[IA-afhandeling] Crystalfontz LCD's

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 970 views sinds 30-01-2008

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 15:10
Syzzer schreef op 12 February 2003 @ 19:11:
[...]

Kijk, op deze manier vind ik het niet erg om te wachten, zolang er maar bekend is wat er gebeurd. Nu maar hopen dat het nu wel goed gaat!
Tja, daar heb je gelijk in maar..... De Topic starter heeft ook niet altijd nieuwe info wat bestellingen betreft en dan raken mensen soms snel geirriteerd.

P.S. Doelt niet op jouw Syzzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
MINDER !!!

toch wel een beetje jammer dat de rabobank fouten maakt met transacties, dat verwacht je toch niet zo snel van een van de grootste banken van het land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-08 19:33
Brainwaste schreef op 14 February 2003 @ 17:46:
MINDER !!!

toch wel een beetje jammer dat de rabobank fouten maakt met transacties, dat verwacht je toch niet zo snel van een van de grootste banken van het land.
Dat kun je juist verwachten van een van de grootste banken van het land. Omdat er zoveel transacties worden uitgevoerd "kan" er wel es wat mis gaan. Hiermee praat ik niet namens de bank maar meer tegen. Met huidige technologie mag je eigen geen fouten meer maken.

Maar nu drijf ik af.

Natuurlijk hopen we dat alles vanaf nu voorspoedig verloopt en dat de Rabobank wat minder fouten maakt ;) Ik wacht met smart :P

Maakt soms wel eens een foto ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Het was denk niet echt een fout van de rabobank maar, gewoon dat ze hem niet doorgevoerd hebben ofzo. :? Ik moest zon heel formulier invullen, en daar klopte denk iets niet ofzo. Dat daardoor die transactie gecanceled is.. zou dat kunnen? (verder nog nooit problemen gehad hoor met Rabobank.... tis een goeie bank dat wel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je zegt dat het misschien gecanceled is betekend dat het hele actie niet verder gaat ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 18:36

spok9

Groen...

Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 21:03:
je zegt dat het misschien gecanceled is betekend dat het hele actie niet verder gaat ? :?
De transactie zou gecanceld kunnen zijn, niet de bestelling bij Crystalfontz.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohw gelukkig maar weet marco al hoelang het zou kunnen duren want ik vind het wel een beetje uit de hand is gelopen met de tijd 3 maanden wachten op een lcd is een beetje te gek van worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Is het geld nu uiteindelijk al overgemaakt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:15
Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 21:41:
ohw gelukkig maar weet marco al hoelang het zou kunnen duren want ik vind het wel een beetje uit de hand is gelopen met de tijd 3 maanden wachten op een lcd is een beetje te gek van worden
valt wel mee hoor 3 maanden er zijn mensen die een half jaar op ledjes hebben staan wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreKev
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 16:42

BreKev

a.k.a. BreKev

hoe langer je wacht hoe blijer dat je het eindelijk hebt :)

/edit

ik wil niet zeggen dat het nog langer moet duren :P

[ Voor 37% gewijzigd door BreKev op 15-02-2003 12:56 ]

Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Mijn vorige actie was ook 4 maanden..
Maarja, daar kan je nu eenmaal niets aan doen. Zo loopt et soms nu eenmaal.

Offtopic:
Ik heb me ledjes ook nog niet, maar wel als een van de eerste besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
Morgen weten we misschien weer een beetje meer over de bestelling :D
Paar maanden geleden had ik nog de hoop dat ik misschien met NetGamez 2k3A kon patsen met m'n LCD maar dat gaat denk ik niet meer lukken :P

Just can't wait !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vroeg me af waarom marco ( lethal) niet meer reageerd. Ik zou graag willen weten wanneer we onze lcd's krijgen. als we nog niet krijgen die lcd's ben ik wel benieuwd hoe lang het nog kan duren

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 09:27
Lezen valt niet mee he |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Sorry Vegito, maar ik heb nog geen enkel nieuws... Zoals ik al zei op msn. Ik kan dus ook nog niks posten hier.

Zolang ik niks zeg weet ik dus ook niets.

