Nee hoor, je kon gewoon contant wilde betalen, maar ik heb nog niks van ze gehoord. En ik heb destijds ook een mail verstuurd, maar ook daar heb ik nog geen reply op gekregen....mlevd schreef op 17 december 2002 @ 13:30:
Volgens mij moet er gewoon vooraf betaald worden, ze zijn tenslotte geen bank.
Maar als het zeker wilt weten stuur je ze toch ff een mailtje.
Anoniem: 67209
Stel dat er 50 mensen zijn die zo'n LCD willen en hem achteraf pas betalen... Dan moeten ze toch maar mooi €60x50 = €3000 voorschieten 
En dan maar hopen dat ze ook daadwerkelijk opgehaald & betaald worden...

Zo duur zijn ze gelukkig nietAnoniem: 67209 schreef op 17 december 2002 @ 13:48:
Stel dat er 50 mensen zijn die zo'n LCD willen en hem achteraf pas betalen... Dan moeten ze toch maar mooi €60x50 = €3000 voorschieten
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Klopt Zotty,Anoniem: 34031 schreef op 17 December 2002 @ 13:37:
Nee hoor, je kon gewoon contant wilde betalen, maar ik heb nog niks van ze gehoord. En ik heb destijds ook een mail verstuurd, maar ook daar heb ik nog geen reply op gekregen....
En al wil je nog een antwoord moet je even mailen
Contacten zijn er zeker geweest,mlevd schreef op 16 december 2002 @ 21:36:
Zijn er eigenlijk al contacten geweest met Crystalfontz over de aankomende bestelling zodat ze de voorraad hierop kunnen voorbereiden. Als ze dit eventueel doen kan de levering door hun misschien wat sneller plaatsvinden.
Crystalfontz wil niet voorproduceren ofzo, ze willen eerst geld zien
Logisch eigenlijk...
[ Voor 40% gewijzigd door supermadcow op 17-12-2002 14:34 ]
pc specs z750 uit 2004 met laser x-treme gp 2006 van r6
Anoniem: 34031
Ah! 'k zal je zo ff mailen. Kan ik vannacht iig met een gerust hart naar LOTR TTTsupermadcow schreef op 17 december 2002 @ 14:29:
Klopt Zotty,
En al wil je nog een antwoord moet je even mailen
Tssssss..... dan kennen ze GoT nog niet (goed genoeg!)supermadcow schreef op 17 December 2002 @ 14:29:
Contacten zijn er zeker geweest,
Crystalfontz wil niet voorproduceren ofzo, ze willen eerst geld zien
Logisch eigenlijk...
MUHAHAHAHAHAHASwop1200 schreef op 17 December 2002 @ 15:38:
[...]
Tssssss..... dan kennen ze GoT nog niet (goed genoeg!)Als ze maar snel zijn met dat produceren zometeen
Damn, wat is dit een nutteloze post

Damn omdat ik niks had te doen ff gaan tellen op laupro.nl:
20 beweren te hebben betaald
21 geen actie
01 niks besteld
overig heeft betaald
21 geen actie
01 niks besteld
overig heeft betaald
Je moet toch wat met je vrije tijd 
Ik bijvoorbeeld besteed die af-en-toe aan school
offtopic:
Wie weet een onderwerp voor me engels mondeling (voor de klas
) 
Wie weet een onderwerp voor me engels mondeling (voor de klas
Maakt soms wel eens een foto ...
Ik doe top mbo, das vier dagen werken. hou je lekker veel vrije tijd over om te modden en te GoTénMr.B schreef op 17 december 2002 @ 19:05:
Je moet toch wat met je vrije tijd
offtopic:
Wie weet een onderwerp voor me engels mondeling (voor de klas)
Engels mondeling onderwerp : casemodding
Da's opzicht een goed id, alleen denk dat mijn medespreker daar niet echt in verdiept is / het interssant vindfleppuhstein schreef op 17 december 2002 @ 19:09:
[...]
Ik doe top mbo, das vier dagen werken. hou je lekker veel vrije tijd over om te modden en te GoTén
Engels mondeling onderwerp : casemodding![]()
![]()
Misschien een id om een topic te openen als de LCD's zijn ontvangen en daar de software/drivers/schema's te posten (of in dit topic, kan ook
Denk dat dit veel (onervaren)mensen ten goede komt.
Mr.B schreef op 17 December 2002 @ 19:05:
[...]
offtopic:
Wie weet een onderwerp voor me engels mondeling (voor de klas)
offtopic:
Blowjob

