[CM][EL]wat doe jij met je siemens nixdorf mmbox - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.253 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 07:37

xychix

FreeBSD Rules !

* xychix wil ook desktop op video out... zelfd een scart >> video-tullip stekker van €10 kon mij niet helpen !

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op http://www.de.tomshardwar...4/011102/dvbcards-11.html vond ik het volgende, weinig hoopvolle, bericht:

Die TechnoTrend-Referenzsoftware, die derzeit in der Version 2.08 vorliegt, funktioniert nicht auf dieser Karte, auf allen anderen Modellen dieses Vergleichs hingegen schon. Selbst auf der Fujitsu-Siemens PCI-DVB Sat liefen die TechnoTrend-Treiber tadellos. Die Alternativ-Software WinDVBLive von ODSoft.de sowie die mitgelieferte Siemens-Software bereiteten hingegen keine Probleme.

Ik denk dus dat niemand nog beeld heeft gekregen met de TechnoTrend drivers! Als dat wel zo is, gelijk hier posten aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:45
Kleine vertaling voor de niet-duitstaligen aub? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 20:56
==korte samenvatting==
De Technotrend drivers werkten bij de test op alle kaarten behalve de PCI-DVB-C kaart die wij ook hebben. Zelf op de siemens DVB-Sat kaart werkte het.

WinDVBLive van ODSoft.de werkte wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Martkrui op 11-12-2002 09:40 ]

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allen dus die windvblive halen me dunkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MD 9 werkt dus niet, die heeft TT drivers nodig. Nu is MD nu net het programma waar je softCAMs in kunt hangen.... heeft iemand nog andere sw gevonden die met softCAMs werkt? Ik bedoel, het moet toch mogelijk zijn om wat meer kanalen zichtbaar te krijgen (als je begrijpt wat ik bedoel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 20:35
Weet iemand toevallig of digitale tv per wijk appart aangezet moet worden, want volgens mij wordt dat niet standaard op iedere kabel bijgecodeerd.
Dat kan ook verklaren dat sommige het wel kunnen onvangen en anderen niet, omdat iemand in die wijken een gewoon legaal kastje heeft en waar de kabelmaatschappij die digitale verzending heeft aangezet, hetzelfde wat is bij kabelmodem volgens mij...

correct me when I'm wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg een melding dat er een crc error is bij het openen van het mac-adres van de kaart. Dit staat in de DVBPCI-server applicatie (die weer onder in het scherm staat). iemand dit ook???

ik heb nog steeds geen beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Letterlijk antwoord op de letterlijke vraag ([CM][EL]wat doe jij met je siemens nixdorf multimedia box ):

"Niets, behalve me nogal zitten op te vreten vanwege de onwijs trage afhandeling van de IA, en vooral dat Rincewind niets meer van zich laat horen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 19:36:
Letterlijk antwoord op de letterlijke vraag ([CM][EL]wat doe jij met je siemens nixdorf multimedia box ):

"Niets, behalve me nogal zitten op te vreten vanwege de onwijs trage afhandeling van de IA, en vooral dat Rincewind niets meer van zich laat horen."
Deze IA is juist zeer snel!!!
Maar Rincewind mag idd wel een laten weten waar hij mee bezig is :(

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Over ondankbaarheid gesproken! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op 11 december 2002 @ 19:48:
Over ondankbaarheid gesproken! |:(
Wel binnen een week je geld willen hebben, maar dan niets meer van je laten horen, kijk als je het ff druk hebt is dat niet erg, maar meld het dan ff, sommige mensen moeten voor de ontvangst speciaal thuis blijven, dan is het wel handig als je weet wanneer hij komt. Maar zo als het er nu naar uitziet komen de boxjes nog lange niet.......

Rincewind was der aan de hand???
The_Dud3 schreef op 11 December 2002 @ 19:38:
[...]

Deze IA is juist zeer snel!!!
Had het over de afhandeling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 19:58:
[...]

Wel binnen een week je geld willen hebben, maar dan niets meer van je laten horen, kijk als je het ff druk hebt is dat niet erg, maar meld het dan ff, sommige mensen moeten voor de ontvangst speciaal thuis blijven, dan is het wel handig als je weet wanneer hij komt. Maar zo als het er nu naar uitziet komen de boxjes nog lange niet.......

Rincewind was der aan de hand???
Misschien is hij er gewoon niet, anders had hij wel geantwoord, aangezien hij de Belgische bakjes wel al geregeld heeft!
Dus nee, hij is er niet met je geld vandoor!
[...]

Had het over de afhandeling :P
Een IA gaat van bestelling TOT levering, dus de afhandeling is ook snel.
Er zijn veel IA's weer je 1 a 2 maand moet wachten.

Je mag het volgende keer natuurlijk ook altijd zelf regelen, ik gun je veel plezier met het zeulen met zo'n 100 bakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op 11 December 2002 @ 20:01:
[...]

Ik gun je veel plezier met het zeulen met zo'n 100 bakken!
Ik zou op bedrijf laten binnenkomen en met IT-pakket leuk de adressen uitprinten en weer weg.....

(Wij doen ook aan pc-privé projecten, je wil niet weten hoeveel gezeik dat is, in één maal 300 pc's binnen krijgen en der van alles in moeten bouwen en dan moeten versturen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 20:10:
[...]