Ik was gister bij de rabobank en daar zeiden ze sorry :? Er word dus aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollovenlo
  • Laatst online: 04-09 20:25
Weet je wat je gewoon moet doen ??
Gewoon naar de rabobank gaan zeggen van stort me dat bedrag NU effe. als dat niet kan dan zeg je gewoon sorry dan geef me mn geld en ik ga wel naar een andere bank!! (die gasten van de rabo die hebben nu al royaal 100€ ofsow rente getroke !!) dus.

Kick die bank's ace !!

Als je dat al gedaan zou hebbe zie deze post dan als nooit verstuurd !!
Ook weer echt zon bank zin btw LOL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
Geld overmaken moet voor zo'n bank toch geen probleem zijn? Anders moet je ze gewoon net zo vaak bezoeken (en lastigvallen }> ) totdat ze het geld hebben overgemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
En ik heb juist voor raboank gekozen omdat ze zo snel zijn met internet bankieren enzo :+

Maarja, dit gebeurd nu eenmaal... (niet dat het normaal is want zoiets hoort natuurlijk niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of je moets ze stalken hehe maar jah sorry dat ik een beetje te keer ging marco! jij kan er ook nix aan doen. jij wil ook die spullen zo snel mogelijk hebben. nogmaals sorry ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rabobank --> Zuigt !
Ik heb wel eens hardware gekocht in Duitsland, na 3 maanden hadden die tiknichten bij de Rabo het eindelijk voor elkaar om het geld op de goede bank te krijgen ......knap Hoor! :(

Ik hoop dat ze nu wat sneller zijn!!!

• PulsatingQuasar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 08:41
Het heeft met transacties naar andere banken veel met de juiste info te maken. Zoals ik de afgelopen week geleerd heb heeft elk bedrijf over de gehele wereld een IBAN nummer.

Als je dit nummer hebt dan weet de bank in principe genoeg om de transactie te versturen. In dit nummer staat alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
Tja, een bank moet ook op de een of andere manier geld verdienen heh. En rente trekken van jouw geld is iets waar ze erg op gebrand zijn.
Wat dat betreft is het slikken of stikken want je hebt geen andere mogelijkheden. Je kan het natuurlijk zelf ook even gaan brengen maar dan moeten we met z'n allen nog even wat geld neer leggen voor een retourtje USA.
We moeten maar geduld hebben denk ik. We wachten toch al een tijdje dus ik denk dat dit ook nog wel te overleven is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.B
Brainwaste schreef op 23 February 2003 @ 22:12:
Tja, een bank moet ook op de een of andere manier geld verdienen heh. En rente trekken van jouw geld is iets waar ze erg op gebrand zijn.
Wat dat betreft is het slikken of stikken want je hebt geen andere mogelijkheden. Je kan het natuurlijk zelf ook even gaan brengen maar dan moeten we met z'n allen nog even wat geld neer leggen voor een retourtje USA.
We moeten maar geduld hebben denk ik. We wachten toch al een tijdje dus ik denk dat dit ook nog wel te overleven is :D
Als je het geld gaat brengen, kun je net zo goed de lcd's gelijk mee terug nemen :P

Maarja dit is bijna standaard gedrag van banken (over het algemeen), alles gaat tegenwoordig elektronisch. En als ze dan eens een keer iets met de hand moeten invoeren/verwerken gaat het ook gelijk fout :+ (ik lijk mijn opa wel :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
klopt, dat was ook foutje ;)

Ik was vrijdag nog even geweest (sorry voor het late nieuws :)), daar zeiden ze nadat ze het uitgezocht hadden dat er wat fout was gegaan. Er waren bepaalde gegevens niet goed. Ik heb dus vrijdag opnieuw overgeboekt, maar toen gewoon via internetbankieren... want dan worden de gegevens gelijk gecontroleerd. Nu klopt het dus wel.

Het is nog even wachten jongens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.B
Lethal schreef op 24 February 2003 @ 09:55:
klopt, dat was ook foutje ;)

Ik was vrijdag nog even geweest (sorry voor het late nieuws :)), daar zeiden ze nadat ze het uitgezocht hadden dat er wat fout was gegaan. Er waren bepaalde gegevens niet goed. Ik heb dus vrijdag opnieuw overgeboekt, maar toen gewoon via internetbankieren... want dan worden de gegevens gelijk gecontroleerd. Nu klopt het dus wel.

