src-gedeelte tezien in ieder geval; een mooi oplopend getal voor beide grafiekjes op de pagina)? Hoelang duurt die statsrun wel niet? En waarom doe je flash en niet tekenen met GD in PHP oid (hmm je gebruikt *.cfm, eigenlijk geen idee wat dat is...)?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 18:23 ]
Verwijderd
Ehm, da's toch niet leuk als er geen nieuwe leden zijn?Nieuwe leden DPC: 0
En er is niemand weggegaan, gelukkig maarWeggegaan bij DPC: 0
Dus volgens mij is het zo wel goed
Ach, weetje, voor ons werd die top ook saaiTigZ schreef op 09 december 2002 @ 13:11:
[...]
Dank u, nog maar een paar daagjes en dan is mijn spaarpotje leeg. Dan sta ik weer een paar plaatsjes lager
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Griz: GIL!!! IIEEH!!!
Een verademing zo'n snelle reactie.
Helemaal als je problemen met Wine hebt en na een maand (oid) pas een keer een reactie krijgt.
Ik heb nog een paar opmerkingen.
het onderste plaatje op http://145.94.192.103/gri...embers&tID=11&mode=graphs heeft nog steeds 'lange' decimalen.
Ik zag op mn member-pagina http://145.94.192.103/gri...sers&mID=1443&mode=graphs dat hier ook nog steeds decimalen staan.
En misschien is dit ook het geval bij andere grafieken.
Helemaal als je problemen met Wine hebt en na een maand (oid) pas een keer een reactie krijgt.
het onderste plaatje op http://145.94.192.103/gri...embers&tID=11&mode=graphs heeft nog steeds 'lange' decimalen.
Ik zag op mn member-pagina http://145.94.192.103/gri...sers&mID=1443&mode=graphs dat hier ook nog steeds decimalen staan.
[ Voor 9% gewijzigd door ArmEagle op 09-12-2002 19:16 ]
Verwijderd
Aha, nou zie ik het. Daar kan ik geloof ik niks aan doen, <cfchart> maakt er automatisch dit van.. Helaas..ArmEagle schreef op 09 december 2002 @ 19:14:
Griz: GIL!!! IIEEH!!!
sterkteVerwijderd schreef op 09 december 2002 @ 18:30:
/me las het weer eens verkeerd dus
Tijd voor een kan koffie
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Jammer. Wie weet, misschien is het wel (een keer) op te lossen.Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 21:04:
[...]
Aha, nou zie ik het. Daar kan ik geloof ik niks aan doen, <cfchart> maakt er automatisch dit van.. Helaas..
Of je moet het met GD-PHP zelf maken
Verwijderd
Op naar de 10000!DPCKippie schreef op 09 december 2002 @ 15:05:
Tigz ook gefelici met je plaats binnen de top 100 overall
Pagina: 1