Verwijderd
Dan zou mijn switch dus informatie moeten sturen over zichzelf?
Of begrijp ik je verkeerd?
Of begrijp ik je verkeerd?
nee, je begrijpt t verkeerd, ik wil gewoon een overzichtje, van daar staat een "verdeler" hoeft dan niet specifiek een hub/switch te zijn. Maar gewoon kleine tjah stamboom van hier is een server, vanaf daar gaat het naar een switch dan weer door naar zoveel workstations.
Verwijderd
Met visio technical edition kan dit (gebruik het zelf), dus niet de standard edition of de pro. De switches moeten het inderdaad wel ondersteunen en al je andere apparatuur
ik had al zo'n reactie verw8 daarom melde ik het alvast, van niet zeggen, gebruik visio o.i.d. want dat heb ik al geprobeerd, en vanwege het uitgebreide netwerk is het niet aan te raden (aan mezelfVerwijderd schreef op 01 December 2002 @ 19:53:
Met visio technical edition kan dit (gebruik het zelf), dus niet de standard edition of de pro.
Probeer het eens met het programma NETWORKVIEW ( ff googlen ).
Dit programma is shareware maar werkt als een trein.
Gewoon een ip range opgeven en het programma doet de rest
Dit programma is shareware maar werkt als een trein.
Gewoon een ip range opgeven en het programma doet de rest
8000WP op Z-W & 1800WP op Z
Verwijderd
Zoiets is namelijk gewoon moeilijk af te scannen! Dan zou je namelijk ook door routing servers moeten kunnen gaan kijken enzo... Wat dacht je dan van PC's met firewalls...
Verwijderd
ik gebruik het zelf voor ongeveer 1000 clients en 10 servers. En lezen de TECHNICAL edition de andere versies onderstuenen dit niet.
da weet ik, Daarom denk ik, laat ik het hier eens vragen, maybe kent iemand toch een progje. En firewalls op clients zijn niet zo'n probleem. die zijn er namelijk niet.Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 19:57:
Zoiets is namelijk gewoon moeilijk af te scannen! Dan zou je namelijk ook door routing servers moeten kunnen gaan kijken enzo... Wat dacht je dan van PC's met firewalls...
dat weet ik, daarom vraag ik of iemand hier een progje voor weet.. Firewalls op clients zijn er niet .wel een server als firewall, maar dat is voor uitgaand en inkomend verkeer op t netwerk.Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 19:57:
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()