Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.261 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• betatester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-04 07:23
haas schreef op 02 February 2003 @ 21:35:
[...]

Nee, al het WAP-verkeer is inbegrepen. Niet alleen de Extended portal. Je hoeft ook niet eerst naar de Extended-portal om andere wap-sites te bezoeken, je kunt direct naar elke site door de url in te voeren in je toestel.
De 2 MB gaat alleen op als je bijvoorbeeld met een PDA of laptop internet op gaat, of via de ingebouwde e-mailclient in sommige toestellen direct e-mail gaat ophalen. Ik heb sinds kort ook Extended, en het bevalt goed. Voor het downloaden van afbeeldingen en ringtones via Esato (SonyEricsson), Club Nokia en downloaden van java-midlets.
Met een eigen wap-server, zoals sommigen hier willen beginnen heb ik geen ervaring.
En, heb je de rekening al gehad. >:)

Hier even de communicatie die ik heb gehad met dutchtone omtrent dit onderwerp:

Mijn vraag aan u is of het dutchtone extended pakket voor 6
euro per maand inhoud dat er onbeperkt via GPRS gecommuniceerd kan worden.
Daarnaast vraag ik mij af of er sprake is van volledige internettoegang of
dat er alleen maar sprake is van beperkte diensten.

Antwoord van Dutchtone

Naar aanleiding van uw e-mail willen wij u het volgende meedelen.
U kunt beperkt internetten via de Dutchtone colour portal, ook kunt u e-mail
versturen en uitlezen.

Ik maak hieruit op dat het inderdaad beperkt is. Wanneer iets onbeperkt zou zijn, dan zou dutchtone dit mij zeker meegedeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

betatester schreef op 02 February 2003 @ 21:50:
[...]

En, heb je de rekening al gehad. >:)

Hier even de communicatie die ik heb gehad met dutchtone omtrent dit onderwerp:

Mijn vraag aan u is of het dutchtone extended pakket voor 6
euro per maand inhoud dat er onbeperkt via GPRS gecommuniceerd kan worden.
Daarnaast vraag ik mij af of er sprake is van volledige internettoegang of
dat er alleen maar sprake is van beperkte diensten.

Antwoord van Dutchtone

Naar aanleiding van uw e-mail willen wij u het volgende meedelen.
U kunt beperkt internetten via de Dutchtone colour portal, ook kunt u e-mail
versturen en uitlezen.

Ik maak hieruit op dat het inderdaad beperkt is. Wanneer iets onbeperkt zou zijn, dan zou dutchtone dit mij zeker meegedeeld hebben.
Alles wat niet in de Dutchtone Colour Portal zit zal je apart moeten betalen.

Dus wil jij er mee gaan internetten via bijv. je laptop, dan zal dat niet in de prijs (€ 6,00) inbegrepen zitten.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 19:22:
Het voordeel van d* is dat ze voor 6 euro gratis wap(alle sites ook buiten d*, dus bijv mijn server thuis kan ik via d*wap ook gratis bereiken) hebben.

Nu valt er vast wel een programma te schrijven die alle data die je opvraagt codeerd naar wap(op mijn server) en dan op mijn telefoon weer gewoon html en jpg enzo wordt. Dus zegmaar net zoals emails verstuurd worden. Dit gebeurd ook alleen via text. Zo kun je gratis via gprs surfen. :*)
wordt je verbinding met zo'n constructie niet erg langzaam... en ik kan me niet voor stellen dat het op die manier gratis is...
er is trouwens wel een zip programma te krijgen voor de P800, dan kan het iniedergeval in kleinere pakketjes... maar dat is erg omslachtig

dit is in ieder geval een leuke oplossing voor thuis...
http://www.allaboutsymbian.com/phpBB2/viewtopic.php?t=6008
Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 21:32:
Dit moet wel iets heel speciaals zijn, damn jullie zijn allemaal knetter gek van dat ding, het is maar een phone hoor......
dank je :P

[ Voor 13% gewijzigd door Fear-factoR op 02-02-2003 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Gelukkig kun je de Extended Portal zo uitgebreid maken als je wilt, door externe links toe te voegen via de computer of ze gewoon tijdens het wappen in te voeren. Maar ik ga gewoon rechtstreeks via de bookmarks in de telefoon naar bv Club Nokia. Dat wordt niet apart in rekening gebracht, het valt gewoon onder de onbeperkte toegang tot wap-sites, omdat ik gebruik maak van het GPRS-toegangspunt 'wap'. Pas als je gebruik maakt van het GPRS toeganspunt 'internet' (bv met een laptop, pda of e-mailclient) gaat het van de 2 MB af.
Ginz schreef op 02 februari 2003 @ 22:00:
[...]
Dus wil jij er mee gaan internetten via bijv. je laptop, dan zal dat niet in de prijs (€ 6,00) inbegrepen zitten.
Bij die €6,00 zit de eerste 2 MB dataverkeer met laptop/pda inbegrepen.

[ Voor 27% gewijzigd door Canaria op 02-02-2003 22:26 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 21:32:
Dit moet wel iets heel speciaals zijn, damn jullie zijn allemaal knetter gek van dat ding, het is maar een phone hoor......

zeker handig alles in een, maar ik heb nu al twee jaar een Palm IIIc en in de tussentijd reeds 3 nokia's versleten, mijn ervaring is dat een telefoon sinpelweg niet langer mee gaat dan uiterlijk een jaar. een palm/andere PDA gaat langer mee omdat een telefoon veel en veel intensiever gebruikt word.

