Als ik op een server inlog krijg ik authorization failed, authorization server could be down ofzo. Het gekke is dat ik wel 2 dagen wel online kon spelen. ik kan me dus wel aanmelden maar als ik dan een server probeer te joinen krijg ik die melding en wordt ik weer terug naar titel scherm gekwakt.
Is er geen truc dat ik toch online kan spelen
Verwijderd
Dat is geen bug maar een plaag genaamd SCIPindakaasman schreef op 04 August 2003 @ 13:24:
Ik ben na het leze van dit draadje ook aa gaan spelen en ik vindhet echt een geweldig spel! Ik heb alleen ff een kort vraagje, ik heb last van een bug die in de volgende versie opgelost zou moeten zijn (dat lees ik teminste overal.) wat ik alleen niet lees is wat ik er tot die tijd aan kan doen.
Als ik op een server inlog krijg ik authorization failed, authorization server could be down ofzo. Het gekke is dat ik wel 2 dagen wel online kon spelen. ik kan me dus wel aanmelden maar als ik dan een server probeer te joinen krijg ik die melding en wordt ik weer terug naar titel scherm gekwakt.
Is er geen truc dat ik toch online kan spelen
The auth. server checkt jouw account voordat je een server kan joinen. Is deze niet bereikbaar dan kun je ook niet op de server komen.
-Madfly-
oke, kan ik me wel iets bij voorstellen, maar waarom de neuk kan ik dan nu nooit meer inloggenVerwijderd schreef op 04 August 2003 @ 15:15:
[...]
Dat is geen bug maar een plaag genaamd SCI
The auth. server checkt jouw account voordat je een server kan joinen. Is deze niet bereikbaar dan kun je ook niet op de server komen.
-Madfly-
10100111001
Heb je al geprobeerd op een leased server te spelen? Je kan aan de O voor de servernaam in de serverlist zien of het een leased server is.Pindakaasman schreef op 04 August 2003 @ 18:58:
[...]
oke, kan ik me wel iets bij voorstellen, maar waarom de neuk kan ik dan nu nooit meer inloggenof ik het nou om 10:00 of 22:00 of 2:00 probeer, ik kom er gewoon niet op (ik heb een goeie kabel verbinding)
Verder zou je alle trainingen kunnen voltooien, of gaan voor de 40 hits met rifle training als je internet parten speelt
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
echt leuk zoiets in da spel, is gewoon echt een prestatie als je lekker veel killed, en daarom wint, vooral omdat 1 kogel al fataal kan zijn.Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 23:17:
Ik zie dat dit topic een beetje stil valt, dus ga ik maar verder waar we gebleven waren.
Ok waar waren we gebleven, oh ja Bridge.
resultaat: 5 kills en de ronde voor assault gewonnen.
heb ik ook wel eens gehad.. loop je met assault richting die eerste auto, komt er net een verloren kogeltje overheen gevlogen.... recht in men hoofd of in men boven lijf gevolg.. hele ronde rood, of een minuut of 6 wachten.
andere leuke dingen zijn als je gewoon een heel leuk team hebt en die goed samenwerken, de beste tactiek is gewoon alle enemy doorgeven,
ik heb heel men numpad gebind aan enemy left arch, enemy top stairs etc.
