Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.285 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Hoe zit het eigenlijk met de wallpapers, kun je de p800 zo instellen dat er niks over je wallpapertje heen zit?
Ik erger me namelijk dood aan de knoppen die over de wallpaper van m'n huidige toestel (T720) heen zitten en die je niet weg kan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je programmatje downloaden om filmpjes te maken met de p800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 20:40:
Zou dit betekenen dat je NOG even moet wachten! ;)
en dan nog een half jaar voor dat ie echt uit is
en dan nog een half jaar want dan is er een nieuwe aangekondigd
en dan nog een half jaar want dan is die nieuwe echt uit
en dan nog een .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me uberhaupt af of je pda functionaliteiten in een kleinere vorm kan realiseren. kijk naar die A380 (geloof ik), was toch ook niet de meest succesvolle telefoon ooit geloof ik ...

toch maar de P800 dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee idd.. je hebt gewoon een (vrij) groot kleurenscherm nodig en dan wordt de telefoon vanzelf ook groter, maar DUNNER kan hij bv nog wel volgens mij! :)

Ik ben sowieso wel benieuwd wat CEbit ons dit jaar weer gaat brengen, Nokia schijnt ook weer een nieuwe communicator te introduceren met touchscreen en keyboard en dan SE misschien ook nog eens met een nieuwe smartphone! dat wordt nog spannend! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de P800 gisteren even mogen bekijken, een kennis had hem uit Italie gehaald, daar is hij te koop voor 800 euro! Deze telefoon is gewoon niet normaal meer, hij lijkt groot op de plaatjes ( is het ook ) maar als je hem vast hebt voelt ie opeens heel klein door dat grote kleurenscherm, alles werkt razendsnel ( verwonderlijk na de t68i ). Dit is echt een mooie telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsontoday ... dank daarvoor ... naarmate de leverdatum dichterbij komt, begin ik mezelf te beschermen voor een teleurstelling en steeds meer zoiets te krijgen van 'hij zal wel tegenvallen' ... ziet er steeds meer naar uit dat dat niet het geval zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone WirelessWeb (of de KPN variant: Internet Everywhere): heeft iemand daar ervaring bij?

En ik ben ook erg benieuwd of je 'online' kan browsen via GPRS met de P800, terwijl je aan het bellen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-10 17:27

Martijn02

/* No Comment */

Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 10:57:
Vodafone WirelessWeb (of de KPN variant: Internet Everywhere): heeft iemand daar ervaring bij?
Nooit van gehoord, sorry...
En ik ben ook erg benieuwd of je 'online' kan browsen via GPRS met de P800, terwijl je aan het bellen bent?
Nee, dat kan niet. Je kan wel gebeld worden als je via GRPS aan het browsen bent, maar tijdens het bellen kan je geen data verzenden/ontvangen met GRPS. ALs je ophangt kan je weer verder browsen

ps: Mijn telefoon is zaterdag door mindmerge verstuurd, heb een trace-nummer. Maar volgens die stomme www.tracktrace.nl ligt het pakketje nog steeds in Oss
De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:

StatusinformatieDatumLocatie
Zending geaccepteerd door TPG Post25-01-2003Oss-Kruisstr , balie postkantoren bv
Volgens de baliemedewerker van de postbank waar ik geld haalde om de postbode mee te betalen was het normaal dat als je een pakketje zaterdag verstuurd dat het pas maandag opgehaald wordt. Maar nu is het al Dinsdag, en ze moeten nog beginnen met versturen. Ik maak me zorgen. Iemand enig idee hoelang zoiets normaal gesproken duurt? Is er niet een telefoonnummer wat ik kan bellen ofzo? Of maak ik me nu te vroeg zorgen? Ik had eigenlijk wel gehoopt om het vandaag te krijgen, slaap al 2 dagen slecht omdat hij mischien 'morgen' komt... :|

[ Voor 54% gewijzigd door Martijn02 op 28-01-2003 12:41 . Reden: alles na 'ps:' toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-10 17:33
Bij mij heeft de TPG nog nooit op een maandag bezorgd, en kwamen pakketjes die voor het weekend verstuurd waren altijd op een dinsdag aan. En die track-and-trace overzichten hebben altijd wat vertraging, zodat je er in NL zelf niet zoveel mee kan. Hij zal dus vandaag wel komen - en anders morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN Internet Everywhere en Vodafone WirelessWeb zijn de "internet toegang via GPRS" abonnementen. Ik krijg alleen niet duidelijk wat de beperkingen zijn, dom helpdeskvolk spreekt elkaar constant tegen. Ik *wil* gewoon een IP verbinding waarmee ik 'kan doen wat ik wil', maar nee, dat is moeilijk, laten we nog een keer de WAP fout maken en er een mooie 'marketing formule' op los laten die allerlei beperkingen oplegt.