Ik zou op bedrijf laten binnenkomen en met IT-pakket leuk de adressen uitprinten en weer weg.....

(Wij doen ook aan pc-privé projecten, je wil niet weten hoeveel gezeik dat is, in één maal 300 pc's binnen krijgen en der van alles in moeten bouwen en dan moeten versturen)
En hoe lang doe je dan over 100 pc's in je eentje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst een serie van 150 pc's, moesten allemaal andere videokaarten in, deed ik 2 dagen over, maar moest dus eerst eentje installeren met XP, en dan videokaart installeren en dan image maken. Daarna dus al die image's kopieëren naar alle pc's.....

En ze werden netjes bezorgt bij het bedrijf, dus we hoeften ze alleen maar in het busje te tillen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023
Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 21:03:
Laatst een serie van 150 pc's, moesten allemaal andere videokaarten in, deed ik 2 dagen over, maar moest dus eerst eentje installeren met XP, en dan videokaart installeren en dan image maken. Daarna dus al die image's kopieëren naar alle pc's.....

En ze werden netjes bezorgt bij het bedrijf, dus we hoeften ze alleen maar in het busje te tillen :P
150 PC's uitpakken, neerzetten, imagen en weer inpakken in je eentje in 2 dagen?
Geloof ik niet, sorry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magazijn is groot, nemen zo'n rol papier, die rol je over de grond uit, daar zet je alle pc's op, andere videokaartjes erin, kopieërt image 5 maal, dan achter elkaar laten installeren.
It's not very hard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar laten we het daar maar niet over hebben, ik wil mijn bakkie, of een reactie van Rincewind....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de technotrend drivers geprobeerd. Deze werken dus niet inderdaad. Ik ga zo even de windvblive driver proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 20:10:
[...]

Ik weet heel goed wat voor gezeik het is, ik heb van op enkele collega's staan kijken die het ook moesten doen! :P

Je vergeet wel dat niet iedereen toegang heeft tot zo'n infrastructuur. Bij Falcon_10 stonden ze bijv. op zen kamer. Stel je dan eens 100 pc's voor bij RinceWind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op 11 December 2002 @ 22:06:
[...]

Je vergeet wel dat niet iedereen toegang heeft tot zo'n infrastructuur. Bij Falcon_10 stonden ze bijv. op zen kamer. Stel je dan eens 100 pc's voor bij RinceWind!
KIJK, ineens heb je het, Rincewind zijn kamer staat zo vol dat hij niet meer bij zijn pc kan komen en hierdoor wat op GoT kan typen.... That's it!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 22:02

Falcon10

Hit it i would !

rustig jonges :p
ik zit ook nog op blauwe drukknopjes te wachte hier ( al goede 2 maand nu zeker ? :p ), maar kom, ik wacht gewoon totdat ze aankomen bij de persoon die de actie starte.
Moet niet ongerust worden, Rincewind brengt die wel.
Misschien dat iemand uit zen nabije omgeving ofzo iets ernstigs heeft voorgehad ? of hijzelf ? :(
'k zal morge ff kijke of ik zen telefoon vind op't werk en dan probeer ik hem ff te bereiken.

Ene keesjes : ik zou ook alle sop men werk kunnen laten aankomen ( geloof me, ik krijg wekelijks een pakje daar binne voor prive, gaande van een gewone CD-ROM, DVD, tot modeltreintjes schaal HO ( en den eerste die nu lacht, zorg ek persoonlijk voor de em zen bakje ni krijgt !!! :p ), maar ik ben blij dat ik die siemens dozen niet heb laten afkomen.
De 3 dozen voor de Belgen ( 7 Siemens bakjes + toebehoren ), zijn een goede meter hoog, wegen best wel wat ( bijna 35 kilo ).
En op mijn werk zouden ze niet lachen als ik bezig ben met Siemens bakjes in dozen te stoppen en etiketten uit te printen terwijl er elder paar gebruikers niet op't netwerk kunnen, geen telefoon lijn hebben, etc.
En das nog maar voor 7 dozen, kan je je indenken hoe het er bij Rincewind aan toe gaat ? die had dan nog 93 dozen ! 8)7

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij issie overspannen, ga hem morgen maar een kaartje sturen denk ik....

Nee, ik wacht in ieder geval je telefoontje af...
Dan zien we wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de windvblive (gratis versie) geinstalleerd... werkt nog niet...

Geeft na het 'aanzetten' van de DVB kaart het welbekende bauwe scherm...

Verdere (niet orginele) spec's: 196 MB ram, usb muis en win98

Wie weet waar het fout gaat.....

soory.... 2x edit..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de windvblive (gratis versie) geinstalleerd... werkt nog niet...

Geeft na het 'aanzetten' van de DVB kaart het welbekende bauwe scherm...

Verdere (niet orginele) spec's: 196 MB ram, usb muis en win98 ipv win95.

Wie weet waar het fout gaat.....

Verwijderd

Ik laat me niet zomaar gek maken , maar nu weet ik het echt niet meer.........

Als Ik winDVB opstart en de DVBkaart "opstart", reset het systeem zich..
wat heb ik gedaan... de meest recente drivers van de matrox site gedownload..... en geinstalleerd.

HELP !!!!!!!!!

