Demoniac schreef op 02 december 2002 @ 17:07:
[...]
Ik neem aan dat jij het HardOcp verhaal niet helemaal gelezen hebt? De benches van de Intel 3,06 met Hyperthreading waren namelijk buiten proportioneel hoog. Toen er op het forum om opheldering gevraagd werd, hebben ze 's nachts de benchmark reslutaten veranderd en glashard zitten ontkennen dat het niet klopte. Iedereen die met het oude plaatje aan kwam om te bewijzen dat ze het hadden veranderd werd gebanned (onder andere Durondude)
Dus nee, echt betrouwbaar vind ik ze niet meer

... En vervolgens hebben ze op de frontpage er openlijk excuses voor aangeboden dat er wijzigingen aangebracht waren zonder dat daar melding van gemaakt werd. Dus nee, glashard ontkennen ?
Ach ja, "Ome Tom" claimt engineering samples van de P4 3,6 te hebben, om maar even wat te noemen.
Ohfuck! Ik geloof dat dit off-topic is... Komt erop neer dat je iedere review op zich op z'n waarde/betrouwbaarheid moet beoordelen.
Dat die
1/
2" swiftech goed uit de bus komt, dat geloof ik wel omdat die halve inch doorsnede een verdomd hoge vloeistofsnelheid veroorzaakt binnen dat blok, en dus veel turbulentie. (Want een hoger debiet maakt niet zo heel veel uit voor de prestatie van een blokje. Plaatselijke heftige turbulentie, dat juist wèl! ) Het is niet voor niets dat de
3/
8" versie het flink wat slechter doet.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE