[IA-afhandeling] Crystalfontz LCD's

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 943 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:43

Res-q

Redder in nood?

O mooi, er zit dus schot in de zaak. Kan ik eindelijk mn lcd-tje inbouwen :9 !!!

en 1000, tijd voor deel  2  3 ??
edit:
Okeej, deel 3

[ Voor 15% gewijzigd door Res-q op 26-04-2003 15:25 ]

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
deel 3 ;)

Maar dat begin ik als ik de lcd's hier heb.

[ Voor 73% gewijzigd door Lethal op 26-04-2003 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollovenlo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 18:28
Geef je ons ook weer die schipment tracking code of hoe je dat ook noemen mag dan kunne we lekker met z'n alle de lcdtjuz deze kant op zien komen. Wel vet man dat ze nu eindeluk deze kent op komen heb ik weer wat te case modde en das altijd beter he !!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Nou, ik moet nu dus eerst geld overmaken.

Dus daar gaat zeker nog wel halve week overeen voordat ze versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Dacht dat je al het geld al wel verstuurd had...
Kan nog wel ff duren dus voordat ik m'n lcd'tje binnen heb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:32

Tarin

Just plain weird.

Hij kon nog niets versturen, om dat hij nog geen orderspecs had gekregen. (toch?)
(tis wel zo handig als het goeie bedrag overgemaakt wordt ;))
Maar het komt dichterbij....

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Is er nog een Blauw USB 20x4 LCD over :)
Zo ja dan wil ik er ook een ;)

[edit] Iemand toevallig ook een PIC van een 20x4 LCD in een LianLI?? [edit]

[ Voor 36% gewijzigd door ken op 28-04-2003 22:22 ]

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32929

ken schreef op 28 April 2003 @ 21:00:
Is er nog een Blauw USB 20x4 LCD over :)
Zo ja dan wil ik er ook een ;)

[edit] Iemand toevallig ook een PIC van een 20x4 LCD in een LianLI?? [edit]
Hopelijk heel binnekort.. :*) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Anoniem: 32929 schreef op 29 April 2003 @ 01:28:
[...]

Hopelijk heel binnekort.. :*) :9
Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alleen de foto's dan bedoel ik uiteraard!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49041

**** schopje *****

Lethal is nu het geld al overgemaakt? ben nu een beetje de draad kwijt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Ik heb Lethal al een aantal malen gemaild, maar nooit reacties teruggekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51612

hij heeft het vliegtuig gepakt en is ze zelf gaan halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73816

Anoniem: 51612 schreef op 04 May 2003 @ 09:01:
hij heeft het vliegtuig gepakt en is ze zelf gaan halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermadcow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-03-2021
nou kijk, waarom we niks binnen krijgen is omdat Crystalfontz geen overzicht geeft van wat binnenkomt en wat we dus moeten betalen. Dus zij moeten daar eerst mee komen voordat wij betalen. :*)

En waarom hij antwoord weet ik niet, naar welk e-mailadres stuur je het dan?? :?
edit:
hij is gewoon lui laatste tijd :P

pc specs z750 uit 2004 met laser x-treme gp 2006 van r6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

supermadcow schreef op 04 May 2003 @ 09:43:
nou kijk, waarom we niks binnen krijgen is omdat Crystalfontz geen overzicht geeft van wat binnenkomt en wat we dus moeten betalen. Dus zij moeten daar eerst mee komen voordat wij betalen. :*)

En waarom hij antwoord weet ik niet, naar welk e-mailadres stuur je het dan?? :?
edit:
hij is gewoon lui laatste tijd :P
email uit zijn profiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermadcow
heb je gemaild naar die van wanadoo, want die werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollovenlo
Bel die gasten Van Crystal gewoon effe op !! dan is het probleem zo opgelost denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 15:50
CF zit Amerika en er is dus een aardig tijdsverschil. Zo'n 6 tot 8 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64175

Kan je toch wel een beetje moeite doen!!!!! Je zit wel met een hoop geld van ons en we wachten al erg lang!!!!!!!!Heel erg lang zelfs..... ik heb inmiddels prive ook een USB lcd schermpje besteld (precies dezelfde als bij de inkoopactie) en die heb ik al binnen (2 weken geleden besteld).
Kortom jullie mogen wel iets meer doen dan wachten op een een emailtje...!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Misschien is een levering van meer dan 400 lcd's iets moeilijker voor te bereiden.
Ik zit nu in de fase van geld overmaken, omdat ik klein foutje had gemaakt met bestellen.