Verwijderd

heb ook al verschillende drivers geprobeerd maar de enige die hier werkt zijn de orginele van siemens (dvb1.63).dan loopt multidec 8.0 tot 8.4..
maar helaas geen beeld.heb de tuner al zonder die slechte kabel erop gehad,direct op de groene(inkomende)kabel,na de NTI,en verschillende progjes..geen beeld.
dit terwijl ik op de mrzapbox wel beeld heb..
heb in de siemens een 200MMX processor ingehangen(+96mB geheugen).dan is tie een stuk sneller/stabieler.gebruik hem nu als spel/mp3 computer.
tevens komt er nog een grafisch. LCD op en zal hij als servertje worden gebruikt.

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 04:21

scorpionv

This space for rent

Tsjah, ik heb het bakje dus nog steeds niet, dus kan ik het zelf niet nakijken. En niemand weet/geeft antwoord op mijn vraag, dus vraag ik het nog maar een keer:
scorpionv schreef op 08 december 2002 @ 19:16:
Ziet iemand kans om uit te vinden hoe groot de CPU heatsink+fan nu is, en welke afmetingen ik er maximaal op kwijt zou kunnen?

Ik wil er namelijk een P1-233MMX inzetten, en liefst ook nog eens passief koelen. Of kan ik dat wel vergeten? Zo te zien heb ik in de hoogte niet veel ruimte door die DVB-kaart, maar die gooi ik er ws toch uit. En zie ik daar gelijk naast de socket condensatoren zitten?

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

orginele koeling LXBXH= 50X50X40..
er zitten inderdaad condensatoren ong.8mm van de koeling af..hoogte zonder dvb kaart max 65mm..
nog meer vragen?

Verwijderd

Ik kwam gisteren dit nog tegen op tweakers: interactief tv met sbs 6
nieuws: SBS binnenkort van start met interactieve televisie
en dit kan je er dus ook mee gebruiken :)
http://www.itvgids.tv/wat%20is%20itv/leesverder.htm
quote:
Voor op de Televisie:

De Fujitsu Siemens Activy 300: een compleet multimedia device waarmee 99% van alle bestaande media-types af te spelen zijn waaronder MP3, videoCD, PhotoCD, AudioCD. Daarnaast biedt de Activy onder meer de mogelijkheid van internet en e-mail en dus via uw TV direct mee kunnen spelen met de iTV uitzendingen.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 06:54 ]

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 02:25:
orginele koeling LXBXH= 50X50X40..
er zitten inderdaad condensatoren ong.8mm van de koeling af..hoogte zonder dvb kaart max 65mm..
nog meer vragen?
Aah, mooi dan kan ik eens gaan zoeken of ik nog een 60x60x? heatsink ergens heb liggen, dan moet het vast wel lukken om een P1-233MMX passief te koelen. Ik houd jullie op de hoogte, eerst even wachten op het boxje! :)

• Martkrui
is de Hauppauge! WinTV-kaart niet een analoge tuner kaart ? Iets anders dus dan de dvb-c kaart die wij hebben.... dacht ik...

==edit==

Nu ik het allemaal lees denk ik dat ze wat data gaan versturen via teletext kanalen ofzo. En dan gebruikt het programma wat je erbij hebt gewoon je inet verbinding.

'k denk niet dat wij verder iets hebben aan deze info. (just my 2 cents)

[ Voor 51% gewijzigd door Martkrui op 12-12-2002 09:33 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 06:52:
Ik kwam gisteren dit nog tegen op tweakers: interactief tv met sbs 6
nieuws: SBS binnenkort van start met interactieve televisie
en dit kan je er dus ook mee gebruiken :)
http://www.itvgids.tv/wat%20is%20itv/leesverder.htm
quote:
Voor op de Televisie:

De Fujitsu Siemens Activy 300: een compleet multimedia device waarmee 99% van alle bestaande media-types af te spelen zijn waaronder MP3, videoCD, PhotoCD, AudioCD. Daarnaast biedt de Activy onder meer de mogelijkheid van internet en e-mail en dus via uw TV direct mee kunnen spelen met de iTV uitzendingen.
Het is gewoon een dvd speler hoor :? Met internet en email, maar verder niks bijzonders :)

Naaierij, want er staat geen echt os op.

• Martkrui
Net wat meer info gevonden. homedigitaal is de opvolger van MrZAP. Dus ik denk dat ze hetzelfde systeem gebruiken.
http://www.geocities.com/...ngle/Node/9094/mrzap.html

quote :
De specificaties van deze box vindt je hieronder:

MPEG2/DVB-T ETSI

• de7geitjes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:25
al mijn fout meldingen zijn weg en als ik scan vind ik helemaal niks.... zit gewoon in de meterkast te scannen, waar moet ik nog meer op letten????

"Hé Bob, drie bier!"

Verwijderd

MD8.x heeft eigen drivers, net als winDVB.

MD8 zeurt bij mij nog over 8x8 of zo iets. Heeft denk ik met de videokaart te maken, ik moet nog uitzoeken wat precies. Iemand al een beschrijving van MD8 installatie zonder foutmeldingen beschikbaar?

Voor de video overlay moet je toch 2x zoveel geheugen reserveren? Ik draai 640x480x16b dus 600kB. Ik heb dan 1,2Mb video geheugen nodig, er zit 2 MB op dus dat zou goed moeten gaan.