Het is nog even wachten jongens ;)
En we wachten met smart ;).
Ik heb LauPro al spul laten bestellen (nieuwe soldeerbout (t of d :?),potmeters en nog wat, kortom ik ben er klaar voor :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Dear Marco -

Thank you for your email. We are still awaiting the wire. As of today, 25
February, it has not arrived, but hopefully by tomorrow. We will ship your order
upon receipt of the funds.

Thank you,

Janet Tobiassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk! Dat noemen we nou goed nieuws... Hopelijk gaat alles goed met die wire transfer, het heeft al heel wat weekjes geduurd voordat het geld daar gekomen is... Sturen ze nu trouwens de hele meuk in 1 keer? Of worden het nog steeds 2 verschillende shipments?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij was dit al besproken hoe ze geleverd worden en of ze in 2 delen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

heb ik wat gemist, of ben ik zo scheel, kzie de IA niet meer op laupro staan.

en mijn seriëele 4x20 blauwe lcd die ik hier besteld heb is nog steeds te koop.

tomhildenbrant at home.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
PnD schreef op 26 February 2003 @ 18:21:
heb ik wat gemist, of ben ik zo scheel, kzie de IA niet meer op laupro staan.

en mijn seriëele 4x20 blauwe lcd die ik hier besteld heb is nog steeds te koop.

tomhildenbrant at home.nl
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=156 :P Effe zoeken kan geen kwaad.

• Lethal
En dan nu eindelijk:

CRYSTALFONTZ AMERICA sent 1 International Priority Package to Marco De Wit on 02/26/2003. The tracking number is 629481481862.

Tracking Gevalletje .. klik hier!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Lethal schreef op 27 februari 2003 @ 08:11:
En dan nu eindelijk:

CRYSTALFONTZ AMERICA sent 1 International Priority Package to Marco De Wit on 02/26/2003. The tracking number is 629481481862.

Kijk dat is goed nieuws, weet je eigenlijk waar de eerste zending uit bestaat. Is dat nog steeds hetzelfde zoals je eerder hebt gepost ?

• Swop1200
Lethal schreef op 27 February 2003 @ 08:11:
En dan nu eindelijk:

Beters! :)

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 14:58
Lethal schreef op 27 February 2003 @ 08:11:
En dan nu eindelijk:

Ik neem aan dat dit de eerste zending is?
Mijn vraag is hoe deze gaat verdeelt worden. (inzin van wie al wel zijn LCD schermpje krijgt en wie niet)

Maar dit ziet er iig zeer goed uit!
Hopelijk heb ik eind maart al mijn spullen van de IA's binnen en kan ik beginnen met modden!

(mod zal pas na de zomer klaar zijn van wege de verschillende fases dit i.v.m. geld gebrek)

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Verwijderd

Joepie dit is pas goed nieuws!

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-08 20:51

Yngwie-

Murphy was an optimist

En dan deze regel vind ik er ook wel goed uitzien ;)

Service Type International Priority Service

Verwijderd

zeker goed nieuws!
Ik kan bijna niet wachten :)
soldeerbout is al ingestoken :D

• 41728
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10-2006
Is er eigenlijk al bekend voor wie deze bestellingen zijn? K vraag mezelf nog steeds af mijn betaling nou al is aangekomen na n maand of 3... Volgens Laupro nog niet.

Verwijderd

_/-\o_ jaaaaaa....... kan mijn mod toch nog voor de zomer af zijn. _/-\o_

• D3ton4tor72
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 12:42

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

YES YES YES dit word de finishing touch voor mijn (inmiddels) al erg blauwe coolermaster kast :9~

(als mijn erbij zit tenminste...) :X

• fleppuhstein
  • Laatst online: 07-09 13:37
Damn die dingen liggen al in parijs, dit duurt niet lang meer Helemaal toppie

• Chainsaw
  • Laatst online: 13-08 21:08
dat wou ik ook typen

maar dan schiet het wel op ja

• Beun_de_Haas
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

ff met de thalys naar nederland knallen ;)

Verwijderd

Sorry kijk af en toe hoe het staat dus heb niet zo zin om het hele topic terug te gaan lezen
is het nou nog steeds zo dat iedereen die een usb lcd besteld heeft die krijgt bij deze lading ? :9~

Verwijderd

Hoi mischien een stomme vraag maar komt er nog een nieuwe run als deze ia is afgelopen ?
Weet iemand dat mischien !!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 22:41:
Hoi mischien een stomme vraag maar komt er nog een nieuwe run als deze ia is afgelopen ?

