Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.285 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:50
Not really. Live is stukken uitgebreider als imode van KPN. Het is wel zo dat alle providers inmiddels GPRS in wat voor vorm dan ook ondersteunen. Maar live != GPRS.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
dominator schreef op 19 januari 2003 @ 18:02:
Not really. Live is stukken uitgebreider als imode van KPN. Het is wel zo dat alle providers inmiddels GPRS in wat voor vorm dan ook ondersteunen. Maar live != GPRS.....
Kan je daar iets meer details over geven? Als ik een data verbinding over gprs heb dan kan ik daar toch mee wat mijn applicaties willen? Wat voor een extra's kan vodafone daar bieden boven een ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Live is niets meer als een soort site (WAP) die vodafone gemaakt heeft. Deze linkt door naar allerlei nieuwssites, games, sport en noem het allemaal maar op. (er zit zelfs een routeplanner in kwam ik pas geleden achter, super handig dus!)

Maar inderdaad, als jij een GPRS verbinding hebt kun je daar gewoon software voor gebruiken voor allerlei doeleinden. GRPS = GPRS , en daarin verschilt Ben niet van Vodafone....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Het is alleen nog de vraag of Vodafone de P800 ook echt gaat voeren...
Een man bij het Vodafone citypoint in Utrecht zei dat hij nog niet echt goede geluiden had gehoord (Vodafone test op dit moment de P800)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k heb ff navraag gedaan bij Correct business electronics: Los toestel kost 974 euro incl btw en er staan er 5 in bestelling waarvan er al 1 gereserveerd is. En ze komen binnen op 16 februari. En dat is voor 95% zeker.
Fear-factoR schreef op 19 January 2003 @ 19:34:
Het is alleen nog de vraag of Vodafone de P800 ook echt gaat voeren...
Een man bij het Vodafone citypoint in Utrecht zei dat hij nog niet echt goede geluiden had gehoord (Vodafone test op dit moment de P800)
Ik kan wel begrijpen waarom een telco geen goede ervaringen kan opdoen met de p800. Nl. alles kan ook gratis(behalve bellen). Als je kijkt naar imode: er is niet eens een losse data kabel te verkrijgen die de de nec 21 i verbind met de pc om ringtones en images te downloaden(dus kpn loopt binnen). Dit is ook niet echt mogelijk met andere telefoons(met vage progamma's niet gesupport door de fabrikant. Uitzondering nokia datasuite). Maar aan de andere kant is een p800 wel een megabyte slurper. En als die MB's via gprs gaan dan lopen ze weer wel binnen.
Maar we zullen wel zien welke telco's de p800 gaan promoten.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 21:18:

Ik kan wel begrijpen waarom een telco geen goede ervaringen kan opdoen met de p800. Nl. alles kan ook gratis(behalve bellen). Als je kijkt naar imode: er is niet eens een losse data kabel te verkrijgen die de de nec 21 i verbind met de pc om ringtones en images te downloaden(dus kpn loopt binnen). Dit is ook niet echt mogelijk met andere telefoons(met vage progamma's niet gesupport door de fabrikant. Uitzondering nokia datasuite). Maar aan de andere kant is een p800 wel een megabyte slurper. En als die MB's via gprs gaan dan lopen ze weer wel binnen.
Maar we zullen wel zien welke telco's de p800 gaan promoten.
In dit geval doelde ik op het feit dat er nog veel bugs in de P800 zitten, want in tegenstelling tot kpn wil Vodafone wel zoveelmogelijk toestelen beschikbaar stellen om I-mode te kunnen gebruiken (klanten willen nou eenmaal een ruime keuze, alhoewel er op dit moment weinig toestellen zijn die cHTML ondersteunen).
Het kan ze denk ik niet zoveel schelen hoe mensen hun mobiel gebruiken, ze lopen toch wel binnen... :)
Het lijkt mij trouwens dat je bij de nec21 wel infrarood tot je beschikking hebt voor data overdracht, of heeft ie dat ook niet?
* Fear-factoR zoekt en vind... ah há dat heeft ie dus ook niet :X
Het gaat er gewoon om dat de telefoon geen problemen oplevert in het gebruik.
De grote telco's kunnen zich niet permiteren, elke dag bergen klachten te krijgen van mensen die niet goed kunnen bellen omdat hun telefoon telkens uit valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:14

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Heeft een van de gelukkige bezitters van een P800 ook al ervaring met de bluetooth of was het buget niet voldoende om die er gelijk bij te kopen. ;)

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

ik zie net dat de site van Sony Ericsson weer aangepast is,
met op de voorpagina de P800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Bij mij staat op de SE site de P800 weer bij 'Binnenkort verkrijgbaar' en is niet te vinden op de 'voorpagina'. De P800 staat ook niet meer tussen de huidíge 'mobiele telefoons'.

Erg apart, want laatst stond de P800 namelijk gewoon tussen huidige 'mobiele telefoons'.

[ Voor 27% gewijzigd door Markje_X op 20-01-2003 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Mark Olthuis schreef op 20 January 2003 @ 12:33:
Bij mij staat op de SE site de P800 weer bij 'Binnenkort verkrijgbaar' en is niet te vinden op de 'voorpagina'. De P800 staat ook niet meer tussen de huidíge 'mobiele telefoons'.

Erg apart, want laatst stond de P800 namelijk gewoon tussen huidige 'mobiele telefoons'.
Ik bedoel niet de Nederlandse site, maar de global SE site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Kijk dit dan... Hartverscheurende foto...
Afbeeldingslocatie: http://jjj.image.pbase.com/u11/pc_rulez1/large/11094863.DSC01988.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
Fear-factoR schreef op 19 January 2003 @ 23:07:
[...]

