Tweakers-abbonnementen in de shop! *Femme*

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 861 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

ramH schreef op 23 January 2003 @ 21:18:
[...]

Op de site van Triple Deal staat een hele nette uitleg over hoe het werkt: Payment Services > How does it work? :)

En het antwoord op vraag nummertje 2:

[...]
Leuk dat je reageert ramH.
Ik heb de informatie gelezen op Triple Deal, maar dat zegt nog niets over de samenwerking tussen twee partijen. Daarbij heeft Femme het e.e.a. moeten doen aan de site om alles inorde te maken voor de betalingen hoe vond hij de implimentatie in de site om Triple Deal aan de gang te krijgen.

Ook zegt het niets wat op een site staat, het kan allemaal heel mooi geschreven staan, maar beter is om iemand die het net heeft aangeschaft en in zijn site heeft gewerkt te vragen wat hij/zij er van vindt.

Ik ben een beetje aan het rond shoppen wat er zoal te krijgen is op het gebied van online betalingen, maar heb nog geen haast het duurt zeker nog een jaar voordat er een keuze gemaakt gaat worden, aangezien de bedrijven geen haast hebben alles gaat nu nog onder rembours en vooruitbetaling. Met die twee betalings middelen zijn voorlopig meer als voldoende maar willen wel een tweede soort achter de hand houden.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-09 13:49

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Hoewel de documentatie anders doet vermoeden, is de implementatie niet zo heel erg moeilijk.

In jip en janneke taal:

1) Je maakt een zogenaamd payment cluster bij de Triple Deal met o.a. gegevens over het bedrag, adres van de klant, bestelnummer enz.
2) Je krijgt een PaymentClusterID terug waarmee je een link naar de betaalpagina kunt maken
3) Nadat de klant terug is gestuurd van de betaalpagina kun je de status van de betaling opvragen
4) Je maakt een script dat Triple Deal kan aanroepen als de betaalstatus van een payment cluster is gewijzigd (bijv. er is een betaling gedaan). Hiermee kun je betaalstatus in je eigen database aanpassen en bijv. orders gaan uitleveren als er betaald is.

Ze hebben een uitgebreide XML interface en een simpele tekstoutput waarmee je de cruciale info over een betaling kunt opvragen.

[ Voor 7% gewijzigd door Femme op 24-01-2003 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Over een uur kunnen er bestellingen gepleegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 13:29

Arno

PF5A

Femme schreef op 24 januari 2003 @ 16:33:
Over een uur kunnen er bestellingen gepleegd worden.
Beter :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDaNo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-04-2023
Dat is dus nog 50 minuten

hoera :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Hint: als je vaak genoeg F5 drukt kom je vanzelf op een server terecht die het script al heeft :). De sync naar de rest van de servers volgt over max. 45 minuten (gebeurt ieder uur).

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

goede tip!

Edit: bestellen gaat niet goed. Ik krijg een Triple Deal popup, maar de selectbox "U betaalt met.." is leeg en derhalve wil t niet.
M.a.w. het is stuk :P
F5 helpt ook niet.

[ Voor 102% gewijzigd door m-m op 24-01-2003 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Wouter Tinus schreef op 24 January 2003 @ 16:47:
Hint: als je vaak genoeg F5 drukt kom je vanzelf op een server terecht die het script al heeft :). De sync naar de rest van de servers volgt over max. 45 minuten (gebeurt ieder uur).
Wat is de goede url? plan: My.Tweakers.net abonnementen info en FAQ is geloof ik niet de goede.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDaNo
  • Laatst online: 05-04-2023
Worden versleten F5 toetsen vergoed dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

DaNo2002 schreef op 24 januari 2003 @ 16:59:
Worden versleten F5 toetsen vergoed dan :P
Je moet gewoon geluk hebben, 1x was bij mij genoeg.

Ik sluit hem nu nog niet af, ik wacht nog een paar maanden om te kijken hoe het gaat (of er veel klachten zijn in LA)

Na de userbasemerge ofzo.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Hmm, hij heeft de instellingen van het testaccount van Triple Deal niet overgenomen naar het productieaccount. Ik moet de payment profiles en de stylesheets opnieuw aanmaken anders krijg je een lelijke shop zonder betaalmogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Ik heb mn bestelling maar ff geannuleerd... Ik probeer het later wel opnieuw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Netjes gemaakt Femme en Triple Deal :)

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 15:17
Heb ik meteen weer een zeer offtopic vraag, de tweakgear die nog over is van de hccdagen, kan die nu niet ook makkelijker verkocht worden?
En wanneer is de geschatte datum/tijd wanneer deze in de winkel liggen?

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als het goed is zou je nu wel moeten kunnen betalen.

De TweakGear shop is nog niet af omdat er nog steeds geen foto's zijn van de spullen...

[ Voor 47% gewijzigd door Femme op 24-01-2003 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Femme: Een geannuleerde bestelling kan je dus niet weer tot leven roepen nu t wel weer werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Nee dat kan niet. Je had wel later kunnen betalen als je de betaling niet had geannuleerd moet gewoon open had laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Dan doen we het gewoon nog een keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
m-m schreef op 24 January 2003 @ 19:03:
Dan doen we het gewoon nog een keer :P
Als (lite)mod heb je toch een t.net crew abbo? Nouja jij iig nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Rafe schreef op 24 januari 2003 @ 19:26:
[...]

Er zijn wel meer modjes met een abo hoor.
Een abonnement is ook vaak een blijk van tevredenheid met GoT/T.net en dat op deze wijze duidelijk maken.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Rafe schreef op 24 January 2003 @ 19:26:
[...]