Het lijkt er dus op dat we de volgende software alvast af kunnen strepen:
-WinDVB
-TechnoTrend drivers
-Alle SW die de TT Drivers gebruikt zoals MD9

Overigens is andere software (dan PCI-DVB) alleen intressant als je er bv. een softCAM in kunt hangen.

edit: aub dit draadje niet gebruiken om over de IA te zeiken. Hartelijk dank voor je begrip.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 10:49 ]

Verwijderd

Inderdaad, het is vooralsnog helemaal nergens voor nodig om te gaan mekkeren over de IA in deze thread, en als dat al zo nodig moet dan maar in de thread van de IA zelf.

Ik ga er gewoon vanuit dat Rincewind alle mogelijke moeite doet om de IA tot een geslaagde IA te maken! En dat daar dan een beetje geduld bij hoort... so be it!

Is er overigens al iemand die plannen heeft om een Via Epia mobo in de Siemens te gaan hangen?

Verwijderd

ik ben eerlijk gezegd wel beetje erover aan't nadenke :p

maar ben nog ni zeker. 't is in elk geval aanlokkelijk, dan zou'k geen dvd hardware decoder moete aankope om mene dvd speler die'k er wil insteke late te werken.

• The Dud3
Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 11:31:
ik ben eerlijk gezegd wel beetje erover aan't nadenke :p

maar ben nog ni zeker. 't is in elk geval aanlokkelijk, dan zou'k geen dvd hardware decoder moete aankope om mene dvd speler die'k er wil insteke late te werken.
euh... DVD = MPEG2, DVB kaart heeft ingebeouwde MPEG2-decoder :D

Verwijderd

Ik denk wel dat een Via Epia bordje lastig gaat worden met de huidige voeding...

Zit de voeding op het moederbord aangesloten met een atx-, of een at-connector? Of is het soldeerwerk? Ik heb de box zelf nog niet, dus kan niet ff checke...

Verwijderd

aaah, das al handig, geen extra kaartje nodig :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 11:40:
Ik denk wel dat een Via Epia bordje lastig gaat worden met de huidige voeding...

Zit de voeding op het moederbord aangesloten met een atx-, of een at-connector? Of is het soldeerwerk? Ik heb de box zelf nog niet, dus kan niet ff checke...
AT voedingsconnector met soort van soft power-off, dus niet helemaal standaard.

• Ralpy
  • Laatst online: 12-09 20:35
Heeft iemand al goed voor elkaar om divx te streamen over netwerk? En met welke programma's zou het moeten kunnen? want kon zo niets op internet vinden.

Ik heb het kloten met die dvb kaart al een beetje op gegeven :)

• The Dud3
Zouden de volgende programma's goed werken op de box?
-Cute FTP Pro 2.0/3.0 (Welke kies ik best?
-BulltProof FTP server
-Kazaa Lite
-Edonkey
-DC++
Thnx :)

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

Ralpy schreef op 12 December 2002 @ 16:26:
Heeft iemand al goed voor elkaar om divx te streamen over netwerk? En met welke programma's zou het moeten kunnen? want kon zo niets op internet vinden.

Ik heb het kloten met die dvb kaart al een beetje op gegeven :)
ben bezig met
1> cisco IPTV, nu demo cdtje van liggen
2> real/helix producer
3> windows media encoder

eerste indruk is dat iptv ook wan windows encoder gebruik maakt, daarnaast installeert het een hele zut aan ftp servers en zelfs apache, beetje overdone dus ga eerst WME zelf maar eens proberen

overigens is de dvb mpeg2 decoder niet direct vanuit windows aan te spreken maar met graphedit kun je wel zelf een koppeling maken van de betrokken activex filters.

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

The_Dud3 schreef op 12 december 2002 @ 18:31:
Zouden de volgende programma's goed werken op de box?
-Cute FTP Pro 2.0/3.0 (Welke kies ik best?
-BulltProof FTP server
-Kazaa Lite
-Edonkey
-DC++
Thnx :)
DC++ werkt niet bij mij :( ik heb me moeten verlagen tot Neo-modus

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een tip, probeer niet een uitgeklede versie van XP op deze box te zetten.
Retetraag en er zit geen ondersteuning in voor de dbv kaart.
Zelfs met 196 Mb en een snellere (20gb) hd valt er niet veel eer mee te behalen.

Heeft iemand trouwens al een image met win98 beschikbaar?
Of mag ik dat hier niet vragen ivm licentie probs? (heb zelf een orginele hoor! :P )

Ik vraag me nu ook af (sinds dit topic een beetje stil valt) wat jullie boxjes allemaal aan het doen zijn er hoe ze er uit zien! Show me pics!! >:)
De mijne is op dit moment een beetje verminkt, spuit niet in de schuur met deze temps! Mijn case is helemaal uitgelopen doordat de verf niet goed pakte.... :(

[ Voor 15% gewijzigd door arjants op 12-12-2002 23:42 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Ik ga er een LCDtje in modden (voor statusmonitoring), en de box als vervanger voor m'n huidige (MP3, Printer)server gebruiken. Ik wil eindelijk weleens een stille en niet stroomvretende server.