Het lijkt mij trouwens dat je bij de nec21 wel infrarood tot je beschikking hebt voor data overdracht, of heeft ie dat ook niet?
zoekt en vind... ah há dat heeft ie dus ook niet :X
Ik hád de Nec21i en heb nu dus de P800, met i-mode. Aan dat hele i-mode verhaal heb je niet zoveel op de P800. Omdat ik een contract voor een jaar heb getekend zit ik elke maand aan de imode kosten van 3 euro vast. Hier heb ik echter niets aan omdat je het i-menu niet op de P800 kunt benaderen, net als de i-mail overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

wace schreef op 20 januari 2003 @ 14:01:
Kijk dit dan... Hartverscheurende foto...
[afbeelding]
dan ken je deze vast ook wel >:) , weer een bug in de P800 :+

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jeroen_brinkers/brokenscreen3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

wace schreef op 20 January 2003 @ 14:11:
Aan dat hele i-mode verhaal heb je niet zoveel op de P800.
Dat zit hem dus in het feit dat vodafone de P800 nog aan het testen is, en 'm dus niet officieel voert. De P800 wordt dus niet (nog niet) ondersteund, het is gewoon wachten tot dat ze bij vodafone in de winkel liggen. Dan zal V-live het gewoon bij jou doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
Fear-factoR schreef op 20 januari 2003 @ 16:00:
[...]

Dat zit hem dus in het feit dat vodafone de P800 nog aan het testen is, en 'm dus niet officieel voert. De P800 wordt dus niet (nog niet) ondersteund, het is gewoon wachten tot dat ze bij vodafone in de winkel liggen. Dan zal V-live het gewoon bij jou doen. :)
Imode bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

oh sorry, je zit bij kpn... ik zit zelf bij vodafone, dus ik zat met hun in m'n hoofd |:(
Maar het zelfde zal wel voor kpn gelden, totdat ze 'm officeel voeren zal het nog wel niet goed ondersteund worden.
Ik had net Vodafone aan de lijn, zij gaan dus pas in februari testen (dus niet nu al, zoals eerder gemeld).
En die test periode kan tot een maand of 3 á 4 :( oplopen, iniedergeval volgens die dame bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

en dit is nummer 3, ik kom net tegen op esato >:)

Afbeeldingslocatie: http://p800.dpinoyweb.com/DSC00012.JPG
Afbeeldingslocatie: http://p800.dpinoyweb.com/DSC00015.JPG

Wace, ik zou maar een metalen doosje kopen om je P800 in te doen. :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Fear-factoR op 20-01-2003 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
Ik heb constant 3 bodyguards rond me heen lopen :P

Ik vond persoonlijk dat plaatje er een beetje fake uitzien. Je zou dit plaatje als screensaver erop kunnen zetten, dan is het beeldvullend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik hoop dat er snel een goed hoesje voor uitkomt want ik vind het nu maar eng. loop al een maand zonder hoesje en heb de keypad ook verwijderd dus de kans dat er iets mee gebeurt is vrij groot. ik zorg maar dat het scherm altijd aan de kant van me been zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

wace schreef op 20 januari 2003 @ 17:36:
Ik heb constant 3 bodyguards rond me heen lopen :P

Ik vond persoonlijk dat plaatje er een beetje fake uitzien. Je zou dit plaatje als screensaver erop kunnen zetten, dan is het beeldvullend...
LOL ;)
mmja, of het nou fake is of niet maakt eigenlijk niet uit... feit is wel dat het je kan overkomen, en een kleuren display van zo'n grote vervangen zal vrij prijzig zijn :'(
Maar het zal me zeker niet weerhouden een P800 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-01 22:02
Is het al zeker dat de p800 16 Feb. wordt geleverd in sommige winkels?

"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Sony Ericsson gemailt en die man kon me niet precies vertellen wanneer de SEP800 verkrijgbaar in Nederland is, maar dat ie eind april 2003 sowieso in grote getalen beschikbaar is (uit voorraad leverbaar dus). Dat wist hij zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-10 18:15

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Orfuis schreef op 20 januari 2003 @ 18:43:
Is het al zeker dat de p800 16 Feb. wordt geleverd in sommige winkels?
Ik vraag me af of Vodafone Live! hem dan ook ondersteund

Of eventueel i.c.m

Ben (T-mobile) abonnements pakket
Dutchtone Extended pakket

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Ginz schreef op 20 januari 2003 @ 19:24:
[...]

Ik vraag me af of Vodafone Live! hem dan ook ondersteund

Of eventueel i.c.m

Ben (T-mobile) abonnements pakket
Dutchtone Extended pakket
Ik heb vanmiddag met Vodafone gebeld, de dame die ik aan de lijn kreeg wist mij (na enig navragen bij een andere afdeling) te vertellen dat Vodafone de P800 in februari gaat testen...
Het kan dan nog 3 á 4 maanden duren voor de P800 door Vodafone op de markt gebracht wordt, afhankelijk van hoe soepel de tests verlopen (in sommige gevallen is het na een maand gebeurd, daarnaast moeten ze ook nog besteld worden).
Daarna heb ik Sony Ericsson Nederland nog ff gebeld, de man die ik aan de lijn kreeg wist mij te vertellen dat de P800 zeker in februari gelanceerd wordt.
Dus als je in Nederland als eerste de hand op een P800 wil leggen moet je niet bij de grote providers zijn.
Zoals jullie weten zijn er 3 forummembers (wace, webwatcher, brimme... de mazzelaars) die 'm al hebben.
Maar pre-orderen bij een gewone winkel, of 'm uit het buitenland halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik ken iemand bij Vodafone die (een weet-ik-veel-wat)manager is, en die heeft hem ook een klein tijdje gehad om hem te testen met Vodafone Live!

