Nette derde plek, en morgen pakken we de achtste plek. En daarna op naar de 200k!! Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de TSC client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Anoniem: 22659
Ik snap echt geen kont van die daily output van NC.... waar is dat allemaal gebleven?? Njah op naar de 200k en ff wat Duitsers schoppen
Anoniem: 58821
Hmz Griz heeft dan weer halve, dan weer 2 daagse stats, daar zal het wel iig aan ligge
Maar we staan toch vandaag weer 1e in de daylies! WOEI

Maar we staan toch vandaag weer 1e in de daylies! WOEI
Anoniem: 58821 schreef op 30 November 2002 @ 11:13:
Hmz Griz heeft dan weer halve, dan weer 2 daagse stats, daar zal het wel iig aan ligge
Voor zover ik weet zijn deze stats gewoon over 24 uur..
Deeltje van de outputvermindering van NC komt van mijn kant.
Ik heb 2 clients (eerst goed voor rond de 80 cands per dag per pc) van TSC gehaald.
PC1 draait nu OGR, omdat de gebruikster sinds kort veel met Photoshop en Flash aan de gang moet voor werk en de 256 MB heeft ze daarbij zwaar nodig en dus last van de client.
PC2 is de mijne, ik word ziek van de vastlopende client elke keer, van de week opnieuw geinstalleerd voor de 4e of 5e keer en na 30 cands stond ie alweer te stallen, dus die heb ik op een ander project overgezet tot die TSC client eindelijk wat stabieler wordt.
Ik heb 2 clients (eerst goed voor rond de 80 cands per dag per pc) van TSC gehaald.
PC1 draait nu OGR, omdat de gebruikster sinds kort veel met Photoshop en Flash aan de gang moet voor werk en de 256 MB heeft ze daarbij zwaar nodig en dus last van de client.
PC2 is de mijne, ik word ziek van de vastlopende client elke keer, van de week opnieuw geinstalleerd voor de 4e of 5e keer en na 30 cands stond ie alweer te stallen, dus die heb ik op een ander project overgezet tot die TSC client eindelijk wat stabieler wordt.
Hmmm, lage score voor ons, mijn client loopt ook zo vaak vast, maar ff opnieuw installeren zometeen!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Anoniem: 59448
WOEI!
DPC staat 8e!!!!
Zo te zien hebben ze de stats hersteld. Die duitsers zijn hun 75000 cands weer kwijt.
///edit: Ennuh vandaag wordt het zelfs 7e
DPC staat 8e!!!!
Zo te zien hebben ze de stats hersteld. Die duitsers zijn hun 75000 cands weer kwijt.
///edit: Ennuh vandaag wordt het zelfs 7e
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 59448 op 30-11-2002 12:58 ]
Anoniem: 26087
cenks joeAnoniem: 29309 schreef op 30 november 2002 @ 22:40:
kuhkuh gefelisiteerd met je mijlpaaltje!

Dutch Power Cows 7 193.786
UDGermany @ TSC 8 193.613
UDGermany @ TSC 8 193.613
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
woei

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Die vele duizenden punten dier er bij de cowboys af zijn zijn er nu weer bij rechenkraft bij.
Dus.......... we moeten nu weer 100.000 punten inlopen voordat we weer een plaatje stijgen.
Ik hoop dat dit de laatste verschuiving binnen die duitse teams is, dan weten we tenminste een keer waar we aan toe zijn.
Dus.......... we moeten nu weer 100.000 punten inlopen voordat we weer een plaatje stijgen.
Ik hoop dat dit de laatste verschuiving binnen die duitse teams is, dan weten we tenminste een keer waar we aan toe zijn.
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Pagina: 1