Om het bakje geschikt te maken als server (Windows 2000 Pro) moet er uiteraard wel wat aan gesleuteld worden;

- CPU upgrade naar Pentium 233 MMX (hopelijk @ 266)
- Bijpassende CPU koeling, standaard blokje vertrouw ik nog niet op een chipset.
- Een reepje 256MB geheugen plaatsen, dat is gelijk het maximum van het bord.
- Een 80GB schijf erin hangen, ipv de standaard schijf.
- Zoveel mogelijk fans eruit halen, of op 5V zetten.
- Een LCDtje erin modden, boven/op de plaats van de DVB card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

arjants schreef op 12 December 2002 @ 23:39:
Ik vraag me nu ook af (sinds dit topic een beetje stil valt) wat jullie boxjes allemaal aan het doen zijn er hoe ze er uit zien! Show me pics!! >:)
De mijne is op dit moment een beetje verminkt, spuit niet in de schuur met deze temps! Mijn case is helemaal uitgelopen doordat de verf niet goed pakte.... :(
Ik geloof dat overgrote deel zich in de IA topic van deze boxjes zich zit op te vreten over het feit dat die rincewind niet meer gereageerd heeft sinds een week.... :)

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een duitstalige link naar informatie over Technotrend drivers en de Siemens DVB-C kaart: http://www.dvbforum.com/u...collapsed&sb=5&o=&fpart=1

Ik heb een oude (2.09) versie van de technotrend drivers geupload in http://www.innovatix.nl/~jw/siemens/drivers/ ik hoor het graag als iemand hier suc6 mee heeft (kan nu niet testen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
En wat staat er juist in die link (sorry, Duits 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer het eens, het lijkt net op nederlands! Overigens is er met name van dat siemens spul veel duitse info op het net te vinden. Dus een beetje je best doen kan handig zijn hoor. Het komt er op neer dat er vrij duidelijk beschreven is wat het probleem met technotrend is en onze dvb kaart. Ik heb er nog geen echte oplossing gevonden. Wel staat er een suggestie om het met oudere TT drivers eens te proberen. De overige informatie wist ik al en heb ik hier al eens gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om ook even dicht bij het topic te blijven:

Mijn box gaat m'n oude p90 full tower winroute router in de meterkast vervangen. Deze PC heeft al de functie van TV-Gids server op m'n TV in de woonkamer (soort custom teletext). Deze functionaliteit blijft. De SNI Box zal tevens MP3 server worden met een fraaie GUI op de TV. Ik heb nog geen DVB functionaliteit ingeplanned. Ik ben nog bezig met de research, ik heb wel 100 kanalen maar kan geen intressante kanalen zichtbaar krijgen ivm encryptie. Software waarmee dat misschien kan, die werkt nog niet. Dus tot nu toe geen DVB functie ingeplanned. DVD heb ik al een paar jaar in de huiskamer, dus dat gaan we ook niet doen met de sni. Wel denk ik dat de TV out straks een stuk strakker is dan m'n huidige 10 jaar oude VGA->TV convertor. Ik zal eens een keer een foto van m'n meterkast posten voor en na! Denk je eens in: een fulltower die overdwars op halve hoogte in de meterkast gemonteerd zit! Net zo breed als de deur van de kast! Zowel telefoon als kabel komen in de meterkast binnen, ik kan dus zo chello inruilen voor ADSL (binnenkort eindelijk ook beschikbaar, dus weg met UPC). Verder heb ik nu, als eMule een paar honderd NAT connecties open heeft, een ping delay van 3 seconden. Hopenlijk is dat straks dan ook wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Heb het proberen lezen voor ik het hier vroeg, maar versta enkel stukken en brokken, niet genoeg om eruit op te maken waarover het nu juist gaat.
Ik maak er op uit dat het met de 2.10's niet zou werken, maar met oudere wel, heb ik dat een beetje juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat 'oudere' is niet helemaal zeker. Het valt te proberen.

TT 2.10 werkt niet ivm ontbreken I2C aansturing v.d. tuner. Dus MD9 gaat niet werken. Installeren wel, maar verder onmogelijk om kanaal af te stellen.

Verder staat er dat MD8 werkt met eigen jungo drivers en zou moeten werken. Iemand die ook een analoge add-on kaart op z'n siemens DVB-C heeft zitten heeft dit werkend. Ik krijg zelf BT8x8 not found foutmelding. Ik heb ook geen analoge tv kaart er in, dus dat klopt. Ik wil ook geen analoge tv, dus dat het programma er dan mee kapt is minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 15:45:
De SNI Box zal tevens MP3 server worden met een fraaie GUI op de TV.
Hasse_m wat voor GUI gebruik je om je MP3's af te spelen? Ik ben al tijden op zoek naar zoiets als bijvoorbeeld Palmbutler http://www.palmbutler.com/pagesUK/TVsoftware.asp. Wat gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JL_XL, ik gebruik nog geen GUI voor MP3. MP3 is toekomstige functionaliteit. Ik moet zeggen dat ik Windows Xp Media Center edition wel een fraaie GUI vind hebben. Ook die van Palmbutler spreekt me wel aan. Mijn huidige experimenten met de TV-gids op de TV hebben al aangetoont dat je vooral grote letters wilt hebben om het leesbaar en bruikbaar te maken.

Ik ga de software overigens zelf maken, is niet zo moeilijk, zodat ik 100% controle heb over alles.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 16:22 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keep me posted!!!