E850 is erg veel geld voor iets dat je slechts (in mijn geval dan) gebruikt. tevens is het scherm naar mijn idee veel te klein om goede PDA functionaliteit te bieden.

enige voordeel is dus alles in een en dat past in je pocket.
Dat is ook de reden waarom ik liever een losse gsm en pda heb. De P800 is een mooi apparaat, dat zeker, maar wel groot voor een gsm.
Een telefoon moet voor mij vooral klein zijn, voor een pda is dat minder belangrijk, die hoeft niet in mijn binnenzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:32
bij vivacom: standby tijd 16 dagen!!!! :o T zou heel leuk zijn maar ik denk dat je dit niet eens haalt als je alles uit zet en hem 2 weken niet gebruikt, maar wie doet dat nou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Maximale standbytijd is altijd onder ideale omstandigheden. Dus niet bellen, geen spelletjes spelen, niet reizen (zodat de gsm het netwerk continu moet zoeken), geen infrarood of bluetooth gebruiken, niet naar mp3's luisteren, niks downloaden, niet in de agenda kijken, etc.
Voor een batterij van een telefoon/pda misschien ideale omstandigheden, maar niet voor een normaal mens die in het bezit is van het apparaat. Hoewel sommigen hier twijfelen of die mensen wel normaal zijn ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Canaria op 02-02-2003 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een mailtje getsuurd naar vodafone of hij getest is/ wordt en wanneer hij bij de vcp's leverbaar wordt.

Thank you for your mail. Please accept my apologies for the delay in our response.
Vodafone have been testing the Sony Ericsson P800 and will be launching at the end of February or beginning of March. As yet there has been no date fixed but it is due for release this quarter (Jan-Mar).

Hij heeft niet verteld of het toestel in aanmerking kwam voor Vodafone live.... : :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 23:10:
Ik heb even een mailtje getsuurd naar vodafone of hij getest is/ wordt en wanneer hij bij de vcp's leverbaar wordt.

Thank you for your mail. Please accept my apologies for the delay in our response.
Vodafone have been testing the Sony Ericsson P800 and will be launching at the end of February or beginning of March. As yet there has been no date fixed but it is due for release this quarter (Jan-Mar).

Hij heeft niet verteld of het toestel in aanmerking kwam voor Vodafone live.... : :r
daar zit ik dus ook over te twijfelen, ik wil een vodafone 60 met 25 sms bundle en live 3 mb nemen, maar de pest is dat die korting er alleen maar afgaat van dat 60 abbo. En als ze m opnemen in het assortiment zal het wel goedkoper zijn denk ik zo en tja... of dat maandje daar tegen opweegt :| (tenzij er een lelijk vodafone merkje op komt, dan koop ik hem wel apart)

morgen maar eens langs een cp, en HOPEN dat ik geen debiel tref die me weer gek maakt omdat ze er nix van weten blabla (t68 deja vu :X)

edit:
oja live werkt er wel mee, ik gekloof dat er hier al enkele zijn met een p800 met live!

[ Voor 5% gewijzigd door 6killer op 02-02-2003 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik hoop het wel voor Vodafone. Zo'n toestel niet ondersteunen zou zonde zijn. Anders passen ze de Live! techniek er maar op aan ;). Is de investering wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-06 18:24
6killer schreef op 02 February 2003 @ 23:36:
[...]

morgen maar eens langs een cp, en HOPEN dat ik geen debiel tref die me weer gek maakt omdat ze er nix van weten blabla (t68 deja vu :X)
Was zaterdag bij de vcp in Alkmaar en die wisten nog steeds van niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Haso2000 schreef op 02 februari 2003 @ 23:41:
[...]

Was zaterdag bij de vcp in Alkmaar en die wisten nog steeds van niks :(
Aaaaargghhh :( Dan zullen ze het hier (r'dam) ook nog wel niet weten, zal wel vanuit vodafone hoofdcenter uitgaan wanneer ze het ineens wel weten, maar dan is het al algemeen bekend :/

ga wel bellen met vodafone zelf hhe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 23:10:

heb je een mail naar de Engelse of Nederlandse Vodafone gestuurd, ik bel af en toe naar het hoofdkantoor in Nederland en daar vertelden ze tot nu toe dat ze nog niet aan het testen zijn... en wanneer die de test fase in gaat het nog wel een tijdje (1 á 4 mnd) kan duren voor dat ie bij vodafone in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Fear-factoR schreef op 03 February 2003 @ 01:10:
[...]

heb je een mail naar de Engelse of Nederlandse Vodafone gestuurd, ik bel af en toe naar het hoofdkantoor in Nederland en daar vertelden ze tot nu toe dat ze nog niet aan het testen zijn... en wanneer die de test fase in gaat het nog wel een tijdje (1 á 4 mnd) kan duren voor dat ie bij vodafone in de winkel ligt.
Vodafone is hem wel degelijk al aan het testen!!

Ik ken één of andere manager van vodafone, die test hem zelf ook al!!

[ Voor 8% gewijzigd door Ginz op 03-02-2003 01:13 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Ginz schreef op 03 February 2003 @ 01:12:
[...]

Vodafone is hem wel degelijk al aan het testen!!

Ik ken één of andere manager van vodafone, die test hem zelf ook al!!
ja inderdaad... maar het is al weer een week geleden dat ik gebeld heb...
maar fijn om te horen, des te sneller ik 'm heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen zaterdag was ik bij een Vodafone Citypoint in Amsterdam. Daar wist iemand me te vertellen dat het toestel nog niet getest was en dat de verwachte introductie in de CP's ongeveer 2 maanden na introductie van de overige ketens zou zijn. Prijsinformatie hadden ze nog niet.

Op zich wil ik best 2 maanden wachten om het direct bij Vodafone te kunnen kopen, maar ik zou dan wel graag prijsinformatie hebben. Ik overweeg het toestel nu bij BelCompany te kopen omdat hij daar zo onwijs goedkoop is. Bij een Citypoint zou hij qua prijs 'duurder zijn dan BelCompany' ....

