Hum, nog geen 1.5k, ik heb wel eens meer gezien * Anoniem: 26550 heeft een vraagje, wie heeft er nog last van hangende clients? Ik draai de client nu bijna een week en heb nergens last van Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
gmmbbll.. mijn oude client wou dus niet connecten.. 
Nieuwe instal dan maar.. buffer was trouwens helemaal leeg en met 90 in que om verzonden te wordne.. Dus bleef niet hangen op candidaat.. maar nieuwe install werkt weer perfecto
Nieuwe instal dan maar.. buffer was trouwens helemaal leeg en met 90 in que om verzonden te wordne.. Dus bleef niet hangen op candidaat.. maar nieuwe install werkt weer perfecto
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
ik heb op 3 pc's toch regelmatig hangende clients. v1.01.01
Misschien toch op alledrie maar eens de node.prp backupppen. d2ol deleten, reboot, new install en dan node.prp terug kopieren.
Misschien vanmiddag wel effe tijd voor
Misschien toch op alledrie maar eens de node.prp backupppen. d2ol deleten, reboot, new install en dan node.prp terug kopieren.
Misschien vanmiddag wel effe tijd voor
Anoniem: 70786
Over clients gesproken... weet iemand of er nog aan een cml-client wordt gewerkt?? Ik neem aan dat er bij velen nog steeds behoefte is aan een minder zware client... bij mij wel iig. Op mijn PII233 met 256mb loopt het geheugen continu vol en moet ik weer reseten, hetgeen het proces weer niet ten goede komt want daar kan ie ook al niet tegen!!