Alweer meer dan 3k, en op wat joins na bij ExDC staan we lekker dicht bij de top Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de TSC client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Hallow Foutje_verkeerdadres 
Mag de DPC-god je maar veel laten flushen en grazen
Mag de DPC-god je maar veel laten flushen en grazen
dit is zeker een strakke paal
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Ehm, foutje_verkeerdadres is geen nieuwe member.
Ik (=dombo) kwam er gisteren achter dat e-mailadressen case-sensitive zijn bij TSC
Mijlpaaltjes gefeliciteerd, vooral noizy cows met hen prachte mijlpaal
Ik (=dombo) kwam er gisteren achter dat e-mailadressen case-sensitive zijn bij TSC

Mijlpaaltjes gefeliciteerd, vooral noizy cows met hen prachte mijlpaal
[ Voor 24% gewijzigd door TigZ op 03-12-2002 10:22 . Reden: felicitaties vergeten ]
Anoniem: 67943
Zeg ik hoop dat iedereen aan het sparen is voor 5 dec want onze output is toch echt diep triest. 
We moeten grazen jongens, Grazen.
We moeten grazen jongens, Grazen.
Anoniem: 27359
Zo, vandaag nog ff flink grazen
, kan ik morgen mooi die mijlpaal van 3000 pakken
Dus ik ga grazen, grazen en grazen
Dus ik ga grazen, grazen en grazen
Inhaalstats zien er toch wel redelijk uit? Nog geen echte reden tot klagen dacht ik.
Welkom boriz74 in de overall Top 15. Er staan al weer wat slachtoffers klaar
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 17029
Kben blij dat die clients weer lekker draaien zeg.
2de in de dagstats(DPC users)
En Uiteraard Noisy cows congratzzzz met de dikke vette mijlpaal
Zullen wij morgen dan maar een mijlpaaltje doen Scorpion?
2de in de dagstats(DPC users)
En Uiteraard Noisy cows congratzzzz met de dikke vette mijlpaal
Zullen wij morgen dan maar een mijlpaaltje doen Scorpion?
denk dah we die nie (snel) meer halen nu RC5 is begonnen
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Anoniem: 26550
Gaat er iemand weg dan bij DPC naar RC5?YakuzA schreef op 03 december 2002 @ 13:28:
[...]
denk dah we die nie (snel) meer halen nu RC5 is begonnen
NC gaat RC5 en TSC doen, ik verwacht eigenlijk niet heel veel power verlies voor NC bij TSC...
Mobster schreef op 03 december 2002 @ 10:59:
Inhaalstats zien er toch wel redelijk uit? Nog geen echte reden tot klagen dacht ik.

ik wel, nu heb ik weer 200 MB extra ram die nie meer word gebruikt door TSCParaNoiMia schreef op 03 december 2002 @ 14:17:
NC gaat RC5 en TSC doen, ik verwacht eigenlijk niet heel veel power verlies voor NC bij TSC...
PSN
Eindelijk weer eens een goede score voor ons, werd wel weer eens tijd!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Aardige kans dat ik naar RC5 vertrek als mijn 2 teamgenoten ook mee willen.... het geheugengebruik van TSC is zeker voor hun, maar ook voor mijn kleinere PC's een erg grote aanslag.... Alleen mijn XP 1800+ met 768 MB heeft er geen last van....
Heb nu in ieder geval mijn kleinste PC's naar RC5 overgezet... kunnen die zich ook weer koe noemen....
Heb nu in ieder geval mijn kleinste PC's naar RC5 overgezet... kunnen die zich ook weer koe noemen....
Progje neemt bij mij maar 100MB in gebruik.
Hoe kan het dan bij jullie tot wel 200MB oplopen?
Mn pc's zijn al dagen lang niet uitgeweest.
[edit]
Oh ja, GO NOIZY COWS!!!
Dat lijkt tenminste weer ergens op
Gefelici met het behalen van de 35K mijlpaal.
De rest natuurlijk ook gefelici.
[edit]
Oh ja, GO NOIZY COWS!!!
[ Voor 38% gewijzigd door DPCKippie op 03-12-2002 17:45 ]
sinds ik hele process tree van tsc heb afgesloten incl alle benodigde java crap en nog wat rundll.exe die ie opende heb ik 200 MB meer vrijDPCKippie schreef op 03 december 2002 @ 17:42:
Progje neemt bij mij maar 100MB in gebruik.
[edit]
Oh ja, GO NOIZY COWS!!!
PSN
100 mb ram gebruik vind ik ook veel teveel, maar goed ik heb er geen last van volgens mij en ik denk niet dat ik tsc vaarwel kan zwaaien voor rc5. ik krijg mijn teamgenoten in ieder geval niet mee denk ik!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
100 mb is ook teveel in vergelijking met RC5 of ECC2.
Op mijn XP2000+ kan ik amper fatsoenlijk werken omdat ik maar 256 MB geheugen heb.
Op mijn P2 400@500 merk ik daarintegen niet eens dat hij draait doordat die 128 MB meer heeft.
Ik krijg trouwens mijn queues niet meer vol thuis. Hebben meer mensen hier last van?
Op mijn XP2000+ kan ik amper fatsoenlijk werken omdat ik maar 256 MB geheugen heb.
Op mijn P2 400@500 merk ik daarintegen niet eens dat hij draait doordat die 128 MB meer heeft.
Ik krijg trouwens mijn queues niet meer vol thuis. Hebben meer mensen hier last van?
Nu heb ik er in ieder geval geen last (meer) van. Het is nu ook alweer een paar uurtjes later....TigZ schreef op 03 December 2002 @ 23:45:
@$#@%$#^$*%$^@$#%$@#%$#@%
KLOTE client!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weer loopt ie op een candidate vast.
nci 1005 1728
In ieder geval bedankt TigZ, want dankzij jou keek ik ff.
Pagina: 1