Vodafone is dus al bezig met de SE P800 aan het testen

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Ginz schreef op 20 januari 2003 @ 21:12:
Ik ken iemand bij Vodafone die (een weet-ik-veel-wat)manager is, en die heeft hem ook een klein tijdje gehad om hem te testen met Vodafone Live!

Vodafone is dus al bezig met de SE P800 aan het testen
Dat dacht ik dus ook, blijkbaar heeft niet iedereen bij vodafone dezelfde info. :?
Twee weken geleden had ik iemand aan de telefoon die wist te melden dat ze nu al aan het testen zijn... Feit is dat de versie met de Nederlandse software nog niet uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Fear-factoR schreef op 20 januari 2003 @ 21:28:
[...]

Dat dacht ik dus ook, blijkbaar heeft niet iedereen bij vodafone dezelfde info. :?
Twee weken geleden had ik iemand aan de telefoon die wist te melden dat ze nu al aan het testen zijn... Feit is dat de versie met de Nederlandse software nog niet uit is.
Die zal dan misschien nog niet officiëel gereleased zijn, maar reken er maar op dat die er is.

Daar kan je bijna zeker van zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-10 17:27

Martijn02

/* No Comment */

Krijg net bericht van MindMerge:
Het is ons gelukt! De eerste 21 units worden op dit moment naar ons verstuurd vanuit het buitenland. We verwachten deze units vrijdag.

Dat betekent dat jij rond 27 – 31 januari één van de gelukkige eigenaren bent van een Sony Ericsson P800!
Je hebt gekozen voor een bepaalde manier van verzending: rembours.

De stappen nu te ondernemen: We wachten op dit moment op een bevestiging via email. Wanneer dit gebeurd is zullen we dit nog even nabellen. Daarna ga je definitief in bestelling.

Wanneer je via email en telefoon je bestelling bevestigt, ga je akkoord met de volgende voorwaarden:

- Er zit één jaar internationale garantie op de units. Deze moet je claimen bij je lokale Sony Ericsson Service Point.
- Wanneer de unit defect is, en nooit gewerkt heeft, kun je deze in de originele verpakking binnen een week terugsturen voor een vervangend toestel.
- Wij zijn niet verantwoordelijk voor schade tijdens verzending door TPG Post. Echter, de zending is volledig verzekerd.
- The units zijn €785,- geprijsd. Er wordt geen BTW geheven. Wanneer je een factuur wilt, moet je ons even mailen.
- The units zijn import units met de Zweedse en UK Engelse taal. Deze zijn later naar het Nederlands te upgraden met bijgeleverde software.
- We moeten je betaling ontvangen voor maandag 27 januari. Wanneer we je betaling dan niet hebben, zal deze worden geannuleerd.
- Wanneer je je order wilt annuleren, mail je ons zo snel mogelijk. Na ontvangst van betaling kunnen we je order niet meer annuleren.
- We mogen onder alle omstandigheden je order annuleren. Wanneer je al betaald hebt, heb je recht op een volledige vergoeding van de aankoopkosten.
- Je gaat genieten van de brute kracht van je toestel.
Whohoooo !!! Ik ben happy... :) :) :)

Hopen dat alles goed gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een verassing, het bleek dat ik opeens op vodafone live kom met mijn p800 :) beter he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 23:02:
nog een verassing, het bleek dat ik opeens op vodafone live kom met mijn p800 :) beter he
Heb je daar echt een abonement voor webwatcher? Ik heb nl wel vodafone, maar dan een abonement van mijn baas, een of ander groot business abonnement. Zou je daar prive ook live bij kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-10 08:54
Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 23:02:
Is t je vandaag pas gelukt?
ook enig idee hoe je het hebt gedaan of ging het meer 'per ongeluk' tijdens het kloten met je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Martijn02 schreef op 20 januari 2003 @ 22:34:
Krijg net bericht van MindMerge:
Whohoooo !!! Ik ben happy... :) :) :)

Hopen dat alles goed gaat...
ik vind dit anders behoorlijk vreemd. :?
Je hebt gekozen voor een bepaalde manier van verzending: rembours.

- We moeten je betaling ontvangen voor maandag 27 januari. Wanneer we je betaling dan niet hebben, zal deze worden geannuleerd.
deze twee zinnen stroken dus niet... rembours (=cash on delivery) en betaling voor 27 januari anders annulering...
Dat kan gewoon niet, heb je een rekening nummer gehad waar je het geld moet storten???
zoals ik al eerder zei, FISHY :X
Ik hoop voor jou dat alles inderdaad goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu op een paar andere sites ook al behoorlijk wat plaatjes gezien van kapotte P800 schermen! :'( moet ik (mocht ik er een kopen) echt gaan vrezen voor het display als ik hem zonder hoesje in mijn broek draag!? Ik ben namelijk wel altijd erg zuinig op mijn spullen, maar ik HAAT hoesjes! :/

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markje_X

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Volgens mij werd een hoesje standaard meegeleverd zag ik in de handleiding en daar moest je hem ook in stoppen als je hem niet gebruikte.

