de 20e gaan ze weg uit amerika 
dus dan kan je nog even wachten...
dus dan kan je nog even wachten...
[ Voor 74% gewijzigd door supermadcow op 15-01-2003 18:33 ]
pc specs z750 uit 2004 met laser x-treme gp 2006 van r6
Lethal schreef op 15 januari 2003 @ 18:25:
Er word wel gesplitst.
Waarschijnlijk krijgen de eerste die besteld hebben het eerst, en misschien stuur ik gelijk een doos door naar belgie.
[ Voor 19% gewijzigd door piston op 15-01-2003 19:51 ]
"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
[ Voor 43% gewijzigd door Lethal op 15-01-2003 21:52 ]
"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"
[ Voor 7% gewijzigd door supermadcow op 16-01-2003 14:25 ]
Ze kunnen zelf vast wel bedenken hoe het hun het eerlijkst lijkt. Hoef je je niet als 35e mee te bemoeien denk ik.The_Resetter schreef op 16 januari 2003 @ 16:21:
Zoals wel meer mensen zeggen, de gene die eerst hebben betaald ook het eerste LCDtje, vooral met zo een levertijd
Ik geef alleen mijn mening, ik vroeg niet of jij kwam flamen of wel !!Eskimootje schreef op 16 januari 2003 @ 16:23:
[...]
Ze kunnen zelf vast wel bedenken hoe het hun het eerlijkst lijkt. Hoef je je niet als 35e mee te bemoeien denk ik.
Is geen flame hoor ik gaf gewoon mijn meningThe_Resetter schreef op 16 January 2003 @ 16:27:
[...]
Ik geef alleen mijn mening, ik vroeg niet of jij kwam flamen of wel !!
Maakt soms wel eens een foto ...
Als je het een flame vind mag je het van mij melden is SeM. Ik heb je niet uitgescholden oid.The_Resetter schreef op 16 January 2003 @ 16:33:
Het gedeelte Hoef je je niet als 35e mee te bemoeien denk ik. vond ik wel een flame
[ Voor 7% gewijzigd door Eskimootje op 16-01-2003 16:35 ]
The_Resetter schreef op 16 January 2003 @ 16:33:
Het gedeelte Hoef je je niet als 35e mee te bemoeien denk ik. vond ik wel een flame
[ Voor 14% gewijzigd door bramseltje op 16-01-2003 18:23 . Reden: leesfoutje ]
OMGLethal schreef op 18 januari 2003 @ 22:07:
IS ALLE INFO VAN DE IA OP LAUPRO VERDWENEN OF LIGT DAT AAN MIJ
Je hebt nog niks besteld bij deze inkoopactie
ADODB.Field error '800a0bcd'
Either BOF or EOF is True, or the current record has been deleted. Requested operation requires a current record.
/ia/ia.asp, line 626
[ Voor 33% gewijzigd door Tentacle1 op 18-01-2003 22:11 ]
Lijkt idd weird (bij de ledjes IA van Spacy staan de gegevens er bijvoorbeeld allemaal nog wel). Maar Laurens had gisteren nog wat geupdate qua functionaliteit, misschien is ie nu weer bezig? Mail hem ff...Lethal schreef op 18 January 2003 @ 22:07:
IS ALLE INFO VAN DE IA OP LAUPRO VERDWENEN OF LIGT DAT AAN MIJ
http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die
[ Voor 79% gewijzigd door Lethal op 18-01-2003 22:11 ]
Tot nu toe zo te zien alleen bij deze
Nouja.. we kunnen natuurlijk altijd even aangeven wat we besteld hebben (daar hoef je niet over te liegen toch?), alleen brengt dat wel veel extra werk met zich meeLethal schreef op 18 januari 2003 @ 22:15:
Laten we "hopen" dat dit een foutje is van laurens....
Anders hebben ik en superkoe een probleempje
[ Voor 15% gewijzigd door Tentacle1 op 18-01-2003 22:19 ]
Hmm en die codes die we met betalen mee gaven zit daar niet op een manier in verwerkt wat er besteld is.Tentacle1 schreef op 18 januari 2003 @ 22:17:
[...]
Nouja.. we kunnen natuurlijk altijd even aangeven wat we besteld hebben (daar hoef je niet over te liegen toch?), alleen brengt dat wel veel extra werk met zich mee
Ik denk dat het allemaal wel meevalt... Anders moet je nu mensen oproepen om vóórdat ze kijken of het er nu wel staat, ze in hun cache willen kijken of die pagina er nog staat en dan ff een screendump maken...Lethal schreef op 18 January 2003 @ 22:15:
Laten we "hopen" dat dit een foutje is van laurens....