Maar um, hoe belangrijk is het nou om goeie service te hebben bij de winkel waar je de mobiel koopt. Je kan toch ook direct zakendoen met de service punten van SE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de SE site duurt het nu nog maar 2 weken!! voordat de P800 gereleased wordt!! ;) http://www.sonyericsson.com/nl/ maar toch duurt dit nog TE lang! Ik hoop echt dat BC hem deze week heeft! Zal wel weer niet, maargoed we wachten af! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
Laat ik het anders stellen (na mijn vorige wellicht wat provocerende opmerking): De belangrijkste reden dat ik van gsm wissel is omdat deze kapot gaan, volgens de wet van Murphy natuurlijk na het verstrijken van de garantie periode. Nu is dat bij een gsmtje van pakweg 200/300 euro al niet prettig, maar met een mobiel van 850 euro die je altijd bij je hebt (ja ook als je gaat stappen in de kroeg, op wintersport, en andere niet electronica-vriendelijke omgevingen), wil ik wel eens zien hoe blij jullie met je speelgoed zijn als er een glas bier over heengaat, of je gaat lekker zitten met je p800 in je achterbroekzak.... Geloof mij maar, ik gebruik al vele jaren een pda (Palm m515), ik kan niet zonder leven, maar hoef dat ding echt niet ALTIJD bij me te hebben, soms vaak juist niet (met name 's nachts op stap). Nog afgezien van het feit dat je voor vele jaren vastzit aan 1 toestel, terwijl de afzonderlijke functionaliteit van de diverse onderdelen (telefoon, pda, enz.) afzonderlijk continu vooruit gaan, met wisselende snelheid. Dit is ook de reden dat all-in-one computers maar niet succesvol willen zijn. Zit je met je nog prima scherm terwijl de processor allang verouderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 23:10:Hij heeft niet verteld of het toestel in aanmerking kwam voor Vodafone live.... : :r
Waarom zou je Live! willen? Heeft echt geen meerwaarde, neem gewoon alleen een GPRS abbo en je kan ook alles bekiijken op het Internet. Dat Live! zijn alleen héél commerciele pagina's waar je ook soms nog voor een bepaalde pagina extra voor moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een paar collega's gesproken ... en wij komen er maar niet uit. De reden voor mijn twijfel is het volgende: BelCompany vs Vodafone Citypoint .... de service is ongetwijfeld beter bij VCP, maar de prijs is beter bij BC en hij is daar 2 maanden eerder leverbaar.

Ik heb zoiets van: netwerk problemen ga je toch naar Vodafone, daar kan BC weinig aan doen ... en toestelproblemen ga je direct naar SE, want wat weet iemand bij BC of een VCP daar nou van?

Heeft iemand tegenargumenten hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fear-factoR schreef op 03 februari 2003 @ 01:10:
[...]

Heb hem inderdaad naar het engelse hoofdkantoor gestuurd. Maar het lijkt me sterk dat ze hem in engeland gaan testen en als daar de test positief is hem hier in Nederland ook nog eens gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bij Vivacom (breda) geweest, woensdag is het D-day voor de P800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 14:29:
Vandaag bij Vivacom (breda) geweest, woensdag is het D-day voor de P800.
ook iets bekend over de prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
wrcveen schreef op 03 February 2003 @ 12:02:
[...]

Waarom zou je Live! willen? Heeft echt geen meerwaarde, neem gewoon alleen een GPRS abbo en je kan ook alles bekiijken op het Internet. Dat Live! zijn alleen héél commerciele pagina's waar je ook soms nog voor een bepaalde pagina extra voor moet betalen.
Live! is toch gprs :? of heb je nog een ander abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Er is ook een 'gewone' GPRS variant bij Vodafone, Wireless Web. Hiermee kun je niet op de Live-portal, maar wel wappen via GPRS en dataverbindingen opzetten met een PDA of laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is tekoop bij "the phone house" in antwerpen op de meir
!!!!!!!855€!!!!!!!
volgens hun boekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
haas schreef op 03 februari 2003 @ 18:26:
Er is ook een 'gewone' GPRS variant bij Vodafone, Wireless Web. Hiermee kun je niet op de Live-portal, maar wel wappen via GPRS en dataverbindingen opzetten met een PDA of laptop.
t gaat mij om het mailen en als dat gaat lukken beetje msnnen alleen ik heb geen id wat ik dan moet nemen live of dan wireless web

en nog iets, ik wil m nemen met vodafone 60 abbo 25 smsbundle en live 15, dan kom ik per maand uit op 35 €, dat is hetzelfde als een vodafone 240 abbo, maar zouden ze de korting op het toestel dan ook op die 35 baseren of doen ze dat op 16.50 van voda 60? scheelt ong 150€ nl

[ Voor 27% gewijzigd door 6killer op 03-02-2003 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
haas schreef op 03 February 2003 @ 18:26:
dubbel :?

[ Voor 45% gewijzigd door 6killer op 03-02-2003 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer is er een dag voorbij zonder meer nieuws over de beschikbaarheid. Ik hoop toch echt dat ik deze week een reactie krijg van vivacom of belcompany. Of weet iemand nog een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Het schijnt nu zo te zijn dat de grotere leveranciers hem deze week op voorraad krijgen!!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haso2000 schreef op 03 February 2003 @ 18:03:
[...]

ook iets bekend over de prijzen?
www.vivacom.nl daar kun je kiezen uit alle abo's maar d* is het goedkoopst. Bij BC scheelt het nog wel 30 euro daar isie met D*40 339.- dus is het wachten misschien wel waard
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over Vodafone live! en Vodafone WirelessWeb: beiden zijn op GPRS gebaseerd. live! is een soort portal, waar je ringtones en dat soort onzin kan downloaden, WirelessWeb is in feite gewoon een open internet verbinding.

Waarom live!? Geen idee.

Waarom WirelessWeb? Dan kan je gewoon op het web browsen. Dan kan je gewoon mail checken of iedere 10 minuten laten checken. Je hebt gewoon een 'always on' interner verbinding op je P800.