Zie:
http://www.sonyericsson.com/downloads/P800_UG_R1A_NL.pdf
Blz. 10

[ Voor 22% gewijzigd door Markje_X op 21-01-2003 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Fear-factoR schreef op 20 januari 2003 @ 23:40:
[...]

ik vind dit anders behoorlijk vreemd. :?

[...]

deze twee zinnen stroken dus niet... rembours (=cash on delivery) en betaling voor 27 januari anders annulering...
Dat kan gewoon niet, heb je een rekening nummer gehad waar je het geld moet storten???
zoals ik al eerder zei, FISHY :X
Ik hoop voor jou dat alles inderdaad goed gaat.
Ik weet wel wat rembours is, dit was een mailtje wat gestuurd is aan mensen die bij de bestelling 'rembours' of 'van te voren betalen' gekozen hebben.

Ik wel een redelijk goed gevoel, heb regelmatig contact met die jongen, hij houd me keurig netjes op de hoogte enzo. Op mij komt hij betrouwbaar over. Zo niet weet ik waar hij woont enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Alleen waarom laten ze je geen BTW betalen???
Ik neem aan dat een internetshop ook gewoon de fiscus moet betalen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markje_X

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Tenzij ze een te kleine omzet realiseren, dan kan je er voor kiezen om geen BTW te heffen. Je valt dan onder de kleine ondernemings regeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Ares schreef op 21 januari 2003 @ 09:56:
Alleen waarom laten ze je geen BTW betalen???
Ik neem aan dat een internetshop ook gewoon de fiscus moet betalen :?
Omdat die units uit het buitenland komen, zij hoeven ook geen btw te betalen.
Mijn eerste computer kwam uit het buitenland (gekocht via het bedrijf van m'n oma),
daar hoefde ik dus mooi geen btw over te betalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markje_X

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Volgens moet je wanneer je het dan in nederland als bedrijf zijnde weer doorverkoopt, wel BTW heffen, je schrijf ten slotte je eigen factuur uit.

Je oma heeft je vast ook geen factuur uitgeschreven :)

[ Voor 17% gewijzigd door Markje_X op 21-01-2003 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me eerder dat ze bedoelen te zeggen, niet over die € 785 BTW te rekenen, maar dat dat al in dat bedrag verekend zit. Anders schrik je je de ***** als je bij de deur ineens een € 140 ongeveer extra moet betalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
- The units zijn €785,- geprijsd. Er wordt geen BTW geheven. Wanneer je een factuur wilt, moet je ons even mailen.
Whuahaha, factuur op aanvraag? Geen BTW? Wat is dit voor louche handel?
- Wanneer de unit defect is, en nooit gewerkt heeft, kun je deze in de originele verpakking binnen een week terugsturen voor een vervangend toestel.
Wanneer dan? Als de volgende zending over 2 maanden binnenkomt zeker?

Ik mag hopen dat je hier niet belazerd word, anders kom ik niet meer bij..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar je goedkoop gsm's kan kopen in amerika en of ze goedkoop in te voeren zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 20:58:
weet iemand waar je goedkoop gsm's kan kopen in amerika en of ze goedkoop in te voeren zijn?
Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 2, dus een vraag zoals deze is niet echt geschikt in deze topic.
Kijk anders eens in de tweakers.net pricewatch, voor de luie mens: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/215
Of probeer creatief te zoeken met www.google.nl , succes :)

"- The units zijn €785,- geprijsd. Er wordt geen BTW geheven. Wanneer je een factuur wilt, moet je ons even mailen. "

Erg dubieus klinkt het wel, geen btw? lijkt mij niet echt betrouwbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 21-01-2003 21:13 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Homedisc schreef op 21 januari 2003 @ 21:13:

Erg dubieus klinkt het wel, geen btw? lijkt mij niet echt betrouwbaar.
over "dubbelpost"-en gesproken ;)
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 20:58:
of kijk ff op mijn site, onder de links sectie zijn een aantal winkels te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Ik heb nou een accompli 008, enigszins vergelijkbaar met deze p800 (niet schelden :P) maar het grote nadeel van deze telefoon vind ik dat je in een hobbelige bus echt geen sms kan typen, omdat je het toetsenbord niet kunt gebruiken (dus gewoon met je duim knopjes indrukken). Kun je hier bij de p800 wel voor kiezen? (om dus "ouderwets" te smsen?)

Ik wil namelijk wel weer een telefoon met een uitgebreide agendafunctie omdat ik deze wel veel gebruik.

Ik zoek namelijk een opvolger voor mijn accompi, maar een met een fatsoenlijk groot display. heb ook al naar een nokia gekeken maar die spreken me minder aan. (design en gebruik).

Oftewel: een kritisch oordeel. ook al nadelen gevonden?

