Tomb Raider: Hot or Not?

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tomb Raider: Hot or Not? ;)

In gamesbladen lees je erg veel dat iedereen Tomb Raider zo stom vind, omdat allemaal van hetzelfde is. Tot mijn grote schrik zag ik Tomb Raider zelfs een paar keer in de 'shitlist' van de PlayNation redactie staan, over alle spellen van de PS1. :'(

Zelf ben ik er niet ongelukkig mee dat het spel eigenlijk telkens op hetzelfde neer komt. Ik ben het helemaal mee eens wat er in de inleiding van de revieuw op gamez.nl staat over TR4:The Last Revolution:
"Never change a winning team", moeten de makers van de extreem succesvolle Tomb Raider-reeks gedacht hebben toen ze begonnen aan het alweer het vierde avontuur van 'virtual babe' Lara Croft. De makers begrijpen namelijk zeer terecht dat het originele idee van het spel heel succesvol was, en dat het eigenlijk dus geen veranderingen nodig heeft.
Het zijn toch telkens weer andere werelden met andere puzzels.. De grapics vond ik ook altijd wel okay, een goed verhaal. Dus wat wil je meer? :)

Toch hoor je altijd weer dat er meer vernieuwing in moet zitten. Ikzelf vraag me dan af, wat er dan allemaal bij moet wat het nu mist..

Maar goed, binnenkort komt er weer een nieuw deel, The Angel Of Darkness. Ze zeggen zelf dat het allemaal anders wordt dan de vorige delen. Ikzelf ben er erg benieuwd na, en heb er wel vertrouwen in (alhoewel Lara zelf vroeger wel mooier was ;)).

Nu mijn vraag..
Wat vonden jullie nou van de afgelopen 5 delen, en wat verwacht je nou van deel 6? :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67941

NOT) nee, ik vind het niet hot meer. Het is verleden tijd. Net zoals ze met meer dingen veel te veel er uit willen trekken. Tomb Raider 6 is nou niet het spel waar ik op zit te wachten. Ze moeten gewoon is stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 15:29
Tomb Raider 1 was goed. Zeer goed zelfs.
Maar de rest... Mwah. Je kon 't niet eens meer Tomb Raider noemen, aangezien het spel daar niet eens meer over ging, en Lara werd ineens een massamoordenaar. En de verhalen waren ook niet bepaald bijzonder meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

not: Ik vind tomb raider maar niks. Het is wel "leuk" wolven en zo afknallen. Maar de gameplay zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-06 15:29
Tomb Raider 1 was gaaf, en vooral nieuw.
De opvolgers waren altijd meer van hetzelfde.
Ik zit iig niet op deel 6 te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55565

Tomb Raider 1 was orgineel en erg mooi voor die tijd. Tombraider 2 en 3 waren ook nog leuk, en het was grafisch ook redelijk (ook al waren de bomen meer vierkanten). Na deze versie's had het spel haar mooiste tijd gehad... Ik heb die delen (gedeeltelijk) gespeeld. Dat was het voor Tomb Raider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:32

Eraser127

Nijkerk

heb hier nog TombRaider 1 orgineel @ dubbel cd incl. sreensaver, desktop pics en desktop theme :P

[ Voor 35% gewijzigd door Eraser127 op 01-12-2002 14:58 ]

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
De eerste was idd de beste,tr3 mocht er ook wel zijn.

Maar ook exe-cuter zit niet te wachten op een nieuwe tr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:32

Eraser127

Nijkerk

* Eraser127 wil een TombRaider VR (Virtual Reality) :P

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61811

1,2,3 heb ik met veel plezier gespeeld, maar 3 was alleen al meer van het zelfde dus daarna de moed op gegeven. ik denk dat er nog maar weinig mensen zitten te wachten op het nieuwste deel. ik wacht eerst af, wie weet is het wel heel vernieuwend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33687

TomdRaider WAS leuk..1 en 2 waren cool..daarna was het gewoon $$ voor Edios..blah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51011

Tombraider 1 heb ik nog wel gespeeld, maar vond er niks aan. de andere delen heb ik eigenlijk nooit geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-05 09:57
De 1e 2 delen vond ik wel de moeite waard, ze waren vernieuwend en grafisch goed voor die tijd denk ik. Het 3e en 4e deel vond ik nogal tegenvallen qua graphics en vernieuwendheid.

offtopic:
Woei, eerste post sinds tijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Lampie schreef op 01 December 2002 @ 16:38:
De 1e 2 delen vond ik wel de moeite waard, ze waren vernieuwend en grafisch goed voor die tijd denk ik. Het 3e en 4e deel vond ik nogal tegenvallen qua graphics en vernieuwendheid.
Die grapics.. mijzelf boeit dat niet zo veel, zolang het er maar niet uit ziet als Interstate '76 ;)(alhoewel ik die erg leuk was, uren mee gespeelt :))