En mijn vorige actie duurde ook bijna 7 maanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23911

Lethal schreef op 05 mei 2003 @ 09:33:
Misschien is een levering van meer dan 400 lcd's iets moeilijker voor te bereiden.
Ik zit nu in de fase van geld overmaken, omdat ik klein foutje had gemaakt met bestellen.

En mijn vorige actie duurde ook bijna 7 maanden...
Je hebt het geld dus nog steeds niet overgemaakt.... :?

En 7 maanden...... dan zit ik waarschijnlijk nog wel ff tegen een leeg gat aan te kijken in mijn casemod.... :'(
Anoniem: 64175 schreef op 05 May 2003 @ 01:31:
Kan je toch wel een beetje moeite doen!!!!! Je zit wel met een hoop geld van ons en we wachten al erg lang!!!!!!!!Heel erg lang zelfs..... ik heb inmiddels prive ook een USB lcd schermpje besteld (precies dezelfde als bij de inkoopactie) en die heb ik al binnen (2 weken geleden besteld).
Idd, iets meer moeite doen dan alleen wachten op een mailtje mag van mij ook wel, maar je hoeft niet zo te schreewen. :X

Wat ik wel een beetje vreemd vind is dat ik bijna 6 maanden geleden al geld heb overgemaakt (12-11-2002 is het ontvangen) en dat het geld voor de schermpjes nog steeds niet is overgemaakt naar crystalfontz... :/
Het is wel een vrij groot aantal, maar als ik zie dat iemand die op eigen houtje besteld z'n schermpje binnen 2 weken heeft begin ik toch mijn twijfels te trekken....

Lethal, is er al wat meer info bekend (geld al overgemaakt etc) er zijn nl een hoop mensen die een beetje ongeduldig worden en dat kan je ze toch niet helemaal kwalijk nemen na 6 maanden... ;)

Hopenlijk kunnen we de actie zeer binnenkort toch nog tot een goed einde brengen... :)

/me Toch nog een bedankje voor de inkooporganisatoren dat zij dit voor ons willen doen, ondanks alles... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Ok ik zal nu even alles duidelijk maken (hoop ik):

18 april -> officiele datem wanneer de order klaar zou zijn.

rond 18 april -> veranderde ik van provider, waardoor cf geen contact meer met mij op kon nemen.

25 april -> kreegik pas antwoord op mijn mails. de order was klaar en zou geleverd worden.

Na wat overleg en emails bleek dat ze er 10 teweinig hadden besteld

30 april -> email verstuurd met de vraag of dat nog goed gaat komen

Nu zitten we te wachten op de geld-overmaak-fase dat zal binnen een week gebeuren. Ik kon dus nog geen geld overmaken, omdat die order nog niet klopte. Dan is het nog een kwestie van langs de douane en versturen. 400 pakketjes.. pff...

[ Voor 9% gewijzigd door Lethal op 05-05-2003 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Hopenlijk kunnen we de actie zeer binnenkort toch nog tot een goed einde brengen...
Wat bedoel je daar nou weer mee dan. Denk je dat de hele actie verkeerd aan het lopen is ofzo.......
Als je nou ff wat beter had gelezen had je kunnen weten dat er nu op CF gewacht moet worden omdat die nog moeten uitzoeken wat er precies verzonden wordt.
Als dat bekend is gaat Lethal pas geld overmaken natuurlijk.

SIM-PEL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49635

Youpie.. er is licht in de tunnel.. man wat een lang verhaal maarja..
Nou maar hopen dat het de aankomende weken afgehandeld wordt..

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64175 schreef op 05 mei 2003 @ 01:31:
1 schermpje is wel wat anders dan deze aantallen die nu besteld zijn ze kunnen ook elke week 10 stuks sturen + de bijbehorende verzendkosten maar er is gewoon gekozen voor 2 zendingen en dat hun er zo lang over doen kunnen lethal en supermadcow toch ook weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49982

Anoniem: 64175 schreef op 05 mei 2003 @ 01:31:
Dus jij hebt er al een besteld, das mooi, dan kun je ook zien dat bij afname van 50 + en meer een veeeeeeeeeeeeeeel langere levertijd op zit 8)7

En geloof me, lcds op tijd binnen laten komen, dat ligt niet aan ons. Wij zijn gehaast en willen ten alle tijden iets liever gisteren dan morgen, alleen zo werkt schijnbaar toch de wereld om ons heen niet.