wanneer ik een granaat van de linker enemy ledge zie komen stuur ik meteen zo een command en als je een beetje een slim team hebt, is het de laaste granaat die dat mammetje gegooit heeft daar.
ik speel zoveel mogelijk assault vind iik ook makkelijker dan defense.
het belangrijkste in dit spel vind ik het
-mikken
-je reactie vermogen
, en ten allen tijden zorgen dat je niet geflankt kan worden en dat je weet waar de enemy zit ( goed luisteren).
verder ik gebruik nooit men binoculars, heb je ook evcht niet nodig want als je je hoofd schuin houd dan zie je veel verder.
m16 kun je heel precies mee schieten, ik ga altijd op de linkerrand liggen voorbij de auto van assault en dan naar het midden schuiven, niet te ver, maar dat je ze net niet ziet.. alleen als je schuin kijkt, en dan met een magazijn heel top stairs uit schakelen, oftewel mikken, (je ziet alleen mist) en dan hopen
en op bridge zijn je nadas je beste vriend, als je een nada goed timed ( eerst pin der uit daarna w88 en gooien) kun je een groot gebied hebben.
ik zal binnenkort wel eens een verhaal met screens maken, van begin bridge tot aan einde bridge, met de nodige kills en tactieken.
oja en de beste tip die ik je kan geven is gebruik altijd je iron sights!! daarmee ben je zoveel nauwkeuriger!!
Tjek!! Ook eff gedaan, meteen een apart keybinding bestandje van gemaakt voor bridge.cky schreef op 05 August 2003 @ 08:47:
[...]
andere leuke dingen zijn als je gewoon een heel leuk team hebt en die goed samenwerken, de beste tactiek is gewoon alle enemy doorgeven,
ik heb heel men numpad gebind aan enemy left arch, enemy top stairs etc.
wanneer ik een granaat van de linker enemy ledge zie komen stuur ik meteen zo een command en als je een beetje een slim team hebt, is het de laaste granaat die dat mammetje gegooit heeft daar.
[..]
Hopelijk komt 1.9 zo uit. De download sectie van AA geeft errors, dus misschien zijn ze bezig met een update. Ik vraag me af of de medic echt toegevoegde waarde geeft, ik vrees eigenlijk van niet. Bij grote levels ben je hem zo kwijt. Het is meer iets voor mensen die altijd met elkaar spelen.
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Verwijderd
ik denk wel dat het waarde heeft vooral bij bridge, medic die niet al tever naar voren gaat, als je dan geraakt bent, wanneer je jezelf ff hebt laten zien naast de archmercarra schreef op 05 August 2003 @ 12:05:
Assault blijft erg lastig op bridge. Een granaat kan zo 3 teamleden uitschakelen, en dan ben je weg. Je moet gewoon wat geluk hebben met de 203 denk ik. (of vette skills).
Hopelijk komt 1.9 zo uit. De download sectie van AA geeft errors, dus misschien zijn ze bezig met een update. Ik vraag me af of de medic echt toegevoegde waarde geeft, ik vrees eigenlijk van niet. Bij grote levels ben je hem zo kwijt. Het is meer iets voor mensen die altijd met elkaar spelen.
loop je naar je objective bloeiend, ben je er 3 meter vanaf.. ben je doodgebloeit

