[IA-afhandeling] Crystalfontz LCD's

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 945 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Nou, ze zitten een beetje rente te trekken van alle transacties die niet binnen de bank blijven. Op zich natuurlijk wel logisch, waar moeten ze anders al die kapitale kantoren van neerzetten heh.
Op zich is het overmaken van Rabo naar Rabo best snel, staat er binnen 5 minuten op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Klopt

Kep 'eindelijk' een update gedaan op laupro.

Klopt er iets niet mail dan eff naar :

bakkerlucasAThotmail.com of
marco_dwitAThotmail.com

Dan kijken we er eff naar

Voor de belgen die gestort heben op belgische rekenening

Nog eff gedult :P

[ Voor 22% gewijzigd door Lethal op 06-12-2002 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:01

Nick Name

SinFest!

Lethal schreef op 06 december 2002 @ 17:42:
Kep 'eindelijk' een update gedaan op laupro.
Allereerst thanx voor de update.

Ik ben vast niet de enige die inspiratie aan het opdoen is voor de besteld (en uiteraard reeds betaalde ;) ) lcdtjes. Hier iets wat meer mensen MOET :P aanspreken:
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3dx.de/Pl1.JPG
Bekijk eerst dit filmpje en ga dan door naar de site van de maker:
http://www.mp3dx.de/

en deze is ook best wel heel erg :9~
http://www.goriup.de/Projekte/HTPC/body_htpc.html

Nieuwe concepten? Nee, maar wel mooi afgewerkt plus bijpassende software...

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Okee dan, m'n geld is goed aangekomen :Y).

ik weet nog niet helemaal zeker wat ik precies met de schermpjes ga doen, maar waarschijnlijk komt de 4*20 blauw aan een ><-bus te hangen (tegen die tijd heb ik wel weer geld), en de grafische weet ik nog niet, daar ga ik eerst wat mee spelen.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71531

Kan je met die grafische lcd scherm ook die balken visualisatie doen met een programma :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Anoniem: 71531 schreef op 07 December 2002 @ 10:08:
Kan je met die grafische lcd scherm ook die balken visualisatie doen met een programma :?
Je bedoelt een spectrum analyzer? Yep, en stukken mooier dan op een character. De software die er voor nodig is is alleen iets lastiger en zwaarder, maar er is iig een versie van LiquidMP3 voor dit soort schermpjes onderweg (Zotty is er druk mee bezig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke dan thnx tarin ! en nog 1 vraagie kan je lcd alleen op printer poort aansluiten of ook op com poort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Anoniem: 71531 schreef op 07 December 2002 @ 10:47:
oke dan thnx tarin ! en nog 1 vraagie kan je lcd alleen op printer poort aansluiten of ook op com poort
Met de schemaatjes kan het het makkelijkst op de printerpoort. Op die manier werkt het ook gewoon met de bestaande programma's.

Het kan wel op de com-poort, maar dan zal je zelf met een microcontroller in de weer moeten gaan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_/-\o_ _/-\o_ hartstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34031

Tarin schreef op 07 December 2002 @ 10:33:
Je bedoelt een spectrum analyzer? Yep, en stukken mooier dan op een character. De software die er voor nodig is is alleen iets lastiger en zwaarder, maar er is iig een versie van LiquidMP3 voor dit soort schermpjes onderweg (Zotty is er druk mee bezig).
Nou ja, druk mee bezig zou ik het niet willen noemen :P Maar de driver nadert wel z'n voltooing :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey die programma die jij maakt die kan je gewoon gebruik op die grafische scherm die 128*64 van laupro ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Ik heb net afschrift gehad van mijn rekening, geld was 4 dec overgemaakt. Maar hij is nog niet verwerkt bij Laupro. Is dat normaal bij postbank>rabobank?

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Anoniem: 34031 schreef op 07 december 2002 @ 13:32:
[...]

Nou ja, druk mee bezig zou ik het niet willen noemen :P Maar de driver nadert wel z'n voltooing :Y)
Zotty, is het mogelijk om voor die grafische en of character zo'n menu te maken. Waarin je liedjes kan selecteren enzo (net als het filmpje hier ergens boven van http://www.mp3dx.de )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick Name

Nick Name

SinFest!

