*sigh* We zijn nu 8e overall, ze blijven maar schuiven daaro. En oh ja, we hebben maar 27 flushende teams en nog geen 3k, dat kan harderrrrrrrrr Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de TSC client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Ik verw8 eigenlijk veel meer van Noizy Cows.
Met 100 nodes (90 meer dan mij) halen jullie maar 3x zo veel.
Terwijl ik nu slechts 3 pc's aan heb staan (3 nodes in gebruik).
En slechts 27% van de flushende leden is ook een beetje aan de magere kant
Kom op jongens, op naar de top 5.
Een aantal NC leden heeft de client gestopt ivm het hangen en PC belasting
1. () 34453 DPC_Noizy_Cows
2. () 17444 DPC_Team_Switch
bijna 2 keer zoveel
2. () 17444 DPC_Team_Switch
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Een aantal? Of ongeveer 90% van NCParaNoiMia schreef op 02 december 2002 @ 10:08:
Een aantal NC leden heeft de client gestopt ivm het hangen en PC belasting
Maar toch een betere score van NC de laatste paar dagen
Whoei, mooie mijlpaal voor ons, samen met TheFly over de 5000 grens
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
zitten zoieso 5 mislukte nodes van mij bijDPCKippie schreef op 02 December 2002 @ 10:05:
Ik verw8 eigenlijk veel meer van Noizy Cows.
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Verwijderd
ths waar, het is beter geweest, maar ff een correctie, 10% word niet meer gebruikt, de rest jah raad maar ........TigZ schreef op 02 december 2002 @ 10:30:
[...]
Een aantal? Of ongeveer 90% van NC
Maar toch een betere score van NC de laatste paar dagen
Verwijderd
Over hangende clients gesproken, ik heb nu weer iets heel erg vreemdst: een geblokkerde node (mijn PC heeft drie dagen niets staan doen voordat ik het doorhad
)
Betere uitleg: client geinstalleerd met node nr x, heeft het 28 dagen lang prima gedaan (geen crashes enz), maar na dag 28 wil hij niet meer fetchen (wel flushen). Client opnieuw geinstaleerd, node.prp erin gekopieerd: geen fetch. Maar als ik de nieuwe node gebruik wil hij wel fetchen. Iemand ook dit probleem gehad/oplossing. Ik heb namelijk geen zin om een nieuwe node te nemen (ivm scheve stats)
Betere uitleg: client geinstalleerd met node nr x, heeft het 28 dagen lang prima gedaan (geen crashes enz), maar na dag 28 wil hij niet meer fetchen (wel flushen). Client opnieuw geinstaleerd, node.prp erin gekopieerd: geen fetch. Maar als ik de nieuwe node gebruik wil hij wel fetchen. Iemand ook dit probleem gehad/oplossing. Ik heb namelijk geen zin om een nieuwe node te nemen (ivm scheve stats)
Gebruik je die node op meerdere pc's?Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 16:23:
Over hangende clients gesproken, ik heb nu weer iets heel erg vreemdst: een geblokkerde node (mijn PC heeft drie dagen niets staan doen voordat ik het doorhad)
Ik heb namelijk vandaag geprobeert om meerdere pc's op hetzelfde nodenummer te laten draaien. Niet tergelijke tijd online, maar eerst pc1 zijn buffer laten vollopen en dan op offline zetten. Vervolgens het zelfde doen bij pc2. Bij pc2 kreeg hij er maar 50 in de buffer en bij pc3 wou hij helemaal niets meer fetchen.

Verwijderd
Nee, ik heb naar 1 PC met internet. Ik gooi de client wel vaak offline (client beinvloed andere up en downloads), op een een of andere manier raakt de stat-server hiervan in de war (meer uptime dan age).TigZ schreef op 02 december 2002 @ 16:57:
[...]
Gebruik je die node op meerdere pc's?
