zo, na een hele tijd niets van me te laten horen, wil ik nu toch ff wat melden (als maker van de FAQ page

)
De
FAQ-page van de siemens-box is nog niet af (zoals jullie wsch wel gemerkt hebben). Ik moet nog een waarderings-systeem maken zodat een vraag/antwoord als waardevol / zinloos kan worden gemarkeerd (cijfer geven), en ook wil ik nog wat extra opties erin stoppen (zoals het zelf kunnen invullen van het 'definitieve' antwoord als je zelf de vraag hebt gesteld). Ik hoop dit binnenkort te kunnen maken allemaal, maar zit nogal in tijdnood opzich

Dus niet boos worden als 't nog ff duurt
Verder over mijn ervaringen met mn boxje: Ik heb er bij het afgelopen sinterklaasfeest MPX-Play opgezet, en een LCDscherm aan gehangen. Box in mn rugzak, en naar mn opa&oma gegaan.... stond een zooi sinterklaasliedjes op namelijk, om de sfeer gezellig te houden in sinterklaasmuziek (en tenminste wat makkelijker dan ieder uur een nieuwe cd in de cdspeler te stoppen).
Nou, hoe was dat nou: die box als mp3speler voor sinterklaasliedjes... Ik ben er nu in ieder geval achter dat de geluidskaart die op de box zit, veel te veel treble geeft en nauwelijks bass... klonk een beetje alsof je "door je neus praat", alle audio... maargoed, gelukkig was ík de enige die dat blijkbaar hoorde

Verder wilde de volume-down niet op de afstandsbediening (matigjes, als je em ff voor een zacht stukje wat harder hebt gezet, en daarna een harder stuk op de cd begint

).
Ook de volume-mute deed niet wat hij moest doen: hij mute een halve seconde, om daarna vervolgens weer vrolijk verder te gaan... mute ingedrukt houden zorgt voor een soort knipper-volume (als jullie begrijpen wat ik bedoel)

Het LCD voldeed uitstekend, het eerste uur. Daarna ging hij plotseling uit en aan.... PC rebooten hielp niet, lcd bleef vaag doen...
Maargoed, ik heb er muziek uitgekregen, en voor zo'n eerste proef heeft hij toch aardig gepresteerd. Maar ik moet er nog wel veel aan sleutelen voordat hij echt PERFECT werkt
Heb toen trouwens foto's genomen van mn setupje, ik zal die dalijk nog posten.
Edit: foto's staan hier nu onder:
01 - de opstelling, met flits. Let niet op de gigantisch mooie behuizing van de LCD

Het werkt, en daar gaat het om
02 - nu zonder flits.... leuke lampjes
03 - het display
[
Voor 11% gewijzigd door
jwbagger op 17-12-2002 12:54
]