Ook ik zit op mijn shipment vanuit Taiwan te wachten, ineens heeft een pakket (ja okay +/- 500 lcds te maken met SARS :? de golf oorlog Irak :? . Tja daar had ik ook niet aangedacht, maar schijnbaar moeten wij daar wel rekening mee houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Ok, vannochtend weer antwoord gehad.
Er waren nog wat kleine probleempjes.

Zo was er nog 2x $30 wat ik tegoed kreeg, omdat zei geen belasting hoeven te betalen over hun deel van de overschrijving.

Ook was er te weinig besteld door mij :?. Was een domme fout, want ik had er geen rekening gehouden dat de meneer boven mij ook 50 lcd's besteld had.

Komt allemaal wel goed, maar het duurt 1 a 2 daagies langer voordat ik het geld over kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64175

Het punt wat ik alleen wilde maken, is dat ze ons wel wat meer op de hoogte mogen houden.
En een telefoontje richting CF (ondanks 6 tot 8 uur tijdsverschil) lijkt mij een kleine moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49041

Waarom zou Lethal moeten bellen? het is toch duidelijk zo hij heeft er een paar te weinig besteld kan de beste overkomen.

Lethal laat je niet gek maken... wacht liever 2 weken meer dan dat ik nog langer moet wachten om dat er een foutje is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59549

Anoniem: 64175 schreef op 06 May 2003 @ 09:14:
Het punt wat ik alleen wilde maken, is dat ze ons wel wat meer op de hoogte mogen houden.
En een telefoontje richting CF (ondanks 6 tot 8 uur tijdsverschil) lijkt mij een kleine moeite.
Nederlanders zijn bepaald koppig als ze naar een bedrijf moeten bellen waar ze geen nederlands kunnen praten, en dus gebrekkig ( meestal ) engels moeten gaan praten, dus doen ze het liever via de mail :)

Ik zit nog steeds met smart op mijn lcd te wachten iig... maar tis wel de laatste keer dat ik met een IA heb mee gedaan, duurt mij te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23911

Brainwaste schreef op 05 May 2003 @ 13:51:
Hopenlijk kunnen we de actie zeer binnenkort toch nog tot een goed einde brengen...

Wat bedoel je daar nou weer mee dan. Denk je dat de hele actie verkeerd aan het lopen is ofzo.......
Als je nou ff wat beter had gelezen had je kunnen weten dat er nu op CF gewacht moet worden omdat die nog moeten uitzoeken wat er precies verzonden wordt.
Als dat bekend is gaat Lethal pas geld overmaken natuurlijk.

SIM-PEL
Nee, ik bedoelde niet dat ik denk dat de actie niet tot een goed einde zal komen. ;)
Ik hoop alleen dat het niet meer zo lang duurd, omdat me mod inmiddels al bijna klaar is en er nu een leeg gat in zit... :P

Lethal, bedankt voor de update... :*)
Nu weten we tenminste een beetje waar we aan toe zijn... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80640

Anoniem: 23911 schreef op 06 May 2003 @ 13:45:
[...]

Nee, ik bedoelde niet dat ik denk dat de actie niet tot een goed einde zal komen. ;)
Ik hoop alleen dat het niet meer zo lang duurd, omdat me mod inmiddels al bijna klaar is en er nu een leeg gat in zit... :P
k ken da... k ben ondertussen al begonnen met nen anderen mod en zal mijnen lcd dan maar in mijnen nieuwen plaatsen. Dit was de eerste keer dat ik aan een ia meedeed, en mijn pa heeft er nie te veel vertrouwen in omdat t zolang duurt. en dieje staat dan nog eens te zagen.... dus voor mij is het al een beke genoeg ze! k hoop dat dei van frozencpu waar ik nu aan mee doe rapper gaat ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.B
  • Laatst online: 07-05 06:54
Anoniem: 80640 schreef op 06 May 2003 @ 17:30:
[...]

k ken da... k ben ondertussen al begonnen met nen anderen mod en zal mijnen lcd dan maar in mijnen nieuwen plaatsen. Dit was de eerste keer dat ik aan een ia meedeed, en mijn pa heeft er nie te veel vertrouwen in omdat t zolang duurt. en dieje staat dan nog eens te zagen.... dus voor mij is het al een beke genoeg ze! k hoop dat dei van frozencpu waar ik nu aan mee doe rapper gaat ze!
Ligt het aan mij, maar ik snap hier weinig van :), misschien als je normale woorden/afkortingen gebruikt dat het wat makkelijker wordt.

