Ik kon niet naar de HCC komen maar wil wel graag een Tweakers-abbo. In de .plans heb ik gelezen dan ze ook aangeboden gaan worden in de Shop maar ik zie dat nog nergens staan. Wanneer gaat dat gebeuren en kan ik me ook inschrijven?
Ergens een tijdje geleden werd in LA duidelijk dat dit rondom 1 december zou gebeuren. Ongeveer gelijk met wanneer de ABO's ook daadwerkelijk in zouden gaan. Dit zou dus de tijd zijn dat Femme klaar zou zijn met het ontwerpen + devven van de ABO afdeling op shop.tweakers.net. De gedachte was: geduld is een schone zaak. 
Maar onderhand wil ik ook welluns zo'n ABO
LA-draad: Hoe gaat het met de Abbo's
Maar onderhand wil ik ook welluns zo'n ABO
LA-draad: Hoe gaat het met de Abbo's
[ Voor 11% gewijzigd door mOrPhie op 02-12-2002 11:42 ]
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Er is nooit gezegd door iemand van de crew dat het rond 1 december in de shop af te sluiten zal zijn, dat werd door een bezoeker geroepen en daarna overgenomen door een paar anderen
. Wanneer dan wel: zodra we het systeem voor de betalingen hebben geïmplementeerd. Dit gebeurt in samenwerking met een ander bedrijf (omdat het natuurlijk allemaal goed beveiligd moet zijn, en je verschillende opties moet hebben om te betalen). Femme en/of RobinVR moeten het alleen nog inpassen in de shop, en dat heeft op dit moment vrij hoge prioriteit
.
Professioneel Hyves-weigeraar
Ik heb inderdaad alleen "na 1 december" gezegd. Maar niet hoever ernaWouter Tinus schreef op 02 december 2002 @ 12:32:
Er is nooit gezegd door iemand van de crew dat het rond 1 december in de shop af te sluiten zal zijn, dat werd door een bezoeker geroepen en daarna overgenomen door een paar anderen. Wanneer dan wel: zodra we het systeem voor de betalingen hebben geïmplementeerd. Dit gebeurt in samenwerking met een ander bedrijf (omdat het natuurlijk allemaal goed beveiligd moet zijn, en je verschillende opties moet hebben om te betalen). Femme en/of RobinVR moeten het alleen nog inpassen in de shop, en dat heeft op dit moment vrij hoge prioriteit
.
Kan ik wel vast overboeken en dat er dan de abbo wordt aangemaakt?
PcDealer schreef op 02 december 2002 @ 13:12:
Kan ik wel vast overboeken en dat er dan de abbo wordt aangemaakt?
Nee, want we moeten ook allerlei gegevens van je weten
Formulieren opsturen?
Langs komen op kantoor?
D'r moet toch wel een manier zijn om zo'n abonnement te krijgen?
Langs komen op kantoor?
D'r moet toch wel een manier zijn om zo'n abonnement te krijgen?
Ja, online bestellen. Gewoon geduld hebben, het gaat echt geen maanden duren voor het kan hoor
.
[ Voor 37% gewijzigd door Wouter Tinus op 02-12-2002 13:24 ]
Boek ik het over en stuur een mail met gegevens. Of ik kom langs op de 2e Atjeh (werk in Nieuwegein). Ik wil abbo!Wouter Tinus schreef op 02 december 2002 @ 13:15:
[...]
Nee, want we moeten ook allerlei gegevens van je weten.
Weet je wat het is. Als je uitzonderingen gaat maken voor mensen. Dan wil iedereen dat voor hem ook een uitzondering gemaakt wordt. Gevolg: Crew is meer bezig met uitzonderingen maken dan het reguliere "werk".PcDealer schreef op 02 December 2002 @ 13:39:
[...]
Boek ik het over en stuur een mail met gegevens. Of ik kom langs op de 2e Atjeh (werk in Nieuwegein). Ik wil abbo!
Ook al ben ik ongeduldig, toch denk ik dat wij ongeduldigen even moeten toegeven aan de stress die wij ondervinden als gevolg van het niet kunnen aanmelden voor een ABO.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Lijkt me toch niet veel werk: formuliertje maken waarin je de gewenste gegevens opvraagt, na posten krijg je een nummertje en onder vermelding van dat nummer laat je geld overmaken...
CC betaling en dat soort dingen kan je dan altijd later nog opzetten.
Ik denk niet dat het om duizenden aanmeldingen zal gaan, dus een betaling terugzoeken in de aanmeldingen zal niet zo'n groot probleem zijn toch?
CC betaling en dat soort dingen kan je dan altijd later nog opzetten.
Ik denk niet dat het om duizenden aanmeldingen zal gaan, dus een betaling terugzoeken in de aanmeldingen zal niet zo'n groot probleem zijn toch?
Intentionally left blank
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Waarom tijd verspillen aan een of andere halfbakken oplossing terwijl er een compleet betalingssysteem kant-en-klaar ligt om aan de shop gekoppeld te worden?
Wouter. Zoals ik hier al vraag: [rml]mOrPhie in "[ Abo's]Hoe lang nog voordat we abo's kun"[/rml]Wouter Tinus schreef op 04 December 2002 @ 00:40:
Waarom tijd verspillen aan een of andere halfbakken oplossing terwijl er een compleet betalingssysteem kant-en-klaar ligt om aan de shop gekoppeld te worden?
Is het misschien niet een idee dit hierover (ABO's via shop.tweakers.net) in een sticky te zetten? Ik zie de vraag (niet alleen in TFF) zo vaak voorbij komen.
Waar slaat dat nou weer op
Tjah zit wat in, maar jullie verleden geeft me het grauwe voorgevoel dat de abo's er dus pas rond maart weer zijn? (nofi, ik heb het nooit anders gezienWouter Tinus schreef op 04 december 2002 @ 00:40:
[ Voor 7% gewijzigd door Makkelijk op 04-12-2002 00:49 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Wedden dat over een tijdje ze gaan zeuren dat de een van het begin lid is en de ander niet.
Stem blanco!
Zit wat in, alleen je moet begrijpen dat wanneer jullie zoveel nadruk leggen op die abbo's het een beetje raar overkomt dat het allemaal zo lang duurt (voor ons gezien), en er ook geen inzicht wordt gegeven wanneer we dan precies wel de mogelijkheid krijgen om het online te regelen.Wouter Tinus schreef op 04 December 2002 @ 00:40:
In eerste instantie werd een beetje aangegeven dat het rond 1 december zou zijn; nu zeg je ook weer dat er een systeem klaarligt, maar voor het zelfde geld wordt dit pas in januari ingevoerd.
Een tussenoplossing is dan misschien handiger, zowel voor jullie (inkomsten) als voor de ongeduldige tweakertjes die niet naar de HCC konden of wilden komen....
* crisp had eigenlijk verwacht dat de mogelijkheid om het online te regelen er wel gelijktijdig met de HCC zou zijn gemaakt; een gemiste kans imho
Intentionally left blank
DKasemier schreef op 04 december 2002 @ 00:49:
Tjah zit wat in, maar jullie verleden geeft me het grauwe voorgevoel dat de abo's er dus pas rond maart weer zijn? (nofi, ik heb het nooit anders gezien)
Zoals gezegd, op dit moment heeft het Femme's prioriteit. De meeste vertragingen qua features komen omdat andere / belangrijkere dingen langer duren dan verwacht, en er is nu even niets belangrijkers. Dus nee, reken maar niet op maart, eerder op december
KroontjesPen schreef op 04 December 2002 @ 00:51:
Wedden dat over een tijdje ze gaan zeuren dat de een van het begin lid is en de ander niet.