Er zijn wel meer mods die ook een abonnement hebben. :) Gewoon, om Tweakers.net te steunen. :7

Ik vind trouwens dat Femme goed werk heeft gedaan! Daarom krijgt ie een cadeautje van me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
ramH schreef op 24 januari 2003 @ 19:32:
[...]

Er zijn wel meer mods die ook een abonnement hebben. :) Gewoon, om Tweakers.net te steunen. :7

Ik vind trouwens dat Femme goed werk heeft gedaan! Daarom krijgt ie een cadeautje van me. :)
offtopic:
ook op google image gezocht (http://www.tweakers.net/e...=526&format=full&ext=.jpg:)
)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ah, zo kan je het ook bekijken, ik zag het in eerste instantie als dubbelop ;)

Maar nu je ze kan bestellen zit ik er zelf ook aan te denken om een abbo te nemen, T.net verzorgt mijn dagelijkse technieuws en GoT is mijn favo forum ATM :)

* Rafe gaat even tegen ma zeuren dat hij een abbo wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Femme, wat is nou de prijs van zo'n abbo?

Want ik heb een abbo afgesloten (hoop dat alles goed is gegaan) en betaalde er €60 voor. Nu zit ik nogmaals op de abbo pagina te kijken en nu staat daar €55. :?

Heb ik nu een niet zelf-verlengend abbo ipv een automatisch verlengend abbo (dat is overigens prima) of heb ik gewoon teveel betaald? :?

En indien alles goed is gegaan, hoelang duurt het voordat ik mijn abbo krijg? Ik heb met met Rabo internet bankieren gedaan en het geld is al van mijn eigen rekening afgeschreven.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het prijsverschil tussen abonnementen met en zonder automatische verlenging is afgeschaft omdat we geen automatische incasso gaan doen. De prijs is dus 55 / 33 voor Full en 33 / 20 voor Extra. Iedereen die het hogere bedrag heeft betaald krijgt een verlenging van z'n abotermijn met de verhouding 60/55, 36/33 of 22/20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 09:57

Thyzz

-=leeg=-

femme
als je kiest voor rabobant internet bankieren en je gaat dan verder, dan krijg je het rabobant schrem in een veel te klein frame
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/nicovonk/betaalscreen.jpg

en dat is niet echt makkelijk
zeker ook omdat ik het de window niet kan vergroten

winxp sp1
ie6 sp1

5325wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:17
Word 't niet tijd om een klein berichtje op de FP achter te laten dat die abbo's eindelijk in de shop staan? :+

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Moet je ook aangemeld staan bij Tweakers.net of is alleen GoT genoeg :?
Als ik namelijk m'n naam ingeef dan springt hij steeds terug naar het scherm om m'n naam in te voeren

Ikzelf ben alleen aangemeld op GoT

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Ik denk dat je ook op T.net geregistreerd moet staan.. maar da's toch zo gedaan?

(de meeste voordelen van je abbo haal je ook uit de FP: fotoalbum, compuspecs, instelbare frontpage, dat soort dingen)

Owhja, ik heb er ook eentje besteld :D ben er ook eentje aan het bestellen (daar gaat m'n saldo weer.. nah ja, ik had toch al geen abbo meer op de KIJK :Y)).

[edit]
Hm.. kan je die emailforward dingen later nog wijzigen?
En hoe zit dat verder met tweakers.org/tweakotine.org? Werkt alles, of kan je daar later uit kiezen?
[edit2]
sh*t, * Tarin prutser
Girotel Online is natuurlijk al een half uur dicht :/, nou moet ik het morgen overmaken..

[ Voor 38% gewijzigd door Tarin op 24-01-2003 23:32 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Je moet idd ook aangemeld zijn op T.Net :)

Maar het is gelukt,full abo on the way :Y)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:02

Beaves

Usque ad Finem

Vraagje: Als ik zou willen, kan ik dan nog een keer een abbo afsluiten :? Ik kom iig door stap 1 van de bestelprocedure maar ik durf niet verder te gaan :X

(Misschien is het een idee om mensen die al een abbo hebben niet meer door stap 1 te laten komen?)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Crash_neo schreef op 24 January 2003 @ 22:48:
femme
als je kiest voor rabobant internet bankieren en je gaat dan verder, dan krijg je het rabobant schrem in een veel te klein frame
[afbeelding]

en dat is niet echt makkelijk
zeker ook omdat ik het de window niet kan vergroten

winxp sp1
ie6 sp1

Ok, ik zal het window wat groter maken. Rabobank internet bankieren heb ik nog niet gezien omdat die methodie niet aanwezig was in de testomgeving.
NitroX_infinity schreef op 24 January 2003 @ 22:54:
Word 't niet tijd om een klein berichtje op de FP achter te laten dat die abbo's eindelijk in de shop staan? :+
Een .plannetje komt dit weekend. Eerst moeten er nog wat dingen in de FAQ verbeterd worden.
Kez schreef op 24 januari 2003 @ 23:05:
Moet je ook aangemeld staan bij Tweakers.net of is alleen GoT genoeg :?
Je moet geregistreerd zijn op t.net omdat je abonnementsinstellingen aan de T.net UserID gekoppeld worden. Een GoT registratie is optioneel, maar wel nodig als je wilt profiteren van de voordelen vop GoT (bannervrij forum en binnenkort integratie met de file upload tool).
Hm.. kan je die emailforward dingen later nog wijzigen?
En hoe zit dat verder met tweakers.org/tweakotine.org? Werkt alles, of kan je daar later uit kiezen?
De forwarders kunnen later gewijzigd worden. Per forwarder krijg je een alias op mytweakers.net, tweakers.org en tweakotine.net waar je mee kunt doen wat je wilt.
Vraagje: Als ik zou willen, kan ik dan nog een keer een abbo afsluiten
Je krijgt een foutmelding als je dat probeert.

