I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Mij maakt het ook niet zo uit, maar imo zou men wel wat proffesioneler kunnen zijn wat betreft de communicatie. Als je weet dat de boel de komende 48 uur op ze gat licht is het misschien zo handig om even een mailtje uit te doen gaan naar de abbo's of iets op de frontpage te zetten.Kaj. schreef op 11 december 2002 @ 13:03:
* Kaj. heeft ff rondgevraagd, en het kost inderdaad aardig wat tijd.
Ik heb geen idee hoeveel tijd, ik ben dan zelf ook nog niet zo'n licht in de wereld van mailservers. (dat wordt nog wat als ik er zelf eentje wil gaan draaien).
Wat ik wel weet is dat eraan gewerkt wordt en dat één van de servermensen zich niet al te best voelt. That's it for now.
*eens*raptorix schreef op 11 december 2002 @ 15:41:
[...]
Mij maakt het ook niet zo uit, maar imo zou men wel wat proffesioneler kunnen zijn wat betreft de communicatie. Als je weet dat de boel de komende 48 uur op ze gat licht is het misschien zo handig om even een mailtje uit te doen gaan naar de abbo's of iets op de frontpage te zetten.
Waarom vandaag pas een post in MED terwijl de complete crew al dagen niet per e-mail bereikbaar is?
[ Voor 12% gewijzigd door Moartn op 11-12-2002 16:22 ]
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
waar staat het script waar je je accounts kunt koppelen?? op een backupserver?
Omdat we er vanuit gingen dat de boel gisteren alweer draaide en er in deze thread al over gesproken was. Toen dat vanochtend niet zo bleek te zijn, heb ik die MED er alsnog ingezet om het voor de zekerheid maar even helemaal wereldkundig te maken.