Zo kinderachtig zullen de abonnees niet zijn. Bovendien zijn het in de praktijk die eerste weken meer beta-testers geweest dan wat anders
Er is nooit gezegd dat het rond 1 december zou zijn, niet door crew in ieder geval, alleen door bezoekers die het van elkaar hebben overgenomen. "ergens na de HCC" is door ons gezegd, en de HCC is nu iets meer dan een week geleden. Ongeduldig is inderdaad de juiste term. Zoals ik hierboven heb gezegd is Femme er nu mee bezig. Wat is nou "slimmer", 1 week bouwen aan een tussenoplossing en daarna nog 2 weken aan de echte oplossing, plus nog 1 week erbij voor de conversie, of gewoon meteen in 2 weken alles goed regelen? (Noot: fictionele getallen).crisp schreef op 04 December 2002 @ 00:53:
Zit wat in, alleen je moet begrijpen dat wanneer jullie zoveel nadruk leggen op die abbo's het een beetje raar overkomt dat het allemaal zo lang duurt (voor ons gezien), en er ook geen inzicht wordt gegeven wanneer we dan precies wel de mogelijkheid krijgen om het online te regelen. In eerste instantie werd een beetje aangegeven dat het rond 1 december zou zijn; nu zeg je ook weer dat er een systeem klaarligt, maar voor het zelfde geld wordt dit pas in januari ingevoerd.
Een tussenoplossing is dan misschien handiger, zowel voor jullie (inkomsten) als voor de ongeduldige tweakertjes die niet naar de HCC konden of wilden komen....
Niet echt. Tijdens de HCC waren een aantal features nog niet af. Dat had dus terecht hogere prioriteit dan de online bestelmogelijkheid, omdat de op de HCC verkochte abo's op 1 december in zouden gaan. Liever met abo's in de belangstelling staan op de HCC dan een introductie in de vorm van een .plan omdat er per se meteen een online bestelsysteem bij moet.* crisp had eigenlijk verwacht dat de mogelijkheid om het online te regelen er wel gelijktijdig met de HCC zou zijn gemaakt; een gemiste kans imho
1 december is inderdaad ook niet door crewleden genoemd; dat was een logische aanname die door meerderen gemaakt werd. Zoals altijd passen crewleden er wel voor op om preciese data te noemen 
Wat je denk ik vergeet is dat het voor veel mensen niet eens zozeer om de features te doen is; het is meer het gevoel dat je iets terug kan doen voor Tnet net zoals ik ook altijd wat geef als ze voor een goed doel bij me aan de deur komen - daar krijg ik meestal ook niets voor terug...
Wat je denk ik vergeet is dat het voor veel mensen niet eens zozeer om de features te doen is; het is meer het gevoel dat je iets terug kan doen voor Tnet net zoals ik ook altijd wat geef als ze voor een goed doel bij me aan de deur komen - daar krijg ik meestal ook niets voor terug...
Intentionally left blank
Voor mij is het idd niet belangrijk welk abo nr ik heb.
Dat je er mee om je oren geslagen wordt heb ik hier wel mee gemaakt.
Voor mij is belangrijk dat ik eindelijk m'n banner blokker er in kan zetten.
Moet al regelmatig de esc gebruiken om te snel knipperende icoontje stil te krijgen.
Maar om T.net en GoT niet te schaden staat die bb nog uit.
Moet al regelmatig de esc gebruiken om te snel knipperende icoontje stil te krijgen.
Stem blanco!
Een shoppie waarin de abonnementen besteld kunnen worden, komt niet zomaar uit de lucht vallen. De doelstelling was om op de HCC Dagen met de verkoop van abonnementen te kunnen beginnen en dat is gelukt.* crisp had eigenlijk verwacht dat de mogelijkheid om het online te regelen er wel gelijktijdig met de HCC zou zijn gemaakt; een gemiste kans imho
De online verkoop komt iets later dan ik aanvankelijk had gedacht omdat er o.a. tegelijkertijd nog een shop voor de tweakgear gebouwd moet worden. Ook heeft het oplossing van problemen met de huidige abonnees een hogere prioriteit dan de realiseren van de online verkoop, omdat het naar mijn mening niet verstandig is om nieuwe abonnees te registreren als de oude abonnees nog niet helemaal vlekkeloos van hun extra's gebruik kunnen maken. Begin december is trouwens nog niet voorbij.
Ahhh nou snap ik hetWouter Tinus schreef op 04 December 2002 @ 00:53:
[...]
Zoals gezegd, op dit moment heeft het Femme's prioriteit. De meeste vertragingen qua features komen omdat andere / belangrijkere dingen langer duren dan verwacht, en er is nu even niets belangrijkers. Dus nee, reken maar niet op maart, eerder op december.
Nou goed, ik heb vertrouwen
KroontjesPen schreef op 04 December 2002 @ 01:14:
Voor mij is het idd niet belangrijk welk abo nr ik heb.

Je kunt ook gewoon zeggen: Om je account te behouden staat die bb nog uit
[ Voor 39% gewijzigd door Makkelijk op 04-12-2002 06:52 ]
Wat crisp bedoeld denk ik, is dat het verkooptechnisch beter had uitgekomen als je direct na de HCC met online verkoop was begonnen. Heel veel mensen vergeten het op de HCC te nemen of kijken misschien de kat uit de boom of waren gewoon niet op de HCC aanwezig, maar al die mensen wilden wel een ABO. En de groep die door die omstandigheden een ABO wil via shop.t.net, is het grootst direct na de HCC. Als je later bent, zul je misschien wel wat ABO's missen.Femme schreef op 04 december 2002 @ 03:12:
[...]
Een shoppie waarin de abonnementen besteld kunnen worden, komt niet zomaar uit de lucht vallen. De doelstelling was om op de HCC Dagen met de verkoop van abonnementen te kunnen beginnen en dat is gelukt.
De online verkoop komt iets later dan ik aanvankelijk had gedacht omdat er o.a. tegelijkertijd nog een shop voor de tweakgear gebouwd moet worden. Ook heeft het oplossing van problemen met de huidige abonnees een hogere prioriteit dan de realiseren van de online verkoop, omdat het naar mijn mening niet verstandig is om nieuwe abonnees te registreren als de oude abonnees nog niet helemaal vlekkeloos van hun extra's gebruik kunnen maken. Begin december is trouwens nog niet voorbij.
Maar het is maar een theorie en ik weet dat het niet anders gaat.
zoveel zit je er niet naast met je theorie.Maar het is maar een theorie en ik weet dat het niet anders gaat
Tis enerzijds een gemiste kans doordat inderdaad veel mensen door de opgewekte buzz op de hhc het in hun achterhoofd houden (pre-sales) en slechts een klein deel direct op een aanbod ingaat.
Anderzijds zoals Femme het nu verwoord is het gewoon net als met alles wat met computers te maken heeft... eerst een beta dan een final.
* yared zit klaar, maar mocht het toch later worden dan december zou ik zeker even een simpel intekenlijstje maken.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Dat is inderdaad voor een deel wat ik bedoel. Aan de andere kant vind ik ook dat de informatie-voorziening in deze weer eens niet optimaal is (anders zou dit topic niet eens bestaan). Even in een .plan vermelden dat de online bestelmogelijkheid nog in de maak is en naar verwachting rond xx December klaar is lijkt me toch niet zoveel moeite en is gewoon duidelijk naar je (potentiele) klanten toe.mOrPhie schreef op 04 December 2002 @ 09:06:
[...]