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Oeps scheef geklikt

[ Voor 69% gewijzigd door curry684 op 28-01-2003 23:22 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je programmatje downloaden om videofilmpjes te maken met camera van de p800? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doom had ik ook op m`n 9210i :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Ik heb goede hoop dat de mijne vandaag komt, er is in ieder geval beweging in gekomen:
De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:

StatusinformatieDatumLocatie
Zending geaccepteerd door TPG Post25-01-2003Oss-Kruisstr , balie postkantoren bv
Zending in sorteerproces28-01-2003Zwolle-Nipkowstr , intern transport pakketten
Zending in sorteerproces29-01-2003Amsterdam-Bornhout , intern transport pakketten
Wel slecht van TPG; breng je zaterdag een pakje, gaan ze er dinsdagavond pas wet mee doen. De andere paketten die op dezelfde dag zijn bezorgd zijn wel maandag opgehaald en dinsdag aangekomen, mijne is blijkbaar op het postkantoor blijven liggen ofzo... :'(

Maar hopen dat hij een beetje op tijd komt, want vanmiddag ben ik vrij (werk 36 u.p.w.) en dan kan ik hem niet aannemen... zit er aan te denken om wat over te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een concurrent voor de P800?

http://www.i4u.com/module...News&file=article&sid=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
daar is al over gediscusseerd :)
Is zelfs een topic over,.... O-)
Wel stoer ding btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-10 18:10
Ik heb helaas nog een abbonement lopen tot oktober bij debitel dit is mijn 3e jaar van mijn abbonement, is het niet mogelijk om nu mijn abbonement alvast te verlengen met een jaar en een P800 met korting te krijgen? dat zou wel heel mooi zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 00:20:
kan je programmatje downloaden om videofilmpjes te maken met camera van de p800? :>
Dat zal ongetwijfeld kunnen, kwestie van de CCD uitlezen nietwaar? Ik vrees echter dat, aangezien de CCD voor het maken van foto's is, deze niet snel genoeg is om echte filmpjes op te nemen. Maar dat zou natuurlijk zomaar anders kunnen zijn. Heb je de specs van de CCD, dan weet je of het kan, dan kan je zelf zo'n programmatje schrijven ... tenzij je het al hebt gevonden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr0pSHoT schreef op 29 January 2003 @ 12:04:
daar is al over gediscusseerd :)
Is zelfs een topic over,.... O-)
Wel stoer ding btw
En de conclusie was? (dan hoef ik geen hele thread te gaan doorspitten) dat het geen alternatief is? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt GADg

als dat bestaat wil ik de P800 wel kopen, anders koop ik de 3650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
http://www.pbase.com/superluminova/green_p800

Behoorlijk gefotoshopt, maar het ziet er wel cool uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:39
idd, misschien komen er wel van dit soort frontjes (als dat kan dan, je kan wel de flip eraf halen maar of de rest ook zou kunnen weet ik niet, misschien dat webwatcher dat kan zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-10 18:15

Ginz

Trek Superfly 5 powered

6killer schreef op 29 januari 2003 @ 17:58:
idd, misschien komen er wel van dit soort frontjes (als dat kan dan, je kan wel de flip eraf halen maar of de rest ook zou kunnen weet ik niet, misschien dat webwatcher dat kan zeggen)
Dat zal waarschijnlijk wel mogelijk zijn.

Ik heb een Ericsson T39m. Die heb ik gekocht in de kleur classic blue, maar heb nu het white rose frontje (orgineel)

Waarschijnlijk is het dus mogelijk om frontjes te laten vervangen bij een SonyEricsson Service Point, mits er natuurlijk orginele frontjes door SE worden uitgeleverd!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Danielson schreef op 29 januari 2003 @ 14:27:
Ik heb helaas nog een abbonement lopen tot oktober bij debitel dit is mijn 3e jaar van mijn abbonement, is het niet mogelijk om nu mijn abbonement alvast te verlengen met een jaar en een P800 met korting te krijgen? dat zou wel heel mooi zijn?
die constructie had ik ook al bedacht, lees hier
wace schreef op 29 januari 2003 @ 17:31:
http://www.pbase.com/superluminova/green_p800

Behoorlijk gefotoshopt, maar het ziet er wel cool uit.
die in goud vind ik leuker O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Vanmiddag knakker van Gsmshoponline aan de telefoon gehad waar ik de mijne heb besteld, en die verwachtte volgende week de eerste zending te ontvangen! :)

De bevoorrading van back-orders van internetleveranciers begint dus per begin februari, en die 3 weken op de website zal wel slaan op leverbaarheid van PhoneHouse, BelCompany en co.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11-2023
Martijn02, al wat gehoord?

http://www.rootsaert.nl/jumpani.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
ik denk dattie al zit te spelen, die zal pas weer watz eggen asl zn batterij leeg is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Woei......

