Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
Verwijderd
ziet er leuk uit, wel duur
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 22:58 ]
bekijk de url eens ... je moet eerst copy shortcut doen met het bovenste deel, plakken in je adres balk, en dan de rest selecteren en erachter plakkenVerwijderd schreef op 06 December 2002 @ 22:52:
Flow Execution Failed
Your request could not be processed by the module provider
Het kan misschien lukken, je moet dan wel na het drukken op het aan-knopje weer snel op het uit-knopje drukken. Het aanschakelen van je pc gebeurt namelijk met een kort pulsje.
Leuke dingen wel, en zoals SilentSniper al zegt, ideaal voor een baybus
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
sja bij mijn digidoc 5 nog een baybus bij proppen..SilentSniper schreef op 06 December 2002 @ 22:53:
baybus met afstandsbediening!!
Verwijderd
Het toestel bij conrad is enkel een zender voor 46€ dacht ik. Ik heb de kit bij velleman besteld voor ongeveer 40€ voor de zender en ontvanger. De kit is wel 1-kanaals, maar het is voldoende om de PC aan en uit te kunnen zeten. (mijn fans zullen via software geregelt worden en een X-bus natuurlijk
heb je een url naar die kit?Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 23:00:
Ik zit al een hele tijd met het idee in m'n hoofd om een knoploze PC te maken. Mijn case is nu ook al een hele tijd bij de spuiterij om alle knoppen te laten wegwerken op een prfessionele manier en de case te laten spuiten. Het is dus al zeker dat ik geen power knop meer zal hebben. De enige oplossing die een beetje mooi leek voor mij was dus ook de PC aan en uit zetten via een afstandbediening.
Het toestel bij conrad is enkel een zender voor 46€ dacht ik. Ik heb de kit bij velleman besteld voor ongeveer 40€ voor de zender en ontvanger. De kit is wel 1-kanaals, maar het is voldoende om de PC aan en uit te kunnen zeten. (mijn fans zullen via software geregelt worden en een X-bus natuurlijk)
nee juist niet.. want dan maak je aan je fans een ontvangertje?Outsync schreef op 06 december 2002 @ 23:00:
[...]
sja bij mijn digidoc 5 nog een baybus bij proppen..
Snel na het drukken op het ene knopje weer op het andere drukken. Zou moeten lukken dan.Outsync schreef op 06 december 2002 @ 23:06:
mijn fans moet ik niet regelen he, kwil gewoon me systeempje aan kunnen zetten, uit is niet eens nodig
(ik weet alleen niet of dat de paarse en zwarte draaden zijn)
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
je moet er wel zefld een kastje omheen maken en een de/encoder eraan
wel stuk goedkoper een beter te gebruiken met baybus
Want eenmaal indrukken is het contact sluiten en trg drukken is relais openen
Blog (Linux-related)
Verwijderd
wat heb je daar voor betaald?Speedy-power-II schreef op 07 December 2002 @ 21:07:
Klik....
Dit is de velleman
werkt perfect en is niet duur
(zonder afstandsbediening dan)
als je een mobieltje in de buurt houd (4 meter) zal die waarschijnlijk al gaan flippen!
En jullie hebben vast als ik zo`n stekkerdoos waar je 6 stekkers in kan doen, als je die inschakelt zal er dus ook een spanning op de ontvanger ontstaan en daardoor zal er ook heel even een puls op het relais komen te staan.
Ik kan het helemaal fout hebben hoor, maar denk dat IR beter zal functioneren.
Groeten
Verwijderd
oeps... ik zal de volgende keer eerst es lezenVerwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 21:33:
misschien heb je hier iets aan?
http://www.gideontech.com/guides/remote_start/
suc6
Dit topic is gesloten.
![]()