huh kan je na de patch ook doodbloedencky schreef op 05 August 2003 @ 12:29:
[...]
ik denk wel dat het waarde heeft vooral bij bridge, medic die niet al tever naar voren gaat, als je dan geraakt bent, wanneer je jezelf ff hebt laten zien naast de archen een paar mannetjes hebt neergemaait, kan je weer terug lopen en ff je wonden healen voordat je doodbloeit...
loop je naar je objective bloeiend, ben je er 3 meter vanaf.. ben je doodgebloeitminder lijkt me... ook wel leuk wanneer je in het begin word geraakt, als je dan teveel achter blijft en je medic is pleite, bloed je gewoon dood zonder dat je er iets aan kan doen

10100111001
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 20:08 ]
Ze releasen hem vandaag niet volgens aaotrackerVerwijderd schreef op 05 August 2003 @ 12:21:
De download sectie was gisteren ook al down. En zoals altijd komt hij dan pas na 21.00 'als' die vandaag komt.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
[00:08:17] [f] «@[DEV]Abraxas» Also, until it is officially made live, no one will be able to auth with 1.9.
[00:18:59] [f] «HA|[DW]Huevos» 1.9 WILL NOT WORK EVEN IF YOU DOWNLOAD IT FROM FILESHACK.COM
http://www.fileshack.com/file.x?fid=78
[ Voor 12% gewijzigd door DinX op 06-08-2003 00:25 ]
10100111001
Ze hebben trouwens Authing al aangezet, dus je kan nu 1.9 al spelen op onofficiele servers: zie hier.
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Verwijderd
Bit torrent is de complete file 600 MB ofzo nah ja moet toch zo weg dan download ie maar de full
iemand hem al geinstalleerd?
ik hoop dat ik nix verneuk vanavond als ik hem installeer was de vorige keer ook al...
When you install this file, you *MUST* follow the procedure listed below to guarantee a flawless install:
1) Go to Add/Remove Programs.
2) Uninstall the previous version of America's Army.
3) Delete the remaining game directory of America's Army from your hard drive.
4) Install the full 1.9.0 version of America's Army.
If you've already installed 1.9.0 and have found out that you're having problems, follow the above procedure as well and it should fix your problems.
With this procedure, you shouldn't have any problems installing the new full installation version! Happy gaming!
Bane
dir is voor dat wapens testen verhaal
Should work as follows:
open console, type:: open mapname.aao (where mapname could be weapons_cache.aao), type: playerlock 0, type: summon_agp_... (Check the link for what you have to type), the weapon should drop in front of you.
Weapon: "summon agp_inventory.PickupW_AT4_Rocket"
Weapon: "summon agp_inventory.PickupW_RPG7_rocket"
Ammo: "summon agp_inventory.PickupAmmo_RPG7_PG7B"
Weapon: "summon agp_inventory.PickupW_M870_shotgun"
Ammo (not sure if works): "summon agp_inventory.PickupAmmo_12gauge_7_rounds"
Grenade: "summon agp_inventory.PickupT_M14_Incendiary"
Verwijderd
Het hele menu is veranderd en ziet er een stuk beter en overzichtelijker uit en er ziet nu ook een leuk achtergrondmuziekje bij
Ook de eerste medical training gedaan, je begint in een ziekenhuis, dan kan je ff rondkijken en het viel me meteen op dat het ziekenhuis erg mooi gedaan is. een telefoniste praat met iemand, in een andere kamer word een patient behandeld, in weer andere kamer word er les gegeven.
Na een beetje zoeken kwam bij mijn eigen klas aan, dan ga je in je schoolbankje zitten (jaja dat moet echt
Ik ging zitten en na een saai verhaal van ongeveer 5 min,

dan krijg je 18 vragen over het verhaaltje van daarvoor(waar ik niet echt oplette

Dan ben je klaar en sta je op uit je stoel en kan je je score vragen bij de laat ik het maar leraar noemen
en ja daar komt het toch nog met 72% geslaagd, ik weet eigenlijk niet wat je moet halen?
Verwijderd
Kan ik weer dat hele gejodel aanhoren voordat ik multiple-gok kan doen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2003 13:52 ]
Het schijnt dat je ook kan dansen met die meid achter de balie door de stereo aan te zetten, heb ik zelf nog niet geprobeerd.
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Verwijderd
1 A 2 A 3 A 4 C 5 D 6 B 7 A 8 B 9 C 10 B 11 A 12 E 13 A 14 D 15 C 16 A 17 A 18 D 83% 1 B 2 A 3 A 4 B 5 C 6 B 7 A 8 C 75% 1 B 2 D 3 A 4 C 5 B 6 B 7 A 71% |
Ik heb alleen problemen om online te spelen. Auth lukt, maar daarna krijg ik een communication error. Nou ja, even wachten nog maar dan.
Het is wel de officiele versie.jdiezrequejo schreef op 06 August 2003 @ 14:37:
Dit is toch nog geen officiele versie?
Akamai heeft per ongeluk de final online gezet bij het testen van het e-commerce systeem (waar je AA 1.9 op cd kan kopen). Deze werd dan gedownd door fileshack enzo waardoor iedereen massaal begon te downloaden (75.000 mensen gisterenavond, iets nadat het bekend was).
Inmiddels is het verspreid over meerdere servers (filsheck, fileplanet, 3dgamers, aafiles, ausgamers,...) en konden ze niet anders meer dan em gewoonweg releasen.
Enige nadeel, de servers zijn nog niet klaar. Je kan wel de medic trainingen doen, maar nog niet op official servers spelen. Er zijn inmiddels wel wat niet officiele servers
Ziet er leuk uit, maar wat een IRRITANTE paginacky schreef op 06 augustus 2003 @ 09:40:
http://clanrpe.aarecon.com/rpe4/newwep/newwep.htm
kijk hier !!!! wapens uit proberen in 1.9
[afbeelding]
BTW die vuurgranaat is erg vet, tis wel jammer dat je niet veel van die RPG ziet als je em afschiet.
[ Voor 13% gewijzigd door daPet op 06-08-2003 16:48 ]
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
http://www.filemirrors.co...Ops190.exe&size=634235904
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
10100111001
ik spele GVD!!
wel gave wapens, ze zijn nog niet te gebruiken, maar toch vet