Jij bent zeker nieuw hier? volgens mij heeft marco (lethal) nog lcd erbij bestel, ik weet niet wat voor type je wilt hebben een grafische of een andere type

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollovenlo
Ahhhh Das beter !!
Die gasten van FedEx zijn wel snel man ;) ;)

Kan haast niet meer w8ten tot die lcd's er zijn :9~ :9~

Weet iemmand hier wat er nu over komt gevliegt :? :?

[ Voor 3% gewijzigd door apollovenlo op 28-02-2003 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, het gaat er toch nog van komen. Spijtig dat ik ondertussen mijn grafische 128x64 aan de praat heb gekregen (LCDInfo is echt wel goed), nu heb ik die usb voor niets besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
Jippie ze liggen al ergens in Nederland (oude meer)!

Dat gaat echt super snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Laatst online: 11-02 22:42
Lethal, ik hoop dat je thuis bent vandaag >:) ze zijn idd al akelig dichtbij..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollovenlo
Dan zal de post straks wel bij hem aan de deur staan denk ik !!! :P

(edit mode) Was ikke weer net effe iets te laat (edit mode)

[ Voor 34% gewijzigd door apollovenlo op 28-02-2003 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 41728
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10-2006
Package status/OUDE MEER NL 02/28/2003 07:59 Regulatory Agency Clearance Delay

Het pakketje is al in Nederland :D

Hopen dat mijn 2*20 er bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreKev

BreKev

a.k.a. BreKev

jee, ze zijn dichtbij, ik kan ze voelen :P

Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al in Oude Meer, dat is vlak bij Aalsmeer... B)
Het is te hopen dat het vandaag dan bij Lethal afgeleverd wordt... :+

Hebben we het hopelijk na het weekend in huis... :P
Kunnen we dan lekker gaan modden in de vakantie...

Ik was al bang dat ik me dan zou gaan vervelen (vriendin is op vakantie), maar dat zal nu dus niet gebeuren... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
  • Laatst online: 13-09 00:14
gelukkig er kom schot in, maar is dit nu de gehele verzending of moet er nog wat komen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Oudemeer is Schiphol.

Daar staat hij nu bij de Douane (zij hadden vanochtend gebeld)

Maandag word het pakketje afgeleverd, maar ik weet dan niet of ik thuis ben want ik heb school...

(dit gaat dus niet via tpg maar met speciale fedex dienst... en die maken afspraken voordat ze komen :P, als ik er dus niet ben word er een andere afspraak gemaakt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

School... Spijbelen... LCD's O-)

:P

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreKev

BreKev

a.k.a. BreKev

Tentacle1 schreef op 28 February 2003 @ 18:02:
School... Spijbelen... LCD's O-)

:P
Dat lijkt het me wel waard jah, Ik wil ook wel voor je spijbelen, maarjah dat gaat niet helemaal werken, ik vind het het wel waard iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
School... spijbelen... weer blijven zitten... mamma boos... geen internet... ik huilen... nah zo kan je het ook zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreKev

BreKev

a.k.a. BreKev

mmz, dan denk ik op mijn beurt weer.
Doe dan maar niet, niet spijbelen, niet weer blijven zitten, niet mamma boos, niet geen internet, niet huilen, en wij kunnen vaker dit soort inkoopacties verwachten. Ten minste dat hoop ik. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje... Is dit nu de komplete zending of de eerste van de twee? deze vraag was algesteld maar heb nog geen antwoord gezien..

Sorry als ik er overheen gelezen heb. Heb toch echt de hele topic bij gehouden maar ja heb dan waarschijnlijk niet voor niets een B) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 22:55:
Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 22:41:

Jij bent zeker nieuw hier? volgens mij heeft marco (lethal) nog lcd erbij bestel, ik weet niet wat voor type je wilt hebben een grafische of een andere type
Ik wilde graag het blauwe 4*20 LCD Schermpje USB model CFA634TMC-KU het liefst met kabeltje en zilver bracked...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Verwijderd schreef op 28 februari 2003 @ 22:26:
ff een vraagje... Is dit nu de komplete zending of de eerste van de twee? deze vraag was algesteld maar heb nog geen antwoord gezien..