Ik heb hem binnen... :) En hij is stoer... Hij is geil... :)

Enig nadeel wat ik tot nu toe heb gevonden is dat hij geen luide ringtoon heeft.....

Maar ik ga het maar eens proberen met een gedownloade ringtoon

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Ik heb hem ook binnen. Ben er superblij mee... Bedankt MindMerge... en bedankt TPG(NOT!)
Afbeeldingslocatie: http://martijn.brothersinart.net/GoT/P800.jpg
Bewijsje om van te kwijlen :)

Die dingtone valt inderdaad wat zacht uit. Maar als je alles op hard zet is het nog wel acceptabel... Woei, ga weer lekker verder spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

op andere forums heb ik velen horen klagen dat de ringtones juist (beschamend) hard zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Oehh .. geil ;) .. Ik heb hem ook besteld bij die gasten. Nu maar wachten .. en das nou precies waar ik een hekel aan heb als ik iets graag wil hebben. :( Dat verhaal van TGP wil ik niet horen .. lallalaaa :P Kzal wel pics posten als die van mij binnen is.. :)

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk is die van mij maandag binnen :) eindelijk lekker dr mee spelen :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Verwacht er maar niet te veel van superdorkie. Ik stond al vanaf maandag op springen... Heb de halve week slecht geslapen en er zelfs over gedroomd. Ik kon de postbode wel wurgen. Is slecht voor je zenuwen zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
Tof Martijn, veel plezier drmee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool martijn, thanks for the picture! the P800 is getting close >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Heeft er al iemand met Bluetooth gewerkt?

Werkt de koppeling via Bluetooth tussen PC en phone hetzelfde als met de Cradle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-10 10:30
aaaaahhhhh, ik moet er ook een :(

maar het begint nu echt in zicht te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die de P800 bij Mindmerge hebben besteld of al gekregen, hoe lang heeft het nou totaal geduurt? Is het ook mogelijk het toestel op te halen? Ik sta op het punt om er ook eentje te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Belcompany zegt dat ze volgende week de SE P800 binnenkrijgen?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke Belcompany zegt dat? (welke plaats) ik hoop het! maar het lijkt me sterk, aangezien hij nog niet eens op hun site staat! en hoeveel zou hij dan moeten gaan kosten?

EDIT: oei! correctie, ik zie net op de BC site dat de P800 hier inmiddels WEL opstaat! dus het zou best wel eens waar kunnen zijn! hij staat onder de categorie "smartphones" en voor een prijs van "€ 829,99" zonder abonnement! hmmn.. wel een beetje prijzig dus aangezien ik hoopte op € 750!

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 17:08:
Welke Belcompany zegt dat? (welke plaats)
BC Den Helder
ik hoop het! maar het lijkt me sterk, aangezien hij nog niet eens op hun site staat!
Tja, ik geloof er zelf ook weinig van.....
En hoeveel zou hij dan moeten gaan kosten?
€ 829.95

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke firmware heb jij er op staan :) ik weet dat er nog wat probs met bluetooth zijn.. worden met een nieuwe firmware die nu beschikbaar is geupgrade!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
Dat bluetooth probleem was bij mij opgelost door een nieuwe firmwareversie in mijn bluetooth module (MSI) te zetten. Nu werkt bluetooth als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 17:25:
welke firmware heb jij er op staan :) ik weet dat er nog wat probs met bluetooth zijn.. worden met een nieuwe firmware die nu beschikbaar is geupgrade!!
hé webwatcher ga je binnekort nog wat aan je P800 pagina doen, er gebeurt de laatste tijd niet zo veel meer.

deze site is trouwens wel grappig, geinige vergelijkings foto's zoals deze

Afbeeldingslocatie: http://www.spiffle.com/images/134/se_perrierfront.jpg
* Fear-factoR moet droevig toezien dat steeds meer mensen de P800 hebben behalve hij zelf :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 17:08:
Welke Belcompany zegt dat? (welke plaats) ik hoop het! maar het lijkt me sterk, aangezien hij nog niet eens op hun site staat! en hoeveel zou hij dan moeten gaan kosten?