Verder wilde ik graag weten of het telefoonboek makkelijk toegankelijk is, en dan bedoel ik echt makkelijk. kun je met 1 hand in 2x toetsen iemand bellen of is het een beetje een gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 23:35:
Mensen,

Ik heb nou een accompli 008, enigszins vergelijkbaar met deze p800 (niet schelden :P) maar het grote nadeel van deze telefoon vind ik dat je in een hobbelige bus echt geen sms kan typen, omdat je het toetsenbord niet kunt gebruiken (dus gewoon met je duim knopjes indrukken). Kun je hier bij de p800 wel voor kiezen? (om dus "ouderwets" te smsen?)
Je kan een toetsenbord op je scherm krijgen of natuurlijk het gewoone toetsenbord laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
Het telefoonboek is heel makkelijk.
Er zit een functie in waarbij je direct je meest gebelde nummers kunt oproepen. Dat zijn er 10, die komen met naam en foto allemaal op het scherm, en met een keer aanraken bel je ze.
SMS-en kan via het (virtuele) toetsenbord. Ook kun je met een knopje een qwerty toetsenbord oproepen. Daarnaast kun je gewoon op het scherm schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
Ikzelf ondervond de laatste tijd wat problemen met bluetooth, synchroniseren, e.d.
Sony Ericsson heeft sinds vandaag een nieuwe versie van PC Suite op haar website gezet. Hiermee zouden de problemen verholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Even een download linkje erbij...
http://www.sonyericsson.c...SD_V&MN=Drivers&noredir=1

Weet iemand of het mogelijk zou zijn om een soort uitgeklede versie van TomTom of een andere navigator op de P800 te draaien? Of of er plannen zijn om zoiets te ontwikkelen? Is er eigenlijk een mogelijkheid om een GPS aan de P800 te koppelen? (Behalve met BT, want dat is nog wat aan de prijzige kant)

En ik heb nog even met MindMerge gechat. Ze maken gebruik van de "kleine ondernemings regeling" :?. Hij doet er een aankoopbewijs bij, als je een BTW factuur wil dan kan dat ook (alleen zal je dan wel de 19% BTW die erbij komt ook moeten betalen)

[ Voor 5% gewijzigd door Martijn02 op 23-01-2003 10:27 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Nog een klein vraagje...

Ik heb begrepen dat de P800 een standaard Ericsson aansluiting aan de onderhant heeft, toch? Zou het dan ook mogelijk zijn om er zo'n ericsson chatboard aan te koppelen?

Helemaal gaaf lijkt het me om een bluetooth chatboard te hebben, dat je de telefoon op tafel legt, en met een mini-toetsenbordje in je handen kan gaan zitten typen. Heb al een BT keyboard gezien, maar die vind ik nogal groot/lomp/hoekig/lelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-10 08:54
is dat niet een beetje overbodig? je zou toch je toestel in je hand moeten houden om het berichtje wat je hebt ontvangen te lezen... Om te antwoorden heb je toch niet een apart toetsenbord voor nodig? (tenzij je gaat sms-chatten op tv :/)

BT toetsenbord
leuk: vast wel
nodig: nah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Het gaat er meer om dat je wat sneller kan typen, Op het scherm schrijven is wel leuk enzo, maar ik ben met T9 toch echt sneller, en dat zit er volgens mij nou net niet op (wacht op software) Een klein toetsenbordje lijkt me ideaal, alleen moet je dat dan met een kabeltje aan je telefoon maken of klikken ofzo, das's weer minder... Ik heb vast geen geld voor een echt BT keyboardje, maar het lijkt me gewoon leuk om te weten of het bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Laatst online: 11:57

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Foutje, bedankt :)

[ Voor 96% gewijzigd door [BoSS] op 23-01-2003 12:31 ]

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
Denk eraan dat T9 alleen werkt als je het toetsenbord vastgeklikt hebt aan de P800. Ik vind de keypad niet mooi, en heb deze dus eraf gehaald. Op het virtuele toetsenbord kun je geen T9 gebruiken. Het schrijven gaat bij mij niet zo snel. Ik gebruik dus het virtuele qwerty toetsenbordje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Ik heb nu al 2x geprobeerd de SDK te downloaden van de site, maar ik krijg allerlei CRC errors. Heeft iemand hier meer succes mee gehad en goede versies van de files in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
heron schreef op 23 januari 2003 @ 18:17:
Ik heb nu al 2x geprobeerd de SDK te downloaden van de site, maar ik krijg allerlei CRC errors. Heeft iemand hier meer succes mee gehad en goede versies van de files in de aanbieding?
Heb je hem geprobeerd te downloaden met een download manager/accelerator ??

Zo ja, dan probeer eens "gewoon" met IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Ik heb een "gewone" browser geprobeert: Mozilla 1.2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je wel winzip 8.1? dat hielp bij mij. Het archief bestaat uit meerdere delen en dat werkt op 1 of andere manier niet met winzip 8.0 of winwar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Nee het is nog 8.0, maar kreeg hem wel aan de gang met meerdere archives (en heb WinRar, WinAce en linux unzip al geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Weten de mensen hier al dat er een IM messenger voor de P800 uit is?

Hier!

edit:
of loop ik achter?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Okay, MRwimlex, je had gelijk, winzip 8.0 is niet voldoende, met 8.1 is het wel gelukt. Nu eens kijken of ik het aan de gang krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje. Ik kan voor $400,- een P800 kopen, maar diegene wil de betaling via western union money transfer doen. Nu heb ik gehoord over oplichting van roemenen die je geld via WU willen heben en dan niets toesturen klopt dit?
Dit was de mail die ik kreeg herkent iemand hem?

Estimated sir,

First of all i want to thank you for your e-mail.
This excellent phone(Sony ericsson p800 ) is brand new in the original box.It comes complete with all manufacturer supplied accessories. Original MANUFACTURERS international warranty available at every authorised dealer in your country for 1 year.The phone it's unlocked(SIM free) plug-compatible with all networks services.The price for it is 400Euro WITH ALL THE DISPACTH(SHIPPING) TAXES INCLUDED.For the reason that you will pay one tax for the wire transfer,I will cover shipping and insurance for the package.

If you are still interested in my offer this are the terms regarding the payment and delivery.I have a special method for payment and delivery that will satisfy both sides and this deal will be a success.