Sorry als ik er overheen gelezen heb. Heb toch echt de hele topic bij gehouden maar ja heb dan waarschijnlijk niet voor niets een B) :o
Dit is deel 1 van de 2 ja...
Verwijderd schreef op 28 februari 2003 @ 23:59:

Ik wilde graag het blauwe 4*20 LCD Schermpje USB model CFA634TMC-KU het liefst met kabeltje en zilver bracked...
Helaas geen bracket. Maar een usb schermpje heb ik wel over ivm afzeggingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Lethal schreef op 01 March 2003 @ 08:07:
[...]

[...]

Meteen de vraag hoeveel? Ik wil er daar ook wel één van, bracket hoef ik niet want wil toch een apart kasje daar voor maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Ehm.. dat wil ik liever afhandelen als ik alles verstuurd is :$

Dan start ik gewoon een restverkoop op laupro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Lethal schreef op 01 March 2003 @ 10:05:
Ehm.. dat wil ik liever afhandelen als ik alles verstuurd is :$

Dan start ik gewoon een restverkoop op laupro.
Dat begrijp ik, je heb het al druk genoeg, bedankt in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Dus dan moet je gewoon snel erbij wezen als je nog wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Lethal schreef op 01 maart 2003 @ 10:10:
Dus dan moet je gewoon snel erbij wezen als je nog wilt.
Op hoop van zege dan maar :P anders pech gehad.

Mag ik er ook alvast ééntje reserveren? Eventueel tegen een kleine vergoeding? Dat zou het mooiste zijn dan hoef ik mij ook niet druk te maken

[ Voor 28% gewijzigd door StephanL op 01-03-2003 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
Oke nog een paar vraagjes:

- wie krijgen hun LCD schermpjes als eerste?
- wanneer denk je te kunnen beginnen met verzenden:
- en hoelang heb je hiervoor nodig denk je?

Maar neem lekker de tijd er voor liever wat langer wachten dan verkeerde pakketjes krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Nou, het gaat als volgt.

Ik denk dat ik gewoon begin met versturen bij degene die er als eerste bij waren.
Dat is wel zo makkelijk voor mij want dan staat alles in volgorde.

Het maakt in princiepe niet uit... want ik ga alles in een keer versturen ivm korting van de TPG.

Ik denk dat er een weekje overheen gaat.

Ik heb zaterdag met voetbal me enkel half gebroken (mijn enkelbanden allen verrekt) en ik weet niet of dat lukt...

Ook heb ik pas 20 doosjes. Ik heb vrijdag 100 extra doosjes besteld en ik weet niet wanneer die geleverd worden. Ik hoop voor woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je dan hier ff posten wie die gelukkigen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.B
Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 19:37:
Kun je dan hier ff posten wie die gelukkigen zijn?
Krijg je zo'n giga waslijst.
Lijkt me een goed idee dat lethal gewoon de mensen mailt.
(als dat sneller gaat iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreKev

BreKev

a.k.a. BreKev

goed idee, ik zou wel graag willen weten of ik erbij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de mensen met usb krijgen ze geloof k allemaal, die komen in 1 keer toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Laatst online: 22:10

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

yeah ik sta op de 14e plek als je de datum sorteerd op laurpro.
maaruh ik ga de 4e op vakantie.
ik ga gelukkig maar 4 dagen maaruh lethal wanneer ben je van plan ze te versturen?
want ik heb geen zin dat ik hem net mis. wil lekker me nieuwe chieftec kassie modden.
maar goed ik hoor het wel.

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreKev

BreKev

a.k.a. BreKev

mydogisgone schreef op 02 March 2003 @ 20:29:
yeah ik sta op de 14e plek als je de datum sorteerd op laurpro.
maaruh ik ga de 4e op vakantie.
O zeker, dan sta ik op de 8e plek, dan hoef ik me geen zorgen te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Lethal geen idee of je mijn vorige post nog gelezen, dan maar effe opnieuw vragen.

Zou ik alvast een lcd kunnen reserveren van de restpartij ? dus die zijn afgezegd, want ik wil er heel graag ééntje B)

[ Voor 3% gewijzigd door StephanL op 02-03-2003 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lethal schreef op 01 maart 2003 @ 08:07:
[...]

[...]