Wat crisp bedoeld denk ik, is dat het verkooptechnisch beter had uitgekomen als je direct na de HCC met online verkoop was begonnen. Heel veel mensen vergeten het op de HCC te nemen of kijken misschien de kat uit de boom of waren gewoon niet op de HCC aanwezig, maar al die mensen wilden wel een ABO. En de groep die door die omstandigheden een ABO wil via shop.t.net, is het grootst direct na de HCC. Als je later bent, zul je misschien wel wat ABO's missen.
Maar het is maar een theorie en ik weet dat het niet anders gaat.
En ja ik weet dat een preciese datum noemen misschien moeilijk is, maar nu blijft het allemaal wel heel vaag (hoewel ik uit deze draad kan opmaken dat het niet lang meer zal duren).
Intentionally left blank
Het was misschien beter geweest om op de HCC dagen beta testers te vragen om zo het hele traject te testen. Ook het financiële.
De feitelijke start zou dan mooi op 1 jan 2003 kunnen plaats vinden.
Dat is achteraf gepraat. Gewoon afwachten maar.
De feitelijke start zou dan mooi op 1 jan 2003 kunnen plaats vinden.
Dat is achteraf gepraat. Gewoon afwachten maar.
Stem blanco!
De huidige abo users zijn nu eigenlijk de beta testers, omdat een aantal dingen gewoon nog niet naar behoren werken. (voor sommige users wel, voor andere weer niet). Het financiële traject is makkelijk te testen, omdat Femme, Floris, Daniel en andere crewmembers gewoon makkelijk ff wat geld kunnen overschrijven naar (wat in principe) hun eigen rekening is.KroontjesPen schreef op 04 December 2002 @ 11:43:
Het was misschien beter geweest om op de HCC dagen beta testers te vragen om zo het hele traject te testen. Ook het financiële.
Ik vind het goed dat er geen overhaastte dingen worden ondernomen, alleen maar voor die 2 weekjes (ook weer een fictief getal).
Ga gewoon uit van 1 februari 2003, dan kan het altijd mee vallen.
En wat heb je liever? Dat het nu met een houtje touwtje oplossing word "opgelost" waarmee vanalles mis kan gaan, of dat je over 2 weken (fictief) gewoon een goed werkende oplossing hebt, zonder problemen, en dat het allemaal vlekkeloos verloopt, en dat je samen met je abo ook nog wat tweakgear aan kan schaffen. (dat tweakgear WEET ik niet, heb ik niets over gehoort, maar misschien doen ze het zo... of niet...
Femme is er nog mee bezig, maar ik weet niet hoeveel tijd het nog gaat kosten
.
Ik hoop natuurlijk wel dat het voor kerst is, dat is toch een vredig idee. Dat je een abonnement 'zou' kunnen nemen met kerst 
Als femme dat kan fixen, dan hoeft hij dit jaar geen zwervers onder de kerstboom te halen.
Als femme dat kan fixen, dan hoeft hij dit jaar geen zwervers onder de kerstboom te halen.
Zou iemand ook wat kunnen melden in:
plan: My.Tweakers.net abonnementen info en FAQ
IMO komt het nogal lam over als je vol enthousiastme de abo's introduceert en dan vervolgens helemaal niets van je laat horen
plan: My.Tweakers.net abonnementen info en FAQ
IMO komt het nogal lam over als je vol enthousiastme de abo's introduceert en dan vervolgens helemaal niets van je laat horen
Misschien is een rembours oplossing even een oplossing. Je stuurt een brief naar de aanvragen onder rembours, bedrag wordt later op de rekening van tweakers.net. De extra kosten moeten de aanvragers maar voor lief nemen.
Ook is het nog mogelijk om een pdf file uit te printen en die op te sturen/faxen/emailen, aangezien je tekent voor een eenmalige machtiging, na overschrijving een email naar die persoon en klaar.
Ook is het nog mogelijk om een pdf file uit te printen en die op te sturen/faxen/emailen, aangezien je tekent voor een eenmalige machtiging, na overschrijving een email naar die persoon en klaar.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Wil ook wel ff weten hoe het er mee staat. Zit alweer veel te lang te wachten. Ga mijn kerst $$$ maar ergens anders aan uitgeven denk ik. Dan maar wachten met een t.net abbo tot volgend jaar kerst.
C'est la vie.
C'est la vie.
Ik ben inmiddels sowieso al overtuigd dat het geen toegevoegde waarde heeft voor wat ik heb gezienMrCyber schreef op 16 December 2002 @ 23:23:
Wil ook wel ff weten hoe het er mee staat. Zit alweer veel te lang te wachten. Ga mijn kerst $$$ maar ergens anders aan uitgeven denk ik. Dan maar wachten met een t.net abbo tot volgend jaar kerst.
C'est la vie.
Commercieel vind ik het alleen niet super slim om zo lang te wachten met de abbos in de shop, ik denk dat als het gelijk met de HCC was geintroduceerd dat er een stuk meer waren verkocht, zeker omdat er behoorlijk wat aandacht om heen was.
Maar aan andere kant, de boel is nog niet 100% stabiel en uit dat opzicht is het misschien verstandig om niet te overhaasten.
Maar aan andere kant, de boel is nog niet 100% stabiel en uit dat opzicht is het misschien verstandig om niet te overhaasten.
Deze week komt hopelijk de Tweakgear shop online en na kerst de aboshop.
Heej, da's een mooi berichtFemme schreef op 17 december 2002 @ 03:13:
Deze week komt hopelijk de Tweakgear shop online en na kerst de aboshop.
Is er tegen die tijd ook iets meer bekend over de features die ooit een keer ergens toegevoegd gaan worden aan de t.net abo's? Ik hoorde LuNaTiC over andere skins voor GoT en zo?
Ja. ik ben nieuwsgierirg
[ Voor 3% gewijzigd door mOrPhie op 18-12-2002 11:57 ]
Er staat een groot topic met ideeën van Femme en abonnees in /63, maar er kunnen nog geen officiële uitspraken worden gedaan over welk deel daarvan op korte termijn gerealiseerd kan worden
.
Hmm, nog geen Tweakgear, kan ik daaruit afleiden dat ook de abo's vertraagd zijn?
Volgens mij hadden jullie gewoon moeten beginnen met abo's aanmaken en betalen via Paypal. Dus in het begin (totdat het geautomatiseerd is) gewoon aanmeldingen via forms/mailtjes en betalingen via Paypal.
Kost wat meer administratie en mankracht maar het had jullie wel alvast 1 a 2 maanden inkomsten opgeleverd.
Nu begin ik namelijk echt m'n interesse te verliezen voor het abonnement...
Kost wat meer administratie en mankracht maar het had jullie wel alvast 1 a 2 maanden inkomsten opgeleverd.
Nu begin ik namelijk echt m'n interesse te verliezen voor het abonnement...
idem dito hier.....
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
me 3intert0y schreef op 28 december 2002 @ 17:12:
idem dito hier.....
Ik heb op de HCC ff overgeslagen omdat me geld gewoon op was, maar ik begin zolangzamerhand ongeduldig te worden.
Nu zegt de crew dat ze een volledige oplossing willen bieden, opzich leuk maar meer en meer mensen geven aan dat er behoefte is aan een tussenoplossing. IMHO zijn de abbo's voor T-net een extra bron van inkomsten, hoe langer er gewacht word groter de kans is dat mensen geen abo willen kopen.
