Traag schreef op 11 december 2002 @ 11:58:
[...]
Dat geldt ook voor jou

Kaj neemt iig de moeite om IETS te melden omdat waarschijnlijk ACM en kees druk zijn en dan ga jij hem de grond in stampen.... je bent zeker nog steeds over de zeik vanwege je ban ofzo

Ja echtwel.. ik kom ook niet meer in HA vanwege die ban, ik kom niet meer in SG vanwege die ban, ik kom haast niet meer op GoT vanwege die ban, ik haat alle mensen op de wereld vanwege die ban, ik doe mijn boodschappen niet meer bij de appie heijn vanwege die ban, ik reageer nu zo omdat die ban er geen ene piep mee te maken heeft dus laat dat nou eens met rust wil je

.
Ik stel het erg op prijs dat Kaj hier reageert als woordvoerder voor de systeembeheerders, maar hij kan gewoon beter niet ergens op reageren als dat niet specifiek aan *hem* gevraagd wordt. Ik bedoel hem echt niet de grond in te stampen, in tegenstelling tot jouw bericht wat tot doel heeft mij in de grond te stampen. Dat lukt je lekker toch niet want daar ben ik veels te veel in

voor

.
Ik wil graag voorkomen dat ook dit topic gesloten wordt vanwege flames, wie die ook uit, want daar schiet helemaal niemand iets mee op.
Ontopic: Luister gewoon eens naar advies, t.net mensen. Nu jullie een halve ISP zijn geworden door de abbonnementen kun je je dit soort dingen gewoon niet permitteren. Als ik dit zo makkelijk had laten gebeuren, en zo lang had laten duren, op mijn servers dan was ik allang het figuurlijke haasje geweest.