Femme schreef laatst ergens (volgens mij in een reactie op de FP, maar ik weet dat niet zeker) dat de foto's nu ook binnen zijn. Meer schreef hij ook niet, maar voor zover ik weet was dat het laatste wat daar nog aan gedaan moest worden, maar pin me er maar niet op vast.prog-konijn schreef op 04 februari 2003 @ 17:57:
[...]
Is er overigens al wta bekend over de merchendise-shop?
*uch* pardon??
Niks ongegrond. Lees dit topic dan even terug. Het duurde langer dan verwacht. As simple as that.
ps. Bedenk trouwens dat ik de opmerking in 1e instantie met een *knipoog* maakte. Ik bedoel er dus verder niets mee.
[ Voor 19% gewijzigd door mOrPhie op 04-02-2003 19:54 ]
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Ik heb uitgelegd waarom het langer duurde, die redenen gaven aan dat TripleDeal niet langzaam is maar dat dat normale gang van zaken waren. Dus was de uitspraak dat TripleDeal langzaam is wel ongegrond.
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
jradelaar schreef op 04 februari 2003 @ 12:24:
Als ik een Full abbo probeer te bestellen krijg ik de volgende melding "De alias of mailbox-username 'jradelaar' is al in bestelling door een andere gebruiker".
Daaronder staat "Het is niet mogelijk om een mailbox-username of forwardernaam te gebruiken die gelijk is aan de gebruikersnaam van een andere (actieve) Tweakers.net-user." Hoe kan iemand anders dan mijn username in bestelling hebben
Jij bent http://www.tweakers.net/gallery/82525 ? En het was je eerste poging om een abonnement te bestellen?
Klopt, maar dat was deels ook onze schuld; er werden nog een paar kleine foutjes ontdekt in de abo-shop die Femme moest oplossen. De communicatie tussen Triple Deal en Tweakers.net is supersnel. Zodra hun bevestigen dat het geld is aangekomen wordt het abonnement onmiddelijk geactiveerd. Waarom het activeren bij sommige mensen toch zo lang duurt kan dus of liggen aan de banken, of aan de administratie bij Triple Deal. Ik zou de mensen met problemen (waarbij het dus echt langer dan een week na het afschrijven duurt) dan ook willen aanraden om eens te informeren bij Triple Deal hoe het zit. Mocht het een structureel probleem aan hun kant zijn dan zal het MT ongetwijfeld contact opnemen met de mensen van TD om ze te verzoeken wat vaker naar de binnenkomende boekingen te kijkenDe ABO-shop was bij tweakers.net al af en het wachten was op triple deal. Dit duurde langer dan verwacht.
De merchandise-shop staat nog steeds voor de korte termijn geplanned. Het is voor zo ver ik weet alleen nog een kwestie van de foto's bewerken tot mooie plaatjes, deze toevoegen en dan het zaakje online gooien, maar het kan zijn dat er meer meespeelt waar ik niets vanaf weet
Professioneel Hyves-weigeraar
Jeetje.... werk jij bij triple deal of zow?prog-konijn schreef op 04 February 2003 @ 20:19:
Ik heb uitgelegd waarom het langer duurde, die redenen gaven aan dat TripleDeal niet langzaam is maar dat dat normale gang van zaken waren. Dus was de uitspraak dat TripleDeal langzaam is wel ongegrond.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Nou niet echt, de eerste keer kreeg ik een "Deze pagina kan niet worden weergegeven" melding. Toen met de knop "vorige" teruggegaan en opnieuw geprobeerd. Ik denk dat daar dus de fout zitWouter Tinus schreef op 04 February 2003 @ 21:47:Jij bent http://www.tweakers.net/gallery/82525 ? En het was je eerste poging om een abonnement te bestellen?
Ik denk dan dat het de eerste keer wel is doorgekomen, maar dat de bevestigingspagina niet kon worden weergegeven. Ik probeer even de aandacht van Femme te trekken om dit op te lossen voor zaterdag
.