EDIT: oei! correctie, ik zie net op de BC site dat de P800 hier inmiddels WEL opstaat! dus het zou best wel eens waar kunnen zijn! hij staat onder de categorie "smartphones" en voor een prijs van "€ 829,99" zonder abonnement! hmmn.. wel een beetje prijzig dus aangezien ik hoopte op € 750!
Maar als je dan kijkt naar de prijzen in combinatie met bv. een Dutchtone abbonement vind ik het erg meevallen, ik was al bang dat het e rniet in zou zitten voor me, maar nu krijg ik weer hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 17:25:
CSC12529 R2C

Kan dat kloppen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Ares schreef op 31 January 2003 @ 18:48:
[...]

Maar als je dan kijkt naar de prijzen in combinatie met bv. een Dutchtone abbonement vind ik het erg meevallen, ik was al bang dat het e rniet in zou zitten voor me, maar nu krijg ik weer hoop :)
zeker goede prijzen
als ik de prijs bij m'n vodafone abbo zie dan betekend het dat ik straks 384.99 betaal 8)7 _/-\o_
veel beter dan ik ooit had durven dromen... maar ja Vodafone kennende zal de prijs wel hoger liggen :(

[ Voor 2% gewijzigd door Fear-factoR op 31-01-2003 19:53 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

deze ziet er vrij echt uit, hoe dan ook het zou een leuke uitvoering zijn :P

Afbeeldingslocatie: http://www.ilya.ch/p800/DSC140272.jpg

http://www.ilya.ch/p800/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop de p800 maandag te krijgen.
Gewoon de nederlandse versie.

Trouwens even over de software.

Er komt een fax programma aan.
Ook kan je straks teletekst bekijken op je p800.
Of wat dacht je van mpg/mpeg bekijken , wat niet kon.(alleen *.mp4)
Of een document editen.
Of een website bekijken met veel frames en java spul erop.(standaard komt er een opera browser erop)
enz enz....

zucht.... ik haat wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

er is ondertussen ook een Scientific calculator te krijgen, op my-symbian.com zijn ze er redelijk enthousiast over

edit: link aangepast

[ Voor 16% gewijzigd door Fear-factoR op 31-01-2003 21:44 . Reden: link edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
BC Delft zegt dat ze m volgende week krijgen en ik was de eerste die er om vroeg???!???!
heeft iemand in Delft m daar al besteld? Dan weet ik of ie uit zijn nek praat. Prijzen zijn idd erg OK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

cryofist schreef op 31 januari 2003 @ 21:40:
BC Delft zegt dat ze m volgende week krijgen en ik was de eerste die er om vroeg???!???!
heeft iemand in Delft m daar al besteld? Dan weet ik of ie uit zijn nek praat. Prijzen zijn idd erg OK
Over het algemeen zegt BC dat ze toestellen als eerste hebben, maar dat valt zwaar tegen.

Het zou mij dus ook niet verbazen als het ook bij BC nog 2 à 3 weken duurt eer ze ze echt ook op voorraad krijgen.

3 weken geleden zeiden ze ook dat ze de Siemens S55 al hadden.... Mooi NOT!!!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

er is een nieuw whitepaper beschikbaar, zeer uitgebreid.
datum 31-01-2003
http://www.clubsonyericss.../p800/p800_whitepaper.pdf

er wordt ondermeer diep ingegaan op het geheugen management van de P800, en wat voor effect de master reset heeft :P

[ Voor 31% gewijzigd door Fear-factoR op 01-02-2003 10:13 . Reden: xtra ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
hmm, das jammer. ik hoor net van belco dat ie bij een verlening van een ben abbo duurder is dan met ene nieuw ben abbo.
dat zuigt.
ook niet echt slim. ik ga nu dus mijn ben opzeggen, omdat het mij toch 1 a 200 euro kan schelen... klantenbinding :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet waar ik hem nou al kan kopen? Hebben ze hem nou op voorraad bij de belcompany?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
heb net bc in amsterdam aan de fone gehad, en zij hebben het nog niet. maar ze verwachten 'm wel binnen een weekkie als het meezit.

