ehm..whoaaeeellluuppiiee? Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Van die BIO gasten hoor/zie je ook nix meer. Wat is daar aan de hand?
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Anoniem: 26707
Weet waarschijnlijk niemandColdFusion schreef op 08 December 2002 @ 12:22:
Van die BIO gasten hoor/zie je ook nix meer. Wat is daar aan de hand?
code:
1
2
3
| ov. pos total name today daypos 1. (1) 101,194 DPC_Team_ColdFusion 452 (1) 2. (1) 100,892 DPC_LawnMooherMen 10 (17) |
YeaH! Alweer een project waar TCF #1 is binnen DPC
Nee was ik niet vergeten, had ik gister al geroepen
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Anoniem: 26550
Hoppetaaaaaaaaa
We zijn weer eerste olee olee 
En ik draai ook weer D2OL, in 24 uur nog geen enkele vastloper gehad
En ik draai ook weer D2OL, in 24 uur nog geen enkele vastloper gehad
TCF gefelicititeerd. Knap gedaan 
Maar 21 flushers? Zal RC5-72 dan de verwachte doodsklap gaan zijn voor een aantal DPC-projecten!?
Maar 21 flushers? Zal RC5-72 dan de verwachte doodsklap gaan zijn voor een aantal DPC-projecten!?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Gefeli TCF ( knap hoor.. na weken EINDELIJK een stilstaand team inhalen
)
Laatste D2OL "flushers" van LMM worden gezocht en overgezet naar RC5-72
Laatste D2OL "flushers" van LMM worden gezocht en overgezet naar RC5-72
[ Voor 7% gewijzigd door geintje op 08-12-2002 19:09 ]
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Duurde idd langer dan geplanned voordat we LMM ingehaald hebben. Kwam vooral dat aantal leden geen zin hadden met rotte clients te werken (geef ze eens ongelijk)
Anoniem: 70786
Nou, op deze manier duurt het idd niet lang en zullen we Anandtech waarschijnlijk nog binnen de geprognotiseerde tijd voor ons moeten dulden... zo te zien zijn er bij hen niet veel mensen van D2OL naar RC5-72 overgestapt...
Anoniem: 60946
Lekker zeg, die sengent site is alweer uit de lucht. Wat een zooitje daarzo. Ik ben het zat. Een deel van het node-park verhuist naar RC5-72.
Ik ben het ook zat, maar ja een nuttiger / even nuttig project weet ik niet, dus blijf ik maar D2ol doen......... zucht.
edit: oeps, dat was een oud topic, link van de frontpage
misschien kan die geupdated worden ?
edit: oeps, dat was een oud topic, link van de frontpage

[ Voor 31% gewijzigd door Aike op 14-12-2002 21:39 ]
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Pagina: 1