Maar. Je kan ook gewoon met CSD (weet iemand of Vodafone HSCSD support? en zo ja, hoeveel slots?) je mail checken of online gaan natuurlijk. De vraag is dus of je meer een dialup of meer een kabel tiepje bent. Ik heb de vraag nog uitstaan bij Vodafone of ik WirelessWeb kan proberen.

Let op: KPN heeft een dienst 'Internet Everywhere', wat hetzelfde is als WirelessWeb net als iMode vergelijkbaar is met live! .... het nadeel van Internet Everywhere is dat er geen SMTP server is om je mail te versturen. Vodafone stelt die van Vizavi ter beschikking middels authenticated SMTP. Het was een hele tour om dit uit te zoeken, KPN heb ik er 4 dagen (vele mailtjes en telefoontjes) over gedaan, Vodafone had ik binnen 3 minuten een tech-boy aan de lijn die me alles kon uitleggen. Op dat moment was mijn keuze ook meteen gemaakt, ik ga voor Vodafone :-)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
Ginz schreef op 03 February 2003 @ 20:11:
Het schijnt nu zo te zijn dat de grotere leveranciers hem deze week op voorraad krijgen!!
Bron?
(niet dat ik je niet wil geloven ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoccoS schreef op 03 February 2003 @ 12:01:
Laat ik het anders stellen (na mijn vorige wellicht wat provocerende opmerking): De belangrijkste reden dat ik van gsm wissel is omdat deze kapot gaan, volgens de wet van Murphy natuurlijk na het verstrijken van de garantie periode. Nu is dat bij een gsmtje van pakweg 200/300 euro al niet prettig, maar met een mobiel van 850 euro die je altijd bij je hebt (ja ook als je gaat stappen in de kroeg, op wintersport, en andere niet electronica-vriendelijke omgevingen), wil ik wel eens zien hoe blij jullie met je speelgoed zijn als er een glas bier over heengaat, of je gaat lekker zitten met je p800 in je achterbroekzak.... Geloof mij maar, ik gebruik al vele jaren een pda (Palm m515), ik kan niet zonder leven, maar hoef dat ding echt niet ALTIJD bij me te hebben, soms vaak juist niet (met name 's nachts op stap). Nog afgezien van het feit dat je voor vele jaren vastzit aan 1 toestel, terwijl de afzonderlijke functionaliteit van de diverse onderdelen (telefoon, pda, enz.) afzonderlijk continu vooruit gaan, met wisselende snelheid. Dit is ook de reden dat all-in-one computers maar niet succesvol willen zijn. Zit je met je nog prima scherm terwijl de processor allang verouderd is.
Dit is een goeie argument ,maar je gebruikt de p800 dan ook zorgvuldiger dan een normale gsm.
Verder als je naar de kroeg gaat zou ik hem niet meenemen, wil je het toch gebruiken doe het dan in je tas/binnenzak. (tuurlijk met hoesje erom heen).
verder:

Zwemmen > kluisje.
Wintersport > kluisje / koffer.
hawaiti > koffer / kluisje.
strand > niet meenemen / Goeie tas.
Disco > niet meenemen / kluisje / binnenzak van je jas.(je jas hangt in de gadorobe)
werk > binnenzak /koffertje
school > schooltas in zijvakje./binnenzak.
sport/fittniss > kluisje

Verder als je naar de hoeren gaat niet meenemen.
Oja wel, de volgende afspraak moet je noteren. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 22:02:
[...]
Disco > ... binnenzak van je jas.(je jas hangt in de gadorobe)
offtopic:
ja... en DAT zou ik dus net niet doen...
overal waar ik kom is er telkens iets uit mijn jas ontvreemd (zelfs een pakje zakdoekjes... irritant hoor als je een snotneus hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zwemmen > kluisje.
Disco > niet meenemen / kluisje / binnenzak van je jas.(je jas hangt in de gadorobe)
sport/fittniss > kluisje
je kan die gsm al beter niet kopen!
als je hem enkel in kluisjes steekt... het is maar een gebruiksvoorwerp (= materiaal, geld, . . .) het kan en zal ooit wel eens stuk gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 20:07:
En weer is er een dag voorbij zonder meer nieuws over de beschikbaarheid. Ik hoop toch echt dat ik deze week een reactie krijg van vivacom of belcompany. Of weet iemand nog een optie?
Je kan beter op www.sonyericsson.com/nl kijken als leidraad.

1. Die gene die hem eerder krijgen zijn er vroeg bij en hebben meestal een p800 uit een ander land of hebben de p800 rechtstreeks bij een grote dealer besteld.(mondjes maat) _/-\o_ 8)7
2. Dit is de officiele datum (week 8) de meeste winkels hebben hem nu wel.
Veel reclame, grote voorraden. :) ;)

3. En die gene die hem later hebben na die datum zijn gewoon laat.
Ze moeten eerst de p800 goed testen of het is een kleine winkel in een dorp. :z :?

Vecht en probeer punt EEN , lukt het niet koop hem dan bij punt TWEE , en vergeet of wacht rustig af op een "goeie" punt DRIE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 20:07:
Je kan beter op www.sonyericsson.com/nl kijken als leidraad.

1. Die gene die hem eerder krijgen zijn er vroeg bij en hebben meestal een p800 uit een ander land of hebben de p800 rechtstreeks bij een grote dealer besteld.(mondjes maat) _/-\o_ 8)7
2. Dit is de officiele datum week 8 de meeste winkels hebben hem nu wel.
Veel reclame, grote voorraden. :) ;)

3. En die gene die hem later hebben na die datum zijn gewoon laat.
Ze moeten eerst de p800 goed testen of het is een kleine winkel in een dorp. :z :?