Lethal schreef op 07 december 2002 @ 19:38:
[...]
Zotty, is het mogelijk om voor die grafische en of character zo'n menu te maken. Waarin je liedjes kan selecteren enzo (net als het filmpje hier ergens boven van http://www.mp3dx.de )
Op http://albumlist.sourceforge.net/ is naast het programma dat gebruikt is in de eerder genoemde link (plug-in voor WinAmp) ook wat sourcecode te vinden die Zotty misschien kan gebruiken (of wie zich ook maar geroepen voelt ;) ).
En misschien is de maker van die software wel bereid om met Zotty een code swap te doen...

[ Voor 1% gewijzigd door Nick Name op 07-12-2002 19:54 . Reden: Smiley ]

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71531 schreef op 07 December 2002 @ 13:58:
hey die programma die jij maakt die kan je gewoon gebruik op die grafische scherm die 128*64 van laupro ??
Yupz, daar gaat het eigenlijk ook om. Heb zelf ook zo'n 128x64 besteld en die wil ik natuurlijk wel kunnen aansturen ;)
Lethal schreef op 07 December 2002 @ 19:38:
Het filmpje bekijk ik een andere keer, want met een inbelverbinding ga ik het niet binnenhalen :+

Maar van wat ik uit de beschijving opmaak, kan dat zeer zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
In dat filmpje laten ze zien hoe het eruit ziet

Ze draaien een mp3tje.
Dan gaan ze met een afstandsbediening via een menutje een ander muziekje afspelen

IS ZEKER DE MOEITE WAARD OM TE KIJKEN!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-05 06:54
Lethal schreef op 07 December 2002 @ 20:33:
In dat filmpje laten ze zien hoe het eruit ziet

Ze draaien een mp3tje.
Dan gaan ze met een afstandsbediening via een menutje een ander muziekje afspelen

IS ZEKER DE MOEITE WAARD OM TE KIJKEN!!
Zekers, de oplettende/geïnteresseerde/kans hebbende (ivm verbinding) tweaker heeft natuurlijk dat filmpje al gezien ;) 8)

Maakt soms wel eens een foto ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit nu bij m'n vriendin en hier is een @home aansluiting, dus ik ga dat filmpje nu toch maar eens bekijken :+

edit:
Strak display, strak progje! Leuk ideeen >:)
(Alleen jammer dat het filmpje wat onsamenhangend is)

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 34031 op 08-12-2002 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67209

Ik draai een p1 100 voor mp3's en ik ga dus ook ongeveer 20m printerkabel ( :o ) leggen naar het lcdschermpje met audiojack en knopjes in een mooi plexi kastje, en deze wil ik dan als wekkerradio met digitale volumeregeling (zodat ik 's avonds zacht bij paul oakenfold in slaap kan vallen en 's ochtends met keiharde system of a down uit mn bed geblazen word) gaan gebruiken, alleen moet ik er dan ook nog software voor gaan maken ;(
Dit zal helaas wel niet in liquidmp3 komen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit gaat zo wel offtopic, maar boeien, het is zondag :z
Anoniem: 67209 schreef op 08 december 2002 @ 12:41:
Ik draai een p1 100 voor mp3's en ik ga dus ook ongeveer 20m printerkabel ( :o ) leggen naar het lcdschermpje met audiojack en knopjes in een mooi plexi kastje, en deze wil ik dan als wekkerradio met digitale volumeregeling (zodat ik 's avonds zacht bij paul oakenfold in slaap kan vallen en 's ochtends met keiharde system of a down uit mn bed geblazen word) gaan gebruiken, alleen moet ik er dan ook nog software voor gaan maken ;(
Dit zal helaas wel niet in liquidmp3 komen ;(
Spui je ideeen! Ik weet precies wat je bedoeld sinds kort. Op de HCC heb ik mij ook zo'n Siemens Centerparcs geval (IDT 200MHz) laten aansmeren en dat is echt een super kastje om MP3 mee af te spelen. Hier hangt nu m'n OLED display aan (128x64) met als software natuurlijk Winamp en LiQuiD-MP3. Het geheel draait nu ongeveer een week en ik ben een aantal dingen tegengekomen die ik mis in m'n plugin. Simpelweg functionele dingen die me anders niet opgevallen waren omdat ik zo druk met de grafische kant ben geweest. En juist analyzers en dat soort eyecandy loopt niet lekker op een IDT CPU, dus ga je letten op andere zaken.
Wat is nou de moraal van het verhaal (dat rijmt :+)? Als je een goed idee hebt, tell me! Ik ga het een en ander toevoegen voor dit soort toepassingen, dus kan ik net zo goed de wensen van derden meenemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59549