For delivery i prefer U.P.S EXPRESS air insured (PORTOFOLIO OF GUARANTEED SHIPPING SOLUTIONS RANGING FROM AIR AND GROUND TO INTERNATIONAL SERVICE),you'll receive the package in maxim 2-3 working days.
Insurance policy:the package is insured at the delivery service with full amount.As soon as the package arrives, you will test the
product and if it does not matches 100% with your expectations, you will return it in max. 5 days sience the arriving date. In this case I will send you the full amount back and you will send me the product in the original box as you received it.

For payment i prefer MoneyOrder(via Western union)in Europe,( a fast and save way for money transfer worldwide).As you can see I proposed the deal in this way so we can make it faster,easier and LESS EXPENSIVE FOR MY CUSTOMERS.

I hope everything is clear and good for you and also i hope that we will have a great deal.You seems to be a serious person as well as i'm.
If this deal will be a success I'll be glad to continue to make business with you.

All you have to do to complete the payment is to go to a local bank and ask for the Western Union office.There you will deposit the full amount for transfer to me.All you need are the complete details(full name and address) that i'll give them at your request.

After you will complete the transfer you will receive a MTCN#(money transfer control number)which you will send it to my for the confirmation of the payment along with your full name and address for shipping.All your details(full name and address) must be corect to provide them to Ups agent and to have a safe and aright delivery.

If you are interested to close the deal i wait your reply soon to give you the complete details(full name and address) at your request for money transfer.
Thank you in advance and have a nice day!

Kindest regards,

Kunnen jullie vertellen of dit verstandig is of niet?

thank you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
  • Laatst online: 18-11-2023
Ik zou het niet doen, maar ik ben nogal voorzichtig van aard.

http://www.rootsaert.nl/jumpani.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJ
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:45

IJ

Ik zou het ook niet vertrouwen eigenlijk...heb er geen goed gevoel bij in ieder geval...en de prijs: maar 400 dollar...dat is veels te goedkoop mijns inziens... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg dat gevoel ook een beetje. Heb hem net even gevraagd waar hij vandaan komt. Naja hopen op beetje goede argumenten en eerlijkheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Z'n engels is errug brak, dus op mij komt het niet al te professioneel/betrouwbaar over...
En ik sluit me aan bij m'n medeposters, 400 euro/dollar is wel erg goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:23
buiten het feit dat het mij ook wat onbetrouwbaar lijkt :) kan je hem misschien niet extra verzekeren ofzo? dat het geld pas overgemaakt wordt als je bij ontvangst tekent of terug kan vorderen. Of probeer een andere betalingswijze waar dta wel kan voor 400$ wel proberen waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
NIET DOEN!!!
Dit is dus de manier waarop ik opgelicht ben! Absoluut niet proberen! Echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SpaceMaker-
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

-SpaceMaker-

Tweakt sinds 29-01-2000

niet doen, WU zitten idd veel oplichters, verder is ie te goedkoop.... Dat het meeltje direct begint met claimen dat het product brand new is in originele doos gaat er bij mij al een lichtje branden :)

-Think Progressive-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog even een vraagje aan o.a. wace en andere P800 bezitters! Missen jullie de profielen functie niet op de P800? dit is namelijk mijn grootste nadeel van de P800 ( buiten het feit om dat dat eventueel op te lossen is door 3rd party software) en ik hoorde Wace zeggen dat hij de keypad eraf had, is deze moeilijk te verwijderen, met het oog op "af en toe er op, af en toe eraf" ? alvast ERG bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
Het keypad is niet heel moeilijk eraf te halen hoor. Twee klikjes, maar je moet wel ff kijken in de manual hoe je het moet doen.
Ik mis die profielenfuncitie eigenlijk niet zo, het belangrijkste vind ik: geluid of geen geluid, en met twee keer klikken (heet dat zo?) is het geluid uit te schakelen. [Geluidsboxje onderaan en daan silent mode ofzo]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K daN, thnx! Ik weet genoeg! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Woei! Krijg net bericht van MindMerge dat ze een stapel p800's binnen hebben gekregen waaronder die van mij... Als de KPN PTT een beetje opschiet dan heb ik hem maandag nog in huis... :)

Afbeeldingslocatie: http://martijn.brothersinart.net/GoT/foto_recht.jpg
Volgens mij is deze foto zelf ook met een P800 gemaakt...

[ Voor 5% gewijzigd door Martijn02 op 25-01-2003 13:03 . Reden: KPN? PTT! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
Martijn02 schreef op 25 January 2003 @ 12:52:
Woei! Krijg net bericht van MindMerge dat ze een stapel p800's binnen hebben gekregen waaronder die van mij... Als de KPN PTT een beetje opschiet dan heb ik hem maandag nog in huis... :)

[afbeelding]
Volgens mij is deze foto zelf ook met een P800 gemaakt...
Nu maar hopen dat het geen legen dozen zijn :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:23
ok wie doet er mee?, paar autos en wat maskers speelgoed pistooltjes en op naar mindmerge! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryofist
  • Laatst online: 18-11-2023
Om een paar lege dozen te stelen? ;p

http://www.rootsaert.nl/jumpani.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

6killer schreef op 25 January 2003 @ 14:42:
ok wie doet er mee?, paar autos en wat maskers speelgoed pistooltjes en op naar mindmerge! ;)
Als het goed is zijn ze alweer verzonden, dus dat heeft niet zo veel zin.