Natuurlijk heb ik intresse in je eindresultaat dus hou me aub op de hoogte van je vorderingen! Screenshots zijn natuurlijk altijd OK, maar ik begrijp dat dat nog even kan duren!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Problemen met AB/Keyboard

Ik heb Win98 geinstalleerd op mijn Siemens. Dat werkt allemaal prima met VNC, Apache, MySQL erop.

Ik heb een infrarood UPC keyboard erbij, maar geen AB. Ik krijg het Keyboard niet aan de gang.

Zijn er drivers nodig voor de ontvanger?
Zo ja, waar kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar plug ik de aan/uit knop op in, en waar bevindt zich de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
  • Laatst online: 11-09 09:42
Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 20:24:
Waar plug ik de aan/uit knop op in, en waar bevindt zich de batterij?
Zit maar een connector iets meer richting de kaartlezer. Je kunt hem er maar op 1 manier in doen. De batterij zit onder de voeding. Kijk in de handleiding, daar staat het allemaal in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 16:20:
Ik ga de software overigens zelf maken, is niet zo moeilijk, zodat ik 100% controle heb over alles.
Niet alles van mij afkijken he... :)
Ik ben al wat aan het experimenteren geweest met Java, en dat ziet er aardig
uit. Alleen de screen updates knipperen teveel.

Misschien moeten Hasse en ik maar eens samen gaan werken, als we het eens
kunnen worden over een prog taal en architectuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door koppige pa naar mijn kamer gestuurd.
Die eikel wil het nu zelf doen.
Wil de voeding uit elkaar halen :(

Kaput = dokken pa :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 17:48:
Ik heb een infrarood UPC keyboard erbij, maar geen AB. Ik krijg het Keyboard niet aan de gang.
Ik heb ook zo'n keyboard van UPC en die werkt perfect op de ontvanger dir bij de siemens zit. Je moet het keyboard op de Philips A stand zetten. Dat kan door de knoppen <pijltje links> <pijltje beneden> <pijltje rechts> en <6> tegelijk in te drukken. (ik bedoel de cursortoetsen rechtsonder)

Murphy was an optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem op mijn tv aangesloten.
Alle pluggen op uit (audio-r out, audio-l out, yca-out) en geen beeld.
Wel keurig afgesloten (blind *D)

Maar hoe zorg ik dat ik wel beeld krijg?
Welke instellingen moet ik verander?
Mijn monitor staat boven, mijn tv beneden dus heen en weer slepen gaat niet lukken.

De setup is al afgerond.

Een andere reden voor een zwart scherm op de TV zou kunnen zijn dat de resolutie niet goed staat ingesteld. Start windows 95/98/me op in veilige mode en 'bevestig' de resolutie 640x480. Na opnieuw opstarten de resolutie handhaven, maar de kleurinstelling hoger zetten. Een hogere resolutie is mij op mijn breedbeeld Sony nog niet gelukt.(win98, nieuwste matroxdrivers)

Dit werkt niet, want hoe zie ik welke resolutie ik hem op zet (beeld is zwart) of moet dit op de monitor?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe leg ik een netwerk link?
Een utp kabel tussen bijde computers gedaan, daarna heb ik thuisnetwerk creeren gedaan maar daarna.... floppy |:(

Is er ook een manier om gewoon naar computers te scannen?
Het lampje op de computer brandt niet (bij lan achterop) :?

Ik heb nu op deze computer hoofd staan, maar hoe laat ik hem naar mijn siemens scannen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 22:16:
En hoe leg ik een netwerk link?
Een utp kabel tussen bijde computers gedaan, daarna heb ik thuisnetwerk creeren gedaan maar daarna.... floppy |:(

Is er ook een manier om gewoon naar computers te scannen?
Het lampje op de computer brandt niet (bij lan achterop) :?

Ik heb nu op deze computer hoofd staan, maar hoe laat ik hem naar mijn siemens scannen?
Niet genoeg netwerkkennis denk ik. Het kan wel, maar dan zal je echt een crossed-UTP kabel moeten gebruiken.... Anders gaat het niet werken :P

En scannen, ik weet niet wat je van plan bent, maar het gaat niet werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoGoHaRrY schreef op 13 december 2002 @ 21:16:
[...]

Ik heb ook zo'n keyboard van UPC en die werkt perfect op de ontvanger dir bij de siemens zit. Je moet het keyboard op de Philips A stand zetten. Dat kan door de knoppen <pijltje links> <pijltje beneden> <pijltje rechts> en <6> tegelijk in te drukken. (ik bedoel de cursortoetsen rechtsonder)
Hartstikke bedankt. Dat was het probleem. Sjonge, moet je maar net weten.

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1 vraagje GoGoHaRry. Welke toetsenbordinstellingen gebruik je in windows? Ik krijg bij sommige letters cijfers als ie op VS Int staat. Bij de O een 6 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 01:26:
Nog 1 vraagje GoGoHaRry. Welke toetsenbordinstellingen gebruik je in windows? Ik krijg bij sommige letters cijfers als ie op VS Int staat. Bij de O een 6 bijvoorbeeld.
Dat komt waarschijnlijk omdat de Num-lock aanstaat, hier heb ik ook nog last van.
Eigenljik zou ik ook de moeite moeten nemen om in het BIOS in te stellen dat de Num-Lock uit moet bij het opstarten (ik heb de toetsencombinatie daravoro nog niet gevonden op het UPC keyboard)

Murphy was an optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Num Lock optie is helaas niet te vinden in BIOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem opgelost: even in je config.sys de regel NUMLOCK=OFF tussenvoegen.
Hij werkt nu perfect. Nu de cardreader nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 22:52:
[...]