wieee, betaling bevestigd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03
mijn geld is niet aangekomen kreeg brief terug van postbank dat rekening nummer fout was dus ik moet het nog een keer opnieuwe doen maareh het gaat goed komen dit keer vult mijn pa het in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
dat filmpje is zeker mooi, nu nog iemand die die software vertaalt naar het Nederlands/Engels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63001

kan ik me nog inschrijven???

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 63001 op 08-12-2002 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.B
Kijk goed naar de topicnaam ;), maar .....

Misschien is er iemand die zijn/haar bestelling heeft opgezegd, waarmee je dus alsnog kans maakt een een lcd. (ik lijk wel zo'n loterij figuur :P)
Zou je aan de IA-starters moeten vragen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Laatst online: 06-07 15:45

Syzzer

Prutser

Denk het niet, actie is al een paar weken gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr.B schreef op 08 december 2002 @ 14:45:
[...]

Kijk goed naar de topicnaam ;), maar .....

Misschien is er iemand die zijn/haar bestelling heeft opgezegd, waarmee je dus alsnog kans maakt een een lcd. (ik lijk wel zo'n loterij figuur :P)
Zou je aan de IA-starters moeten vragen 8)
sorry mijn fout 8)7 8)7 8)7 . Ben net wakker ;) .
Laat maar zitten ik wacht wel op een volgende actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.B
Gewoon vragen, misschien heb je geluk 8)

Hier ff de link naar de IA op LauPro :
Linkje :)

Daar kun je mailadressen van de beste IA-starters wel vinden.

offtopic:
Wat vinden jullie van de testlayout van LauPro-IA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleeping_hollow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

Je hebt geluk!
Ik heb net mijn grafische lcd gecanceld, Ik vind het toch te duur, ik kan het geld op dit moment beter besteden.

Het was een grafisch wit op blauw.

Op laurpo heet ik ook sleeping_hollow id: 156?

You are free to do as we tell you to

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.B
Nu maar hopen dat GrandMasterR een grafisch lcd wil :9 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He voordat ik besluit om in plaats van sleeping_hollow er een te kopen wil ik eerst nog een vraag stellen.
Stel ik heb dat schermpje bij me bed staan en me computer aan de andere kant van de kamer, hoe kan ik dan verschillende liedjes selecteren en laten afspelen?? Wat voor extra dingen moet ik daarvoor nog kopen etc. Ik denk dat ik het geheel nog niet helemaal doorheb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Laatst online: 08-07 21:57

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

ik vraag me eigenlijk af wanneer me geld eens een keer binnenkomt... duurt allemaal veel te lang... :'(
maar goed ik zie het wel...

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleeping_hollow
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

Je kan hem niet van mij kopen, ik heb mijn bestelling gecanceld Ik bestel zelf dus helemaal niks meer, maar er is nu een grafische lcd vrijgekomen in de IA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23911

Mijn geld moet nu ook op jullie rekening staan... :Y)

Suc6 met de verdere afhandeling van de actie.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
sleeping_hollow schreef op 08 december 2002 @ 16:03:
Je kan hem niet van mij kopen, ik heb mijn bestelling gecanceld Ik bestel zelf dus helemaal niks meer, maar er is nu een grafische lcd vrijgekomen in de IA.
Een beetje computergebruiker weet toch wel wat "cancelen" betekent? :D

[ Voor 38% gewijzigd door Tsunami op 08-12-2002 16:16 . Reden: verkeerde quote :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sleeping_hollow schreef op 08 december 2002 @ 16:03:
er staat in plaats van. Ik neem aan dat je dan wel snapt dat ik niet bedoel: "ik koop hem van jou". Misschien kan ik gewoon geen nederlands :)
Maar heeft iemand misschien nog een antwoord op mijn vraag?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:23