Wellicht is een heroverweging voor de tussenoplossing de moeite waard
[ Voor 8% gewijzigd door Perseus|IA op 30-12-2002 16:27 ]
Cheese, It's milk's leap towards immortality
Het lijkt mij totaal onzinnig om ana een tussenoplossing te denken als de echte goede oplosisng binnen handbereik is. Daarnaast is een tussenoplossing vaak ook super tijdrovend anagezien het eindproduct eigenlijk anagepast moet worden op de tussenoplossing en eventjes een simpel shopje schrijven kost al gauw een uur of 40.
Overigens
* Alex gaat ervanuit dat Femme niet eens simpele shopjes kan schrijven
Overigens
* Alex gaat ervanuit dat Femme niet eens simpele shopjes kan schrijven
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Inderdaad. Hij is er nu al een behoorlijke tijd mee bezig (en reken er maar op dat dit prioriteit heeft!), het was de bedoeling dat de Tweakgear shop rond de Kerst de lucht inging. Maar er is geen harde datum gegeven en die komt er ook niet. Gewoon rustig afwachten is het beste wat je kan doen.prog-konijn schreef op 30 December 2002 @ 17:23:
Het lijkt mij totaal onzinnig om ana een tussenoplossing te denken als de echte goede oplosisng binnen handbereik is. Daarnaast is een tussenoplossing vaak ook super tijdrovend anagezien het eindproduct eigenlijk anagepast moet worden op de tussenoplossing en eventjes een simpel shopje schrijven kost al gauw een uur of 40.
Overigens
* Harm gaat ervanuit dat Femme niet eens simpele shopjes kan schrijven
Een tussenoplossing kost inderdaad ook tijd en die kunnen ze dan beter besteden aan een professionele shop dan aan een middelmatige tussenoplossing die niet is wat ze willen.
* Harm agrees completely with *prog-konijn on this point.
Ja rustig afwachten... even het "uitstel" op een rijtje
• Na de HCC
• Begin December
Vanaf dit moment wordt er geen tijd meer genoemd, maar gezegd dat dit top-prio heeft voor Femme en andere Devvers... Vervolgens komt femme met bericht:
• tweakgear komt online, na de kerst komen de ABO's...
Sja, allemaal leuk en aardig, maar voorlopig staat de tweakgear nog niet online. En nou ben ik niet iemand die gaat lopen zeuren en doen of ongeduldig is; ofwel: wanneer de ABO's komen maakt mij niet zo heel veel uit. Echter, even duidelijkheid geven over het hoe en wat lijkt mij het minste wat het MT kan doen.
Waren er problemen met het externe bedrijf? Is femme op vakantie geweest en dus geen tijd gehad? Zijn de sources verloren gegaan?
m.a.w. vertel ons tweakers wat er gaande is. Ik kan me niet voorstellen dat het zo ontzettend geheim is dat hier niks over gezegd kan worden.
Immers, ik zie hierboven zeeën van ideeën voorbij komen, wat erop duidt dat de tweakers.net-gangers echt wel met tweakers.net meeleven. Een beetje feedback kan dan mijn inziens geen kwaad. 
Ik ben dus niet boos, hooguit teleurgesteld. Juist in een community als t.net moet duidelijkheid kunnen zijn. En als het "eventuele probleem" niet gedeeld kan worden, zeg dan in ieder geval dat er een probleem is en dat er geen zicht is wanneer dit is opgelost. Dat is in principe al duidelijk denk ik.
Verder moet het MT weten dat ik t.net nog blijf steunen ik dit dus niet als uit wrang of zo zeg
• Na de HCC
• Begin December
Vanaf dit moment wordt er geen tijd meer genoemd, maar gezegd dat dit top-prio heeft voor Femme en andere Devvers... Vervolgens komt femme met bericht:
Sja, allemaal leuk en aardig, maar voorlopig staat de tweakgear nog niet online. En nou ben ik niet iemand die gaat lopen zeuren en doen of ongeduldig is; ofwel: wanneer de ABO's komen maakt mij niet zo heel veel uit. Echter, even duidelijkheid geven over het hoe en wat lijkt mij het minste wat het MT kan doen.
Waren er problemen met het externe bedrijf? Is femme op vakantie geweest en dus geen tijd gehad? Zijn de sources verloren gegaan?
m.a.w. vertel ons tweakers wat er gaande is. Ik kan me niet voorstellen dat het zo ontzettend geheim is dat hier niks over gezegd kan worden.
Ik ben dus niet boos, hooguit teleurgesteld. Juist in een community als t.net moet duidelijkheid kunnen zijn. En als het "eventuele probleem" niet gedeeld kan worden, zeg dan in ieder geval dat er een probleem is en dat er geen zicht is wanneer dit is opgelost. Dat is in principe al duidelijk denk ik.
Verder moet het MT weten dat ik t.net nog blijf steunen ik dit dus niet als uit wrang of zo zeg
Na de HCC is een lange tijd... dus daar heb je weinig aan. Begin december is een tijd die genoemd is door een nieuwsposter, maar dat heeft hij later weer teruggetrokken omdat er helemaal geen harde datum is gegeven. Aan niemand niet, ook binnen de organisatie Tweakers.net niet. Anders zouden ze die ons ook wel geven.mOrPhie schreef op 30 December 2002 @ 23:57:
Ja rustig afwachten... even het "uitstel" op een rijtje
• Na de HCC
• Begin December
Als ik mij het bericht goed herinner stond er in het bericht dat het de planning was om rond de kerst de lucht in te gaan. Weer geen harde datum dus.mOrPhie schreef op 30 December 2002 @ 23:57:Vanaf dit moment wordt er geen tijd meer genoemd, maar gezegd dat dit top-prio heeft voor Femme en andere Devvers... Vervolgens komt femme met bericht:
Mij lijkt het zo dat er genoeg duidelijkheid is gegeven. Er zijn geen harde datums totdat de crew die noemt, en ik denk zo dat ze dat niet zullen doen om te voorkomen dat er weer mensen komen die zeggen: "Jullie hebben beloofd dat het er dan en dan zou zijn en het is er niet...mOrPhie schreef op 30 December 2002 @ 23:57:Sja, allemaal leuk en aardig, maar voorlopig staat de tweakgear nog niet online. En nou ben ik niet iemand die gaat lopen zeuren en doen of ongeduldig is; ofwel: wanneer de ABO's komen maakt mij niet zo heel veel uit. Echter, even duidelijkheid geven over het hoe en wat lijkt mij het minste wat het MT kan doen.
m.a.w. vertel ons tweakers wat er gaande is. Ik kan me niet voorstellen dat het zo ontzettend geheim is dat hier niks over gezegd kan worden.Immers, ik zie hierboven zeeën van ideeën voorbij komen, wat erop duidt dat de tweakers.net-gangers echt wel met tweakers.net meeleven. Een beetje feedback kan dan mijn inziens geen kwaad.
Ik ben dus niet boos, hooguit teleurgesteld. Juist in een community als t.net moet duidelijkheid kunnen zijn. En als het "eventuele probleem" probleem niet gedeeld kan worden, zeg dan in ieder geval dat er een probleem is en dat jullie er geen zicht is wanneer dit is opgelost. Dat is in principe al duidelijk denk ik.
Ok, duidelijkheid?ramH schreef op 31 December 2002 @ 00:07:
[...]
----heel verhaal--
Mij lijkt het zo dat er genoeg duidelijkheid is gegeven. Er zijn geen harde datums totdat de crew die noemt, en ik denk zo dat ze dat niet zullen doen om te voorkomen dat er weer mensen komen die zeggen: "Jullie hebben beloofd dat het er dan en dan zou zijn en het is er niet...![]()
". Femme heeft gezegd dat het rond de kerst zou zijn. Dus dat zal binnenkort wel zijn dan denk ik.