Niet genoeg netwerkkennis denk ik. Het kan wel, maar dan zal je echt een crossed-UTP kabel moeten gebruiken.... Anders gaat het niet werken :P

En scannen, ik weet niet wat je van plan bent, maar het gaat niet werken....
Aha.
Op deze computer heb ik de computer "Hoofd" aangemaakt.
Maar als ik op die (siemens) computer op entire network klik, vindt hij niks.

Maar dat betekent dat ik een crossed utp kabel moet kopen?
Hoe duur kost 1 meter en waar koop ik het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zet op pc 1, laten we het voor het gemak hoofd-pc noemen de volgende TCP/IP gegevens in:
IP: 192.168.0.1
Subnetmask: 255.255.255.0
Gateway: Niet invullen

PC2

IP: 192.168.0.2
Gateway: 192.168.0.1 (De pc waarna je wilt verbinden dus)

Dit is vast niet de makkelijkste manier, maar het werkt.

Hoe duur een metertje crossed-UTP kabel is? Geen idee, maar niet zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 21:54:
Ik heb hem op mijn tv aangesloten.
Alle pluggen op uit (audio-r out, audio-l out, yca-out) en geen beeld.
Wel keurig afgesloten (blind *D)

Maar hoe zorg ik dat ik wel beeld krijg?
Welke instellingen moet ik verander?
Mijn monitor staat boven, mijn tv beneden dus heen en weer slepen gaat niet lukken.

De setup is al afgerond.

Een andere reden voor een zwart scherm op de TV zou kunnen zijn dat de resolutie niet goed staat ingesteld. Start windows 95/98/me op in veilige mode en 'bevestig' de resolutie 640x480. Na opnieuw opstarten de resolutie handhaven, maar de kleurinstelling hoger zetten. Een hogere resolutie is mij op mijn breedbeeld Sony nog niet gelukt.(win98, nieuwste matroxdrivers)

Dit werkt niet, want hoe zie ik welke resolutie ik hem op zet (beeld is zwart) of moet dit op de monitor?
tot dusver heeft volgens mij in >1000 posts nog niemand gemeld dat de TV out het doet anders dan via de SCART kabel :'(

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 12:19:
Je zet op pc 1, laten we het voor het gemak hoofd-pc noemen de volgende TCP/IP gegevens in:
IP: 192.168.0.1
Gateway: Niet invullen

PC2

IP: 192.168.0.2
Gateway: 192.168.0.1 (De pc waarna je wilt verbinden dus)

Dit is vast niet de makkelijkste manier, maar het werkt.

Hoe duur een metertje crossed-UTP kabel is? Geen idee, maar niet zo duur.
_/-\o_
En welke TCP/IP heb ik nodig (hoofd-pc)?
Ik heb er 4 (configscherm>netwerk:
Netwerkkaar / Ethernet-adapter
Inbeladapter
Inbeladapter 2
NDIS 1394 netwerkkaart

En verpruts ik hier mijn adsl instellingen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 12:38:
[...]

_/-\o_
En welke TCP/IP heb ik nodig (hoofd-pc)?
Ik heb er 4 (configscherm>netwerk:
Netwerkkaar / Ethernet-adapter
Inbeladapter
Inbeladapter 2
NDIS 1394 netwerkkaart

En verpruts ik hier mijn adsl instellingen mee?
Je hebt als het goed is een netwerkkaart in je pc, waarschijnlijk staan alle instellingen nu op automatisch, dus dan kan je ze zo terug zetten, staat er wat ingevult, dan moet je dat ff overschrijven en later terugzetten.

Ik denk dat het de onderste is, dat moet je zelf gewoon ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi...

HELP !!!!

Wie oh wie weet hoe we aan de PMT en de PID code's kunnen komen.
Heb nu al div. software geprobeerd.
Alle digitale kanalen hier in het westen heb ik nu in de lijst staan en hier gaat het HELE ned. pakket FTA open.
Maar nu de SCRAMBLED channels.
Nu kan er een uitbreiding op met een CI interface,
Maar met de PID en PMT kunnen we softcam draaien..
Wie weet raad. ???

Grtz... JeeJee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 12:40:
[...]

Je hebt als het goed is een netwerkkaart in je pc, waarschijnlijk staan alle instellingen nu op automatisch, dus dan kan je ze zo terug zetten, staat er wat ingevult, dan moet je dat ff overschrijven en later terugzetten.

Ik denk dat het de onderste is, dat moet je zelf gewoon ff kijken.
Ik heb op hoofdpc een tcpip toegevoegt, maar die knikkert hij eruit :( :( :(

Bij siemens volgens mijn ook :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet ook niet toevoegen, je moet diegene die er al staat wijzigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 13:07:
Je moet ook niet toevoegen, je moet diegene die er al staat wijzigen :P
Oke.
Alles ingesteld, ik klik op entire network, error.