heeft iemand de laagste prijs icm een dutchtone abbo al gevonden? (ik ga van ben -> dutchtone )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 00:20:
Ik ga hier al eens eerder antwoord op. Toen ik echter een 'negatives review' las, dacht ik ineens ... "ow ja, duh!" ... de CCD *is* snel genoeg om moving video maken, anders kan je het niet op het scherm zien natuurlijk. De vraag is of de memorystick duo snel genoeg is om het ook op te slaan dan. Maar aan de CCD zal het dus naar alle waarschijnlijkheid niet liggen. Maar er zijn wel andere dingen om je zorgen om te maken, zie http://www.spiffle.com/rants/01-30-2003_07-20pm voor het hele artikel ...
I'm hoping this will be a software upgrade: this camera definitely has the ability to shoot video - the big 320 by 204 LCD screen shows live, fast frame updating when you use the camera. The processor inside the camera is a ARM 204Mhz chip, the same that is inside many PocketPCs - plenty of horsepower there. But for some reason, Sony Ericsson did not put a video capture on the camera, and they are restricting developers from developing such a solution.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 12:38:
Mensen die de P800 bij Mindmerge hebben besteld of al gekregen, hoe lang heeft het nou totaal geduurt? Is het ook mogelijk het toestel op te halen? Ik sta op het punt om er ook eentje te halen.
Ik heb 16 januari besloten te bestellen na een gesprek met Alexander hij kwam wel betrouwbaar (genoeg) over.

De zending die de 17e zou binnenkomen was al uitverkocht, maar mijn telefoon met de volgende lichting van 24 januari binnenkomen.

Deze lichting is zaterdag 25 januari binnengekomen, en meteen weer verstuurd. Anderen hadden hun P800 al op dinsdag (versturen op zaterdag zuigt, dan wordt er niets opgehaald op het postkantoor) Na een hoop gedoe met de TPG had ik hem Donderdag de 30e om 11:30 ofzo.

Om een lang verhaal kort te maken. Ik moest er (dankzij de TPG) 2 weken op wachten (vanaf het moment dat ik besteld heb, dus wachten op SonyEricsson niet beegerekend, anders zou het op ongeveer een half jaar komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, msduo niet groter dan 128MB ... dat is niet fijn voor mp3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
in die whitepaper staat standbytime 400 uur en spreektijd 13 uur, maar hier schijnt weinig van te kloppen in sommige revieuws. Wat halen de gelukkigen onder ons nu zon beetje echte standbytijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 14:30:
[...]

Ik ga hier al eens eerder antwoord op. Toen ik echter een 'negatives review' las, dacht ik ineens ... "ow ja, duh!" ... de CCD *is* snel genoeg om moving video maken, anders kan je het niet op het scherm zien natuurlijk. De vraag is of de memorystick duo snel genoeg is om het ook op te slaan dan. Maar aan de CCD zal het dus naar alle waarschijnlijkheid niet liggen. Maar er zijn wel andere dingen om je zorgen om te maken, zie http://www.spiffle.com/rants/01-30-2003_07-20pm voor het hele artikel ...

[...]
er wordt wel aan gewerkt

lees:
http://my-symbian.com/for...7&highlight=video+capture

[ Voor 3% gewijzigd door Fear-factoR op 01-02-2003 15:38 . Reden: link fix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
  • Laatst online: 11-01 22:02
Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 14:40:
Hmm, msduo niet groter dan 128MB ... dat is niet fijn voor mp3!
Die van 256 zijn ook al aangekondigd.

"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Orfuis schreef op 01 februari 2003 @ 16:11:
[...]

Die van 256 zijn ook al aangekondigd.
DIE GAAN NIET IN DE P800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde de P800 eerst gewoon los kopen zoals ik bij de meeste van mijn telefoons doe, maar ik had wel een maximum gesteld van 750 euro.. Nu schijnt hij dus 829 euro te gaan kosten en dat vind ik eigenlijk een beetje veel.. ;)

Dus nu komt mijn vraag, ik heb in september mijn Vodafone abo een jaar verlengd, kan ik dan nu ALWEER mijn abo verlengen? (dit scheelt me namelijk 400 euro ofzo vergeleken met de losse aankoop) en weet iemand tot hoelang ik mijn abo dan heb? Alvast erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, je kan na minimaal een jaar, je abonnement weer verlengen (maakt niet uit of je hem voor 2 jaar hebt verlengd). Je zou Vodafone nog kunnen bellen en proberen daarmee een afspraak te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens Bel Company Amsterdam Ferd. Bolstraat heeft er eentje voor me gereserveerd... komt volgende week binnen. Ik zei meteen dat ze hem al een tijdje "volgende week" binnenkrijgen, maar ze wist het nu zeker... Nou spannend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 21:26:
nee, je kan na minimaal een jaar, je abonnement weer verlengen (maakt niet uit of je hem voor 2 jaar hebt verlengd). Je zou Vodafone nog kunnen bellen en proberen daarmee een afspraak te maken...
Bij Vodafone kan je pas 6 maanden voor het einde van je contractperiode je contract verlengen.