Vecht en probeer punt EEN , lukt het niet koop hem dan bij punt TWEE , en vergeet of wacht rustig af op een "goeie" punt DRIE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) fijn dat ie nu uitkomt!! super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 21:35:
Maar. Je kan ook gewoon met CSD (weet iemand of Vodafone HSCSD support? en zo ja, hoeveel slots?) je mail checken of online gaan natuurlijk. De vraag is dus of je meer een dialup of meer een kabel tiepje bent. Ik heb de vraag nog uitstaan bij Vodafone of ik WirelessWeb kan proberen.
Nee, geen enkele operator in Nederland ondersteunt HSCSD. Misschien omdat de capaciteit van het GSM-netwerk hier niet groot genoeg is. In Duitsland ondersteunen sommige providers het wel.
Online gaan met een dial-in verbinding is duur. Als je af en toe (< 1 keer per dag) e-mail wilt checken, of af en toe even wilt wappen of internetten dan is het voordeliger om geen GPRS te nemen (vanwege de hoge minimumkosten met GPRS bij Vodafone, het goedkoopste is 1 MB voor 10 euro). De kosten voor inbellen kunnen hoog oplopen.
Ik heb nu 375 kb dataverkeer en ben 1 uur en 24 minuten online geweest met GPRS. Mijn Vodafone factuurbedrag is ook flink gedaald toen ik eenmaal Wireless Web had.
In de praktijk vind ik GPRS trouwens nauwelijks sneller dan GSM-data. Alleen het inbellen hoeft niet meer elke keer, dat scheelt veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Haso2000 schreef op 03 February 2003 @ 21:42:
Bron?
(niet dat ik je niet wil geloven ;))
De leverancier zelf
Dit is een goeie argument ,maar je gebruikt de p800 dan ook zorgvuldiger dan een normale gsm.
Verder als je naar de kroeg gaat zou ik hem niet meenemen, wil je het toch gebruiken doe het dan in je tas/binnenzak. (tuurlijk met hoesje erom heen).
verder:

Zwemmen > kluisje.
sport/fittniss > kluisje

Verder als je naar de hoeren gaat niet meenemen.
Oja wel, de volgende afspraak moet je noteren. :D
Verzekering?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

haas schreef op 03 February 2003 @ 22:27:
[knip]
voordeliger om geen GPRS te nemen (vanwege de hoge minimumkosten met GPRS bij Vodafone, het goedkoopste is 1 MB voor 10 euro). De kosten voor inbellen kunnen hoog oplopen.
[knip]
Je kan ook een Vodafone LIVE! zero abonnement nemen:

Maandkosten: € 0.00 :)
Prijs per MB: € 25.00 :(

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Die is inderdaad wel aan te raden. Want de P800 is niet alleen bij mensen die het geld ervoor over hebben zeer gewild. Met een P800 loop je wel met iets ter waarde van 800 euro over straat. Een (iets gedateerde) laptop van die waarde stop je zo onzichtbaar mogelijk weg in een tas, de telefoon houd je zichtbaar naast je gezicht, en reken maar dat je de eerste tijd opvalt met die telefoon. Positief, maar dus ook negatief.

edit:
[quote]Ginz schreef op 03 February 2003 @ 22:31:
[...]

Je kan ook een Vodafone LIVE! zero abonnement nemen:

Maandkosten: € 0.00 :)
Prijs per MB: € 25.00 :([/quote]
Woei!!! Dán kun je beter gewoon inbellen, als het om dataverkeer gaat.

[ Voor 23% gewijzigd door Canaria op 03-02-2003 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 21:35:
Over Vodafone live! en Vodafone WirelessWeb: beiden zijn op GPRS gebaseerd. live! is een soort portal, waar je ringtones en dat soort onzin kan downloaden, WirelessWeb is in feite gewoon een open internet verbinding.

Waarom live!? Geen idee.

Waarom WirelessWeb? Dan kan je gewoon op het web browsen. Dan kan je gewoon mail checken of iedere 10 minuten laten checken. Je hebt gewoon een 'always on' interner verbinding op je P800.

Let op: KPN heeft een dienst 'Internet Everywhere', wat hetzelfde is als WirelessWeb net als iMode vergelijkbaar is met live! .... het nadeel van Internet Everywhere is dat er geen SMTP server is om je mail te versturen. Vodafone stelt die van Vizavi ter beschikking middels authenticated SMTP. Het was een hele tour om dit uit te zoeken, KPN heb ik er 4 dagen (vele mailtjes en telefoontjes) over gedaan, Vodafone had ik binnen 3 minuten een tech-boy aan de lijn die me alles kon uitleggen. Op dat moment was mijn keuze ook meteen gemaakt, ik ga voor Vodafone :-)
aha dan denk ik dat wireless web wel goedkoper is, ik ga iig niet inbellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 13:10:
[...]

Heb hem inderdaad naar het engelse hoofdkantoor gestuurd. Maar het lijkt me sterk dat ze hem in engeland gaan testen en als daar de test positief is hem hier in Nederland ook nog eens gaan testen.
Er zit wel een verschil (imho) tussen de Engelse software versie en de Nederlandse... daarnaast zullen de providers (Vodafone, Kpn) vast hun V-live/i-mode menu's willen implementeren, dat duurt ook even voordat het vlekkeloos werkt.
Bovendien zal de content van dat soort dingen per land ook wel verschillen, dus ook in elk land testen.

offtopic:
deel 3 zit er aan te komen
:P

[ Voor 5% gewijzigd door Fear-factoR op 03-02-2003 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
O trouwens, over het verzekeren:
dat moet je toch gewoon bij je provider regelen? (Ik kan me herinneren dat ik mn vorige gsm zo bij debitel had verzekerd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 20:14

Martijn02

/* No Comment */

Woei. Ik heb een putty (ssh client) voor de P800 gevonden...
http://sep800.mine.nu/files/programs/putty.sis Het is nog een prealpha, maar bij mij werkt alles er perfect mee... Echt gaaf... Bijna iedere dag komt er wel een nieuwe coole tool /game uit voor de P800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Haso2000 schreef op 04 februari 2003 @ 00:14:
O trouwens, over het verzekeren:
dat moet je toch gewoon bij je provider regelen? (Ik kan me herinneren dat ik mn vorige gsm zo bij debitel had verzekerd.)
Nee, dat hoeft niet, je kan een verzekering het beste bij een winkel afsluiten.