Anders hebben ik en superkoe een probleempje
Hmmm nu maar hopen dat het tijdelijk probleem is of dat Laurens iig een backup heeft...ADODB.Field error '800a0bcd'
Either BOF or EOF is True, or the current record has been deleted. Requested operation requires a current record.
/ia/ia.asp, line 626
[ Voor 31% gewijzigd door Nick Name op 18-01-2003 22:24 ]
http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die
[ Voor 34% gewijzigd door Lethal op 18-01-2003 22:29 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Tentacle1 op 18-01-2003 22:32 ]
Hier kan je zien welke mensen er deelnemen aan deze inkoopactie. Momenteel heeft 87,1% al betaald, 5,4% zegt betaald te hebben, van 0,0% is de bestelling al verzonden en 0,0% heeft de bestelling ontvangen.
[ Voor 6% gewijzigd door supermadcow op 18-01-2003 22:43 ]
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
[ Voor 148% gewijzigd door Tentacle1 op 18-01-2003 23:29 . Reden: post veranderd ]
[ Voor 66% gewijzigd door Lethal op 18-01-2003 22:50 ]
Verwijderd
Misschien moet je weer fff je oude processor erin zetten, kijken wat er dan gebeurt....Lethal schreef op 18 januari 2003 @ 22:41:
Nog geen rede voor applaus...
something strainge is going on
Mooi zo, dan zal het vast allemaal goedkomenLauPro's Services
Er is momenteel onderhoud aan de site, over enkele minuten zal de site weer beschikbaar zijn.
Excuses voor het ongemak.
[ Voor 18% gewijzigd door LauPro op 19-01-2003 00:41 ]
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Da's jammer, kwam vandaag deze ontzettende vage Amerikaanse review van een USB 634 display tegen (waar ze trouwens VEEL te weinig van het schermpje zelf laten zien) en ik had echt onzettend veel zin om de display eens in te bouwenLethal schreef op 19 January 2003 @ 21:26:
tsja.. en ze (Janet Tobiassen - crystalfontz) emailde vannochtend dat het geld nog niet in amerika was dus dat duurt ook nog eventjes...
maar het komt jongens... gedult gedult...
Wow vage videoYngwie- schreef op 19 January 2003 @ 21:33:
[...]
Da's jammer, kwam vandaag deze ontzettende vage Amerikaanse review van een USB 634 display tegen (waar ze trouwens VEEL te weinig van het schermpje zelf laten zien) en ik had echt onzettend veel zin om de display eens in te bouwen
Heb je hem nu al gedownload? Bij mij gaat het echt verschrikkelijk traagMr.B schreef op 19 January 2003 @ 21:59:
[...]
Wow vage video(wat kan die gast www snel uitspreken
)
* Mr.B begint te twijfelen of ie niet de usb versie had moeten nemen
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Ben blij dat ik idd de usb genomen heb, op het mobo wat ik waarschijnlijk ga kopen zitten geen andere aansluitingen dan usb (Abit)Mr.B schreef op 19 January 2003 @ 21:59:
[...]
Wow vage video(wat kan die gast www snel uitspreken
)
* Mr.B begint te twijfelen of ie niet de usb versie had moeten nemen
Idd... laupro, zeker weer een ' teveelVerwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 12:51:
laupro is nog steeds nie goed..
[ Voor 12% gewijzigd door Tentacle1 op 20-01-2003 17:41 ]
Verwijderd
Ik heb nog wel wat plaatjes van de usb versie online:Yngwie- schreef op 19 January 2003 @ 21:33:
(waar ze trouwens VEEL te weinig van het schermpje zelf laten zien) en ik had echt onzettend veel zin om de display eens in te bouwen
Dat betekend dus nog wachtenAn updated invoice is below - we have sold out of the 2004TMI module
Dus dat word nog een weekie wachten en dan maar hopenWe are expecting a shipment in on the 27th or 28th that may contain the TMI module, as we were shorted on our last shipment (20 January)
Verwijderd
Dat staat hierboven toch??Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 14:07:
al enige updates over de lcd's??
Omdat sommige mensen te lui zijn om twee post boven hun post te kijken.Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 14:07:
al enige updates over de lcd's??
Lethal schreef op 23 januari 2003 @ 18:56:
Dat pakket van de 20e is dus uitgesteld naar 27/28
Verwijderd
mijn dank is grootfleppuhstein schreef op 25 januari 2003 @ 16:10:
[...]
Omdat sommige mensen te lui zijn om twee post boven hun post te kijken.
[...]