Blowjob

Maarum dat gaat best goed met deze actie, met betalen dan...
Idd, deze IA loopt goed tot nu toeTentacle1 schreef op 17 december 2002 @ 19:15:
[...]
offtopic:
Blowjob![]()
Maarum dat gaat best goed met deze actie, met betalen dan...
offtopic:
Yes my english Oral test
Yes my english Oral test
Anoniem: 35965
Er was iets fout gegaan met mijn overboeking: kut postbankfleppuhstein schreef op 17 december 2002 @ 18:47:
21 geen actie
01 niks besteld
overig heeft betaald
Maar goed, het geld is 8 december opnieuw overgemaakt.. als het goed is moet het nu echt wel op de Rabo rekening staan...
* Anoniem: 35965 heeft sinds vandaag GiroTel... Meteen maar even testen
edit:
KUTZOOI!!! De girotel site (girotel via internet) heeft gewoon openingstijden
Na 11 uur is de site niet meer te bereiken
KUTZOOI!!! De girotel site (girotel via internet) heeft gewoon openingstijden

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 35965 op 17-12-2002 23:21 ]
Er zijn een aantal mensen die op komen halen (zoals Zotty) die staan op geen actie.fleppuhstein schreef op 17 december 2002 @ 18:47:
21 geen actie
01 niks besteld
overig heeft betaald
Daarnaast zijn er nog een paar die gereageerd hebben op de dreigmail
Ik denk dat er nog 10 zijn waarvan ik geen reactie heb.
Wanneer komt er dan weer een updat van laupro kunnen wij ook namelijk zien hoe de actie ervoor staatLethal schreef op 18 December 2002 @ 08:05:
[...]
Er zijn een aantal mensen die op komen halen (zoals Zotty) die staan op geen actie.
Het zou verboden moet wordenLethal schreef op 18 December 2002 @ 08:05:
[...]
Er zijn een aantal mensen die op komen halen (zoals Zotty) die staan op geen actie.
Ik update regelmatig...
Vannochtend weer gedaan.
Vannochtend weer gedaan.
Phew! Ik gisteren met girofoon bellen, nog steeds bedrag niet afgeschreven!!!
Ik had die overboekingskaart samen met 4 andere betaalopdrachten op de post gedaan (in 1 enveloppe) op 8 december... Alle betalingen waren de 11e verwerkt behalve die van deze IA.. heel vaag... vandaag kon ik voor het eerst inloggen met girotel en wat zie ik? VANDAAG is het geld pas afgeschreven
Lekker is dat!!! K******* Postbank!!! 
Maar goed.. ik denk dat dit nog wel ruim op tijd is voor 21 december
Postbank klanten: Zie dit als een waarschuwing, ze zijn echt niet te vertrouwen!!!

Ik had die overboekingskaart samen met 4 andere betaalopdrachten op de post gedaan (in 1 enveloppe) op 8 december... Alle betalingen waren de 11e verwerkt behalve die van deze IA.. heel vaag... vandaag kon ik voor het eerst inloggen met girotel en wat zie ik? VANDAAG is het geld pas afgeschreven