En wat de ia betreft. Rond het zorgvuldig af. Tegen de tijd dat de lcd's binnen komen ben ik net door m'n exames heen hoop ik 8).

Maakt soms wel eens een foto ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja sorry ze, k kom van uit de belgische boere-buiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:08

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Anoniem: 80640 schreef op 06 May 2003 @ 20:15:
Ja sorry ze, k kom van uit de belgische boere-buiten...
En daar krijg je geen gewone Nederlandse les op school? Je excuseert je voor je taalgebruik, maar daarna maak je weer dezelfde fout. Daar maak je je niet echt geliefd mee bij andere GoT-ers..

[ Voor 25% gewijzigd door Demo op 06-05-2003 20:51 ]

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

K ben opgegroeid in Duitsland waar ik perfect Nederlands moest leren spreken, en ik kan het ook zonder twijfel maar op de duur komt dat een beetje afgezaagd en dus spreek je geen perfect Nederlands meer. Is mijn taalgebruik zo beter? Trouwens als je een mens al moet discrimineren om zijn taal, het is al erg genoeg dat wij altijd op de televisie ondertiteld worden terwijl Belgische Limburgers moeilijker te verstaan zijn dan ons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitwizz
  • Laatst online: 23-09-2024
Anoniem: 80640 schreef op 06 May 2003 @ 21:59:
K ben opgegroeid in Duitsland waar ik perfect Nederlands moest leren spreken, en ik kan het ook zonder twijfel maar op de duur komt dat een beetje afgezaagd en dus spreek je geen perfect Nederlands meer. Is mijn taalgebruik zo beter? Trouwens als je een mens al moet discrimineren om zijn taal, het is al erg genoeg dat wij altijd op de televisie ondertiteld worden terwijl Belgische Limburgers moeilijker te verstaan zijn dan ons...
offtopic:
Ik ben het volledig met je eens!
Ik ben een brabo en ik kan die friesen en groningers ook niet verstaan.

Maar die kunnen wel abn typen dat je het niet spreek dat is iets anders dan typen want als ik hier brabo's zou gaan typen kan niemand met meer volgen.

no flame indended

f*ck weer onder mijn broers account gepost

[ Voor 4% gewijzigd door bitwizz op 06-05-2003 22:20 ]

Bestuurder van een KIA EV6 77,4kwh RWD GT-Line - Yacht Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.B
We schieten iets te ver offtopic :)
* Mr.B gaat leren voor de examens met de hoop dat ie tijdens examenfeest een lcd kan laten zien ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jongens toon toch een beetje respect _/-\o_ voor de organisatoren van deze IA.
Als je een lcd snel (en duur) wilde hebben had je die zelf moeten bestellen!!
Lethal of supermadcow halen een hoop shit op hun nek voor ons.
Ik zou mijn LCD het liefst ook vandaag hebben, maar ik kijk bijna iedere dag even in dit topic en zie de stand van zaken.
En zoals Erik2B al opmerkte "...wacht liever 2 weken meer dan dat ik nog langer moet wachten om dat er een foutje is gemaakt."

Dus maak van deze IA geen "Iritatie Actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

so right _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.B
Mr.B schreef op 06 mei 2003 @ 18:36:
[...]

Ligt het aan mij, maar ik snap hier weinig van :), misschien als je normale woorden/afkortingen gebruikt dat het wat makkelijker wordt.