Maargoed..
ik ben dus de enige overgebleven TombRaider fan dus..? ;(
offtopic:
Woei, eerste post sinds tijden
:)))))

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 17:22
TR = HOT

Ik vind het gewoon leuk, deze adventure. Grafix zijn nu idd niet meer HOT, maar voor de tijd waarin het gemaakt is, heel acceptabel. De gameplay ruleerd gewoon hard in TR (ik heb TR2GM, TR3, TR4 en TR5 en ze zijn allemaal kewl!). Ik verwacht veel van TOAD :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

TR1 was vet koel :)
2 was minder origineel, qua id, maar de uitvoer van t idee was erg goed :)
Alle andere delen waren matig, vond ik.
Dus 1 en 2 waren koel! :)
(en 3 had ook zo zn'n momenten)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:07
hot.

Ook al lijken de andere delen op elkaar. Ik speel elk deel weer met plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:02

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb Lara nu wel genoeg gezien, 1 en 2 waren goed, maar daarna vond ik het helemaal niets meer aan.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Not) Deel 1 was hoekig, deel 2 was leuk maar deel 3 begon al vet bored te worden. Tis net the X-files, je moet op het hoogte punt stoppen, maar niet doorblijven sukkelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-06 23:46
kep er persoonlijk nooit iets aan gevonden mja ik houd ook niet echt van 3rd person action adventures :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31565

NOT ik heb deel drie en ik vind er niks aan (en ik kan het ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47289

Deel 1 en 2 waren wel leuk, 3 4 en 5 voegden nix toe, maar naar wat ik ervan heb gelezen wil ik 6 nog wel een kans geven: bovendien heet het dacht ik niet meer Tomb Raider... Lara gaat een heel andere kant op, ik dacht zelfs ergens gelezen te hebben dat er MGS achtige elementen inkomen, dus wie weet !

bovendien: het blijft Lara :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 17:22
Anoniem: 55565 schreef op 01 December 2002 @ 14:56:
Tomb Raider 1 was orgineel en erg mooi voor die tijd. Tombraider 2 en 3 waren ook nog leuk, en het was grafisch ook redelijk (ook al waren de bomen meer vierkanten). Na deze versie's had het spel haar mooiste tijd gehad... Ik heb die delen (gedeeltelijk) gespeeld. Dat was het voor Tomb Raider
Versie 4 en 5 hebben een opgepoeste engine hoor. die zien er toch wel stukken beter uit dan voorgaande delen (OK, het is geen ut2003, maar je kunt dan ook nog op een P200 spelen :)).

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Ik vond alle delen wel goed. Maar ik vond de verhalen vaak langdradig.
Waardoor je snel met het spel kapte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43391

Ik vond deel 1 geweldig, deel 2 heb ik ook nog gespeeld (tot het level in het Himalaya-gebergte). Maar het was altijd wel erg veel van hetzelfde.

Als ze iets bijzonders hebben gemaakt van Angel of Darkness (meer MGS-achtig) wil ik hem nog wel kopen. Eerste info en screenshots zien er in ieder geval veelbelovend uit.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 43391 op 03-12-2002 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:49

Bosmonster

*zucht*

HOT.. Het spelconcept is gewoon geweldig.. Ok.. deel 3 was iets te veel van eht goede omdat er gewoon verder niks nieuws bij zat.. Maar voor Deel 4, voor het eerst voor de PS2 zal daar wel een hoop aan veranderen.

Overigens heb ik het alleen over de PC versies.. de PS1 versies vond ik zo lelijk dat die niet echt vergelijkbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik vind het echt NOT, ik heb aan geen enkele van de serie lol beleeft :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72365

NOT!! die eerste 2 waren nog wel leuk maja, beetje heeeeeeeel erg veel van hetzelfde en niet eens echt mooi ofzow! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
ik vond juist deel 2 het mooist,vooral dat level in die boot..

maar ik w8 eigenlijk wel op deel 6, de screens van deel 6 zijn echt mooi ..het schijnt ook een andere gameplay te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Anoniem: 72365 schreef op 04 december 2002 @ 11:44:
NOT!! die eerste 2 waren nog wel leuk maja, beetje heeeeeeeel erg veel van hetzelfde en niet eens echt mooi ofzow! :r
de besturing was klote (je stapte altijd mis |:( ), het geluid zoog (twiet twiet en dat was het dan wel weer :X ), mikken ging gewoon niet, graphics waren mensonterend lelijk (16-bits en na 3 polygonen per NPC zat je tegen het limiet :r ), en als mensen het nou echt leuk vinden om zich af te rukken op die nude-patch, DAN HUUR JE FIJN HENTAI!!!

P.S. aaah, dat voelt goed, ik moest dit ff kwijt :)

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Pagina: 1