Wat doe ik fout?
En wat houd crossutp precies in :)
Ik heb denk ik dus al een crossutp kabel, namelijk die bij mijn adsl modem zit.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_BoR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 20:48
Kzie dat een aantal van jullie bezig zijn met de digital channels te decrypten :)

Ik ben zelf al wat tijdjes bezig met hetzelfde maar dan via satteliet :)
UPC digital (regio amsterdam) waar ze die philips boxen plaatsen gebruikt Cryptoworks

Cryptoworks is nog niet gekraakt, dus die hebben zoiezo pech :)

Een hoop info (geen keys en iligale zut) maar wel info over wat voor encryptie wie gebruikt enzo...
kan je eventueel vinden op www.sat4all.com

hellaas was ik zelf te laat voor zo`n box :(

Suuk6 met knutsellen

edit .nl in .com gewijzigt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Da_BoR op 15-12-2002 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DVB-C zit erin, das kabel.
Dus geen DVB-S, das sateliet.
Dat zal niet gaan lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
Thuis kan ik nog geen kanalen vinden, maar ik heb mijn box eens bij m'n ouders aangesloten en gelijk had ik 111 kanalen... na nog eens scannen heb ik er hier 121 !!
(Winterswijk... UPC) (ingevoerd op http://kruissen.com/dtv )

Helaas moet ik mijn eerder geposte verhaal over kabels tegenspreken.
Hier werkt het NA een (dure) versterker en een paar meter (dure) kabel. Het kan dus wel.
Ik ben alleen nog steeds van mening dat je bij twijfel ook beter eens kan proberen te
scannen aan het begin van de kabel.

[ Voor 5% gewijzigd door Martkrui op 14-12-2002 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 19:02

Corn

Raar jongetje

Die kabel theorie lijkt mij ook dus onzin... het werkt wel of het werkt niet, heel simpel dus. Bij mij kreeg ik na métérs kabel nog signaal, dus de theorie van 1.5 m kabel is volgens mij onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkopen ze op de pcdumpdag ook crossed utpkabels?
Ik ben nu nog te zwak om uit de deur te gaan... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 19:02

Corn

Raar jongetje

zucht.... wat is dat nou weer voor vraag? Haal gewoon een kabeltje bij de computerboer, kost je een paar euro. Of knip een normale patchkabel in twee en soldeer wat draadjes aan elkaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar ik ben ziek :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er niemand anders die de dvb-c kaart aan het lopen heeft buiten de UPC?
kheb hier tvtotaal(voorheen MrZap) en helemaal niks nada.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_BoR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 20:48
Megason: ik zij ook niet dat ik er sateliet mee wou kijken, alleen worden er bij dvb-c de zelfde soort encrypties gebruikt over het algemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je aan lege chipkaarten kan komen

En is het ook mogelijk een andere AB te gebruiken in plaats van de standaard? Ik krijg dat namelijk niet werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 13:27:
[...]

Oke.
Alles ingesteld, ik klik op entire network, error.

Wat doe ik fout?
En wat houd crossutp precies in :)
Ik heb denk ik dus al een crossutp kabel, namelijk die bij mijn adsl modem zit.
Dat je geen crossed UTP kabel gebruikt :P

Een crossed UTP kabel geeft door het aansluiten van de draadjes hetzelfde effect als een hub om twee pc's aan te sluiten, het max is dus ook 2, terwijl je met een hub of een switch en normale UTP kabel veel meer pc's in een netwerk met elkaar kan verbinden.

Vaak hebben crossed UTP kabels een rood aansluitinkje, maar dat hoeft dus niet, als je de kleuren van de kabel kan zien is het ook zo duidelijk, ze lopen dan niet rechtdoor zoals bij een normale UTP kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebras
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:12
Jongens en meisjes met een Satelliet schotel, willen wellicht even kijken op www.dvbtv.com.

"DVBTV is an application for the TechnoTrend DVB-s and DVB-c PCI cards (or 100% compatible) that include an MPEG2 decoder chip."

Heb helaas niet zo'n mooie mmbox kunnen bemachtigen maar misschien heeft men hier wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo zo julie hebben aardig weer je slag geslagen op de pc dumpdag alle siemens bakies zijn op.
ik zou zeggen veel plezier er mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was pcdumpdag vandaag?
Het was toch zondag???????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee het is nooit op zondag
zeker in de war met pc discount

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 17:40:
zo zo julie hebben aardig weer je slag geslagen op de pc dumpdag alle siemens bakies zijn op.
ik zou zeggen veel plezier er mee :)
Dank je zal wel lukken ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 19:47:
nee het is nooit op zondag
zeker in de war met pc discount
fuck ik heb met iemand afgesproken voor morgen :( :( :( :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

is er nog iemand bezig met het streamen van video vanaf een server over het netwerk naar de siemens ?? Het idee is dus op een server divx/mpeg4 af te spelen, de uitgepakte videostream op te pakken en via het netwerk door te sturen (over IP ?) naar de MMI. Deze pikt het signaal op, hoeft er verder niets anders mee te doen dan doorlussen naar de tv-out. Ben hier mee bezig en heb nu mijn hoop gevestigd op de "frameserver"optie van virtualdub, maar ben een video-noob en snap het niet helemaal. kan iemand me even op weg helpen?

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.