Professioneel Hyves-weigeraar
Ik heb maar even een mailtje gestuurd naar triple deal, want 24 januari bestellen, 29 januari geld afgeschreven, en tot op heden nog niet ontvangen door tweakers.net vind ik wel erg lang duren...
Intentionally left blank
Ik heb op 24 of 25 januari besteld, op 29 is het geld van mijn rekening afgeschreven (ABN/AMRO). Ook mijn geld is nog niet binnen bij tweakers.net, ik ben gelukkig dus niet de enige
Morgen maar ff een berichtje sturen naar Triple Deal als mijn abonnement nog niet geactiveerd is.
De mijne is net 15 minuten geleden geactiveerd, er is dus blijkbaar iemand wakker geworden ineensJoppie4ever schreef op 05 February 2003 @ 23:36:
Ik heb op 24 of 25 januari besteld, op 29 is het geld van mijn rekening afgeschreven (ABN/AMRO). Ook mijn geld is nog niet binnen bij tweakers.net, ik ben gelukkig dus niet de enigeMorgen maar ff een berichtje sturen naar Triple Deal als mijn abonnement nog niet geactiveerd is.
Intentionally left blank
jradelaar schreef op 05 February 2003 @ 21:33:
[...]
Nou niet echt, de eerste keer kreeg ik een "Deze pagina kan niet worden weergegeven" melding. Toen met de knop "vorige" teruggegaan en opnieuw geprobeerd. Ik denk dat daar dus de fout zitIk kan het pas zaterdag opnieuw proberen dus ik kijk dan wel even.
Je hebt blijkbaar al een abonnement besteld. Je zou hierover een mailtje hebben moeten ontvangen. In dat mailtje staat een link naar het betaalmenu van Triple Deal. Als je een ander abonnement wilt bestellen moet je de huidige bestellingen cancellen door de betaling te annuleren in het betaalmenu van Triple Deal.
Even gecheckt in dit blijkt het geval te zijn. Je hebt op 4 feburari 10:43 een abonnement besteld op email-adres jradelaar@chello.nl .
Anoniem: 13426
(Aangezien er niet om mn reply mailtjes gereageerd wordt post ik het hier maar ff)
Ik heb vrijdag een account besteld en betaald via Mastercard. Dat ging allemaal een beetje moeilijk, pagina's die een timeout gaven, maar uiteindelijk heb ik toch de melding gezien dat Tripple Deal mn betaling had verwerkt en dat ik nu moest wachten op tweakers.net hun activering.
Als ik naar de order pagina ga en mn order nr. ingeef krijg ik te zien dat mn order in behandeling is en dat de betaal status op Niet Voldaan staat. Maar het rare is dat de Laatste update nu op 08-03-2003 22:20 staat. Ik heb nog al een paar keren die status gechecked en vaak zag ik een geupdate datum maar er gebeurde niets met de status zelf.
Iemand van de crew die mij kan vertellen hoe het nu precies zit ? Mn order nr. is 288.
Ik heb vrijdag een account besteld en betaald via Mastercard. Dat ging allemaal een beetje moeilijk, pagina's die een timeout gaven, maar uiteindelijk heb ik toch de melding gezien dat Tripple Deal mn betaling had verwerkt en dat ik nu moest wachten op tweakers.net hun activering.
Als ik naar de order pagina ga en mn order nr. ingeef krijg ik te zien dat mn order in behandeling is en dat de betaal status op Niet Voldaan staat. Maar het rare is dat de Laatste update nu op 08-03-2003 22:20 staat. Ik heb nog al een paar keren die status gechecked en vaak zag ik een geupdate datum maar er gebeurde niets met de status zelf.
Iemand van de crew die mij kan vertellen hoe het nu precies zit ? Mn order nr. is 288.
Kun je je bevestingsmailtje (met tripledeal link) even naar mij forwarden (femme@tweakers.net) ?
Anoniem: 13426
Done.
Ik had trouwens al een reply gedaan op dat mailtje en dat is ook naar femme@tweakers.net gegaan.
Ik had trouwens al een reply gedaan op dat mailtje en dat is ook naar femme@tweakers.net gegaan.