Je gaat je toch afvragen of die Duitsers niks te doen hebben, word onderhand een beetje moe van dat geschuif! Naja, we staan nu opeens 7e, dus het pakt nogal gunstig uit dat geharrie ten oosten van ons! Ik zeg, op naar de top 5! Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de TSC client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Rare jongens die duitsers

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Anoniem: 31972
Helemaal mee eens
Wat ben ik toch trots dat DPC 'Bodensee-Team' en 'UDGermany @ TSC' heeft ingehaald
Anoniem: 29309
idd vaag die duitsers 
Bepaalde_iemanden gefeliciteerd met jullie mijlaaptje en DPC met ec 7e plaats
Bepaalde_iemanden gefeliciteerd met jullie mijlaaptje en DPC met ec 7e plaats
* JustMe zwaait naar TheFly, veel plezier in de top10!!!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Ok, ik snap dr niks meer van. Ben je een weekendje weg. Schuift alles weer heen en weer.
Griz Kun je ook een mooi grafiekje met de output/dag en de totalen voor de top-zoveel teams maken?
Of beschik je niet over de getallen van een tijd terug.
En/of heeft TSC die zelf niet?
Edit:
Hmm mn client heeft weer 23uur stil gestaan.
Ik heb zelf maar ff een simpel bash scriptje in mn crontab gezet die elk uur de datum/tijd en aantal candidates aan een file toevoegd.
Griz Kun je ook een mooi grafiekje met de output/dag en de totalen voor de top-zoveel teams maken?
Edit:
Ik heb zelf maar ff een simpel bash scriptje in mn crontab gezet die elk uur de datum/tijd en aantal candidates aan een file toevoegd.
[ Voor 27% gewijzigd door ArmEagle op 02-12-2002 00:45 ]
Anoniem: 26550
Ja dat kan, en dat doe ik ook, in de nieuwe statsengineArmEagle schreef op 01 december 2002 @ 23:21:
Ok, ik snap dr niks meer van. Ben je een weekendje weg. Schuift alles weer heen en weer.
Edit:
Pagina: 1