Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
En toen waren er nog maar 11 flushers... 
Zijn deze stats correct?

Zijn deze stats correct?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Halve dag ofzo
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Ik kan geen connectie meer maken? dus misschien hebben anderen ook dit probleem?
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Verwijderd
hmmmm... ik connect niet elke dag met mijn pc waar D2OL op draait... ff wachten dus nog...
Verwijderd
Ik heb nu zelfs 109 tasks in queue! Hijs trouwens in 2 dagen nog geen 1 keer blijven hangen en ik doe echt veel meer candidates dan een halfjaar geleden!!
Verwijderd
De stats kloppen voor geen meter, kijk maar eens naar de All Time lijst van vanochtend 10-12 ; DPC LMM en TCF staan er uberhaupt al iet in...
http://d2ol.sengent.com/stats/topMembers.jsp?t=allTime
Ja, dat zijn de All Time stats van de statsrun van vandaag.. en daar is iets bij fout gegaan, want DPC heeft volgens die statsrun helemaal geen members meer...
* Blistimo vaaaaaaaaag
* Blistimo vaaaaaaaaag
Tell me again..why did we quit ? I keep forgetting..Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 07:25:
De stats kloppen voor geen meter, kijk maar eens naar de All Time lijst van vanochtend 10-12 ; DPC LMM en TCF staan er uberhaupt al iet in...
ow jah..omdat ALLES van Sengent bagger is momenteel..
BTW..Griz heb je nieuwe stats pages gezien..
Die zal ik wel iig missen ! maar voor de rest : D2OL sucks !
( keep tracking LawnMooherMen@RC5-72 !
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Misschien is het niet zo motiverend voor andere deelnemers om in een hitparade het betreffende project een beetje af te zitten zeiken. Of wil je dat iedereen stopt met D2OL en DPC afzakt naar plek 10 ofzogeintje schreef op 10 december 2002 @ 09:32:
[...]
Tell me again..why did we quit ? I keep forgetting..
ow jah..omdat ALLES van Sengent bagger is momenteel..
BTW..Griz heb je nieuwe stats pages gezien..om te zien..
Die zal ik wel iig missen ! maar voor de rest : D2OL sucks !
( keep tracking LawnMooherMen@RC5-72 !)

Suc6 bij RC5-72
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
TnxMobster schreef op 10 December 2002 @ 11:44:
[...]
Misschien is het niet zo motiverend voor andere deelnemers om in een hitparade het betreffende project een beetje af te zitten zeiken. Of wil je dat iedereen stopt met D2OL en DPC afzakt naar plek 10 ofzoOm over project reclame nog maar te zwijgen
Suc6 bij RC5-72
En ik zeik project niet af..
want D2OL qua project heeft nog steeds mijn voorkeur wbt nuttigheid)
Ik zeik Sengent af..want dat zijn een stelletje wijfen die de arogantie hebben om een zware client van 50MB te "optimaliseren" naar vet 87MB . Dezelfde "nieuwe " client die vaak vastloopt, Candidates die uitgegeven worden die "brak" zijn. Dat was de mening over de NIEUWE client, want die "ouwe" van 50MB liep hier op alle computers goed.
Dan de stats van Sengent die erug vaak haperen en per week vreemdere dingen laten zien.
De druppel die bij mij mijn mening totaal onderstreept : totaal geen uitleg, excuus of info van Sengents kant !
En wrom ben ik pissed ben als ik geen D2OL meer doe ?
Omdat LMM nog wel zoveel punten heeft berekend dat ze wel op de plek #3 WW horen te staan !
Verder wou ik Griz complimenteren met zijn Stats version 2.. die ziet er vet gaaf uit !
Natuurlijk wens ik DPC@D2OL suc6 in de strijd met Anandtech ! alleen zonder LMM
en ik blijf D2OL volgen uit pure interresse.. als dat mag
[ Voor 3% gewijzigd door geintje op 10-12-2002 12:40 ]
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
tuurlijk....en misschien dat we LMM ooit weer terug zien? Ik baal ook een beetje van de brakke clients en brakke stats....maar goed...voor TCF op #1 wilde ik wel volhouden!
Nu maar eens zien wat voor clients ik nu ga draaien...voorlopig nog heel even d2ol...hopende op betere tijden. Sengent..hop aan het werk!!!
Nu maar eens zien wat voor clients ik nu ga draaien...voorlopig nog heel even d2ol...hopende op betere tijden. Sengent..hop aan het werk!!!
Pagina: 1