Yngwie-

Murphy was an optimist

Anoniem: 63001 schreef op 08 december 2002 @ 15:28:
Stel ik heb dat schermpje bij me bed staan en me computer aan de andere kant van de kamer, hoe kan ik dan verschillende liedjes selecteren en laten afspelen?? Wat voor extra dingen moet ik daarvoor nog kopen etc. Ik denk dat ik het geheel nog niet helemaal doorheb. :)
Dan zul je een infrarood ontvangertje moeten hebben, en dan kun je met je afstandbediening bijv. WinAmp besturen (nummer vooruit, achteruit etc.) :) Daar zijn ook al meer topic over geweest volgens mij, dus als je het precies wilt weten hoe aan te sturen, moet je maar effe de search gebruiken. Maar veel meer dat dan is er eigenlijk niet nodig. Dit ga ik dus ook regelen als ik m'n LCD'tje heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleeping_hollow
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

Anoniem: 63001 schreef op 08 December 2002 @ 16:36:
[...]

er staat in plaats van. Ik neem aan dat je dan wel snapt dat ik niet bedoel: "ik koop hem van jou". Misschien kan ik gewoon geen nederlands :)
Maar heeft iemand misschien nog een antwoord op mijn vraag?? _/-\o_
Hehehe, nu zie ik het ook. Een lees-foutje van mijn kant, sorry :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:20
sorry beetje late reactie maar ga nu t geld overmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
  • Laatst online: 24-06 15:50
Wanneer is eigenlijk de laatste dag ? Ik heb zlef al wel betaald. Maar wil eigenlijk weten wanneer de bestelling de deur uit gaat. Heb het nergens gezien in de laatste 3 paginas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Ik ga binnekort (lees vande week) een email (lees dreigbrief) sturen aan de wanbetalers :P

Daarna zal er afgewacht worden en besteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:20
heb net girotel ff wat naar je rekening laten schrijven...zal morgen wel binnen zijn ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
wanneer wordt laupro weer geupdate?

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Bah, wat hebben er nog weinig mensen betaald :( Laupro:
Momenteel heeft 44,2% al betaald.
Lethal schreef op 08 december 2002 @ 20:45:
Daarna zal er afgewacht worden en besteld worden.
Niet te lang afwachten aub, da's zo :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
Swop1200, ik heb ook al betaald en het is al afschreven alleen het is nog niet bijgewerkt.. Ik denk dat dat bij meer mensen wel zou zijn..

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Ja, dat zou kunnen idd. Ik wacht (vanaf nu dan maar ;)) rustig af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29309

damn, ik was de IA een beteje vergeten maar heb nu net (5 min geleden) het geld overgemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-FENCE
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Vanwege keesmod lag mijn pc en server uitelkaar!
Maareh het geld is overgemaakt! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
nadat de eerste bounste omdat ik een 8 was vergeten. Is ie vandaag op de bus gegaan ik weet nie hoelang dat duurt van postbank naar rabo maar moet deze week wel binnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBouman
  • Laatst online: 31-05 13:19

RBouman

René

Na 5 dagen ruzie met Girotel :( (weigerde de betaling uit te voeren) heb ik maar met pen een overschrijvingskaart ingevuld, dus met een dag of 2-3 staat mijn geld op jullie rekening.
P.s. ik heb nooit een mailtje ontvangen mbt betaling danwel rekeningnummer? :?

Groetjes en suc6 met de actie
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
René

Systeem: Abit IC7-G + 2 x Maxtor 120Gb + 1024MB Corsair TWINX PC3200 + Pentium IV 2,8Gb Radeon 8500le Iiyama A902MT + Plextor PX-708a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
RBouman schreef op 10 december 2002 @ 09:35:
Zucht, dat hebben wel meer mensen niet, maar alles staat op Laupro.
René
Nog een keer zucht :P, lees de FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-06 11:37
RBouman schreef op 10 December 2002 @ 09:35:
Na 5 dagen ruzie met Girotel :( (weigerde de betaling uit te voeren) heb ik maar met pen een overschrijvingskaart ingevuld, dus met een dag of 2-3 staat mijn geld op jullie rekening.

René
Girorekening hebben is vragen om problemen :+ Ga dan toch ook bij de Rabobank joh! M'n ma schreef pas wat geld naar mijn rekening, ik liep naar boven, logde in en 't stond er meteen op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
zork schreef op 10 december 2002 @ 16:54:
[...]