Maar goed.. ik denk dat dit nog wel ruim op tijd is voor 21 december
Postbank klanten: Zie dit als een waarschuwing, ze zijn echt niet te vertrouwen!!!
Daarom heb ik ook Rabo (internetbankieren)Anoniem: 35965 schreef op 18 December 2002 @ 17:49:
Phew! Ik gisteren met girofoon bellen, nog steeds bedrag niet afgeschreven!!!![]()
![]()
Ik had die overboekingskaart samen met 4 andere betaalopdrachten op de post gedaan (in 1 enveloppe) op 8 december... Alle betalingen waren de 11e verwerkt behalve die van deze IA.. heel vaag... vandaag kon ik voor het eerst inloggen met girotel en wat zie ik? VANDAAG is het geld pas afgeschreven![]()
![]()
Lekker is dat!!! K******* Postbank!!!
Maar goed.. ik denk dat dit nog wel ruim op tijd is voor 21 december![]()
idd, daarom is het ook voor een IA het beste om een raborekening te gebruiken. Zeker als er aan de andere kant ook IB is dan staat het er binnen 5 minuten op.
Met Girotel (internet bankieren) is het dezelfde werkdag nog afgeschreven (als je het in de kantooruren doet), dan is het daarna toch vrij snel op de rekening van de ander geboekt, vooral wanneer dat ook een Postbankklant is
maar een groot nadeel is dat je voor alle "gratis" diensten van de postbank, bij de rabo moet betalen.....
*burp*
Ik betaal niks hoor 
Krijg alleen maar hogere rente...
Krijg alleen maar hogere rente...
Anoniem: 47965
lethal, zou je een update kunnen geven ivm de betalingen, ik wil graag weten of m'n betaling binnen is gekomen
@ supermadcow & Lethal:
Het geld van mij is ook overgemaakt.
Gisteravond via Girotel, ik hoop dat jullie het vandaag/morgen hebben.
Kan een van jullie mij mailen waneer het er is?
Of kijk gewoon zelf even op laupro |:(Wimbo schreef op 21 december 2002 @ 18:12:
@ supermadcow & Lethal:
Maar als ze die niet geupdate hebben schiet je er nog niks mee op

zo heel erg veel word die laupro niet ge-updated.
hebbik al gekeken, maar stond het ngo niet op.
hebbik al gekeken, maar stond het ngo niet op.
kan wel kloppen, Lethal doet dat. Alleen ik weet niet hoevaak.
Ik zal het wel weer ff vragen. alleen volgens mij gaat hij zometeen eerst feesten.
dus het zal op zijn vroegst morgenmiddag zijn denk ik.
Ik zal het wel weer ff vragen. alleen volgens mij gaat hij zometeen eerst feesten.
pc specs z750 uit 2004 met laser x-treme gp 2006 van r6
Dat feesten is right, ben net wakker.
Laupro word trouwens wel uptodate gehouden...
Laupro word trouwens wel uptodate gehouden...
Hoeveel mensen mogen er uiteindelijk dus bij het ophalen betalen ? Dan wten wij ongeveer hoeveel erg nog moeten betalen.
Lethal / supermadow:
Ik weet niet hoe lang jullie nog willen wachten op inkomende betalingen maar ik stel voor dat als mensen na 26 december nog niet betaald hebben gewoon buiten de IA vallen en ze pech hebben gehad. Ze hebben nu tijd zat gehad om geld over te maken en het houdt het bestellen alleen maar op.
Dus brei er een eind aan.
Ik weet niet hoe lang jullie nog willen wachten op inkomende betalingen maar ik stel voor dat als mensen na 26 december nog niet betaald hebben gewoon buiten de IA vallen en ze pech hebben gehad. Ze hebben nu tijd zat gehad om geld over te maken en het houdt het bestellen alleen maar op.
Een eerder quote uit dit topic:Phreak schreef op 22 December 2002 @ 20:14:
Lethal / supermadow:
Lethal schreef op 16 December 2002 @ 10:25:
*schopje*
De deathline voor betalingen is zaterdag 21 December.
Er zal dan maandag besteld worden.
Ik hoop dat CF geen problemen heeft met kerst en nieuwjaar... deze actie is weer geweldig getimed
Ben je ook op innercity geweest?Lethal schreef op 22 December 2002 @ 17:49:
Dat feesten is right, ben net wakker.
Vond het wel ff leuk om een mod te wijzen op een post eerder in dit massieve topic.
Zoals voorspeld zal er vandaag besteld worden..........
eff w88 tot de superkoe online komt.
eff w88 tot de superkoe online komt.
Wauw de bestelling gaat de deur uit.