Kan iemand bij uitleggen hoe je in nederland aan 15 lege dozen van een P800 kan komen? Ja mischien ben ik naief hoor, maar ik denk dat het wel te vertrouwen is. Er is ook een groot aantal GoTters die mini-rc autotjes bij ze besteld hebben in dit topic:
[rml][ IA-afhandeling] Mini-RC auto's + tuningparts Deel 4[/rml]

En ik zou het erger vinden als ze ze allemaal uitgepakt hadden zoals op die andere foto met 10 P800's er op die rondzwerft. Ik heb de mijne liever 'untouched in the box'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:47

flexje

got-father

wie heeft em al besteld bij telecom 4u? prijs is daar nog steeds het goedkoopst (denkik)
http://www.telecom4u.nl/cgi-bin/template.pl/T200008

correct me if im wrong....

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flexje: ik sta bij phonehouse op de bestellijst (heiligeweg, amsterdam) en daar zou hij met een vodafone500/2jr abo waarschijnlijk 405 euro kosten. dat is 45 euro minder dan wat telecom4u me aanbood. ze konden welliswaar geen prijsgarantie geven, maar de reservering was dan ook niet bindend. wanneer hij zou komen was onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wace: afgelopen donderdag heb je een en ander gepost over T9 op het toestel. tegen alle verwachtingen in zeg jij dus dat de p800 wel (met het toetsenbord erop, ok) een T9 woordenboek voor sms heeft? zou *ik* namelijk een erg prettig idee vinden, het was een van de weinige dingen die ik als kritiek had op het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 11:56:
wace: afgelopen donderdag heb je een en ander gepost over T9 op het toestel. tegen alle verwachtingen in zeg jij dus dat de p800 wel (met het toetsenbord erop, ok) een T9 woordenboek voor sms heeft? zou *ik* namelijk een erg prettig idee vinden, het was een van de weinige dingen die ik als kritiek had op het toestel.
Ja, vond ik ook raar... In de handleiding was er ook niets over te vinden.

Even voor de duidelijkheid... T9 is dus niet dat je met een nummeriek toetsenbord letters kan kiezen door meerdere keren op een van de toetsen te drukken, maar dat je met een nummeriek toetsenbord woorden kan typen (knopjes een keer indrukken) waarbij de software zelf kijkt wat het meest logische woord is wat van de toetsaanslagen gemaakt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
|:( Aahh... Nee sorry. Ik begreep het verkeerd. Er zit idd geen automatisch woordenboek op. Het is dus gewoon (mocht je een sms willen schrijven met de keypad omhooggeklikt) een kwestie van 2x op 2 drukken, 4x op 9... Mócht je met het keypad willen smsen... Maar waarom zou je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi all

Ik hou het kort en krachtig.

De p800 komt in week 6 in nederland uit.(de eerste week van februari) maar wel in mondjes maat.

Als ik jullie was zou ik bij je plaatselijke telefoondealer de p800 bestellen.
(Tip: debitel is een goeie)
Omdat hij in de eerste weken waarschijnlijk helemaal uitverkocht zal zijn.
Ongeveer midden en eind februari zal hij gewoon in de winkel te koop zijn.

mvg
Michal

p.s.
Kijk ook bij symbian.info daar vind je veel meer informatie over de p800.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 24-10 09:42
En heb je hier ook een bron van? Ik heb al zoveel berichten over de 'uiteindelijke datum' van dit ding gehoord dat ik er geen donder meer van geloof.

Ik zie wel wat ik eerder kan krijgen, een Siemens S55 en een Dell Axim, of die P800. Met 4 feb als geconfirmde releasedate voor de Axim gaat het krap worden voor de P800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
Welkom op GoT, Michal. Het gaat hier een beetje anders als op het symbian.info forum. Je zou bijvoorbeeld eerst eens de Faq kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HOI,

FAQ is gelezen niet zo veel bijzonders.
Beetje de normale dingen geen spam, geen porno, en hou het vriendelijk.
Zal ik doen. ;)

Over die datum is zeker, wacht maar af.
Die verkoper hebt zelf naar de dealer gebelt voor me.
Hij zie inderdaad dat de officele datum begin week 7 is maar ze kunnen de p800 al in week 6 krijgen omdat ze direct contact hebben met Sonyericsson.

Verder wordt het in symbian.info ook gemelt.
En aangezien ze daar direct contant hebben met Sonyericsson en symbian.com is het wel betrouwbaar.

(Zei weten bijv. dingen die ze niet mogen publiceren. Maar als de p800 in de benelux uitkomt weten zei het als eerste.(En dat is week 7)

En de tweede week in februari komt er nog meer aan.
Dit is wel officiele release datum van de p800.

Maar in de eerst week kan je hem al krijgen informeer bij debitel.

Geloof me nou maar in week 6/7 kan jij de p800 krijgen mits je het besteld.
(En mits het niet weer vertraagt wordt.)
O-)

mvg
Michal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michal, als je de faq gelezen hebt weet je dat onderstaande overbodig is.....
mvg
Michal
Laten we maar hopen dat het week 6 word, begin het wachten zat te worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 17:25:
michal, als je de faq gelezen hebt weet je dat onderstaande overbodig is.....

[...]