Vertel me dan maar waarom het later komt dan verwacht allemaal...
Het gaat mij niet om het wanneer, het gaat mij om het principe dat je met een community vol mensen te maken hebt die allemaal hun steentje bijdragen door mee te denken in dit topic, en er geen tot weinig Feedback over het hele geheel wordt gegeven.
Goed voorbeeld is Cistron: Een vriend van mij nam een acces-abo bij cistron. Dat duurde langer dan normaal en cistron meldt netjes dat er een probleem is met de DHCP ip-lease.
Nu is dit wellicht een slechte vergelijking, maar als de reden is dat de abo-features nog steeds niet 100% werken: zeg dat dan. No hard feelings, het gaat gewoon om het stukje interactie wat internet zo leuk maakt
De TweakGear shop is al af maar kan nog niet live omdat er nog geen foto's zijn van alle producten en omdat het contract met Triple Deal (betaalservice) nog niet rond is. De aboshop is nog niet helemaal af, maar zou ook niet online kunnen vanwege het contract met Triple Deal. Verder bestaat er ook nog zoiets als een kerstvakantie waardoor de activiteiten bij Tweakers.net en andere bedrijven die hun medewerking moeten verlenen (zoals Hardware.nl voor de TweakGear-foto's en Triple Deal voor een contract) op een wat lager pitje staan.
tnx, zulke info bedoelde ikFemme schreef op 31 December 2002 @ 01:06:
De TweakGear shop is al af maar kan nog niet live omdat er nog geen foto's zijn van alle producten en omdat het contract met Triple Deal (betaalservice) nog niet rond is. De aboshop is nog niet helemaal af, maar zou ook niet online kunnen vanwege het contract met Triple Deal. Verder bestaat er ook nog zoiets als een kerstvakantie waardoor de activiteiten bij Tweakers.net en andere bedrijven die hun medewerking moeten verlenen (zoals Hardware.nl voor de TweakGear-foto's en Triple Deal voor een contract) op een wat lager pitje staan.
maar het komt er wel zo uit van "hier is je info... nou je zin?!"
Tevreden ben je ook nooit he? De exacte problemen zijn opgenoemd, en nog ga je door, heeft zin joh.mOrPhie schreef op 31 December 2002 @ 01:47:
[...]
maar het komt er wel zo uit van "hier is je info... nou je zin?!"![]()
![]()
Femme: heb je een idee iof het haalbaar is om de shop in Januari online te brengen? En mensen let op als hij nu zegt dat het waarschijnlijk gaat lukken dan wil dat NIET zeggen dat het ook lukt.
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Konijn, mind the smileys...
Ik ben het wel eens met morphie, het komt ook op mij over als 'sjiez, zeur niet zo, hier heb je het, nu blij?'. Maar goed.
IMO had dit alles voorkomen kunnen worden door de Tweakers een beetje op de hoogte te houden. Leuk dat er een FAQ is over de abo's maar de laatste pagina reacties gaat alleen maar over 'waar blijft mijn abo' en 'wanneer kan ik online bestellen'. Daar is niet 1 crew reactie op gekomen. IMO een beetje jammer, ook iets waardoor je begrip en sympathie verliest bij je bezoekers en potentiele klanten.
We snappen echt heel erg goed dat er geen harde data genoemd gaan worden, het zou alleen leuk zijn als het MT een klein beetje zou laten weten waarom het allemaal langer duurt dan verwacht. Op de huidige manier voel ik me iig niet serieus genomen.
Iig fijn dat er nu wat meer duidelijkheid is over de bron(nen) van de vertragingen. We wachten verder geduldig af
Ik ben het wel eens met morphie, het komt ook op mij over als 'sjiez, zeur niet zo, hier heb je het, nu blij?'. Maar goed.
IMO had dit alles voorkomen kunnen worden door de Tweakers een beetje op de hoogte te houden. Leuk dat er een FAQ is over de abo's maar de laatste pagina reacties gaat alleen maar over 'waar blijft mijn abo' en 'wanneer kan ik online bestellen'. Daar is niet 1 crew reactie op gekomen. IMO een beetje jammer, ook iets waardoor je begrip en sympathie verliest bij je bezoekers en potentiele klanten.
We snappen echt heel erg goed dat er geen harde data genoemd gaan worden, het zou alleen leuk zijn als het MT een klein beetje zou laten weten waarom het allemaal langer duurt dan verwacht. Op de huidige manier voel ik me iig niet serieus genomen.
Iig fijn dat er nu wat meer duidelijkheid is over de bron(nen) van de vertragingen. We wachten verder geduldig af
prog-konijn schreef op 31 December 2002 @ 09:46:
[...]
Tevreden ben je ook nooit he? De exacte problemen zijn opgenoemd, en nog ga je door, heeft zin joh.
Hij plaatst nota bene *drie* smileys achter die zin...het lijkt me duidelijk dat hij het helemaal niet slecht bedoelde
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Nou moet dit topic niet een "boos op femme"-topic worden. Wat er ook gaande is, Femme zal het niet doen om ons te pesten natuurlijk 
Het was van mijn kant pure opbouwende kritiek en ik hoop dat men dat ook zo ziet
Het was van mijn kant pure opbouwende kritiek en ik hoop dat men dat ook zo ziet
Anoniem: 69767
Vraagje:Femme schreef op 31 december 2002 @ 01:06:
De betaalde diensten werden ruim een jaar geleden al voorzichtig aangekondigd.
Op 4 november maakt Webwereld verder bekend dat Tweakers haar betaalabonnementen lanceert op de HCC Dagen. Dus niet eenmalig, maar lanceert.
Op 21 november post Tweakers.NET in een plan (plan: My.Tweakers.net abonnementen info en FAQ) dat vanaf ze op de HCC Dagen haar betaalde abonnementen lanceren.
Reeds op 4 november kondigde Femme in een statusupdate het volgende aan:
'[..] werd reeds bekend gemaakt dat de My.tweakers.net abonnementen binnenkort van start zullen gaan'. Dat is dus bijna 2 maanden geleden.
Daarna komt Femme met de volgende posting:
'Deze week komt hopelijk de Tweakgear shop online en na kerst de aboshop.'
en '[..] omdat het contract met Triple Deal (bestaalservice) nog niet rond is.De aboshop is nog niet helemaal af, maar zou ook niet online kunnen vanwege het contract met Triple Deal.'
Nog niet rond is...? Toch wel een beetje vreemd - aankondigingen te doen terwijl er nog helemaal geen concreet contract is. Dus al voor 4 november maken jullie gebruikers warm met een product, MAAR er is nog niet eens een betaalservice. Okay, dan is er de HCC. Meer dan een maand geleden, maar neej zelfs in die maand ligt er nog steeds geen contract. Beetje erg onprofessioneel vind je niet?
Tot nu toe is er nog geen UPDATE gekomen op de Frontpage of in een plan met de officieele status. We krijgen nu alleen naar FUD. Dat hele Tweakers.net abo project management is uitgelopen op vaporware en brochureware.
(ja zoek dat maar eens op in de Jargonfiles).
Ik wil gewoon snel een Tweakers.net abbo - we wachten nu al lang genoeg !
Wat heeft Webwereld er mee te makenTribunal schreef op 01 januari 2003 @ 23:22:
Vraagje:
Op 4 november maakt Webwereld verder bekend dat Tweakers haar betaalabonnementen lanceert op de HCC Dagen. Dus niet eenmalig, maar lanceert.