Wanneer mogen wij de aankomst van onze lcd's verwachten?
Wanneer mogen wij de aankomst van onze lcd's verwachten?
offtopic:
Ben amper wakker uit mijn diepe
, zet mijn beeldscherm aan
ga met mijn muis naar het mIRC icoontje en er schiet ineens een
hottopic popup uit mijn taakbalk. Toeval ?

Ben amper wakker uit mijn diepe

ga met mijn muis naar het mIRC icoontje en er schiet ineens een
hottopic popup uit mijn taakbalk. Toeval ?
Lethal: Wordt er besteld aan de hand van de betaalstatus op Got of gewoon de hele bestelling, want ik heb nu al een hele tijd aangegeven dat ik het geld heb betaald, maar op Got staat er nog steeds een vraagteken bij mijn bestelling.
Ik ben wel een vlaming dus misschien dat daar de vertraging zit, maar dan zou ik wel eens willen vragen of je je vlaamse contactpersoon hierover kan contacteren? Er zijn blijkbaar nog belgen die op bestiging zitten te wachten volgens laupro.
/me dit heb ik ook nog eens naar je gemaild ingeval je je mail vlugger checkt
Ik ben wel een vlaming dus misschien dat daar de vertraging zit, maar dan zou ik wel eens willen vragen of je je vlaamse contactpersoon hierover kan contacteren? Er zijn blijkbaar nog belgen die op bestiging zitten te wachten volgens laupro.
/me dit heb ik ook nog eens naar je gemaild ingeval je je mail vlugger checkt
"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"
Vlaams contact persoon ging daar vanmiddag (nu dus) naar kijken...
Ik hoop asap de rest van de info te krijgen.
Als je status op betaald staat, zal je bestelling worden meegenomen.
cool, kijk ik weer eens sinds lange tijd, precies op de dag dat ze worden besteld. hehe
Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II
Anoniem: 31836
Hoi Lethal en supermadcow
na de tread gelezen te hebben en op laupro gekeken te hebben staat het bij mij nog niet op ontvangen terwijl het op 1-12 is overgemaakt.
"01-12-2002 30.88.84.515 WIT M.C. DE - lcd scherm € 31,10"
correct me if i'm wrong.
na de tread gelezen te hebben en op laupro gekeken te hebben staat het bij mij nog niet op ontvangen terwijl het op 1-12 is overgemaakt.
"01-12-2002 30.88.84.515 WIT M.C. DE - lcd scherm € 31,10"
correct me if i'm wrong.
FF question, is er nu al besteld ?Lethal schreef op 23 december 2002 @ 19:43:
ik zal dat nakijken.
oef, ik begon al ongerust te worden...Lethal schreef op 23 December 2002 @ 15:10:
Vlaams contact persoon ging daar vanmiddag (nu dus) naar kijken...