Laten we maar hopen dat het week 6 word, begin het wachten zat te worden :D
nu pas?..ik al een hele tijd...maar begin er nu weer in te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Laatst online: 08:47

flexje

got-father

Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 11:53:
flexje: ik sta bij phonehouse op de bestellijst (heiligeweg, amsterdam) en daar zou hij met een vodafone500/2jr abo waarschijnlijk 405 euro kosten. dat is 45 euro minder dan wat telecom4u me aanbood. ze konden welliswaar geen prijsgarantie geven, maar de reservering was dan ook niet bindend. wanneer hij zou komen was onbekend.
met een abo misschien wel ja , maar wie heeft de goedkoopste LOSSE telefoontoestel (zonder abo dus)

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

flexje schreef op 27 January 2003 @ 00:56:
[...]

met een abo misschien wel ja , maar wie heeft de goedkoopste LOSSE telefoontoestel (zonder abo dus)
Ik denk dat hij de eerste weken bijna overal de zelfde prijs zal hebben....

Daarna zal er misschien wat van de prijs af gaan...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SpaceMaker-
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

-SpaceMaker-

Tweakt sinds 29-01-2000

doom voor de P800 :)
http://www.yipton.net/

Afbeeldingslocatie: http://www.yipton.demon.co.uk/edoomp800/pics/doom1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.yipton.demon.co.uk/edoomp800/pics/doom2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.yipton.demon.co.uk/edoomp800/pics/doom3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.yipton.demon.co.uk/edoomp800/pics/doom4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.yipton.demon.co.uk/edoomp800/pics/doom5.jpg

[ Voor 84% gewijzigd door -SpaceMaker- op 27-01-2003 03:57 ]

-Think Progressive-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markje_X

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Heel leuk, maar hoe bestuur je nu zoiets? Ik heb namelijk nog niets kunnen vinden hoe je dit makkelijk zou kunnen besturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 15-10 10:30
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 14:08:
Ik heb even een vraagje. Ik kan voor $400,- een P800 kopen, maar diegene wil de betaling via western union money transfer doen. Nu heb ik gehoord over oplichting van roemenen die je geld via WU willen heben en dan niets toesturen klopt dit?
Dit was de mail die ik kreeg herkent iemand hem?
ik zou het echt niet doen.. alle gevallen die hoort van oplichting gaan middels WU.
het probleem was dat ik bepaalde landen zonder dat nummer van bevestiging het geld al kon krijgen... (dus jij maakt over, hij stuurt het ding, jij geeft nummer, hij krijgt geld... wordt.... jij maakt over hij krijgt geld, en jij krijgt niks)

en, daarnaast voor 400 dollar kan je'm aan iedereen kwijt in je eigen land. dan hoef je echt niet moeilijk te doen over internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
De 7650 heeft tenminste nog een soort joystickje waarmee het 'redelijk' speelbaar is... ;)

Doom is zowiezo denk ik meer om te showen met je telefoon als dat het daadwerkelijk speelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 15-10 10:30
bluetooth doom multiplayer'n op je foon klinkt goed :D
* DarkChylde verwacht alleen niet bt ondersteund word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markje_X

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Ik zag vandaag het volgende plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/nl/images/CWS31AFW_6105_35_0_1050.gif

op de site van SE Nederland (bron: http://www.sonyericsson.com/nl/spg.jsp?page=start)

Dus nog drie weekjes wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Mark Olthuis schreef op 27 January 2003 @ 11:10:
Heel leuk, maar hoe bestuur je nu zoiets? Ik heb namelijk nog niets kunnen vinden hoe je dit makkelijk zou kunnen besturen
dat staat vrij duidelijk op yipton beschreven, of wil je het op een andere manier besturen? een echte joystick ofzo ;)
Game control
Game control was one of the... let's call it challanging aspects of porting EDoom to the P800 ;-). Here's what I've settled for in the end:

Navigation: Use the stylus as an on screen joystick. The rules are:
Move the stylus up / down to go forwards / backwards.
Move the stylus left / right to turn left / right.,
When moving left / right at the same time as forwards / backwards the left / right delta movement is done in smaller increments to prevent jitter.
Strafe left / right when moving forwards / backwards to make a big turn in that direction.

Fire: Camera Button.
Use/Open door: Browser Button.
Strafe left/right: Jog dial up/down.
Look up/down: Jog dial left/right.
Jump: Jog dial inwards.
Other: Use the on-screen virtual keyboard for alpha-numeric input when needed (for example when loading / saving a game). Commonly used keys like ENTER, ESC, Y and N, and 1-6 for switching weapons are also included on the toolbar.
Configuration: You can change the key / button assignments as per normal via the menu (Options -> Setup Controls). The P800 specific keys have been mapped to keys A-G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.heise.de/newsticker/data/dz-27.01.03-001/

Hier valt te lezen dat hij nu heel snel bij de handelaren/winkels komt en nog wat ander nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net op www.mobile-review.com het volgende

"Sony Ericsson P800 will be up-to-date within the year. So, you can purchase this phone and don’t wait for a new smartphone from Sony Ericsson. Though, possibly, the company would unveil the other smartphone, based on Symbian in March. But it’s not very profitable in response to marketing, because now it is said that the phone will be available already in the 3Q 2003. Taking into account constant postponements of P800, connected with a new platform, we can assume that the situation could repeat. Comparing the new smartphone (it doesn’t have an index yet, only name of elaboration) with rival products from Motorola (Paragon II), Nokia (successor of the 7 series), Sendo and others, we can say that the company will remain a technological leader. The main advantage of the new device and a new platform is that the phone will have average dimensions (comparable with any modern phones) but for all that it will also have all features of P800. Unfortunately, now it is not possible to see this prototype, but it is expected that it will rich in features and very ergonomic"

Zou dit betekenen dat je NOG even moet wachten! ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.