edit:
Verlengen met Vodafone Live! is een uitzondering

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 21:27:
Trouwens Bel Company Amsterdam Ferd. Bolstraat heeft er eentje voor me gereserveerd... komt volgende week binnen. Ik zei meteen dat ze hem al een tijdje "volgende week" binnenkrijgen, maar ze wist het nu zeker... Nou spannend...
Ik weet niet wat ik daar over moet denken.....

Is het niet bijna altijd zo dat internetshops nieuwe modellen als eerst hebben t.o.v echte winkels zoals BC, PH, en T4T?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BelCompany op de Leidsestraat in Amsterdam legt er een voor me apart. Ben ook bij de Vodafone Citypoint geweest en die zeggen dat ze hem pas over 2 maanden krijgen, want hij moest nog getest worden. De service van BelCompany schijnt ellende te zijn, heeft iemand daar ervaring mee? Ik vind service nogal belangrijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 22:28:
BelCompany op de Leidsestraat in Amsterdam legt er een voor me apart. Ben ook bij de Vodafone Citypoint geweest en die zeggen dat ze hem pas over 2 maanden krijgen, want hij moest nog getest worden. De service van BelCompany schijnt ellende te zijn, heeft iemand daar ervaring mee? Ik vind service nogal belangrijk ;-)
Tja, hier in Noord-Holland schijnt de service van BC niet echt super te zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

thx brimme voor de tip
binnenkort verkrijgbaar Equake voor de P800 :P 8)7
http://www.dreo.org/p800/equake/index.html _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Fear-factoR op 02-02-2003 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wahaha geweldig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-10 09:42
Sja, nou ga ik toch weer twijfelen, 390 euro met een 1 jarig BEN extra abo is toch wel heeel erg aantrekkelijk, zeker nu die Dell Axim toch een stuk duurder uit blijkt te vallen alsik eerst dacht.

Morgen toch maar even bij BC langs, hoewel ze de beloofde Siemens S55 ook totaal niet kunnen leveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
@ Fear-factoR

Lijkt me wel kikke als quake voor de P800 komt vooral als er een bluetooth multiplayer mode in te bouwen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Weet iemand of de nieuwe fw R1D voor de P800 al verkrijgbaar is in nederland ?
ik wil nou wel eens eindelijk de nederlnadse taal op me P800 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Brimme schreef op 02 February 2003 @ 12:47:
Weet iemand of de nieuwe fw R1D voor de P800 al verkrijgbaar is in nederland ?
ik wil nou wel eens eindelijk de nederlnadse taal op me P800 hebben.
Ik denk nog niet... maar die zal een dezer weken toch wel verschijnen, aangezien de P800 hier binnen 3 weken gelanceerd wordt...
Hou hoop Brimme ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

hijs bij Vivacom.nl verkrijgbaar zag ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
Ik heb de mijne bij BC Oss gereserveerd, samen met een D* allin 30 abbonnement voor 480 euro. Tip: Dutchtone rekent nu geen aansluitkosten (bij BC iig)!
Sta als 2de op de lijst, hoop hem snel te hebben...

/Edit

Sorry, die 180 wad dus een typo..
De BC prijzen kun je op hun website zien...

[ Voor 19% gewijzigd door Ares op 02-02-2003 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

ik kwam net een emulator voor gameboy color tegen http://www.smartronixx.co...wnloads&d_op=getit&lid=67