Alleen doe dat niet bij een Dixons!
En dat is geen mening, dat is een feit

offtopic:
Ik ben net bezig allemaal informatie te zoeken voor een algemeen GSM verzekeringen topic!
Ik heb de verzekeringvoorwaarde van BC en PH al, nu de rest nog

[ Voor 6% gewijzigd door Ginz op 04-02-2003 00:27 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren check www.powerforum.nl voor de laatste nieuwe software, ringtones enz voor de p800 site is ook al bijna klaar!.. de toestellen zijn vanaf vandaag te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 13-09 14:38
Wordt net gebeld door gsm-shop (da's de naamvan de winkel) dat ze de P800 binnen hebben. 360 euro'tjes bij een ben extra 1 jaar abo.

*twijfel twijfel twijfel*

P800 of S55 met een PDA.....

[ Voor 5% gewijzigd door LordLynx op 04-02-2003 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

s55 met PDA, zeker weten. Maar goed, ik ben dan ook een PocketPC aanhanger in een verkeerde thread :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz: Goed plan van die verzekeringen! Ik heb de voorwaarden van de verzekering van de Vodafone Citypoints thuis liggen ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 13-09 14:38
Mozin schreef op 04 February 2003 @ 11:10:
s55 met PDA, zeker weten. Maar goed, ik ben dan ook een PocketPC aanhanger in een verkeerde thread :)
motivatie? Kost wel minimaal 2/3 honderd euro extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ginz schreef op 04 February 2003 @ 00:25:
offtopic:
Ik ben net bezig allemaal informatie te zoeken voor een algemeen GSM verzekeringen topic!
Ik heb de verzekeringvoorwaarde van BC en PH al, nu de rest nog
Hulde! Post hier ff linkje als ie er is. BC heeft idd letterlijk in de voorwaarden staan dat 'zakkenrollerij of andere onverklaarbare vermissing' niet gedekt is, en Phone House is duuuuuuuuuur. Dus ik ben benieuwd :P

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordLynx schreef op 04 February 2003 @ 11:05:
Wordt net gebeld door gsm-shop (da's de naamvan de winkel) dat ze de P800 binnen hebben. 360 euro'tjes bij een ben extra 1 jaar abo.

*twijfel twijfel twijfel*

P800 of S55 met een PDA.....
Waar zit die gsmshop? Of is het alleen een internetwinkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 februari 2003 @ 11:50:
[...]

Waar zit die gsmshop? Of is het alleen een internetwinkel?
www.gsm-shop.nl :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 16:48
Heeft iemand hem al *echt* bij een winkel zien liggen of telefoontje gekregen dat tie zijn reservering op kon halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:38
hmm, ik was ook al van plan om em heel goed te verzekeren.... dus ben ook benieuwd naar wat het beste is. denk dat ik liever een iets duurdere maar betere verzekering heb.
* DarkChylde hoopt dat zijn toekomstige p800 nooit gejat zal worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Mijn motivatie voor s55/t68i + PDA, ik werk liever met pocketPC, omdat ik graag gewoon met outlook werk en met MS-apps die goed kunnen communiceren met de laptop of PC, deels is dat ook eigenwijsheid natuurlijk, want de P800 of Palm kan dat vast net zo goed. Ook heb ik graag 2 losse apparaten zodat de telefoon dan toch klein is en de PDA groot. De PDA is niet iets wat ik altijd bij me zal hebben, de gsm natuurlijk wel. En als ik de PDA wil gebruiken, wil ik ook echt veel ermee kunnen. Ik heb steeds het gevoel met die geintegreerde apparaten (op de XDA na), dat de PDA zo ondergeschikt is (alleen agenda / mail / todo / paar games).

De andere motivatie is dat ik over een paar weekjes een iPaq h5450 met bluetooth als betaling in natura 'krijg' voor een of andere webdevelop-klus. In het geval van alles te moeten kopen is het inderdaad een zeer dure zaak, anders had ik het ook niet gedaan, want de PDA blijft toch een gadget :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSM shop in rdam heeft hem 1 x vanmiddag komen er meer 799 ned versie heb appart laten zetten ben onderweg naar rdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er ligt er eentje op me te wachten bij BelCompany. w00p! Donderdag ga ik hem halen ... hij had er maar eentje binnengekregen, maar zou er vrijdag of zaterdag meer krijgen.

Stoer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Laatst online: 23:12

flexje

got-father

waarom koopt niemand em bij http://www.telecom4u.nl/index3.html ??
zonder abo = 751.22 pleuro's

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag bij alle 6 de telefoonwinkels vlakbij Hoog Catherijne in Utrecht geweest en van al die zaken zeggen de 2 Belcompany's dat ze hem morgen of vrijdag binnenkrijgen!! Ik heb er dus gelijk maar eentje gereseveerd en hoop hem eigenlijk stiekem morgen te hebben!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Ik hoop dan maar dat de BC in Woerden hier hem ook nog deze week krijgt - of zullen alleen de grote steden bevoorraad worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Laatst online: 21:25

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ik heb net een officiele P800 (dus geen import) binnen gekregen!
damn wat een gaaf ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Mozin schreef op 04 February 2003 @ 12:39:
Mijn motivatie voor s55/t68i + PDA, ik werk liever met pocketPC, omdat ik graag gewoon met outlook werk en met MS-apps die goed kunnen communiceren met de laptop of PC, deels is dat ook eigenwijsheid natuurlijk, want de P800 of Palm kan dat vast net zo goed. Ook heb ik graag 2 losse apparaten zodat de telefoon dan toch klein is en de PDA groot. De PDA is niet iets wat ik altijd bij me zal hebben, de gsm natuurlijk wel. En als ik de PDA wil gebruiken, wil ik ook echt veel ermee kunnen. Ik heb steeds het gevoel met die geintegreerde apparaten (op de XDA na), dat de PDA zo ondergeschikt is (alleen agenda / mail / todo / paar games).