Ik heb namelijk vandaag geprobeert om meerdere pc's op hetzelfde nodenummer te laten draaien. Niet tergelijke tijd online, maar eerst pc1 zijn buffer laten vollopen en dan op offline zetten. Vervolgens het zelfde doen bij pc2. Bij pc2 kreeg hij er maar 50 in de buffer en bij pc3 wou hij helemaal niets meer fetchen.
Wel vreemd trouwens dat je PC1:100/PC2:50/PC3:0 krijgt, je zou zeggen dat er gelogd wordt hoeveel er op een node is gefetched.
Die indruk kreeg ikzelf ook. Ik heb toen maar nieuwe nodes genomen, omdat ik niet het risico wil lopen dat ik straks problemen krijg met het uploaden van de results. Helaas krijg ik straks een hoop nodes in mijn lijstje die eigenlijk zo goed als nooit wat doen. Het gaat hier namelijk om pc's die ik maar een paar dagen tot mijn beschikking heb.Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 17:13:
[...]
Nee, ik heb naar 1 PC met internet. Ik gooi de client wel vaak offline (client beinvloed andere up en downloads), op een een of andere manier raakt de stat-server hiervan in de war (meer uptime dan age).
Wel vreemd trouwens dat je PC1:100/PC2:50/PC3:0 krijgt, je zou zeggen dat er gelogd wordt hoeveel er op een node is gefetched.
Als ik op ongeveer 900 candidates completed zit dan is de rek eruit en loopt de client bijna constant vast op candidates. Reinstall met oude node.prp en het is weer eventjes goed
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Zucht..... welliswaar een mijlpaaltje, maar ben niet tevreden over de output van 1 van mijn nodes....
16 uur AMD XP 1800 -> 54 (Het zal wel.... iemand ervaringen?)
24 uur P3 500 -> 18 (Kan wel kloppen)
16 uur Duron 700 -> 7 (Zo weinig???)
Kan er iemand iets zeggen over zijn ervaringen qua output met dit soort PC's?? Of is er ergens een vergelijkingspagina??
16 uur AMD XP 1800 -> 54 (Het zal wel.... iemand ervaringen?)
24 uur P3 500 -> 18 (Kan wel kloppen)
16 uur Duron 700 -> 7 (Zo weinig???)
Kan er iemand iets zeggen over zijn ervaringen qua output met dit soort PC's?? Of is er ergens een vergelijkingspagina??
The_Fly ik heb zelf een Duron800 en draai Mandrake9.0 (linux dus, mocht je het nog niet doorhebben). En als die client weer 24uur/dag draait dan behandeld hij tussen de 25 en 50 candidates.
Maar in het weekend was ik dr niet en net toen bleef dat kreng stilstaan... Ik dacht eerst een dag maar nee, toe maar, het waren 2 volle dagen. (Ik log zelf elk uur het aantal candidates en ben nu met een php-scriptje bezig een mooi grafiekje te maken).
Maar in het weekend was ik dr niet en net toen bleef dat kreng stilstaan... Ik dacht eerst een dag maar nee, toe maar, het waren 2 volle dagen. (Ik log zelf elk uur het aantal candidates en ben nu met een php-scriptje bezig een mooi grafiekje te maken).
Die grens hebben wij al op 500 candidates gezet en dan dus al een reinstallJustMe_ schreef op 02 December 2002 @ 19:09:
Als ik op ongeveer 900 candidates completed zit dan is de rek eruit en loopt de client bijna constant vast op candidates. Reinstall met oude node.prp en het is weer eventjes goed
Egt sjit, mijn Duron is mol sinds een dag of 3

kan ik ook niet de resultaten van mn pa's pc flushen
ikhoop dat ik mn comp vandaag of mrogen terugkrijg kan ik meteen flushen..
edit: zit nu dus op sgool achter de comp
kan ik ook niet de resultaten van mn pa's pc flushen
ikhoop dat ik mn comp vandaag of mrogen terugkrijg kan ik meteen flushen..
edit: zit nu dus op sgool achter de comp
[ Voor 13% gewijzigd door Thanatos op 03-12-2002 09:43 ]
Pagina: 1