[ Voor 35% gewijzigd door Femme op 25-01-2003 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 11:47
Woei, eindelijk :)

Ik heb net een My.Tweakers.net Full-abonnement aangevraagd, betaling via credit-card (erg handig), werkte prima.

edit: hmm, ik heb 2 bevestigings mailtjes gehad, met 2 verschillende bestel nummers, maar bij de url in het eerste mailtje moet nog betaald worden, en in het 2de mailtje geeft ie aan dat ik al betaald heb.
Abbonement is wel geactiveerd.

[ Voor 48% gewijzigd door Mior op 25-01-2003 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Ik was bezig met overmaken met girotel online, heb ik het bedrag over gemaakt moet ik drukken dat ik het bedrag voldaan heb krijg ik een interne server error te zien. Ik weet nu niet of mijn betalling gelukt is.

Femme een tip het venster van girotel iets groter maken je moet nu scrollen om alles in te vullen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Even een vraagje..

Omdat ik via GiroTel over wil maken, en dat gisteren na 23:00 uur gesloten was (* Tarin prutser.), had ik op /annuleren/ geduwd.. Nu staat er bij mijn status "de betaling is geannuleerd"; moet ik nu opnieuw aanvragen (ik kan wel de orderstatus opvragen), of moet ik een mailtje naar TripleDeal sturen? (en kan dat in het NL, of moet het in Engels?)

[ Voor 10% gewijzigd door Tarin op 25-01-2003 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ik wil nu dus zo'n extra abo afsluiten, maar ik snap het niet helemaal met die mail forwardadressen... ik neem extra, dus hoef geen mailbox-username op te geven (krijg immers geen pop box), maar als ik daar niks invul krijg ik de error:

* Palomar De forwarder alias '' is al in gebruik op de mailserver

als ik wél wat invul (mn nick, palomar dus) krijg ik weer een error:

* Palomar De eerste forwarder heeft dezelfde naam als de mailbox-username

Dat klopt ook wel, maar ik wil dus wel de naam 'palomar' als forwarder.
Doe ik iets fout of zit er nog een bug in dat systeempje?

[edit] ik heb bij de mailbox username maar ff iets ingevuld, en nu gaat ie wel vedrer met de bestelling.. nouja ik zie wel of het allemaal goed is gegaan ;)

[edit2] het is inmiddels gelukt en ik heb al toegang tot de abo functies :Y) (betalen met 'rabo direct betalen' gaat echt snel ;))

[ Voor 49% gewijzigd door Palomar op 25-01-2003 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een kort vraagje met betrekking tot het verlengen van je abonnement.

Het klinkt misschien gek, maar stel nu dat ik nu een extra abo afsluit voor 6 maanden en na die 6 maanden wil ik een full, moet ik dat dan gewoon even opnieuw aanvragen?

Beetje hier aan gekoppeld, hoe zit het met overstappen...dus tijdens je abo-periode switchen van full naar extra of van extra naar full, kan dat?

Aanvulling: Ik namelijk te twijfelen tussen extra en full en wil dus rustig beginnen met een extra, maar mocht dat nou goed bevallen dan wil ik natuurlijk zo snel mogelijk overstappen op een full abo

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Je koopt nu een abo voor een bepaalde duur en minimaal een week of twee voordat die afloopt krijg je een mailtje dat je abo afloopt en dat je hem moet gaan verlengen. (Dat is in ieder geval wat ik begrijp uit de berichten uit het aboforum.)

Als je je abo wilt veranderen van extra naar full, dan koop je een nieuwe abo voor de gewone prijs. Echter wordt de levensduur van je abo dan evenredig verlengt met het geld wat nog over was van je vorige abo.
Dus als je nu een extra abo koopt voor €20,00 en je kiest ervoor om die na drie maanden te veranderen in een full abo voor €55,00 dan krijg je dus in ieder geval nog de drie maanden van je extra abo en daarna (dus niet in plaats van) gaat je full abo pas lopen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Harm op 25-01-2003 18:22 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Laatst online: 16-09 19:09

SambalBij

We're all MAD here

De aanmelding met creditcard gaat helemaal vlekkeloos kan ik inmiddels melden _/-\o_
NAW gegevens ingevuld, CC gegevens, knopje klikken en hoppa een abonnee erbij :)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Operations schreef op 25 January 2003 @ 18:33:
De aanmelding met creditcard gaat helemaal vlekkeloos kan ik inmiddels melden _/-\o_
NAW gegevens ingevuld, CC gegevens, knopje klikken en hoppa een abonnee erbij :)
rabo direct betalen ging bij mij anders ook supersnel. Hoefte alleen maar met mn rabobank apparaatje een nummer in te toetsen en het was geregeld. Ik had daarna ook meteen de beschikking over abonnee functies :) (of krijg je dat altijd, ook als de betaling nog niet binnen is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Palomar schreef op 25 januari 2003 @ 19:05:
[...]

rabo direct betalen ging bij mij anders ook supersnel. Hoefte alleen maar met mn rabobank apparaatje een nummer in te toetsen en het was geregeld. Ik had daarna ook meteen de beschikking over abonnee functies :) (of krijg je dat altijd, ook als de betaling nog niet binnen is?)
Bij mij gaat ABN AMRO inet bankieren anders niet echt snel. Om 1600 uur een extra abbo aangevraagt en betaald maar mijn status is nogsteeds hetzelfde niet voldaan (terwijl het toch echt al is afgeschreven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

ZiPsop schreef op 25 January 2003 @ 19:19:
[...]