De andere motivatie is dat ik over een paar weekjes een iPaq h5450 met bluetooth als betaling in natura 'krijg' voor een of andere webdevelop-klus. In het geval van alles te moeten kopen is het inderdaad een zeer dure zaak, anders had ik het ook niet gedaan, want de PDA blijft toch een gadget :).
ik had een PDA en een losse phone. maar een apparaat dat kleiner is is voor mij praktischer.... maar het is natuurlijk persoonlijk.

Dus ik heb juist de P800 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfisti schreef op 04 February 2003 @ 13:24:
Ik heb net een officiele P800 (dus geen import) binnen gekregen!
damn wat een gaaf ding!
En hoe kom je daaraan als ik vragen mag!? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
ik heb mn t68 enheadset verzekert bij actua verzekeringen kost mij 82,50 eur per jaar, maar dat is dan de duurste verzekering(platinum geloof ik) die alles dekt (tenminste DAT ZEGGEN ZE ;)) en er zit een overschrijfformulier bij dus ikkan m zo overzetten op p800 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Laatst online: 21:25

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Verwijderd schreef op 04 februari 2003 @ 13:36:
[...]

En hoe kom je daaraan als ik vragen mag!? >:)
Ik werk in een audio/video zaak en heb een paar maanden geleden zo'n ding besteld bij Cellstar (groothandel) , begin december heb ik hem weer afbesteld (duurde me te lang) alleen is dat nooit doorgekomen denk ik.
NPD kwam net met een mooi pakketje met daarin de P800, ik heb nadat ik hem aangezet had maar besloten om hem te houden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, nu begint de spanning echt, want Dutchtone moet me goedkeuren als klant en dan kan ik mijn p800 ophalen, net in mijn handen gehad. Leuk hoor. Belde eerst de Phonehouse customer care en die zeiden dat ze er nog eentje in de kalverstraat hadden liggen, dus ik bellen, wisten ze het zelf niet eens, ging ie ff kijken, bleek het zo te zijn. Dus die ene is voor mij... hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
Weet iemand of de onofficiele memorysticks (bijvoorbeeld de apacer) ook gewoon met de P800 zullen werken?
Deze zijn namelijk een stuk goedkoper dan de officiele...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

curry684 schreef op 04 februari 2003 @ 11:26:
[...]

Hulde! Post hier ff linkje als ie er is. BC heeft idd letterlijk in de voorwaarden staan dat 'zakkenrollerij of andere onverklaarbare vermissing' niet gedekt is, en Phone House is duuuuuuuuuur. Dus ik ben benieuwd :P
Dit is hem
Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 11:10:
Ginz: Goed plan van die verzekeringen! Ik heb de voorwaarden van de verzekering van de Vodafone Citypoints thuis liggen ... ?
Bij welke verzekerings maatschapij zit je dan?
Kan ik die voorwaarde op een of andere manier van je krijgen?

* Scannen en daarna melen ?
* Over typen 8)7

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom net bij Belcompany (in Drachten) vandaan. Ze hadden em nog niet binnen :(, maar hij wist zeker dat ie binnen zou komen deze week. Dus heb er maar eentje gereserveerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 14:00:
Zo, nu begint de spanning echt.... KNIP!...Dus die ene is voor mij... hehe
HAHA, ik dacht dat ik gek was, je hebt net een 8910 gekocht man! >:) maargoed ik ben erg benieuwd hoe hij je bevalt, viel de grootte je erg mee!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Ginz schreef op 04 February 2003 @ 14:10:
[...]

Dit is hem

[...]

* Over typen 8)7
:o haha dat heeft die r vast wel voor over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

6killer schreef op 04 February 2003 @ 14:45:
[...]
:o haha dat heeft die r vast wel voor over :P
offtopic:
Nah... dat was ook niet serieus bedoeld

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 14:43:
[...]

HAHA, ik dacht dat ik gek was, je hebt net een 8910 gekocht man! >:) maargoed ik ben erg benieuwd hoe hij je bevalt, viel de grootte je erg mee!?
haha, nee mijn 8910 blijft mijn stylische beltelefoon, kpn erin natuurlijk, want dan weet ik dat ik bereik heb en op die ander ga ik lekker gprsen daar is die p800 gewoon voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Ginz schreef op 04 februari 2003 @ 14:10:
[...]

Dit is hem

[...]

* Over typen 8)7
6.11 is wel grappig :)

6.11 voor schade direct of indirect veroorzaakt door atoomkernreacties, onverschillig hoe de reactie is ontstaan;

dus onverschillig hoe. dus al het je'm zelf niet veroorzaakt, dan krijg je het nog niet vergoed B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

offtopic:
Wie gaat er eigenlijk een samenvatting maken van de eerste 2 delen van dit topic zodra we naar een deel 3 gaan?

Met:

- Pics
- Applications
- Reviews
- Winkels
- Etc...

?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Ginz schreef op 04 February 2003 @ 14:46:
[...]

offtopic:
Nah... dat was ook niet serieus bedoeld
hehe staan ze eigelijk niet op internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

6killer schreef op 04 February 2003 @ 15:33:
[...]

hehe staan ze eigelijk niet op internet?
Kon de voorwaarde van de verzekering van de VCP`s nergens vinden!

