Zo de stats zijn weer normaal, DPC gewoon ver boven de rest zoals het hoort. Morgen kunnen we weer zien wat DPC tov de rest in de dailies doet. En let dus even niet op de nieuwe leden, daar klopt weinig van don't blame griz, blame sengent Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Anoniem: 4681
stats normaal 
Graasland een output van 10,152 en dat oo als total
das niet echt normaal !!
Graasland een output van 10,152 en dat oo als total
das niet echt normaal !!
Anoniem: 26550
Nou gisteren waren de stats opeens van driekwart jaar terug of zo... DPC stond opeens 7e met 22k totaal
En daarom waren in de stats van gisteren opeens 62 leden verdwenen en was het dikke ellende... Sengent heeft het nu weer op vandaag gezet
Whoei, goed dagje vandaag zeg ik, ik wist niet dat we gingen MF-en
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Ik kan trouwens nog steeds niet flushen 
Weet iemand welk adres de d2ol client probeert te bereiken? en op welke poort, kan ik even hier de firewall doorlopen of iemand er weer wat heeft ingezet wat niet de bedoeling is
Weet iemand welk adres de d2ol client probeert te bereiken? en op welke poort, kan ik even hier de firewall doorlopen of iemand er weer wat heeft ingezet wat niet de bedoeling is

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Anoniem: 70786
Nou het is idd te hopen dat alles nu weer eens normaal begint te werken want ik ben hier nog niet zo lang mee bezig maar dit alles maakt geen betrouwbare indruk...
Pagina: 1