Er staat in .plans 181 en 186 alleen maar dat de HCC abonnementen zullen worden geïntroduceerd en verkocht, en dat is ook precies wat er is gebeurd. De abonnementen zijn van start gegaan. Het enige wat er staat over online aanmelden is dat het 'later' mogelijk zal worden. Dat is het enige officiële frontpage-statement, en dus is er officieel gezien ook geen sprake van uitstel, vaporware of hoe jij het verder ook wil noemen.Op 21 november post Tweakers.NET in een plan (plan: My.Tweakers.net abonnementen info en FAQ) dat vanaf ze op de HCC Dagen haar betaalde abonnementen lanceren.
'[..] werd reeds bekend gemaakt dat de My.tweakers.net abonnementen binnenkort van start zullen gaan'. Dat is dus bijna 2 maanden geleden.
Daarna komt Femme met de volgende posting:
en '[..] omdat het contract met Triple Deal (bestaalservice) nog niet rond is.De aboshop is nog niet helemaal af, maar zou ook niet online kunnen vanwege het contract met Triple Deal.'
Nog niet rond is...? Toch wel een beetje vreemd - aankondigingen te doen terwijl er nog helemaal geen concreet contract is. Dus al voor 4 november maken jullie gebruikers warm met een product, MAAR er is nog niet eens een betaalservice. Okay, dan is er de HCC. Meer dan een maand geleden, maar neej zelfs in die maand ligt er nog steeds geen contract. Beetje erg onprofessioneel vind je niet?
Tot nu toe is er nog geen UPDATE gekomen op de Frontpage of in een plan met de officieele status. We krijgen nu alleen naar FUD. Dat hele Tweakers.net abo project management is uitgelopen op vaporware en brochureware.
(ja zoek dat maar eens op in de Jargonfiles).
Dat het contract met Triple Deal nog niet rond is is helemaal niet zo onlogisch als het lijkt: die deal is namelijk helemaal niet nodig voor de abonnementen op zich. Het is alleen nodig voor de online verkoop ervan. De HCC was een perfecte gelegenheid om mensen alvast de mogelijkheid te bieden om een abonnement te nemen zonder te wachten op de implementatie van een nieuw shop-onderdeel. Als we dat niet hadden gedaan dan had nu nog steeds niemand een abo gehad of kunnen hebben.
Jouw bezwaar is dat we dingen aankondigen die (nog) niet te krijgen zijn, maar dat is op een site als deze gewoon nodig. De bezoekers zouden het nooit accepteren als we ineens uit het niets met betaalde abonnementen zouden komen. Mensen hier willen precies weten hoe wat waar waarom etc. etc., en dan ook nog inspraak hebben en suggesties doen, en aan de hand daarvan konden wij dan weer aanpassingen doen. Dat is al trouwens ruim anderhalf jaar aan de gang, hoewel het pas enkele maanden echt concreet is.
En natuurlijk willen wij die shop ook liever gisteren dan vandaag online, maar in deze draad is al lang en breed uitgelegd waarom dat niet zo makkelijk kan.
* Onderstaande post is gebaseerd op mijn eigen ideeën en opvattingen. Ik heb niets met de shop te maken en weet dan ook niet meer dan jij. *
. Het is in ieder geval geen kwestie van twee rekeningnummers waarna Triple Deal de boel van A naar B begint over te maken. Je kunt er van uitgaan dat er wat Tweakers.net betreft echt wel wat haast achter zit: het is niet om de gebruikers te pesten dat het even duurt
.
Vervolgens post Femme vlak voor de kerst met de mededeling dat hij hoopt de shops op korte termijn (rond de kerst) online kunnen zijn. Ik ga ervanuit dat de exacte datum afhangt van het regelen van het contract. Vanaf de 22e is het kerstvakantie voor bedrijven, dus de tijd die op het moment van posten nog over is, is niet veel. Blijkbaar is het regelen van het contract op die paar dagen niet gelukt, wat betekent dat je in ieder geval tot morgen en met wat pech tot 6 januari moet wachten voor bedrijven iets voor je doen. Een andere mogelijkheid is dat het contract wel geregeld was, maar dat de implementatie (die vast ook in overleg met Triple Deal moet gebeuren) niet voor de kerstvakantie gelukt is. Let op het woord 'hopelijk' in de post van Femme, al was het maar om aan te tonen dat hij het ook graag heeft
.
.
En Tweakers.net zal je ook echt wel graag een abonnement geven. Jij vindt het vervelend, ik vind het vervelend, iedereen vind het vervelend. Dat is nog geen reden om de abonnementen als mislukt weg te schuiven, want dat is simpelweg een voorbarige constatering.
* Bovenstaande post is gebaseerd op mijn eigen ideeën en opvattingen. Ik heb niets met de shop te maken en weet dan ook niet meer dan jij. *
De verkoop van abonnementen is gestart op de HCC-dagen. Aangezien die eind november waren, lijkt me de term 'binnenkort', in de mond genomen op 4 november, niet overdreven.Anoniem: 69767 schreef op 01 januari 2003 @ 23:22:
Vraagje:
Op 21 november post Tweakers.NET in een plan (plan: My.Tweakers.net abonnementen info en FAQ) dat vanaf ze op de HCC Dagen haar betaalde abonnementen lanceren.
Het is dus duidelijk dat de 'HCC-belofte' gewoon is gehaald. Het enige probleem is dat er direct na de HCC, tot op dit moment, geen mogelijkheid is om abonnementen aan te vragen. Ik weet niet of jij wel eens met zo'n betaalservice hebt gewerkt, maar ik in ieder geval nietDaarna komt Femme met de volgende posting:
Vervolgens post Femme vlak voor de kerst met de mededeling dat hij hoopt de shops op korte termijn (rond de kerst) online kunnen zijn. Ik ga ervanuit dat de exacte datum afhangt van het regelen van het contract. Vanaf de 22e is het kerstvakantie voor bedrijven, dus de tijd die op het moment van posten nog over is, is niet veel. Blijkbaar is het regelen van het contract op die paar dagen niet gelukt, wat betekent dat je in ieder geval tot morgen en met wat pech tot 6 januari moet wachten voor bedrijven iets voor je doen. Een andere mogelijkheid is dat het contract wel geregeld was, maar dat de implementatie (die vast ook in overleg met Triple Deal moet gebeuren) niet voor de kerstvakantie gelukt is. Let op het woord 'hopelijk' in de post van Femme, al was het maar om aan te tonen dat hij het ook graag heeft
FUD? Fear? Wie maakt je bang? Kijk de Jargonfile nog eens na voor die entryTot nu toe is er nog geen UPDATE gekomen op de Frontpage of in een plan met de officieele status. We krijgen nu alleen naar FUD.
De abonnementen zijn nog helemaal nergens op uitgelopen, ze moeten voor de meeste mensen nog goed en wel van start gaan.Dat hele Tweakers.net abo project management is uitgelopen op vaporware en brochureware.
En Tweakers.net zal je ook echt wel graag een abonnement geven. Jij vindt het vervelend, ik vind het vervelend, iedereen vind het vervelend. Dat is nog geen reden om de abonnementen als mislukt weg te schuiven, want dat is simpelweg een voorbarige constatering.