Afbeeldingslocatie: http://www.smartronixx.com/Software/Emulatoren/goboy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-10 18:10
Ares schreef op 02 February 2003 @ 15:26:
Ik heb de mijne bij BC Oss gereserveerd, samen met een D* allin 30 abbonnement voor 180 euro. Tip: Dutchtone rekent nu geen aansluitkosten (bij BC iig)!
Sta als 2de op de lijst, hoop hem snel te hebben...
Is dat met een 1 of 2 jarig abbo? Had hem in ieder geval veel duurder verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop voor jou dat het zo is maar ik ben al een tijdje (vorig jaar begin oktober) aan het zoeken naar het toestel en ik heb dus zodoende al heel veel gezien van de P800.
Ook de prijzen heb ik gezien en die vielen niet mee. Met een dt 30 isie 368,90 bij Vivacom en met een ben vaak isie 373,65 dus hoe BC aan die prijzen komt is mij een raadsel.
Maar als het waar zou zijn zou het het wachten waard zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ares schreef op 02 February 2003 @ 15:26:
Tip: Dutchtone rekent nu geen aansluitkosten (bij BC iig)!
Is dit echt waar!? Bij alle Belcompany's!? Dat zou te gek zijn! dat neem ik ook wel een dutchtone abotje erbij! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin het gevoel te delen van het wachten...
Ik hoop toch echt dat ze deze week dat ding binnen krijgen bij BC, ik neem er een D* 20 bij, kost ie 579 euro, nou 12x20 euro is 240 euro, 240 + 579 = 819 en dat betekent dat je dan 10 euro goedkoper uit bent als zonder abonnement, want er zitten nu geen aansluitkosten bij....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Ben heeft ook geen aansluitkosten, voor een P800 met 1 jaar Ben Extra komt het dan op: 389,99 + 12x35 = 809,99

Toch ook niet verkeerd, zeker niet omdat je weer 5 uurtjes in de maand gratis kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 februari 2003 @ 18:21:
Ik begin het gevoel te delen van het wachten...
Ik hoop toch echt dat ze deze week dat ding binnen krijgen bij BC, ik neem er een D* 20 bij, kost ie 579 euro, nou 12x20 euro is 240 euro, 240 + 579 = 819 en dat betekent dat je dan 10 euro goedkoper uit bent als zonder abonnement, want er zitten nu geen aansluitkosten bij....!
ik heb hem besteld bij www.gsmshoponline.nl icm een 1-jarig Dutchtone Allin €30 abonnement, totale kosten €794 en ook geen aansluitkosten (geldt bij alle d* abo's in februari).

Dus ik betaal in totaal €25 minder dan jou en heb er ook nog eens 12 maanden meer belbundel en lagere tarieven voor; belbundel kan ik onbeperkt meenemen en evt na 6 maanden ook nog eens omzetten naar een lagere bundel :)

Als je trouwens ook Dutchtone Extended gaat gebruiken zou ik sowieso een Allin €30 aanraden, omdat er dan iedere maand al €6 uit je belbundel gaat voor het onbeperkt kunnen gebruiken van wap en e-mail. En anders houd je wel heel erg weinig geld over om te bellen en sms-en iedere maand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het voordeel van d* is dat ze voor 6 euro gratis wap(alle sites ook buiten d*, dus bijv mijn server thuis kan ik via d*wap ook gratis bereiken) hebben.

Nu valt er vast wel een programma te schrijven die alle data die je opvraagt codeerd naar wap(op mijn server) en dan op mijn telefoon weer gewoon html en jpg enzo wordt. Dus zegmaar net zoals emails verstuurd worden. Dit gebeurd ook alleen via text. Zo kun je gratis via gprs surfen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 19:22:
Het voordeel van d* is dat ze voor 6 euro gratis wap(alle sites ook buiten d*, dus bijv mijn server thuis kan ik via d*wap ook gratis bereiken) hebben.

Nu valt er vast wel een programma te schrijven die alle data die je opvraagt codeerd naar wap(op mijn server) en dan op mijn telefoon weer gewoon html en jpg enzo wordt. Dus zegmaar net zoals emails verstuurd worden. Dit gebeurd ook alleen via text. Zo kun je gratis via gprs surfen. :*)
Dat zou wel ideaal zijn, post het even als je meer weet!
Wat ik me net bedacht: zou het mogelijk zijn om shoutcast te ontvangen?
Dus via internet radio luisteren met je p800, evt. met een winamp achtig programmatje...
Als je het dan voor mekaar zou krijgen om dit via wap te verzenden kun je met D* gratis internetradio luisteren...

Ik heb geen kennis van programmeertalen en shoutcast servers, dus als wat hier boven staat dom geblaat is, mijn excuses :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ares schreef op 02 February 2003 @ 19:37:
[...]
Ik heb geen kennis van programmeertalen en shoutcast servers, dus als wat hier boven staat dom geblaat is, mijn excuses :P
Ik heb ook geen kennis van shoutcast maar ik weet wel dat gprs TE langzaam is en als je dan ook nog eens de pakketjes via text (=7 bits ipv 8 bits dus meer data voor het zelfde pakketje) gaat versturen. MSN of IRC zou wel een gratis oplossing zijn op je telefoon. ik d8 dat ik voor de series 60 van nokia al een instant messenger zag. dus de port voor de p800 zal niet lang op zich w88 als hij er al niet is.