Bij mij gaat ABN AMRO inet bankieren anders niet echt snel. Om 1600 uur een extra abbo aangevraagt en betaald maar mijn status is nogsteeds hetzelfde niet voldaan (terwijl het toch echt al is afgeschreven)
Das bij mijn Rabo Inetbankieren ook nog zo,ff afwachten maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Kez schreef op 25 januari 2003 @ 19:59:
[...]

had je misschien 'rabo direct betalen' moeten kiezen.. dat heb ik ook gedaan en ik was meteen abonnee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:25

Entity

9000rpm

Kez schreef op 25 January 2003 @ 19:59:
[...]

Ik hoop eigenlijk niet dat dat nog tot maandag gaat duren (als iemand handmatig bijschrijvingen gaat doorvoeren). Ik heb het namelijk ook op die manier gedaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Entity op 25-01-2003 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als het goed is krijg je van Triple Deal een mailtje als je betaling daar is ontvangen. Triple Deal gaat dan de betaalstatus bij ons updaten en dan wordt je abonnement aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Ik heb met CC betaald en dat ging binnen de minuut, ik wilde eerst voor Rabo kiezen, maar dat schermpje was niet werkbaar, dus toen heb ik mijn CC maar even gepakt. Was binnen de minuut geregeld! Thumbs up!

PS. Zijn er ergens stats over aantallen abo's enzo? Komen die nog?

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er komt een overzichtje in de Tweaker gallery met alle abonnees. Sinds gisterenavond zijn er ongeveer 50 nieuwe abonnementen besteld waarvan er 14 zijn geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Femme schreef op 25 January 2003 @ 22:34:
Er komt een overzichtje in de Tweaker gallery met alle abonnees. Sinds gisterenavond zijn er ongeveer 50 nieuwe abonnementen besteld waarvan er 14 zijn geactiveerd.
Dat vind ik toch een mooi aantal zonder dat er reclame voor geweest is (in de vorm van een .Plan bijvoorbeeld). Goed werk dus en ik hoop van harte dat dit zich door mag gaan zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hum, ik dacht ik wil bestellen, alles gaat goed totdat ik erachter kwam dat ik toch nog iets moest wijzigen alleen dan krijg ik nu de melding: - De alias of mailbox-username 'lighteye' is al in bestelling door een andere gebruiker

En het was iets met nummer 78 ofzo, bestellingsnummer oid :? misschien handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als je eenmaal op de betaalpagina bent kun je de bestelling niet meer wijzigen (wordt ook vermeld). De forwarder kan wel aangepast worden zodra je abonnement is geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Femme schreef op 25 januari 2003 @ 23:03:
Als je eenmaal op de betaalpagina bent kun je de bestelling niet meer wijzigen (wordt ook vermeld). De forwarder kan wel aangepast worden zodra je abonnement is geactiveerd.
Uh zeker weten :P ik heb nog niks kwa betaling ingevuld en kan die username niet gebruiken en dan lopen jullie 1 betalend iemand mis 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ik heb echt een ongelooflijke partij zitten n00ben met het abbo. Ik heb eerst via Rabo Internet Bankieren proberen te betalen maar dat duurde mij natuurlijk weer te lang. :Z

Toen geprobeerd te cancelen en het via Rabo Direct Bankieren te doen. Dat cancellen ging wel aardig maar tijdens het betalen via die methode ontstond er een zogenaamd conflict tussen OS en browser wat resulteerde in een lichte crash aan browserzijde.

Hierdoor heb ik op dit moment voornamelijk dit:
Status: Deze transactie is geannuleerd.
staan als ik de link volg die ik via de T.net bevestigings mail kreeg. Verder geen links om maar iets verder te checken of opnieuw een transactie te maken of te veranderen.

Vooralsnog had ik wel al €60 overgeboekt, dus ik wacht nog maar even af wat er eerdaags gaat gebeuren en of die nou werkelijk gecancelled is of niet.

In de order-status van http://shop.tweakers.net/order staat nog wel "order status: in behandeling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Dat probleem heb ik dus ook (sorry :)).. Heb wel een mailtje naar TD gestuurd, maar goed, daar verwacht ik op z'n vroegst maandagavond antwoord op te kunnen lezen.

Is er bekend of ik nu gewoon over kan maken en dat het daarna allemaal goed komt, of kan ik beter even wachten op antwoord op het mailtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Het probleem lijkt te zijn dat je dus niet meer kan registreren. Ik heb het geprobeerd, maar dan blijkt dus je username en mail forwarders al in gebruik te zijn.

En anders betaal je mischien wel dubbel, lijkt me ook niet handig.

Hou me a.u.b. op de hoogte van je vorderingen want dit is toch niet zo'n prettig probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De geannuleerde bestellingen zouden nu direct verwijderd moeten worden zoat je een nieuwe bestellingen kunt aanmaken. Ik zie je naam niet meer voorkomen in de lijst met bestellingen. Probeer het nog maar een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:18
Ik zit er over te denken om zo'n abbo te nemen, later misschien, niet nu meteen;

Wat me opvalt is dat er geen slotje onderin staat (betergezegd, er is geen SSL verbinding), dit lijkt me toch wel noodzakelijk/zo professioneel staan aangezien elke standaard webwinkel dit van begin tot eind heeft.

Ik zag hem overigens wel in het screenshot hierboven, dus bij het uiteindelijke bestellen is hij er wel, maar bij het invullen van je gegevens niet.

Is het niet een goed idee om standaard bij het starten van shop.tweakers.net een SSL verbinding aan te (laten) maken en dan het gehele bezoek geactiveerd te laten ?
Dat lijkt mij wel zo professioneel staan, als het niet te veel moeite is zou ik het zeker doen.