Is goed die wil ik wel waar kan ik storten en hoeveel is dat wel incl kabel ?
Groetjes The wizard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Wizard en StephanL... Als ik het bij 1 iemand toelaat moet ik het bij iedereen toelaten...

Dus ik hou het liever bij restverkoop. (ik kan natuurlijk wel voordat ik hem open jouw een seintje geven ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.B
Lethal schreef op 02 March 2003 @ 22:13:
Wizard en StephanL... Als ik het bij 1 iemand toelaat moet ik het bij iedereen toelaten...

Dus ik hou het liever bij restverkoop. (ik kan natuurlijk wel voordat ik hem open jouw een seintje geven ;))
Als je het bij 1 iemand doet moet je het ook bij iedereen doen. :P :D

Al een idee of je maandag thuis bent, als de langverwachtte lading bij u voor het huis verschijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Lethal schreef op 02 maart 2003 @ 22:13:

Als je dat zou doen graag natuurlijk_/-\o_ , een e-mailtje zou leuk zijn, als het goed is staat mijn e-mail adres in mijn profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Laatst online: 13-08 21:08
HHAHAA, ik sta op de 1e plek (lacht nog stil na.....) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramseltje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-08 17:39
Whoei! Het is maandag... Nog ff wachten en we weten of Lethal thuis is geweest :7

Ben benieuwd, 't is niet zo dat ik ongeduldig ben, het is alleen wel leuk als je ff weet hoe lang ik nog ongeveer heb om te bedenken wat ik nou precies met mijn lcdtje ga doen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
ik zit nog op school dus grote kans dat ik het pakketje vandaag misloop.

/edit
Ben ik net thuis komt daarnet de NLPD aan (nederlandse pakketdienst?)

Komt er een man aan met een pakketje zo groot als een hardeschijf...

Jammer, dit was het pakketje van Roland Janssen (mijn ledjes :P)

Ik heb dus het pakketje misgelopen van de lcd's. Ik moet nu een nieuwe afspraak maken...

[ Voor 73% gewijzigd door Lethal op 03-03-2003 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer ga je de afspraak maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermadcow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-03-2021
hij gaat die afspraak maken zodra hij thuis is. ;)
alleen hij zit nu nog op school.

offtopic:
tijd geleden dat ik weer wat gezegd heb >:)

pc specs z750 uit 2004 met laser x-treme gp 2006 van r6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Roffel Roffel Roffel Roffel Roffel Roffel Roffel Roffel Roffel Roffel Roffel

TADADADADADADA

Daar was opeens de postbode met een pakketje voor mij!
Ik heb er dus nu een aantal binnen.

Kan nog niet veel laten zien want me digicam is leeg (as usual)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wohooo :)
ik wacht in spannig af voor de pics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 18:38:
Wohooo :)
ik wacht in spannig af voor de pics :)
Alleen de pics?
Ik wil mijn LCD-tje thuis hebben... das nog beter! :P

Waren nou alle USB-LCDs binnen of niet?

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
nop,
Geen usb wel grafische....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

???

Alle USB-LCD's zpuden toch in het eerste pakket zitten? Of is mijn geheugen nou zo slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben super blij :) :) alleen jammer voor de andere die een usb of een andere type hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Hero wacht batuurlijk ook in spannig af op zijn grafische LCD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.B
Wanneer gaan de inpakbezigheden beginnen?
Of ga je dat op je gemak na schooltijd doen ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Lethal schreef op 05 March 2003 @ 19:07:
nop,
Geen usb wel grafische....
Yes, yes, yes!! Kan niet wachten op m'n grafische... Hoe zien ze er in het echt uit (formaat enzo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34

Tarin

Just plain weird.

Syzzer schreef op 05 March 2003 @ 19:08:
???

Alle USB-LCD's zpuden toch in het eerste pakket zitten? Of is mijn geheugen nou zo slecht?
Hier staat het precies:
[rml]Tarin in "[ IA-afhandeling] Crystalfontz LCD's"[/rml]

Ik ben benieuwd :)
Lethal schreef op 02 March 2003 @ 13:59:
Nou, het gaat als volgt.

Ik denk dat ik gewoon begin met versturen bij degene die er als eerste bij waren.
Dat is wel zo makkelijk voor mij want dan staat alles in volgorde.