Girorekening hebben is vragen om problemen :+ Ga dan toch ook bij de Rabobank joh! M'n ma schreef pas wat geld naar mijn rekening, ik liep naar boven, logde in en 't stond er meteen op!
Dat is altijd zo bij een internetrekening (als je bij dezelfde bank zit) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Laatst online: 07-07 13:15
wanneer komt er een update van degene die betaald hebben ik heb al een aantal dagen geleden betaald (zo'n 4 dagen geleden) en heb ook al een mailtje gestuurd maar sta nog steeds op niet bevestigd

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Ik gaat nu weer even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:18

Demo

Probleemschietende Tovenaar

tijgermobiel schreef op 10 December 2002 @ 19:52:
wanneer komt er een update van degene die betaald hebben ik heb al een aantal dagen geleden betaald (zo'n 4 dagen geleden) en heb ook al een mailtje gestuurd maar sta nog steeds op niet bevestigd
Heb je soms Postbank? Dan is het heel goed mogelijk dat het geld nog niet bij de IA-starters aangekomen is. De banken willen namelijk ook graag winst maken en daarom houden ze dat geld altijd even vast. (om mee te beleggen en uit te lenen etc) Als het na een week nog niet aangekomen is dan heb je reden om te mailen, maar 4 dagen (met het weekend er bij) is niet extreem lang.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
Demoniac schreef op 11 december 2002 @ 11:23:
[...]
Heb je soms Postbank? Dan is het heel goed mogelijk dat het geld nog niet bij de IA-starters aangekomen is. De banken willen namelijk ook graag winst maken en daarom houden ze dat geld altijd even vast. (om mee te beleggen en uit te lenen etc) Als het na een week nog niet aangekomen is dan heb je reden om te mailen, maar 4 dagen (met het weekend er bij) is niet extreem lang.
het geld is overgemaakt met een abn amro rekening via internet.
Ik hoop dat het geld wel snel aankomt want ik wil niks ophouden en ik wil wel graag mijn lcd schermpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Tijgermobiel jouw geld is aangekomen,
net zoals bij 65.3% van de rest van de deelnemers.

Check laupro update (betaling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
mijn geld is nog steeds niet binnen bij jullie en ik heb het 30-11 overgemaakt en het was 4-12 afgeschreven :'(

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Jordzz je staat nu als betaald, ik had over je betaling heengekeken

excuses.

[ Voor 150% gewijzigd door Lethal op 11-12-2002 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Nog best veel mensen die op 'geen aktie' staan.. vreemd, ik heb direct aangegeven dat het geld onderweg was. Dan is het tenminste duidelijk voor hoeveel mensen het onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
Lethal schreef op 11 December 2002 @ 16:15:
Tijgermobiel jouw geld is aangekomen,
net zoals bij 65.3% van de rest van de deelnemers.

Check laupro update (betaling)
mooi was vanochtend tot 11:50 nog niet maar hij is nu ge-up date.
ben erg blij, ik weet nu zeker dat er betaald is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
Lethal schreef op 11 december 2002 @ 16:28:
Jordzz je staat nu als betaald, ik had over je betaling heengekeken

excuses.
Bedankt voor het nog even nakijken. Ik wist wel dat ik het goed had overgemaakt. :)

Arch Linux

Anoniem: 67209

Waarom schieten die mensen nou niet een beetje op??? Heb inmiddels al €100,- aan IA's besteed en heb nog helemaa nix binnen :/

Edit: komt misschien een beetje lomp over, maar dit is dus niet aan de IA 'managers' gericht, dikke _/-\o_ voor hun :D

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 67209 op 12-12-2002 19:49 ]

• themaxter
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

Ik heb mijn geld inmiddels ook gestort!

Een opmerking, die typgeit van de Rabo hier heeft niet de hele omschrijving meegenomen |:(
Ze heeft alleen die ia nummer en mijn mailadres erbij gezet:
als je dus een betaling met ia156 benno AT e-mailen.nl krijgt, dan moet het
4789 themaxter zijn :)

• Lethal
die heb ik al binnen, zat er net naar te kijken

• themaxter
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

Lethal schreef op 12 December 2002 @ 20:13:
die heb ik al binnen, zat er net naar te kijken
Nu al? Damn dan is ze toch snel :D

• Lethal
Als je stort zou het direct op mijn rekening moeten staan.