"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"
Nog niet, dat moeten supermadcow en ik eff samen doen. Maar hij was vandaag ergens anders....
Lucas Imail me eff over of je keertje kan.... (ik moet nog naar gouda voor een com kabel....)
Lucas Imail me eff over of je keertje kan.... (ik moet nog naar gouda voor een com kabel....)
Mochten jullie toevallig twee 20*4 white on blue parallel LCD's over hebben mail me dan even, dan zou ik ze graag willen.
Anoniem: 71531
Ik denk dat je daar me al te laat ben gekomen momenteel is alles uitverkocht ! dus maar misschien heb je nog geluk i Hoop so
IS er n u al besteld ? Ik weet dat ik zeurderig ben. Maar wil supergraag weer verder met mn mod. Mn ledjes zijn namelijk nog niet binnen, dus mn hoop is nu op mn lcd gevestigd.
mmz, daar heb ik gelukkig nog geen last van, ik moet nog beginnen met mun modfleppuhstein schreef op 24 December 2002 @ 22:29:
IS er n u al besteld ? Ik weet dat ik zeurderig ben. Maar wil supergraag weer verder met mn mod. Mn ledjes zijn namelijk nog niet binnen, dus mn hoop is nu op mn lcd gevestigd.
[ Voor 1% gewijzigd door BreKev op 25-12-2002 11:17 . Reden: u doet het soms niet goed op mun toetsenbord :P ]
Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II
Zodra je eenmaal begonnen bent wil je verder. BEn nu al bezig met voorbereidingen op een derde en vierde mod.Gnome schreef op 25 december 2002 @ 11:16:
[...]
mmz, daar heb ik gelukkig nog geen last van, ik moet nog beginnen met mun mod
Ok, de order heb ik geplaatst.
Ik heb een email gestuurd met de vraag naar verzendkosten aangezien deze zeer speciaal is
Crystalfontz is dezer dagen dicht. Dus ik moet even kijken wanneer ik geld over kan maken naar amerika.
Ik heb een email gestuurd met de vraag naar verzendkosten aangezien deze zeer speciaal is
Crystalfontz is dezer dagen dicht. Dus ik moet even kijken wanneer ik geld over kan maken naar amerika.
Had je kunnen verwachten, misschien had je de order beter voor de kerst kunnen plaatsen.Lethal schreef op 25 December 2002 @ 16:25:
Dat klinkt in ieder geval al goedLethal schreef op 25 december 2002 @ 16:25:
Ok, de order heb ik geplaatst.
Maar heb nog genoeg werk voordat ik aan het aansturen van het LCD'tje toe ben
Zodra we de LCD's hebben gaan Mr.ChronoM en myself even aan de slag om ook PowerLCD klaar te stomen voor deze controller en het schermformaat... Voor wat we hebben begrepen uit andere topics moet dit niet echt een probleem worden... Als Mr.C de aansturing klaar heeft is het in principe alleen nog een kwestie van alles screens/skins maken...Anoniem: 71531 schreef op 26 december 2002 @ 00:15:
zijn trouwens de software voor de grafishe lcd al klaar?
Anoniem: 74359
Hey jongens, ik ben hier net nieuw op het board, ik heb de grafische white/blue LCD's gezien. Ik ben nog nooit zo verliefd geweest
Ik ben volgens mij te laat met bestellen van zo'n lcd'tje, maar kan het nog? Iemand meer info voor mij waar ik ze kan bestellen, hoe ze eruit zien enzo? En of ze nog te bestellen zijn? Prijs?
Harstikke bedankt!!
Harstikke bedankt!!
De prijs is 25 euro die grafishe lcd scherm maar ik ben bang dat je te laat bent. misschien hebben ze wel wat over
ok, bedankt iig. Ik hoef niet zo'n ontzettende grote te hebben. 20x4 is leip zat. Als ie maar white/blue is...
20*4 is een character LCD he, en die 128*64 dat is een grafische. Dus ik denk dat je in je eerste post al de 20*4 bedoeldeAnoniem: 74359 schreef op 26 december 2002 @ 15:41:
ok, bedankt iig. Ik hoef niet zo'n ontzettende grote te hebben. 20x4 is leip zat. Als ie maar white/blue is...
Hey, ik ben hier net nieuwRave17 schreef op 26 December 2002 @ 15:46:
[...]
20*4 is een character LCD he, en die 128*64 dat is een grafische. Dus ik denk dat je in je eerste post al de 20*4 bedoeldeIk denk wel dat je nog kans maakt op zo'n LCD, volgens mij heeft Marco er nog wel een paar extra besteld. Maar je zult moeten wachten totdat Marco terug is
Het hoeft inderdaad niet grafisch te zijn, kun je mij helpen met het bestellen van zo'n white/blue LCD? Wies Marco trouwens?
Bedankt...
marco hoort bij de organistator van de inkoopactie. ik kan aan hem vragen of je nog kan bestellen als je weet welke lcd je precies wilt hebben
ja, ik weet het: 20x4 White/blue. Heb je genoeg aan deze info? Ik weet een klein beetje van elektro, niet veel. Maar kun je mij hierbij helpuh?
Thnx
Ik heb laatst deze pic gevonden, maar das leip gemaakt zeg! :

Zo'n lcd zou ik ook graag wille krijguh... kope... wha'eva.
Maar dan witte letters. Hij moet wel standaard verlicht zijn, niet dat ik er met m'n zaklamp op moet schijnen om eindelijk wat te kunnen zien netzoals die leipe oude horloges van vroeger...

