Toon posts:

Prog om een netwerkstructuur in kaart te brengen

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar programma´s, hoeft niet gratis, zal ook niet gratis te krijgen zijn, dat een netwerkstructuur in kaart kan brengen en daarvan een print kan maken.

Heet vast wel eens iemand gezien, zo´n structuur met op een `poster´ allemaal van die grappige computertjes en routertjes enzo.

Kunnen jullie links geven naar dergelijke sites.

Alvast bedankt

• Arie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 14:40

Arie

One Man Army

Met Microsoft Visio zou je dit kunnen doen in sommige gevallen.

Not trying to pretend the enemy that I am.

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

Er staat een standaard een prograam bij windows 2000 server versies. staat bij de resource kit d8 ik, naam kwijt, wel mee gespeeld. Kon netwerk weergeven.. maar moesten dan wel in een domain met active directory zitten...

Handmatig tekene met viso kan ook ja...

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 09:08
MRic3 schreef op 09 september 2002 @ 16:37:
Er staat een standaard een prograam bij windows 2000 server versies. staat bij de resource kit d8 ik, naam kwijt, wel mee gespeeld. Kon netwerk weergeven.. maar moesten dan wel in een domain met active directory zitten...

Handmatig tekene met viso kan ook ja...
Je kan Viso ook Automatisch laten scannen hoor ;)
Maar het werkt niet altijd :(

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04-2025
Ik heb weleens gehoord van LanNetScan. Een maat van me gebruikte het en hij vond het wel geinig. Zelf heb ik het eerlijk gezegd nog nooit gebruikt, maar het is het proberen waard.

Verwijderd

pen en papier? :P

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
Ik heb ooit eens zoiets gemaakt met fireworks, gewoon desktop iconen ge prt screened, vervolgens knippen en plakken enzo...

er is ondertussen een hoop veranderd, en ik zou graag een nieuwe tekening maken op een iets makkelijkere manier, iemand een leuke freeware prog?

Verwijderd

Whatsup van ipswitch kan dat. Hiemee kan je je netwerk ook scannen op problemenn, zoals server die uitligt enz

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

3Com® Network Supervisor Version 3.5
Powerful yet easy-to-use; maps and monitors your network, quickly alerting you to emerging problems - plus, it's free and downloadable

[ Voor 0% gewijzigd door TheRookie op 09-09-2002 16:57 . Reden: + quote ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
ziet er leuk uit, eventjes testen, ik post morgen wel me bevindingen :P

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Fluke Networkinspector!
Erg goed proggie in combinatie met Visio, hij bouwd dan je hele netwerk automatisch op.
Heb hier ook een 30 dagen versie draaien en er komen mooie schema's uit, incl 10 of 100 Mbit lijntjes tussen hosts en switches enzo :P

Meer info Fluke Network Inspector

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Pagina: 1