En Tentacle1:
Whehehe, ik heb zo'n witte besteld bij de IA van nitraat & supercow (Crystalfonts), meer nuttige info heb ik niet voor je
Mijn naam is Lethal ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Lethal op 12-12-2002 22:11 ]

• Tsunami
  • Niet online
Lethal schreef op 12 december 2002 @ 21:56:
En Tentacle1:

[...]

Mijn naam is Lethal ;)
en die andere is supermadcow :P

[ Voor 14% gewijzigd door Tsunami op 12-12-2002 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Lethal schreef op 12 december 2002 @ 21:56:
Als je stort zou het direct op mijn rekening moeten staan.

En Tentacle1:

[...]

Mijn naam is Lethal ;)
Damn die nitraat, k heb niks met die gozer te maken :P

En zo mad issie nou ook weer niet :+

Tentacle1 bied bij deze zijn excusus aan :>

Ik wil het wel veranderen, maar mn mod rechten zijn nog niet helemaal ok ;)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piston
  • Laatst online: 06-02 06:30
is het mogelijk om een een update te doen voor de belgen, want er staan er nog een paar te wachten op bevestiging van betaling. (including me ;) )

"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermadcow
  • Laatst online: 08-03-2021
volgens mij hadden alle belgen betaald, maar dat weet ik niet zeker

[ Voor 65% gewijzigd door supermadcow op 13-12-2002 18:26 ]

pc specs z750 uit 2004 met laser x-treme gp 2006 van r6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermadcow
ik denk het wel, hij is lekker naar huis aan het fietsen met dit weer.

maar die updat komt nog wel hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermadcow
oei dat ging niet lekker, de betalingen gaan toch nog wel lekker snel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermadcow
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23911

supermadcow, er is ook een EDIT Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif knop.. ;)

8)7

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 23911 op 13-12-2002 18:30 . Reden: plaatje :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-06 11:37
Hij wil z'n techposts opkrikken voor hk xs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:28
Wanneer wordt er besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Zoo, Niet alle belgen hebben betaald, echter, er stond nog een hele waslijst met mensen die NIET hebben betaald.

En lucas niet zoveel spelen ;) Foei :P

Phreak er word volgend weekend waarschijnlijk besteld. (aangezien belgische vriend nog niet naar nederland heeft overgemaakt, en dat toch 2.500 euro is.)

[ Voor 48% gewijzigd door Lethal op 13-12-2002 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

woow lethal ze mogen wel opschieten he (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Lethal schreef op 13 December 2002 @ 19:03:
Phreak er word volgend weekend waarschijnlijk besteld. (aangezien belgische vriend nog niet naar nederland heeft overgemaakt, en dat toch 2.500 euro is.)
volgend weekend = 14 + 15 december? of 21 + 22 december?

[ Voor 21% gewijzigd door Tsunami op 13-12-2002 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Uhm... lijkt me eenvoudig he?

Aankomend weekend = 14 & 15 december
Volgend weekend = 21 & 22 december

Dus nog "ff" wachten... ;)
Ik denk dat het nog wel 2 maandjes kan duren voordat TPG voor je deur staat :P.

[ Voor 23% gewijzigd door Tentacle1 op 13-12-2002 19:48 ]

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermadcow
Anoniem: 23911 schreef op 13 december 2002 @ 18:29:
supermadcow, er is ook een EDIT [afbeelding] knop.. ;)

8)7
ik weet het, het ging alleen telkens mis. ik drukte telkens op het verkeerde knopje, ach het is vrijdag toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermadcow
zork schreef op 13 december 2002 @ 18:44:
Hij wil z'n techposts opkrikken voor hk xs :p
nee, hoor dat valt wel mee.
Was een beetje scheef. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 16:03
Door supermadcow - Friday 13 December 2002 19:57
Door supermadcow - Friday 13 December 2002 19:58

:D
Doettie het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Tentacle1 schreef op 13 December 2002 @ 19:46:
Uhm... lijkt me eenvoudig he?

Aankomend weekend = 14 & 15 december
Volgend weekend = 21 & 22 december

Dus nog "ff" wachten... ;)
Ik denk dat het nog wel 2 maandjes kan duren voordat TPG voor je deur staat :P.
Nou ja, ik wist et niet zeker, dus ik dacht, ik vraag het ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35965

Woei! Gaat lekker dus!
Qua levertijd denk ik dat iedereen op z'n vroegst op eind februari moet rekenen... als ze er dan sneller zijn valt het alleen maar mee...