Ik realiseer mij nu ik dit nog es na lees ook wel dat dit mierenneuken² is, maar toch, het is goed bedoeld :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er wordt SSL gebruikt op het moment dat het ertoe doet, bij het uitvoeren van de betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Bedankt Femme, met Rabo Direct betalen ging het nu echt direct. :)

Binnen 3 seconden betaald, en kan ik er gebruik van maken! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Ik heb ff de betaling geannuleerd en Direct betalen gedaan,werkte perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Kay, mooi zo :) Femme is een held :D

Ik heb het overgemaakt, ben benieuwd hoelang de postbank er over doet.

Tipje voor het Girotel Online-venstertje trouwens: het is een beetje aan de kleine kant; het zou sowieso mooi zijn als het een pixel of 50 breder zou zijn, dat scheelt een scrollbalkje aan de onderkant.

edit:

Hm, na het invoeren van de TAN-code kreeg ik een Java-fout. Na opnieuw ingelogd te hebben blijkt er niets meer in het overzicht te staan, maar het is wel in m'n adresboek terecht gekomen. Nah ja, ik zie morgen wel of het er inderdaad afgehaald is. Toch vind ik het eng.. ik ga toch maar zo'n raborekening openen denk ik :).

[ Voor 36% gewijzigd door Tarin op 26-01-2003 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 15:38

Shedman

Met het hart op de goede plek

Ik kan ook niet registreren ... kreeg eerst de melding:
code:
1
2
De volgende fouten werden geconstateerd:
- De alias of mailbox-username 'aize' is al in bestelling door een andere gebruiker

Na het nogmaals proberen kreeg ik ze allebei:
code:
1
2
3
De volgende fouten werden geconstateerd:
- De alias of mailbox-username 'aize' is al in bestelling door een andere gebruiker
- De alias of mailbox-username 'shedman' is al in bestelling door een andere gebruiker

Beetje lastig. Maar ik heb mijn Rabo-ding toch niet bij me op stage. Probeer het vanavond nog wel es.

[ Voor 5% gewijzigd door Shedman op 27-01-2003 14:28 ]

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Iemand met de naam Aize heeft op 14:18 een abonnement besteld.

[ Voor 4% gewijzigd door Femme op 27-01-2003 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ramH schreef op 25 januari 2003 @ 18:18:
Dus als je nu een extra abo koopt voor €20,00 en je kiest ervoor om die na drie maanden te veranderen in een full abo voor €55,00 dan krijg je dus in ieder geval nog de drie maanden van je extra abo en daarna (dus niet in plaats van) gaat je full abo pas lopen. :)
ff een stukje uit de faq van Femme
Is het mogelijk om mijn Extra abonnement tussentijds te upgraden?
Je kunt op ieder moment tegen bijbetaling je abonnement upgraden van Extra naar Full.
Hoe zit het nou precies? Kan je tussentijds, gelijk overstappen of moet je dus zoals ramH zegt wachten tot je abo-termijn is afgelopen?
Sorry dat ik er zo over doorga maar ik heb het nog nergens echt duidelijk kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Ik zie nu dat ik wat vergeten ben erbij te zetten. :o Als je een abo afsluit voor €20,00 is dat voor een termijn van 6 maanden. Als je dus na 3 maanden ineens denkt: ik wil meer! Dan zit je dus nog niet aan het eind van je abo. Waarmee ik dus wil zeggen dat je op ieder moment kunt overstappen. De resterende tijd van je oude abo blijft gewoon staan en je nieuwe termijn begint als je oude is afgelopen. Maar je gaat al wel gelijk gebruik maken van de extra's die je dan meer krijgt (meer uploadspace bijvoorbeeld en een POP3 adres).
Overstappen kan op ieder moment! :)

Enne, Femme heeft altijd gelijk aangezien hij de big-boss is met alle kennis van zaken. Ik weet slechts wat ik lees hier op het forum. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Harm op 27-01-2003 20:03 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shedman

Shedman

Femme schreef op 27 January 2003 @ 16:50:
Iemand met de naam Aize heeft op 14:18 een abonnement besteld.
Ik heb de bevestigingsmail gelezen en het is me helemaal duidelijk geworden :)

[ Voor 36% gewijzigd door Shedman op 27-01-2003 20:20 . Reden: Lezen, kreng ... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:45

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Woei.. Ik heb nu ook een FULL-abbo. leuk
Maar 1 vraag waar ik niet helemaal uitkom (en ook niet durf te testen :) ):
Ik wil natuurlijk nu mijn email in het profiel aanpassen.

Alleen er staat nu dit:
Bij wijziging van het email-adres wordt een nieuw password opgestuurd. Wees er dus zeker van dat het nieuwe email-adres juist is ingevuld, anders kun je niet meer inloggen met je account!
En iets verderop staat dit:
Mailbox password
My.Tnet Full Wijzigingen van je password worden automatisch gesynchroniseerd met je My.Tweakers.net mailbox.
Houdt dit in dat als ik het email adres verander in Danfoss@mytweakers.net ik niet meer bij de mailbox kan komen? (en dus ook niet meer bij mijn nieuwe wachtwoord kan :? )

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Misschien wel handig om de username die automagisch ingevuld wordt in het e-mailadres-veld te strippen van spaties. Ik heb gewoon eventjes kijkje genomen en moet even kijken of ik een abbo neem(op dit moment heb ik niet de tijd om een bepaalde hoeveelheid op T.net te zijn dus vink beetje onzinnig).
Bij mij kwam iig dit te staan:
alex de groot@mytweakers.net (mijn username: Alex de Groot), is niet erg handig lijkt me want die mailadressen mogen simpelweg niet(zal de mailserver ook niet accepteren).