En wat de ia betreft. Rond het zorgvuldig af. Tegen de tijd dat de lcd's binnen komen ben ik net door m'n exames heen hoop ik 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73816 schreef op 06 May 2003 @ 22:45:
Jongens toon toch een beetje respect _/-\o_ voor de organisatoren van deze IA.
Als je een lcd snel (en duur) wilde hebben had je die zelf moeten bestellen!!
Lethal of supermadcow halen een hoop shit op hun nek voor ons.
Ik zou mijn LCD het liefst ook vandaag hebben, maar ik kijk bijna iedere dag even in dit topic en zie de stand van zaken.
En zoals Erik2B al opmerkte "...wacht liever 2 weken meer dan dat ik nog langer moet wachten om dat er een foutje is gemaakt."

Dus maak van deze IA geen "Iritatie Actie
ge bedoeld een iRRitatie actie inplaats van iritatie actie ? :P maar goed ik denk dat iedereen wel respect heeft voor de ia starters, maar toch vind ik dat het allemaal sneller kon zijn en hebben gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Ik zit nu bijna in de betalingsfase.. ik hoop morgen het uiteindelijke bedrag te krijgen.

Ik hoop ze voor 16 mei binnen te krijgen.. Dan zit ik 1 jaar op GoT en mag iedereen ze komen ophalen })

Received your addtional order today. Your new grand total is $8306.80. We will ship your order as soon as we receive your wire transfer and the 20 of CFAG12864BTMIV are in. I am guessing this will be on approximately May 21, assuming there is no delay on the shipment to us.

Niet dus :(

[ Voor 82% gewijzigd door Lethal op 07-05-2003 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollovenlo
Dan zulle ze dr rond de 25/30 ste dus hier in nederland aan komen tog?? naja maak niks uit he. Maar mooi om te weten dat het nu allemaal een beetju vooruit gaat nu !! over un kleine maand zulle we ze dus eindelijk thuis hebben. Ik w8 vol verw8ting af. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Ik gaat alvast stikkertjes op doosjes plakken enzo :)

Dat het zo snel mogelijk afgerond word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ging je nu aangetekend versturen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Waarschijnlijk de pakketjes boven de 50 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20603

Ik heb je een mail gestuurd met de vraag hoeveel dat extra zou kosten, ik heb geen antwoord gehad. Maar misschien is het verstanding om het centraal te melden dat iedereen die zijn pakketjes aangetekend wil hebben extra geld kan over maken?

Ik zou zowiezo 50 euro + niet aangetekend versturen, volgens mij is dat best wel duur. Of heb je zoveel speling op de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Weet niet af dit mag, maar op Laupro is inmiddels een nieuw IA voor Crystalfontz LCD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-06 13:58
Voor de mensen die deze IA hebben gemist: zie mijn sig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Misschien mag ik eerst mijn restproducten verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lethal schreef op 09 May 2003 @ 19:09:
Misschien mag ik eerst mijn restproducten verkopen?
lijkt me wel zo netjes.....

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 51612 op 09-05-2003 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenstein
Tuurlijk. Had geen idee want ik heb deze IA niet gevolgd. Hoeveel stuks zijn dat en welke soorten?

[ Voor 10% gewijzigd door Krankenstein op 09-05-2003 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Dat weet ik niet precies, maar kijk maar eens bij actie nr 156...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-07 15:10

PnD

like in Pinda ^_^

heeft iedereen zijn lcd's al binnen of wat? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenstein
Ik heb net ff gekeken bij die actie maar ze staan allemaal op "uitverkocht".

Ik wil je best de dingen die je over hebt laten verkopen, maar hoe had je je dat dan voorgesteld? De IA op Laupro is gesloten dus daar kan niemand meer bestellen.

Eventueel (afhankelijk van prijs) wil ik je misschien wel van een aantal LCD's afhelpen door ze via mijn IA aan te bieden. Als je daar wat in ziet dan moeten we dat maar ff per email regelen of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermadcow
uhm.. dat hebben we allemaal al geregeld hoor. O-)

Je hoeft hier verder dus geen reclame meer te maken :P

degene die we over hebben daarmee weten we al wat we ermee kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Ja maar dat is lullig voor mail.eve want dan kan hij ze niet kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenstein
Nou als je al een bestemming hebt voor die die je over hebt wat wordt er dan gezeurd over restproducten verkopen :?

Nouja ik bemoei me dr verder ook maar niet meer mee :z...