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 16:49 ]
"voor 19.00 uur op de post, de volgende dag in huis... ook vanuit de USA"fleppuhstein schreef op 27 januari 2003 @ 19:03:
Stond de PTT al met een groot pakket aan de deur ? of moeten we wachten tot morgen ? hou ons niet in spanning arghhhh ik word gek!!! van het wachten ik wil zo graag verder met mn mod
[persoonlijkheids sammenvattin] gek [-/]
Een quote eerder uit dit topic door de IA starter :Korakal schreef op 27 januari 2003 @ 19:37:
[...]
"voor 19.00 uur op de post, de volgende dag in huis... ook vanuit de USA"
verzending is de 27 of 28e... dus dat duurt nog wel even hoor
IS nu dus alleen een week verschovenLethal schreef op 15 January 2003 @ 09:01:
Antwoord op de email.
[...]
De eerste lading komt dus op 20 januari de tweede lading volgt later...
Korakal heeft dus gelijk. Vandaag is of morgen wordt de eerste zending pas verstuurd. Reken dus, als je hier al bijzit, op een week of twee totdat je het in huis hebt.Lethal schreef op 23 januari 2003 @ 18:56:
Dat pakket van de 20e is dus uitgesteld naar 27/28
Verwijderd
Verwijderd
Dit is nou typisch een geval van mailen is makkelijker, deze info heeft 0,0 waarde voor andere bezoekers en als je mailed is het waarschijnlijk sneller gezien er geregeld.Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 19:28:
Humm, ik heb perongeluk bij deze inkoopactie op "deelnemer heeft de bestelling ontvangen" geklikt (moest bij een andere IA), maar het lijkt erop of er geen knopje is om dit ongedaan te maken??
Kan de organisator hiervan dit wel doen? Alvast bedankt
Klopt, maar mijn pc was de afgelopen dagen een beetje brak dus vandaar dat ik op somige mails niet gereageerd heb ...Eskimootje schreef op 31 januari 2003 @ 19:30:
[...]
Dit is nou typisch een geval van mailen is makkelijker, deze info heeft 0,0 waarde voor andere bezoekers en als je mailed is het waarschijnlijk sneller gezien er geregeld.
Verwijderd
Verwijderd
Dan moet je 2x hetzelfde programma draaien met 2 verschillende adressen van de lpt poort, je moet dat dan wel iedere keer opnieuw instellen als je gereboot hebt, want het programma slaat maar 1 adres op in je registerVerwijderd schreef op 05 February 2003 @ 23:53:
ohja aan deze ia deed ik ook nog mee hehe..
ik kan nog wel even wachten hoor..
/ff tussendoor modus
hoe zit dat btw.. kun je ook als je 2 lpt poorten in je pc zet dus 1 onboard en de andere als extra dat je dan 2 lcd`s erin kan knallen..
Verwijderd
Verwijderd
Maar wel heel tof van je..... thnx mateVerwijderd schreef op 07 February 2003 @ 14:12:
De displays zijn nog niet binnen, maar de eerste software is klaarLiQuid-MP3 ondersteund nu ook de KS0108B controller. Zowel de in deze IA gekochte modules als 192x64 modules worden ondersteund.
Meer info en de download op http://liquid-mp3.schijf.org
Beetje voorbarig, maar beter te vroeg dan te laat
Verwijderd
uhh het is voor 17:00 uur.. volgende dag de deur uit. mits je het gelijk op de goeie plek op het postkantoor brengt...Korakal schreef op 27 January 2003 @ 19:37:
[...]
"voor 19.00 uur op de post, de volgende dag in huis... ook vanuit de USA"
verzending is de 27 of 28e... dus dat duurt nog wel even hoor
Zou het nu wel mogen aangezien lethal al een week niets van zich heeft laten horen ? Hij had een mail gestuurd daar zullen ze nu toch wel op hebben geantwoord ?Phreak schreef op 07 February 2003 @ 16:29:
Reacties van "al wat gehoord Lethal" weggehaald.
Als hij nieuws heeft post hij dat hier wel, gewoon afwachten dus.
Verwijderd
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 18:15 ]
Kijk, op deze manier vind ik het niet erg om te wachten, zolang er maar bekend is wat er gebeurd. Nu maar hopen dat het nu wel goed gaat!Lethal schreef op 12 February 2003 @ 18:47:
Ben weer terug van eten,
Het verhaal hierboven even bevestigen...
Ik was vorige week naar de bank gegaan om het geld over te maken naar amerika. Na een week wachten was het daar nog steeds niet. Toen ging ik terug naar de Rabobank om te vragen hoe het nu zat, maar toen bleek dat er helemaal niks bekend was over een transactie....
Beetje vreemd verhaal dus, maar ik ga morgen of vrijdag het opnieuw proberen. Hopelijk is het er dan WEL dinsdag, zodat ik volgende week vrijdag de postbode weer eens zie.....
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq