Dit gaat zo wel offtopic, maar boeien, het is zondag

Anoniem: 67209 schreef op 08 december 2002 @ 12:41:
Ik draai een p1 100 voor mp3's en ik ga dus ook ongeveer 20m printerkabel (

) leggen naar het lcdschermpje met audiojack en knopjes in een mooi plexi kastje, en deze wil ik dan als wekkerradio met digitale volumeregeling (zodat ik 's avonds zacht bij paul oakenfold in slaap kan vallen en 's ochtends met keiharde system of a down uit mn bed geblazen word) gaan gebruiken, alleen moet ik er dan ook nog software voor gaan maken

Dit zal helaas wel niet in liquidmp3 komen

Spui je ideeen! Ik weet precies wat je bedoeld sinds kort. Op de HCC heb ik mij ook zo'n Siemens Centerparcs geval (IDT 200MHz) laten aansmeren en dat is echt een super kastje om MP3 mee af te spelen. Hier hangt nu m'n OLED display aan (128x64) met als software natuurlijk Winamp en LiQuiD-MP3. Het geheel draait nu ongeveer een week en ik ben een aantal dingen tegengekomen die ik mis in m'n plugin. Simpelweg functionele dingen die me anders niet opgevallen waren omdat ik zo druk met de grafische kant ben geweest. En juist analyzers en dat soort eyecandy loopt niet lekker op een IDT CPU, dus ga je letten op andere zaken.
Wat is nou de moraal van het verhaal (dat rijmt

)? Als je een goed idee hebt, tell me! Ik ga het een en ander toevoegen voor dit soort toepassingen, dus kan ik net zo goed de wensen van derden meenemen