* Bovenstaande post is gebaseerd op mijn eigen ideeën en opvattingen. Ik heb niets met de shop te maken en weet dan ook niet meer dan jij. *
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Anoniem: 69767
Even een quick-reply (ben druk bezig met andere stuff). Grappig, zit net de documentatie te lezen. Het inschrijfformulier ziet er namelijk wel zo simpel uit:Het is dus duidelijk dat de 'HCC-belofte' gewoon is gehaald. Het enige probleem is dat er direct na de HCC, tot op dit moment, geen mogelijkheid is om abonnementen aan te vragen. Ik weet niet of jij wel eens met zo'n betaalservice hebt gewerkt, maar ik in ieder geval niet. Het is in ieder geval geen kwestie van twee rekeningnummers waarna Triple Deal de boel van A naar B begint over te maken. Je kunt er van uitgaan dat er wat Tweakers.net betreft echt wel wat haast achter zit: het is niet om de gebruikers te pesten dat het even duurt
.
http://www.tripledeal.com/frames/index2.html
De technische integratie is volgens Triple Deal voor de klant binnen 2-3 dagen te realiseren. (dus aan de klantzijde, er staat nergens hoelang zij er zelf over doen)
Ik hoop dat je begrijpt dat een contract tussen twee bedrijven iets meer gedoe is dan een inschrijfformulier insturen. En die 2-3 dagen werk is natuurlijk om het betaalsysteem in een shop te integreren, maar dan moet er natuurlijk ook nog een shop zijn. Verder is het je misschien opgevallen dat we net Kerst en oud&nieuw achter de rug hebben, en dat is ook niet erg bevordelijk voor de productiviteit (niet aan de kant van Tripple Deal, noch aan onze kant).
het cynisme druipt er weer vanaf. Ik raad Wouter Tinus aan niet al te veel te posten hier het begint op te vallen
(wat valt er op? Dat Wouter Tinus zich redelijk snel aangevallen voelt en iets te vaak het opneemt voor T.net, terwijl dit helemaal niet nodig is omdat er gewoon 'gewone' gebruikers zijn die dit doen).
Ik begrijp de teleurstelling van mensen dat ze graag een abotje willen maar nu toch wel vinden dat het ERG lang duurt. Dat het er nu nog steeds niet is komt natuurlijk niet alleen maar door het feit dat de afgelopen 2 weken Nederland op zijn gat heeft gelegen.
Ik had voor mezelf gesteld dat als het er 1 januari nog niet zou zijn dat het dan een verloren kans was van T.net om wat centjes te verdienen aan mij. Ik zit eigenlijk gewoon te wachten op een mogelijkheid om T.net donateur te worden. Tientjeslid ofzow en je mag altijd meer geven natuurlijk. En daarom, omdat ik toch veel plezier hier elke keer weer beleef, scoor ik straks zodra het mogelijk is, maar gewoon een full abootje en ik hoop dat t.net hiermee haar kwaliteit nog verder kan uitbreiden). (ik verschuif mijn deadline in het oneindige.)
Ik begrijp de teleurstelling van mensen dat ze graag een abotje willen maar nu toch wel vinden dat het ERG lang duurt. Dat het er nu nog steeds niet is komt natuurlijk niet alleen maar door het feit dat de afgelopen 2 weken Nederland op zijn gat heeft gelegen.
Ik had voor mezelf gesteld dat als het er 1 januari nog niet zou zijn dat het dan een verloren kans was van T.net om wat centjes te verdienen aan mij. Ik zit eigenlijk gewoon te wachten op een mogelijkheid om T.net donateur te worden. Tientjeslid ofzow en je mag altijd meer geven natuurlijk. En daarom, omdat ik toch veel plezier hier elke keer weer beleef, scoor ik straks zodra het mogelijk is, maar gewoon een full abootje en ik hoop dat t.net hiermee haar kwaliteit nog verder kan uitbreiden). (ik verschuif mijn deadline in het oneindige.)
[ Voor 3% gewijzigd door intert0y op 02-01-2003 11:17 ]
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Begin me al af te vragen wat TNet verliest door mensen die nu toch geen abo meer aanschaffen. Image is belangrijk en mensen die een abo wouden aanschaffen hebben inmiddels al wel een verslechterd beeld denk ik.
Misschien is het in het kader van image wel een idee om te zorgen dat zodra de abo's worden verkocht de search ook weer op orde is
Misschien is het in het kader van image wel een idee om te zorgen dat zodra de abo's worden verkocht de search ook weer op orde is
De search heeft niets met de abo's te maken. Er wordt gewerkt aan de search en in React 1.8 schijnt wat te zitten waardoor de search weer lekkerder loopt. Maar we zijn volgens mij nog niet echt toe aan React 1.8 (als ik de versienummers zo bekijkDKasemier schreef op 03 januari 2003 @ 22:46:
Begin me al af te vragen wat TNet verliest door mensen die nu toch geen abo meer aanschaffen. Image is belangrijk en mensen die een abo wouden aanschaffen hebben inmiddels al wel een verslechterd beeld denk ik.
Het overgrote deel van de mensen die graag een abo wil kopen zal dat sowieso wel doen hoor. Die mensen prikken er echt wel doorheen en zien ook wel dat er echt wel goede redenen zijn.
Als iedereen gewoon rustig afwacht is het verrassingseffect des te groter op het moment dat de shops er eenmaal staan. Go Femme! Go Femme!
Psies. De search heeft sowieso een hoge prioriteit, dat staat compleet los van de abo's.
zeg, ff tussen haakjes, zou een tnet abbo voor mijn verjaardag (1 feb.) nog gaan lukken?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Nou voorzover het mij hier duidelijk is geworden is dat dus absoluut NIET te zeggen. Maar "waarschijnlijk" wel, aangezien het in eerste instantie er al voor de feestdagen zou zijn, denk ik dat er in deze maand genoeg aan gewerkt wordt om het af te krijgen.
Ga er niet van uit, dan is het altijd een leuke verassing voor je verjaardag als het wel zo isBreepee schreef op 03 January 2003 @ 23:36:
zeg, ff tussen haakjes, zou een tnet abbo voor mijn verjaardag (1 feb.) nog gaan lukken?
en hoe kom jij aan die informatie? Of denk je dat alleen maar?Plague schreef op 05 januari 2003 @ 23:54:
[...]
Ga er niet van uit, dan is het altijd een leuke verassing voor je verjaardag als het wel zo is
[ Voor 8% gewijzigd door Palomar op 06-01-2003 00:16 ]
Plague denkt alles te weten 
Als je het wil weten zul je moeten wachten tot Femme of een van de andere devvers reageert.

Als je het wil weten zul je moeten wachten tot Femme of een van de andere devvers reageert.
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Dat heb ik zelf verzonnen. Das ook een uitspraak die niemand tegen zal spreken denk ik zoPalomar schreef op 06 January 2003 @ 00:13:
[...]
en hoe kom jij aan die informatie? Of denk je dat alleen maar?
Ik zeg gewoon: ga uit van "het ergste" en het kan altijd mee vallen
GiLeX schreef op 06 January 2003 @ 00:22:
Plague denkt alles te weten
GiLeX is niet liev
7 januari is het al weer ben echt beniewd wanner je ze nou kan afsluiten ben totaal niet geintereseerd in de extra`s van zn abbo maar bezoek deze site nu zo vaak"got en tweakers"dat ze van mij een full abbo mogen verwachten.
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
De frontend draait, de backend moet nog gedaan worden maar dat is niet zoveel werk omdat het controleren van de betaalstatus bij Triple Deal en het aanmaken van abonnementen een geheel geautomatiseerd proces.