Ik heb ook net bij http://www.gsmshoponline.nl/ een p800 met d* allin 30 besteld.
Je betaald voor een telefoon met abbo+belbundel bijna evenveel als voor een telefoon zonder abbo. Das eigenlijk best wel vaag. Maar ik zit er niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-10 10:45
Kan iemand mij uitleggen waarom ik 850 euro (bijna 2000 piek!!!!) voor een mobieltje zou moeten betalen, uitgezonderd het ongetwijfelde hoge patsergehalte bij je vriendjes in de kroeg, maar dat heb ik nou net niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Euhmmm.. je moet niets hoor :)

Misschien omdat sommige mensen eerst een losse phone en losse PDA hadden, en deze nu combineren met de P800.

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
RoccoS schreef op 02 February 2003 @ 20:09:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik 850 euro (bijna 2000 piek!!!!) voor een mobieltje zou moeten betalen, uitgezonderd het ongetwijfelde hoge patsergehalte bij je vriendjes in de kroeg, maar dat heb ik nou net niet nodig.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• betatester
  • Laatst online: 16-10 16:21
Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 19:22:

Volgens mij heb je bij Dutchtone gewoon een datalimiet van 2MB per maand en moet je daarboven gewoon bloeden (3 euro per MB). Dat onbeperkt bij Dutchtone geldt alleen voor hun intranet en daar is bar weinig op te beleven. De enige die een beetje redelijke GPRS tarieven hanteert is O2 met 1.50 euro per MB

edit: Hier nog 2 linkjes naar het 'nieuws' van Dutchtone extended.
http://www.planet.nl/pmm/0,1674,101_1500_1328703,00.html
http://www.webwereld.nl/nieuws/13584.phtml

[ Voor 33% gewijzigd door betatester op 02-02-2003 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Tuurlijk, omdat er ongeveer een complete PDA inzit, compleet met touchscreen scherm en uitbreidbaar geheugen, als je de waarde daarvan niet inziet wat doe je dan in dit topic? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is DE reden:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ringo004/allin1.JPG

Broekzakruimte tekort 8)

EDIT:
betatester schreef op 02 February 2003 @ 21:06:
[...]

Volgens mij heb je bij Dutchtone gewoon een datalimiet van 2MB per maand en moet je daarboven gewoon bloeden (3 euro per MB). Dat onbeperkt bij Dutchtone geldt alleen voor hun intranet en daar is bar weinig op te beleven. De enige die een beetje redelijke GPRS tarieven hanteert is O2 met 1.50 euro per MB

edit: Hier nog 2 linkjes naar het 'nieuws' van Dutchtone extended.
http://www.planet.nl/pmm/0,1674,101_1500_1328703,00.html
http://www.webwereld.nl/nieuws/13584.phtml
Lees dit topic maar: [GPRS] Dutchtone Extended!
Sommige gasten zitten de heledag te wappen enzo. En het gaat N I E T van de 2 mb af. Behalve als ze op hun phone post via pop ophalen, of niet surfen via APN WAP.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit moet wel iets heel speciaals zijn, damn jullie zijn allemaal knetter gek van dat ding, het is maar een phone hoor......

zeker handig alles in een, maar ik heb nu al twee jaar een Palm IIIc en in de tussentijd reeds 3 nokia's versleten, mijn ervaring is dat een telefoon sinpelweg niet langer mee gaat dan uiterlijk een jaar. een palm/andere PDA gaat langer mee omdat een telefoon veel en veel intensiever gebruikt word.

E850 is erg veel geld voor iets dat je slechts (in mijn geval dan) gebruikt. tevens is het scherm naar mijn idee veel te klein om goede PDA functionaliteit te bieden.

enige voordeel is dus alles in een en dat past in je pocket.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

betatester schreef op 02 February 2003 @ 21:06:
Nee, al het WAP-verkeer is inbegrepen. Niet alleen de Extended portal. Je hoeft ook niet eerst naar de Extended-portal om andere wap-sites te bezoeken, je kunt direct naar elke site door de url in te voeren in je toestel.
De 2 MB gaat alleen op als je bijvoorbeeld met een PDA of laptop internet op gaat, of via de ingebouwde e-mailclient in sommige toestellen direct e-mail gaat ophalen. Ik heb sinds kort ook Extended, en het bevalt goed. Voor het downloaden van afbeeldingen en ringtones via Esato (SonyEricsson), Club Nokia en downloaden van java-midlets.
Met een eigen wap-server, zoals sommigen hier willen beginnen heb ik geen ervaring.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.