[ Voor 11% gewijzigd door Ginz op 04-02-2003 15:46 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz: als ik er aan denk dan fax ik het naar mezelf, heb het vervolgens dus digitaal en dan kan ik het naar je mailen ;-) dat zal wel pas morgen worden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Sony Ericsson een mail gestuurd over de limiet van 128MB memorysticks, ik vraag me namelijk af of die limiet hard is (door fysieke veranderingen bij hogere capaciteiten ofzo) .... hij is niet echt hard dus:

"Tot 128Mb wordt de support ondersteund, alles wat daarboven zit niet. Op het moment is het nog niet duidelijk of deze grotere capaciteiten ondersteund zullen gaan worden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 16:04:
Ginz: als ik er aan denk dan fax ik het naar mezelf, heb het vervolgens dus digitaal en dan kan ik het naar je mailen ;-) dat zal wel pas morgen worden ...
Gaarne.
Verwijderd schreef op 04 februari 2003 @ 16:06:
Ik heb Sony Ericsson een mail gestuurd over de limiet van 128MB memorysticks, ik vraag me namelijk af of die limiet hard is (door fysieke veranderingen bij hogere capaciteiten ofzo) .... hij is niet echt hard dus:

"Tot 128Mb wordt de support ondersteund, alles wat daarboven zit niet. Op het moment is het nog niet duidelijk of deze grotere capaciteiten ondersteund zullen gaan worden"
In de laatste whitepaper (Jan 2003) staat er dat het tot 1 GB zal gaan in de toekomst!

[ Voor 53% gewijzigd door Ginz op 04-02-2003 16:19 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ik bedoelde het topic dat je erover ging beginnen 8)7

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

curry684 schreef op 04 februari 2003 @ 16:50:
Ik bedoelde het topic dat je erover ging beginnen 8)7
Is er nog niet!

Eerst ga ik allemaal info verzamelen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz: er staat dat de sticks er tot 1gb komen, maar de volgende regel staat dat ze tot 128mb gesupport zullen worden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
Ares schreef op 04 februari 2003 @ 14:09:
Weet iemand of de onofficiele memorysticks (bijvoorbeeld de apacer) ook gewoon met de P800 zullen werken?
Deze zijn namelijk een stuk goedkoper dan de officiele...
Nu jullie het toch over memory sticks hebben: iemand antwoord op mijn vraag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb hem! De nederlandse versie, vandaag bij de phonehouse gehaald. Ik kom alleen niet helemaal uit de compatibliteit met de laptop. Hij wil niet. Geeft steeds aan dat ie niet verbonden is terwijl hij duidelijk in de usb poort zit. Iemand hier een oplossing voor? Voor de rest weet je niet wat je ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederlandse versie, betekent dat het niet mogelijk is om met een engelse userinterface te werken? Of zitten er meerdere talen in de software ingebakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ares schreef op 04 February 2003 @ 17:37:
Nu jullie het toch over memory sticks hebben: iemand antwoord op mijn vraag? :)
Ik denk dat niemand jou daar een antwoord op kan geven, omdat:

- Weinig mensen nog de SonyEricsson P800 hebben.
- De mensen die de P800 hebben, nog geen extra MS hebben gekocht.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 februari 2003 @ 18:12:
Nederlandse versie, betekent dat het niet mogelijk is om met een engelse userinterface te werken? Of zitten er meerdere talen in de software ingebakken?
Er zitten meerdere talen in, dus je kan kiezen. Alles werkt nu trouwens ik zet er lekker mp3tjes op, maar ik wil wel meer geheugen. Is dat al te koop? 64mb memory stick duo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11-2023
die onofficiele sticks, zijn die er al in het duo (kleinere) formaat dan? Zo niet, dan lijkt je vraag me beantwoord.

http://www.rootsaert.nl/jumpani.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 18:08:
Nou ik heb hem! De nederlandse versie, vandaag bij de phonehouse gehaald. Ik kom alleen niet helemaal uit de compatibliteit met de laptop. Hij wil niet. Geeft steeds aan dat ie niet verbonden is terwijl hij duidelijk in de usb poort zit. Iemand hier een oplossing voor? Voor de rest weet je niet wat je ziet.
Misschien dat het helpt als je niet de sw van de cd's installeerd maar de nieuwere versie (v1.1 oid) van de SE site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Een vraagje aan de gelukkig:
Sckakeld de p800 de trilfuctie uit zodra hij op het sync station staat? Dat zou wel prettig zijn.

Belcompany Roermond kreeg hem ook deze week binnen. 830 Euro los, en met BEN 1 jarig 35 euro nog maar 390 euro. Dat lijkt me wel 'n goeie deal.

Nog 'n paar dagen wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
BelCompany Hoogvliet verwacht hem morgen heb vandaag met de inkoop gesproken :-)
dus nog even een nachtje slapen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Laatst online: 12-09 14:19
Ik sta nu al bijna met mijn geld in de winkel, maar ik moet nog even weten hoe ik aan mijn GPRS kom. Ik heb een Vodafone abbo, moet ik kiezen voor Live! of Wireless Web? Ik wil gebruik maken van MMS én pop3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 04 februari 2003 @ 15:38:
[...]

Kon de voorwaarde van de verzekering van de VCP`s nergens vinden!
Verzekering van VF dekt schade dmv vermissing (mits het niet bewust is :S), diefstal en schade. Ook dekken ze de eventuele misbruik vd simkaart tot een x bedrag. Medewerker van VCP zei dat je beter aangifte kon doen en dat je dan egwon de dagwaarde als tegoed krijgt bij een VCP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier komt hoogstwaarschijnlijk een stomme vraag, maar ik ben er al de hele tijd mee bezig en heb al meerdere programma's gedownload. En hij is p800-related.
Wat erg leuk is aan het toestel is de mogelijkheid om er films op te kijken in mpeg-4 formaat. Nu heb ik wel wat leuke films in mpeg-2/mpeg formaat, maar hoe krijg ik die naar mpeg-4. Ik heb al meerdere programma's geprobeerd en het wil niet. Degene die me helpt ben ik eeuwig dankbaar...
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.