Maar dan witte letters. Hij moet wel standaard verlicht zijn, niet dat ik er met m'n zaklamp op moet schijnen om eindelijk wat te kunnen zien netzoals die leipe oude horloges van vroeger...

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 74359 op 26-12-2002 18:06 ]
Alle LCD's in deze IA (die dus eigenlijk onderhand gesloten is!) beschikken over backlight. Via een schema soldeer je zo'n LCD aan je parallele poort (mits je een parallele versie LCD hebt). Die witte waar jij een plaatje van hebt, was ook te koop in deze IA. Echter deze beschikt over een serieele verbinding (deze hoef je dus alleen nog aan te sluiten, dus niks solderen). Hij is alleen wel 2x zo duur als een parallele versie. Denk overigens niet dat Marco (alias Lethal, de organisator van deze IAAnoniem: 74359 schreef op 26 december 2002 @ 18:04:
Ik heb laatst deze pic gevonden, maar das leip gemaakt zeg! :
[afbeelding]
Hey, geeft niets... Regel er maar eentje als je wil, die zoveel mogelijk lijkt op dat plaatje van daarboven. Heb je prijzen? En een tijd wanneer zoiets binnenkomt? Bvd!
JA zoals te lezen is in de topic titel is dit de afhandeling. er kan dus in principe niet meer besteld worde. Zeker niet omdat er zon 3 a 4 posts hier boven staat dat er besteld is. Bad luck wachten op de volgende actie.Anoniem: 74359 schreef op 26 December 2002 @ 19:46:
Hey, geeft niets... Regel er maar eentje als je wil, die zoveel mogelijk lijkt op dat plaatje van daarboven. Heb je prijzen? En een tijd wanneer zoiets binnenkomt? Bvd!
Statistieken.
Laatste bezoek 26-12-2002 19:47
Aantal postings 15
Gemiddeld aantal postings per dag 15
Geregistreerd op Thursday 26 December 2002 13:23
BTW welkom @ GoT, lees ook eens een keer de FAQ.
[ Voor 19% gewijzigd door fleppuhstein op 26-12-2002 19:52 ]
Ok, ik ben Marco 
Ik heb er een paar extra besteld voor eventuele lcds die stuk gaan door transport.
Misschien heb je geluk.
Ik heb er een paar extra besteld voor eventuele lcds die stuk gaan door transport.
Misschien heb je geluk.
als er over zijn: ikke ook!Lethal schreef op 27 December 2002 @ 07:38:
Ok, ik ben Marco
Misschien heb je geluk.
maakt eigenlijk niet uit welke.
had tijdens de actie geen geld, en ook niets nodig. maar nu wel
Alvast Hartelijk Bedankt!
laat de TPG toch in godsnaam voorzichting zijn met dit pakketje. * Kr3Kr hoopt...
[ Voor 14% gewijzigd door Kr3Kr op 28-12-2002 01:11 ]
Binnenkort zijn er ook blue/white character lcd's in NL te koop... Ook andere kleuren en maten gaan verkocht worden... Als Lethal nog genoeg lcd's over heeft kunnen jullie het altijd nog even via hem proberen.. Alternatief is wachten op een nieuwe IA (over een half jaartje ofzo?)...
Anoniem: 67209
Als je dan toch bezig bent met een programmaatje, kun je der dan ook gelijk een ocxje oid van bakken?Anoniem: 35965 schreef op 26 december 2002 @ 15:10:
[...]
Zodra we de LCD's hebben gaan Mr.ChronoM en myself even aan de slag om ook PowerLCD klaar te stomen voor deze controller en het schermformaat... Voor wat we hebben begrepen uit andere topics moet dit niet echt een probleem worden... Als Mr.C de aansturing klaar heeft is het in principe alleen nog een kwestie van alles screens/skins maken...