komt er ook een mogenlijkheid om aan tegeven dat je geen "status" wilt hebben?
of is dat al weer afgeschaft (de status bedoel ik)
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
De status (op het forum iig) is afgeschaft ja... Staat alleen nog in t profile.spook schreef op 07 januari 2003 @ 18:25:
komt er ook een mogenlijkheid om aan tegeven dat je geen "status" wilt hebben?
De abostatus is zichtbaar in de Tweakgear gallery op T.net en de user profiles op GoT. Het is dus niet erg opvallend.
Er moeten nog wat dingetjes geregeld worden bij Triple Deal ivm een acceptatie-test (testen onze implementatie wel naar behoren is uitgevoerd) en credit-card betalingen. Dit gaat nog zeker een week duren.
Maar het komt eraan dus! Mooi werk. Ik was samen met een vriend op de HCC. Hij heeft er meteen eentje afgesloten, ik dacht: ik doe het volgende week wel online. Had ik dat maar niet gedaan 
Succes met de verkoop in ieder geval!
Succes met de verkoop in ieder geval!
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Anoniem: 33835
Dus als ik het goed versta blijven alle huidige delen van de site gratis. Enkel komen er voor betalende members features bij die vroeger niet aanwezig waren op de site?
Anoniem: 33835 schreef op 11 January 2003 @ 23:20:
Dus als ik het goed versta blijven alle huidige delen van de site gratis. Enkel komen er voor betalende members features bij die vroeger niet aanwezig waren op de site?
Dat is correct
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Die layoutmogelijkheden zijn wel leuk en zo, maar ik doelde eigenlijk op inhoudelijke extra's voor abonnees ...GiLeX schreef op 11 januari 2003 @ 23:27:
[...]
Dat is correctje kunt als abo bijvoorbeeld beschikken over layoutsettings die niet abo's moeten missen en nog een paar andere zaken die al her en der vermeld zijn
Komen die er? Zou
Nee, voor zover ik heb begrepen komen er geen extra's die echt alleen voor abo houders zijn. Er is namelijk beloofd dat qua content de abo houders en niet abo houders gelijk zijn. Wat dan wel weer mogelijk is, is dat abo houders een bepaalde review eerder te zien krijgen oid. Maar het belangrijkste is dat door de abo houders er meer geld beschikbaar komt om eigen reviews en dergelijke te schrijven wat de hele community weer ten goede komt.Anoniem: 33835 schreef op 14 January 2003 @ 20:06:
[...]
Die layoutmogelijkheden zijn wel leuk en zo, maar ik doelde eigenlijk op inhoudelijke extra's voor abonnees ...
Komen die er? Zouzijn
Wat we dus eigenlijk doen is een basisversie van Tweakers.net die gratis is en daarom allerlei extra functionaliteit die alleen gebruikt kan worden door de abonnees.
Ik wil eigenlijk ook geen functionaliteiten die anderen niet hebben. Mischien een HK voor abbo's mischien, maar verder niet veel. Ik wil gewoon T.net ondersteunen, dat is mijn reden om lid te willen worden.
offtopic:
Tukk heeft het gevoel dat hij spreekt voor een zwijgend deel van de toekomstige t.net abbonees
Tukk heeft het gevoel dat hij spreekt voor een zwijgend deel van de toekomstige t.net abbonees
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Tukk schreef op 15 January 2003 @ 09:23:
Ik wil eigenlijk ook geen functionaliteiten die anderen niet hebben. Mischien een HK voor abbo's mischien, maar verder niet veel.
offtopic:
ECHT, die HK komt vanzelf
ECHT, die HK komt vanzelf
Dat denk ik ook... en ook de huidige... en de extra features zijn ook leuk hoorIk wil gewoon T.net ondersteunen, dat is mijn reden om lid te willen worden.
offtopic:
Ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt. Dat ik abonnee wil worden is ook om die reden voornamelijk. Een kleur en layoutaanpassing van de frontpage is leuk, maar niet doorslaggevend.Tukk schreef op 15 januari 2003 @ 09:23:
offtopic:
[ Voor 21% gewijzigd door mOrPhie op 15-01-2003 14:36 ]
Tukk schreef op 15 January 2003 @ 09:23:
Ik wil eigenlijk ook geen functionaliteiten die anderen niet hebben. Mischien een HK voor abbo's mischien, maar verder niet veel. Ik wil gewoon T.net ondersteunen, dat is mijn reden om lid te willen worden.
offtopic:
Er is nog altijd het abonnee forum, waar je lekker kunt kletsen (natuurlijk binnen de perken van de FAQ
De HK is echter iets wat al langer bestaat, en een cadeau is voor diegene die iets bijdragen aan het forum. Access krijg je dus niet opeens als je een abonnee bent. Dit is misschien wel iets voor de toekomst als er een draagkracht is om bijvoorbeeld een off-topic forum voor abonnee's te hebben, maar zoals het er nu uitziet moet je het voorlopig doen met maar één forum
Robin Vreuls schreef op 15 januari 2003 @ 14:48:
Er is nog altijd het abonnee forum, waar je lekker kunt kletsen (natuurlijk binnen de perken van de FAQ).
De HK is echter iets wat al langer bestaat, en een cadeau is voor diegene die iets bijdragen aan het forum. Access krijg je dus niet opeens als je een abonnee bent. Dit is misschien wel iets voor de toekomst als er een draagkracht is om bijvoorbeeld een off-topic forum voor abonnee's te hebben, maar zoals het er nu uitziet moet je het voorlopig doen met maar één forum.
Dat HK voor abbo's was puur een voorbeeld van een kleine feature...
Zonodig hoef ik HK niet in.. (
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Oké ja, wou ik gewoon eens weten.ramH schreef op 14 januari 2003 @ 20:20:
[...]
Nee, voor zover ik heb begrepen komen er geen extra's die echt alleen voor abo houders zijn. Er is namelijk beloofd dat qua content de abo houders en niet abo houders gelijk zijn. Wat dan wel weer mogelijk is, is dat abo houders een bepaalde review eerder te zien krijgen oid. Maar het belangrijkste is dat door de abo houders er meer geld beschikbaar komt om eigen reviews en dergelijke te schrijven wat de hele community weer ten goede komt.
Ondanks dat er dus geen extra content komt, zal ik toch een Full abonnement nemen ... om
mOrPhie schreef op 15 januari 2003 @ 14:36:
[...]
Ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt. Dat ik abonnee wil worden is ook om die reden voornamelijk. Een kleur en layoutaanpassing van de frontpage is leuk, maar niet doorslaggevend.

Vooral 'Fotoalbum' en 'Private File Storage' zijn toch erg mooie features. Natuurlijk steun in ook T.net graag, maar dat het me ook niet om de features gaat zou onwaar zijn. De eerder genoemde features vind ik meer dan 'leuk' ze zijn gewoon super handig. Het is toch voor mij 2x 40MB (Full abo), vind ik toch aardig veel.
Conslusie :P: * Packardhell steunt T.net en is zeer blij en gelukkig met de geboden features
edit:
Disclaimer: Ik zit niet op te scheppen met me abo, maar ik wil aangeven dat ik het niet eerlijk vind dat er zo kleinzinnig gedaan wordt over de, door T.net, geboden features. FF voor de duidelijkheid
Disclaimer: Ik zit niet op te scheppen met me abo, maar ik wil aangeven dat ik het niet eerlijk vind dat er zo kleinzinnig gedaan wordt over de, door T.net, geboden features. FF voor de duidelijkheid

[ Voor 15% gewijzigd door Packardhell op 15-01-2003 23:54 . Reden: Disclaimer ]