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Hoe zit het nou precies? Kan je tussentijds, gelijk overstappen of moet je dus zoals ramH zegt wachten tot je abo-termijn is afgelopen?
Het is de bedoeling (de upgradeshop is er nog niet) dat je bij een tussentijdse upgrade het volledige bedrag van het nieuwe abonnement moet betalen. Als je overstapt op een beter abonnement zul je meteen van dat betere abonnement gebruik kunnen maken. De resterende termijn van het oude abonnement wordt naar verhouding opgeteld bij de termijn van het nieuwe abonnement (4 maanden Extra resterend => 33/55*4=2,4 maanden Full).
Danfoss schreef op 27 januari 2003 @ 20:41:

Houdt dit in dat als ik het email adres verander in Danfoss@mytweakers.net ik niet meer bij de mailbox kan komen? (en dus ook niet meer bij mijn nieuwe wachtwoord kan :? )
Er is een checkboxje gekomen die je moet aanvinken om het password te synchen. Als je tegelijkertijd je email-adres gaat veranderen naar je mytweakers.net-adres moet je NIET het password laten synchroniseren, want dan kun je niet meer inloggen op de mailserver om je password op te halen.
prog-konijn schreef op 27 januari 2003 @ 21:41:
Misschien wel handig om de username die automagisch ingevuld wordt in het e-mailadres-veld te strippen van spaties. Ik heb gewoon eventjes kijkje genomen en moet even kijken of ik een abbo neem(op dit moment heb ik niet de tijd om een bepaalde hoeveelheid op T.net te zijn dus vink beetje onzinnig).
Bij mij kwam iig dit te staan:
alex de groot@mytweakers.net (mijn username: Alex de Groot), is niet erg handig lijkt me want die mailadressen mogen simpelweg niet(zal de mailserver ook niet accepteren).
Als je een username of alias probeert te registeren met een spatie erin zal hij zeggen dat het niet mag en dat je de naam moet veranderen voordat je de bestelling kunt plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Is er al iemand die zijn account geactiveerd heeft gekregen bij Rabo Inet bankieren? Ik heb zaterdag een account geregistreerd en gelijk via Rabo Inet bankieren het geld overgemaakt, maar tot nu toe is mijn account nog niet geactiveerd. Ik kreeg gisteren alleen een mailtje dat ik "nog geen actie ondernomen had om te betalen", de rabobank lijkt dus erg traag te zijn in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Ik heb gebruik gemaakt van Girotel online 24-01 over gemaakt 's maandags was het over geschreven naar triple deal nu wachten dat triple deal de gegevens door krijg van de giro dat het over is gemaakt daarna moet T.net een sein krijgen dus zal wel einde van de week worden. Ik had beter me CC te voorschijn kunnen halen had het nu klaar geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 09:57

Thyzz

-=leeg=-

Ik heb het vrijdag overgemaak via rabo internet bankieren, en ook nog niks gehoord, terwijl als ik dingen in andere webshops koop ik vaak nog de zelfde dag een mailtje krijg dat het geld ontvangen is. (als ik het van thuis doe van mij rekening naar rekening ouder, dan is het er binnen 30 min.)

Dus ik weet niet wat ze bij Triple deal aan het doen zijn maar echt opschieten doen ze niet.

Het zou ook kunnen zijn dat ze pas wachten tot dat er ook daatwerkelijk rente over ontvangen wordt. (meestal 3 a 4 dagen na overmaak) bij mij stond er dat dat op de 28ste was dus ik had dan toch vanochtend wel een mailtje verwacht dat het geld was overgemaakt. NIET DUS.

Hopen dat het vandaag nog gebeurd.

5325wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Bij mij is mijn account inmiddels geactiveerd (yay :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shedman

Shedman

Sander Prinsen schreef op 28 januari 2003 @ 11:03:
Is er al iemand die zijn account geactiveerd heeft gekregen bij Rabo Inet bankieren? Ik heb zaterdag een account geregistreerd en gelijk via Rabo Inet bankieren het geld overgemaakt, maar tot nu toe is mijn account nog niet geactiveerd. Ik kreeg gisteren alleen een mailtje dat ik "nog geen actie ondernomen had om te betalen", de rabobank lijkt dus erg traag te zijn in dit geval.
Je had beter Rabo Direct Betalen kunnen kiezen. Dat komt op hetzelfde neer als Inet Bankieren alleen wordt er meteen een bericht naar de ontvangende partij gestuurd dat het geld onderweg is. In mijn geval was het account binnen tien seconden na betaling geactiveerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Shedman schreef op 28 januari 2003 @ 16:33:
[...]

Je had beter Rabo Direct Betalen kunnen kiezen. Dat komt op hetzelfde neer als Inet Bankieren alleen wordt er meteen een bericht naar de ontvangende partij gestuurd dat het geld onderweg is. In mijn geval was het account binnen tien seconden na betaling geactiveerd ...
Ik had er ooit weleens wat over gehoord, maar dacht altijd dat je je daar speciaal voor aan moest melden. Vandaar dat ik Rabo Inetbankieren gekozen heb. Maar goed, nu weet ik het, mijn account is inmiddels actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Laatst online: 06:50

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Topicstarter
Ik vind het nu wel erg lang duren. Ik heb 24 januari mijn abbo besteld en via online eenmalige afschrijving betaald (29 januari). Nog steeds is ie niet ingesteld. Is de communicatie tussen TripleDeal en Tweakers.net zo traag? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De communicatie tussen Triple Deal en Tweakers.net is het probleem niet. Zodra de status bij Triple Deal verandert, wordt dit ook meteen aan Tweakers.net doorgegeven. Ik kan realtime de betaalstatus van je bestelling opvragen (en zegt ie dat het niet betaald is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 07:27

crisp

Devver

Pixelated

jfeelders schreef op 02 februari 2003 @ 19:31:
Ik vind het nu wel erg lang duren. Ik heb 24 januari mijn abbo besteld en via online eenmalige afschrijving betaald (29 januari). Nog steeds is ie niet ingesteld. Is de communicatie tussen TripleDeal en Tweakers.net zo traag? :/
Same here; lijkt me toch dat dit aan de banken ligt, maar anderhalve week om iets over te maken via machtiging is wel erg lang....