Suc6 nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22487

ff bellen naar de bank denk ik en dan meteen een spoedoverschrijving laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
ik snapte hem ook niet helemaal, maar het zal wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-07 15:10

PnD

like in Pinda ^_^

waarom worden er als restprodukten verkocht als ik nog niks ontvangen heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-07 13:15
PnD schreef op 13 mei 2003 @ 07:41:
waarom worden er als restprodukten verkocht als ik nog niks ontvangen heb?
offtopic:
Ze hebben nog geen restprodukten verkocht naar mij weten. Alleen zjijn er idee aangebracht wat te doen met de rest producten.

ontopic:

Is er al nieuws van wanneer de rest wordt verzonden?
offtopic:
ik moet beter beter leren lezen |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Casejunkie op 13-05-2003 08:58 ]

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermadcow
We hebben nog geen restproducten kunnen verkopen, want we hebben de 2e lading toch nog niet binnen.

We hadden het erover omdat iemand alweer reclame ging maken voor een nieuwe IA :?

terwijl wij nog bezig zijn en ook restproducten nog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
OK GOED NIEUWS.

De lcd's komen langzaamaan onze kant op.
De order was al klaar om te versturen.
Ik moet nu geld overmaken nadat ik het totaalbedrag weet.

Dus nog heel effies wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-06 17:22
Lethal schreef op 15 May 2003 @ 15:00:
OK GOED NIEUWS.

Hopelijk nu echt ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Underground75 op 15-05-2003 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
Lethal schreef op 15 mei 2003 @ 15:00:
OK GOED NIEUWS.

whaaa das idd zeer goed nieuws!!!

wanneer denk je dat wij het kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Lethal schreef op 30 November 2002 @ 15:18:

Nu nog 2 weken wachten op geld, daarna bestellen en dan moeten we ze over weekie of 8 wel hebben.
Dat liep dus ietswat uit, maar het is in iedergeval nu betaald,

Ik hoop dat ik nu binnenkort de FedEx op de stoep zie staan met een pallet ofzo :P
Ik zal zogauw ik een order tracker weet, het hier posten.

Nog even wachten dus en het nieuwe topic kan online.

[ Voor 18% gewijzigd door Lethal op 16-05-2003 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
  • Laatst online: 24-06 15:50
Het totaal bedrag is nu dus wel bekend ? Eindelijk mn LCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Heb je de betaling nu de deur uit kunnen doen? Fijn! Ik hoop dat de LCD's snel deze kant op komen :) Heb nogsteeds de kabel klaar liggen (al ongeveer 5 maanden denk ik ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ton4tor72
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 21:35

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

Lethal,

ik ben van provider (sounds familiar ;) )en van werk gewisseld.
Ik weet dus niet meer welk bezorg-adres ik heb opgegeven, ik neem binnenkort wel ff contact met je op over ICQ hierover ok?

(sorry dat dit via de thread gaat, dit was nu ff het handigst voor me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermadcow
maakt niks uit, als je ff met je nieuwe email adres naar 1 van ons mailt en ff de verandering erin zet.
Dat moet dat wel lukken, want je woont lijkt mij nog op zelfde plek?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik begin te denken dat deze IA op duracell batterijen werkt. Hij gaat veel langer mee... En eerlijk gezegd iets te lang naar mijn gedacht. Dit is mijn eerste IA die ik doe. Is dat normaal eigenlijk dat dit allemaal zolang moet duren?

No offence to anyone here!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 80640 op 21-05-2003 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-07 15:45

Syzzer

Prutser

Sommige IA's gaan snel en sommige niet :)

Deze duurt idd erg lang, maarja, dat risico loop je bij een IA. Niets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ze zullen nu toch wel snel binnenkomen...
en dan zijn we het lange wachten weer vergeten....;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollovenlo
Jah soms duurt het erg lang jah ! Op naar un jaar dan maar ! hahaha nee oke maar weet je wat het is als je lang wacht is het ook erg leuk als je je product krijgt. Maar zo duurt het wel erg lang jah ik heb al in de tussentijd met 2 andere ia's mee gedaan / aan ut doen en die zijn al weer (bijna) klaar. Maar zoals ik al zij zo kan het ook gaan. no offence naar de ia starters. het is een redelijke grote ia duzzzzz. maare hebbe jullie al een tracking code gekreegen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
EINDELIJK IS HET ZOVER!

* Klik voor trackandtrace *

De LCD's komen richting nederland.

