Misschien een te simpele vraag, maar toch even voor mijn gemoedsrust.
Ik had een Athlon 800 MHz (classic, slot A), draaien op 920 MHz door de fsb te
overclocken. Dit draaide verder zonder problemen na de core voltage iets op te zetten na 1.95 V (van 1.7V). Temperatuur van systeem en processor zaten allebei rond 40 graden (stressed met
). Alleen de 5V lijn van de voeding(250W) zag er niet echt goed uit volgens mij: 4.81V met iets variatie.
Toen probeerde ik BurnK7 te draaien op high priority, lukte precies 30 seconden.
Daarna viel het systeem uit en is niet meer te starten. Geen piepjes van bios, geen power-leds niets meer.
Mijn vraag (voordat ik na de winkel ren): is dit de voeding die het begeven heeft, of is het de processor zelf?? (of misschien toch een andere oorzaak)
Dit om een indruk te krijgen of ik het snel weer aan de praat krijg.
Ik had een Athlon 800 MHz (classic, slot A), draaien op 920 MHz door de fsb te
overclocken. Dit draaide verder zonder problemen na de core voltage iets op te zetten na 1.95 V (van 1.7V). Temperatuur van systeem en processor zaten allebei rond 40 graden (stressed met
Toen probeerde ik BurnK7 te draaien op high priority, lukte precies 30 seconden.
Mijn vraag (voordat ik na de winkel ren): is dit de voeding die het begeven heeft, of is het de processor zelf?? (of misschien toch een andere oorzaak)
Dit om een indruk te krijgen of ik het snel weer aan de praat krijg.