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Laatst online: 23:43

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Hier duurt het ook lang. Ook de 24e de overmaking op de bus gedaan.

Ik weet dat de postbank er soms lang over doet, maar hier krijg ik toch een gevoel van dat triple deal niet zo snel is. Dit hebben jullie (t.net) met triple deal zelf ook meegemaakt he... :)

Ach jah, ik heb nog wel even geduld ;)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Als ik een Full abbo probeer te bestellen krijg ik de volgende melding "De alias of mailbox-username 'jradelaar' is al in bestelling door een andere gebruiker".

Daaronder staat "Het is niet mogelijk om een mailbox-username of forwardernaam te gebruiken die gelijk is aan de gebruikersnaam van een andere (actieve) Tweakers.net-user." Hoe kan iemand anders dan mijn username in bestelling hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Ik had het de 25e besteld en overgemaakt, maar omdat Girotel Online crashede (ofzo), heb ik het later via een ander Girotel Online-venstertje betaald. Daarna kreeg ik echter een mailtje van TD dat er nog geen betaalmethode was geselecteerd, en of ik dat alsnog wilde doen. Toen heb ik alsnog "overboeking" geselecteerd, maar toen kreeg ik een ander ID mee (het nummer wat je bij de mededelingen moet vermelden). Toen schrok ik een beetje.. maar na TD een mailtje met uitleg gestuurd te hebben (kreeg na een dag al antwoord dat het doorgekomen was, het was inmiddels dinsdag), zou het allemaal goed komen.
Vrijdagavond (de 31e) merkte ik toen ik op "profiel" klikte dat ik ineens betaald abbo was (sind die middag).
Zo snel kan de postbank dus in principe zijn..

[ Voor 3% gewijzigd door Tarin op 04-02-2003 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
mOrPhie schreef op 03 February 2003 @ 22:22:
Hier duurt het ook lang. Ook de 24e de overmaking op de bus gedaan.

Ik weet dat de postbank er soms lang over doet, maar hier krijg ik toch een gevoel van dat triple deal niet zo snel is. Dit hebben jullie (t.net) met triple deal zelf ook meegemaakt he... :)

Ach jah, ik heb nog wel even geduld ;)
De Postbank is traag hoor, Triple Deal echt niet. :)

Maar wat bedoel je precies met de vetgemaakte zin? Dat snap ik namelijk niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

ramH schreef op 04 February 2003 @ 16:15:
[...]

De Postbank is traag hoor, Triple Deal echt niet. :)

Maar wat bedoel je precies met de vetgemaakte zin? Dat snap ik namelijk niet...
De ABO-shop was bij tweakers.net al af en het wachten was op triple deal. Dit duurde langer dan verwacht.

Lees maar 'ns even terug in dit topic :)

En de postbank is traag, dat geef ik toe, maar niet zo traag als nu het geval is. Dat weet ik 100% zeker. Het is niet de eerste keer dat ik geld over maak snap je? ;)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bij mij is er de 29ste jan. afgescreven, echter geen bevestiging of wat dan ook gekregen nog.

55 euro in de loose ruimte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
mOrPhie schreef op 04 February 2003 @ 17:10:
[...]
De ABO-shop was bij tweakers.net al af en het wachten was op triple deal. Dit duurde langer dan verwacht.

Lees maar 'ns even terug in dit topic :)
Dit is niet waar, implementatie kost tijd, Triple Deal wilde alles nalopen, normale gang van zaken bij zulke partners. En als je het hebt over het contract dan kan ik je vertellen dat de justitiële macht Nederland erg langzamer is, nog langzamer als banken :+

Dus je uitspraken zijn ongegrond.

Is er overigens al wta bekend over de merchendise-shop?

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
prog-konijn schreef op 04 februari 2003 @ 17:57:
[...]
Is er overigens al wta bekend over de merchendise-shop?
Femme schreef laatst ergens (volgens mij in een reactie op de FP, maar ik weet dat niet zeker) dat de foto's nu ook binnen zijn. Meer schreef hij ook niet, maar voor zover ik weet was dat het laatste wat daar nog aan gedaan moest worden, maar pin me er maar niet op vast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

prog-konijn schreef op 04 February 2003 @ 17:57:
[...]

Dus je uitspraken zijn ongegrond.
*uch* pardon??

Niks ongegrond. Lees dit topic dan even terug. Het duurde langer dan verwacht. As simple as that.

ps. Bedenk trouwens dat ik de opmerking in 1e instantie met een *knipoog* maakte. Ik bedoel er dus verder niets mee.

[ Voor 19% gewijzigd door mOrPhie op 04-02-2003 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Ik heb uitgelegd waarom het langer duurde, die redenen gaven aan dat TripleDeal niet langzaam is maar dat dat normale gang van zaken waren. Dus was de uitspraak dat TripleDeal langzaam is wel ongegrond.

- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

jradelaar schreef op 04 februari 2003 @ 12:24:
Als ik een Full abbo probeer te bestellen krijg ik de volgende melding "De alias of mailbox-username 'jradelaar' is al in bestelling door een andere gebruiker".

Daaronder staat "Het is niet mogelijk om een mailbox-username of forwardernaam te gebruiken die gelijk is aan de gebruikersnaam van een andere (actieve) Tweakers.net-user." Hoe kan iemand anders dan mijn username in bestelling hebben :?