Zogauw ik ze hier in heb, open ik een nieuw topic met de plannen omtrent het versturen van 200 pakketjes.

[ Voor 5% gewijzigd door Lethal op 22-05-2003 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
beter, we kunnen zelf nu helemaal alle ontwikkelingen volgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaltaH
  • Laatst online: 03-07 13:29

JaltaH

meh

Hoera !
Estimated Delivery Date: 05/23/2003 by 12:00
Dan heb je dit weekend wat te doen Lethal :)

Careful. We don't want to learn from this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JaltaH schreef op 22 May 2003 @ 10:52:
Hoera !
Estimated Delivery Date: 05/23/2003 by 12:00
Dan heb je dit weekend wat te doen Lethal :)
Hehehehe, dat wordt iderdaad een lekker weekendje knippen en plakken... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64785

eindelijk!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermadcow
hij doet het gelukkig niet alleen, scheelt voor hem :P
doosies vouwen, iets van 200 :? dat wordt lekker druk

edit:
zie sig

[ Voor 13% gewijzigd door supermadcow op 22-05-2003 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
FedEx is niet zo snel met updaten van de site, want ze staan blijkbaar al op schiphol.

De belasting dienst belde net :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-07 15:45

Syzzer

Prutser

Lethal schreef op 22 mei 2003 @ 15:13:
FedEx is niet zo snel met updaten van de site, want ze staan blijkbaar al op schiphol.

w00t! Nou hopen dat de duane ook een beetje meewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:32

Tarin

Just plain weird.

Lethal schreef op 22 May 2003 @ 15:13:

Ach, het kan nog veel erger.

De SMD-LEDjes zijn volgend de Zweedse post nog niet bij mij aangekomen.. terwijl ik ze 2 weken geleden ofzo al had mogen ontvangen.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Laatst online: 11-02 22:42
Ben je wel thuis vandaag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
Hmmz ik hoop het wel want het kan nu ieder moment binnenkomen.

* Casejunkie zorgt altijd dat zijn moeder thuis blijft als hij een pakketje verwacht

* Casejunkie wenst Lethal en supermadcow veel succes met het inpakken en versturen.

offtopic:
editje voor supermadcow. was zijn naam vergeten |:(

[ Voor 41% gewijzigd door Casejunkie op 23-05-2003 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Ik ben niet de enige die deze actie organizeer hoor...

Supermadcow mag me helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollovenlo
Enne zijn ze al al bij je thuis ?? hoeveel is het 2 dozen of 2 palets ?? :P

[ Voor 7% gewijzigd door apollovenlo op 23-05-2003 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermadcow
whehe, het worden 2 dozen, :? 8)7 |:(

en hier zijn ze pas
May 23, 2003
8:22 am Package status OUDE MEER NL Regulatory Agency Clearance Delay
6:50 am Package status OUDE MEER NL Package available for clearance

edit:
hehe, maakt niet uit tijgermobiel, doen wel meer :'(

[ Voor 14% gewijzigd door supermadcow op 24-05-2003 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ton4tor72
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 21:35

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

Inderdaad suc6 met inpakken lethal en supermadcow, 1500 pleuro btw Hmzzz ik weet niet of dat veel is op deze bestelling.

Het was wel een mega-order toch? ;)

btw Supermadcow heb je mijn icq msg nog gehad met wijziging van e-mailadres (als dat nog van belang is tenminste)

[ Voor 27% gewijzigd door D3ton4tor72 op 24-05-2003 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermadcow
het is idd een mega-IA wel relax :9 >:)
offtopic:
uhm.. :P dan moet ik icq weer ff opnieuw installeren zal het meteen doen. heb het al een tijd niet meer gebruikt

[ Voor 19% gewijzigd door supermadcow op 24-05-2003 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Het is waarschijnlijk 1 doos en 1 pallet ;)

Want het pakketje weegt zon 39 kilo, en dat mag je officieel niet verzenden in een doos dacht ik?

In het ander pakketje zitten maar 20 grafische.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Laatst online: 17:30
Ik heb een doos van 30 KG gekregen en dat was volgens mij het maximale, dus zal idd iets van een pallet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:45

AcouSE

Swedish Chef

~1100 posts, tijd voor een nieuw topic:

[rml][ IA] Crystalfontz LCD's - deel 2 *afhandeling*[/rml]
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.