De grafische LCD's van onze IA zijn ook eindelijk binnen gekomen na bijna 6 maanden :P

Ze waren zeker het wachten waard! Errug geile schermpies!

[rml]XNDR in "[ IA] Grafische LCD's :: Afhandeling (IA "[/rml]

Nu nog wachten op de Crystalfontz LCD's... Ik ga ondertussen alvast aan wat skins beginnen voor de kleine grafische schermpies... Ik heb er 2 besteld... 1 voor mezelf en 1 voor Mr. ChronoM (van PowerLCD) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
*schopje*

De deathline voor betalingen is zaterdag 21 December.

Er zal dan maandag besteld worden.

Ik hoop dat CF geen problemen heeft met kerst en nieuwjaar... deze actie is weer geweldig getimed :P

[ Voor 15% gewijzigd door Lethal op 16-12-2002 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick Name

Nick Name

SinFest!

Lethal schreef op 16 december 2002 @ 10:25:
En wie heeft de uitzendrechten van dit spektakel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Ik en supermadcow uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969

Zijn dat dezelfde Grafische schermpjes als bij deze IA dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Anoniem: 35969 schreef op 16 December 2002 @ 11:23:
[...]

Zijn dat dezelfde Grafische schermpjes als bij deze IA dan ?
Nah.. dat waren 320*240 (of iets in die richting) grafische LCD's. Een stuk gaver dan de character/128*64 grafische schermpjes van deze aktie, maar ook 2-5 keer zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-06 17:22
240*128 LCD's waren het en ze zijn nog te bestellen.

[ Voor 25% gewijzigd door Underground75 op 16-12-2002 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Lethal schreef op 16 december 2002 @ 10:25:
* Tsunami kijkt op... wie gaan we vermoorden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
The Undertaker schreef op 16 december 2002 @ 11:29:
240*128 LCD's waren het en ze zijn nog te bestellen.
zozo nog effe reclame maken voor een andere actie FOEI >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35965

Lethal schreef op 16 December 2002 @ 10:25:
Woei! Da's op mijn verjaardag :D In ieder geval een leuk idee, krijg een gigantische bestelling LCD's voor m'n verjaardag _/-\o_ Daarna nog een paar maandjes wachten voordat alles hier is aangekomen... Ik gok nog steeds op eind februari :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Laatst online: 11-02 22:42
Zijn er eigenlijk al contacten geweest met Crystalfontz over de aankomende bestelling zodat ze de voorraad hierop kunnen voorbereiden. Als ze dit eventueel doen kan de levering door hun misschien wat sneller plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
  • Laatst online: 24-06 15:50
mlevd schreef op 16 December 2002 @ 21:36:
Zijn er eigenlijk al contacten geweest met Crystalfontz over de aankomende bestelling zodat ze de voorraad hierop kunnen voorbereiden. Als ze dit eventueel doen kan de levering door hun misschien wat sneller plaatsvinden.
Zijn er ook bij spacy al voor bereidingen geweest enveloppen gekocht ? Adres labels uit geprint ? Kweenie ik vraag ook maar wat. ik heb ook op een blauwe maandag een inkoopactie georginiseerd. Maar niet zo inmens groot. Deze gaat echt de history books in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Just to be sure: ik wil het LCD komen ophalen en contant betalen. Hierover heb ik nog niks van de verkopers gehoord, en dat zou wel handig zijn. 'k heb weinig zin om er straks achter te komen dat ik als niet betaald sta en dus m'n LCD van de lijst geschrapt wordt of doorverkocht wordt aan iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Laatst online: 11-02 22:42
Anoniem: 34031 schreef op 17 december 2002 @ 13:02:
Just to be sure: ik wil het LCD komen ophalen en contant betalen. Hierover heb ik nog niks van de verkopers gehoord, en dat zou wel handig zijn. 'k heb weinig zin om er straks achter te komen dat ik als niet betaald sta en dus m'n LCD van de lijst geschrapt wordt of doorverkocht wordt aan iemand anders.
Volgens mij moet er gewoon vooraf betaald worden, ze zijn tenslotte geen bank.
Maar als het zeker wilt weten stuur je ze toch ff een mailtje.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.