En voordat er mensen boos tegen me beginnen te schreeuwen: Het is geen opdr8 oid, ik hoop alleen dat je misschien ergens een stukje ongevulde vrije tijd had
Hey marco, al wat meer nieuws over de "te veel bestelde" lcd's ??
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 74359 op 31-12-2002 10:05 ]
En over de stand van zaken bij Crystalfontz
Waarschijnlijk niet anders had hij dat hier wel gepost denk ik
Anoniem: 73816
Nu vond ik dit:
http://www.procooling.com/reviews/html/crystal_fontz_633.php
Is het nu ook mogelijk om op de "Blauw/Wit 20 * 4 LCD USB" temperatuur-sensoren aan te sluiten??
Of had ik voor dit doel een seriële moeten bestellen....moet toch iets op te verzinnen zijn
Is het nu ook mogelijk om op de "Blauw/Wit 20 * 4 LCD USB" temperatuur-sensoren aan te sluiten??
Of had ik voor dit doel een seriële moeten bestellen....moet toch iets op te verzinnen zijn
Anoniem: 59549
nog enige updates over de lcd's? bestelling zal dus na de kerstvakantie worden gedaan?
Bestelling is al gedaan, Cf was alleen gesloten tijdens de kerstdagen.Anoniem: 59549 schreef op 01 januari 2003 @ 20:40:
nog enige updates over de lcd's? bestelling zal dus na de kerstvakantie worden gedaan?
Ja, alleen in dit topic.Anoniem: 74359 schreef op 01 januari 2003 @ 21:44:
ok, das beter... Hoe worden we op de hoogte gehouden? Alleen in deze topic??
De USB-versie is de 634 (lees ik zo op de site van de IAAnoniem: 73816 schreef op 31 December 2002 @ 14:09:
Nu vond ik dit:

Ik ben er ook beetje 'uit' geweest. Het werk heeft hier stil gelegen.
Ik hoop nu weer een beetje weer op te starten....
Ik hoop nu weer een beetje weer op te starten....
Is er al een reactie van Crystalfonts gekomen, of zijn die nog in de feestdagen sfeer
Anoniem: 72253
Hmmm, Laupro opent niet. Ligt dat aan mij of is de site uit de lucht omdat er al een bestelling de deur uit is?
Jah hallo er zijn MEER ia's dan alleen deze
Er staat bij mijn account op Laupro nog steeds een vraagtekentje, terwijl het geld toch al land is over gemaakt.
Kan een van de organisatoren mij bevestigen dat de betaling wel of niet is ontvangen?
* Wimbo is net pas weer terug sinds 30 december
Kan een van de organisatoren mij bevestigen dat de betaling wel of niet is ontvangen?
Waarschijnlijk is het hier dan nog niet... Email mij even dan zal ik het regelen...Wimbo schreef op 04 January 2003 @ 13:24:
Er staat bij mijn account op Laupro nog steeds een vraagtekentje, terwijl het geld toch al land is over gemaakt.![]()
Stuur even wat voor betalingskenmerk je had en je naam.
Heeft Crystalfonts de bestelling al bevestigd?
Daar was ik ook wel benieuwd naar.. Wat wordt de levertijd/productietijd/etc...
Ik denk dat het nog wel fff gaat duren, maar dan heeft iedereen alvast een indicatie... anders blijft iedereen zeuren

Een levertijd is wel handig ja, dan kan ik ook een beetje plannen wanneer de liquid-mp3 driver klaar moet zijn om te testen 
'k heb gisteren overigens de eerste versie kunnen testen en alleen text werkt al. Graphics wordt aangewerkt. Het gaat dan wel om een 3 controller display, maar voor de Crystalfontz modulen, is het een kwestie van 1 controller schrappen
Uiteraard is er ook een footoo beschikbaar voor de geintresseerden => 192x64 3x KS0108B controller test
'k heb gisteren overigens de eerste versie kunnen testen en alleen text werkt al. Graphics wordt aangewerkt. Het gaat dan wel om een 3 controller display, maar voor de Crystalfontz modulen, is het een kwestie van 1 controller schrappen
Woei! De software schiet dus op?!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Dit topic is gesloten.