Jij bent http://www.tweakers.net/gallery/82525 ? En het was je eerste poging om een abonnement te bestellen?
Klopt, maar dat was deels ook onze schuld; er werden nog een paar kleine foutjes ontdekt in de abo-shop die Femme moest oplossen. De communicatie tussen Triple Deal en Tweakers.net is supersnel. Zodra hun bevestigen dat het geld is aangekomen wordt het abonnement onmiddelijk geactiveerd. Waarom het activeren bij sommige mensen toch zo lang duurt kan dus of liggen aan de banken, of aan de administratie bij Triple Deal. Ik zou de mensen met problemen (waarbij het dus echt langer dan een week na het afschrijven duurt) dan ook willen aanraden om eens te informeren bij Triple Deal hoe het zit. Mocht het een structureel probleem aan hun kant zijn dan zal het MT ongetwijfeld contact opnemen met de mensen van TD om ze te verzoeken wat vaker naar de binnenkomende boekingen te kijken ;).

De merchandise-shop staat nog steeds voor de korte termijn geplanned. Het is voor zo ver ik weet alleen nog een kwestie van de foto's bewerken tot mooie plaatjes, deze toevoegen en dan het zaakje online gooien, maar het kan zijn dat er meer meespeelt waar ik niets vanaf weet ;). Ik durf ook geen termijn te noemen, want er staan nog een kleine 10 andere items voor "korte termijn" op de planning :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

prog-konijn schreef op 04 February 2003 @ 20:19:
Ik heb uitgelegd waarom het langer duurde, die redenen gaven aan dat TripleDeal niet langzaam is maar dat dat normale gang van zaken waren. Dus was de uitspraak dat TripleDeal langzaam is wel ongegrond.
Jeetje.... werk jij bij triple deal of zow? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Wouter Tinus schreef op 04 February 2003 @ 21:47:Jij bent http://www.tweakers.net/gallery/82525 ? En het was je eerste poging om een abonnement te bestellen?
Nou niet echt, de eerste keer kreeg ik een "Deze pagina kan niet worden weergegeven" melding. Toen met de knop "vorige" teruggegaan en opnieuw geprobeerd. Ik denk dat daar dus de fout zit :? Ik kan het pas zaterdag opnieuw proberen dus ik kijk dan wel even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik denk dan dat het de eerste keer wel is doorgekomen, maar dat de bevestigingspagina niet kon worden weergegeven. Ik probeer even de aandacht van Femme te trekken om dit op te lossen voor zaterdag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb maar even een mailtje gestuurd naar triple deal, want 24 januari bestellen, 29 januari geld afgeschreven, en tot op heden nog niet ontvangen door tweakers.net vind ik wel erg lang duren...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppie4ever
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Ik heb op 24 of 25 januari besteld, op 29 is het geld van mijn rekening afgeschreven (ABN/AMRO). Ook mijn geld is nog niet binnen bij tweakers.net, ik ben gelukkig dus niet de enige :) Morgen maar ff een berichtje sturen naar Triple Deal als mijn abonnement nog niet geactiveerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Joppie4ever schreef op 05 February 2003 @ 23:36:
Ik heb op 24 of 25 januari besteld, op 29 is het geld van mijn rekening afgeschreven (ABN/AMRO). Ook mijn geld is nog niet binnen bij tweakers.net, ik ben gelukkig dus niet de enige :) Morgen maar ff een berichtje sturen naar Triple Deal als mijn abonnement nog niet geactiveerd is.
De mijne is net 15 minuten geleden geactiveerd, er is dus blijkbaar iemand wakker geworden ineens :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

jradelaar schreef op 05 February 2003 @ 21:33:
[...]

Nou niet echt, de eerste keer kreeg ik een "Deze pagina kan niet worden weergegeven" melding. Toen met de knop "vorige" teruggegaan en opnieuw geprobeerd. Ik denk dat daar dus de fout zit :? Ik kan het pas zaterdag opnieuw proberen dus ik kijk dan wel even. :)

Je hebt blijkbaar al een abonnement besteld. Je zou hierover een mailtje hebben moeten ontvangen. In dat mailtje staat een link naar het betaalmenu van Triple Deal. Als je een ander abonnement wilt bestellen moet je de huidige bestellingen cancellen door de betaling te annuleren in het betaalmenu van Triple Deal.

Even gecheckt in dit blijkt het geval te zijn. Je hebt op 4 feburari 10:43 een abonnement besteld op email-adres jradelaar@chello.nl .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Aangezien er niet om mn reply mailtjes gereageerd wordt post ik het hier maar ff)

Ik heb vrijdag een account besteld en betaald via Mastercard. Dat ging allemaal een beetje moeilijk, pagina's die een timeout gaven, maar uiteindelijk heb ik toch de melding gezien dat Tripple Deal mn betaling had verwerkt en dat ik nu moest wachten op tweakers.net hun activering.

Als ik naar de order pagina ga en mn order nr. ingeef krijg ik te zien dat mn order in behandeling is en dat de betaal status op Niet Voldaan staat. Maar het rare is dat de Laatste update nu op 08-03-2003 22:20 staat. Ik heb nog al een paar keren die status gechecked en vaak zag ik een geupdate datum maar er gebeurde niets met de status zelf.

Iemand van de crew die mij kan vertellen hoe het nu precies zit ? Mn order nr. is 288.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Kun je je bevestingsmailtje (met tripledeal link) even naar mij forwarden (femme@tweakers.net) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Done.

Ik had trouwens al een reply gedaan op dat mailtje en dat is ook naar femme@tweakers.net gegaan.
Pagina: 1 2 3 Laatste