Het maakt in princiepe niet uit... want ik ga alles in een keer versturen ivm korting van de TPG.

Ik denk dat er een weekje overheen gaat.
[...]
Da's alleen van deze lichting he?

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Hoe zit het trouwens met de afhalers. Van het weekend zou ik hem zo op kunnen komen halen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen USB?????????? er zouden er toch 90 meteen deze kant op komen...... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollovenlo
wOOt !! Ik dacht dat er deze zending alle usb schermpjuzz bij zouden zitten. vaag !!

Effe uit het topic gevissed !

===================================

10 of CFA634TFBKS at $55.00 is $550.00:
634 Serial LCD 20x4
(CFA634-TFB-KS)
* White Edge LED Backlight
* FSTN Positive
* Transflective 0 +50 deg C 6:00
OK = SHIP NOW

100 of CFA634TMCKU at $43.00 is $4300.00:
634 USB LCD 20x4
(CFA634-TMC-KU)
* STN Negative, Blue
* Transmissive 0 +50 deg C 6:00
(Must also order WRUSBY03 cable)
10 = WEEK L EAD TIME

100 of CFAG12864BTMIV at $17.36 is $1736.00:
Graphic LCD
(CFAG12864B-TMI-V)
* STN Negative, Blue
* Transmissive -20 +70 deg C 6:00
* Negative Voltage Generator
40 = SHIP NOW
60 = 6 WEEKS

10 of CFAH2002ATMCJP at $21.17 is $211.70:
Parallel Character LCD 20x2
(CFAH2002A-TMC-JP)
(CFAH2002A-TMI-JP may be substituted)
* STN Negative, Blue
OK = SHIP NOW

5 of CFAH2004ARMCJP at $29.54 is $147.70:
>>>>>>>>>> Backordered - Due 01/20/2003 <<<<<<<<<<
Parallel Character LCD 20x4
(CFAH2004A-RMC-JP)
* Red LED Backlight
* STN Negative, Blue
DUE IN BY 20 JANUARY 2003

100 of CFAH2004ATMIJP at $19.28 is $1928.00:
(CFAH2004A-TMI-JP)
* STN Negative, Blue
* Transmissive -20 +70 deg C 6:00
40 = SHIP 20 JANUARY
60 = 6 WEEKS

10 of CFAH2004AYMCJP at $23.21 is $232.10:
(CFAH2004A-YMC-JP)
* Yellow/Green LED Backlight
* STN Negative, Blue
OK = SHIP NOW

2 of DBB634LG at $22.00 is $44.00:
Beige PC Bracket for 634LG
(DBB634LG)
OK = SHIP NOW

15 of DBB634LGA at $32.00 is $480.00:
Brushed Aluminum Look PC Bracket for 634LG
(DBB634LGA)
OK = SHIP NOW

5 of DBB634LGB at $22.00 is $110.00:
Black PC Bracket for 634LG
(DBB634LGB)
OK = SHIP NOW

5 of WR232Y02 at $5.00 is $25.00:
PC to LED backlight Cable
(WR232Y02)
OK = SHIP NOW

5 of WR232Y09 at $5.00 is $25.00:
RS-232 DB9F to DB9M, 36" ribbon cable with PC expansion slot bracket
(WR232Y09)
OK = SHIP NOW

5 of WR232Y10 at $5.00 is $25.00:
Serial Cable, DB9F/DB9F, 13"
(WR232Y10)
OK = SHIP NOW

100 of WRUSBY03 at $3.00 is $300.00:
USB-A to 2mm Cable for 632 & 634 USB Displays
(WRUSBY03)
OK = SHIP NOW

Merchandise Sub Total: $10114.50
Shipping Method: International, or Special Instructions
Shipping Amount: $0.00
Washington State Tax: No
Grand Total: $10114.50

Ps ik was gewoon nog niet klaar hOOr!! Phreak :*)

===================================

[ Voor 119% gewijzigd door apollovenlo op 05-03-2003 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:16
Kom a.u.b. nu niet met "w00t"-replies aanzetten, dat draagt niets bij aan het topic.

We wachten gewoon even rusig af op wat Lethal heeft te zeggen. Ook ik ben benieuwd of ik mijn USB schermpje binnenkort in ontvangst mag nemen maar we wachten even op een reactie van Lethal..
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.