Nooit van gehoord, sorry...
En ik ben ook erg benieuwd of je 'online' kan browsen via GPRS met de P800, terwijl je aan het bellen bent?
Nee, dat kan niet. Je kan wel gebeld worden als je via GRPS aan het browsen bent, maar tijdens het bellen kan je geen data verzenden/ontvangen met GRPS. ALs je ophangt kan je weer verder browsen
ps: Mijn telefoon is zaterdag door mindmerge verstuurd, heb een trace-nummer. Maar volgens die stomme
www.tracktrace.nl ligt het pakketje nog steeds in Oss
De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:
| Statusinformatie | Datum | Locatie |
| Zending geaccepteerd door TPG Post | 25-01-2003 | Oss-Kruisstr , balie postkantoren bv |
Volgens de baliemedewerker van de postbank waar ik geld haalde om de postbode mee te betalen was het normaal dat als je een pakketje zaterdag verstuurd dat het pas maandag opgehaald wordt. Maar nu is het al Dinsdag, en ze moeten nog beginnen met versturen. Ik maak me zorgen. Iemand enig idee hoelang zoiets normaal gesproken duurt? Is er niet een telefoonnummer wat ik kan bellen ofzo? Of maak ik me nu te vroeg zorgen? Ik had eigenlijk wel gehoopt om het vandaag te krijgen, slaap al 2 dagen slecht omdat hij mischien 'morgen' komt...
[
Voor 54% gewijzigd door
Martijn02 op 28-01-2003 12:41
. Reden: alles na 'ps:' toegevoegd ]