en mooie zand effecten bij de 203

ow beetje groot, maarjah 56k friendly

[ Voor 46% gewijzigd door cky op 06-08-2003 20:52 ]

10100111001
ik kan nergens op een server (1.9) krijgt alleen maar rotte verbindinsfouten!!
Verwijderd
www.shareaza.com/ is een middel om torrents te downloaden of gewoon plain simpel: http://osdn.dl.sourceforg...rent/bittorrent-3.2.1.exe je moet dus 1 van deze twee hebben om te kunnen downen en JA het kan je connectie killen kwa upload voor het surfen...
Verwijderd
217.215.78.156:1716
Nu is t er nog niet echt druk.
Nog een paar gevonden:
81.83.119.89
193.77.158.189
195.196.44.228
68.105.16.150
217.215.78.156:1716
24.123.86.20
24.123.86.19
ik heb ze allemaal getest en deden t
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 04:37 ]
oww okDinX schreef op 06 augustus 2003 @ 16:30:
[...]
Het is wel de officiele versie.
Akamai heeft per ongeluk de final online gezet bij het testen van het e-commerce systeem (waar je AA 1.9 op cd kan kopen). Deze werd dan gedownd door fileshack enzo waardoor iedereen massaal begon te downloaden (75.000 mensen gisterenavond, iets nadat het bekend was).
Inmiddels is het verspreid over meerdere servers (filsheck, fileplanet, 3dgamers, aafiles, ausgamers,...) en konden ze niet anders meer dan em gewoonweg releasen.
Enige nadeel, de servers zijn nog niet klaar. Je kan wel de medic trainingen doen, maar nog niet op official servers spelen. Er zijn inmiddels wel wat niet officiele servers
Ik keek namelijk op de site van American Army en zag niks over 1.9 staan
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
De levels mogen ze ook wel houden zoals ze zijn. Misschien nieuwe textures ofzo, maar het is echt irritant als ze het 3d model gaan aanpassen, waardoor je opeens niet meer om een hoekje kan kijken b.v. wat dan eerder wel kon.Verwijderd schreef op 07 augustus 2003 @ 02:47:
Aan de meeste levels is niks verandert. alleen de score menu enzo en
er zijn nieuwe levels bij.
Wie vindt hier trouwens bridge SE ook een mislukking? De snipers hebben nu veel te veel macht daar vind ik.
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Verwijderd
Misschien merk je dan hoe moeilijk het is. Maarjah als je op een server zit waar al die kippen zonder koppen naar het midden rennen jah sorry maar dan is die ronde snel over.
Ik vind het wel lachuh met die snipers. Wordt het wat moeilijker van.
Maarjah daar in tegen ben ik ook een fanatieke sniper met wat voor game dan ook dus sjah dan lijkt me wel duidelijk dat ik bridge se geen mislukking vind.
Je hoeft niet over de brug waar de snipers zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Stefke op 07-08-2003 09:19 ]
komt er iemand wel via die ingame browser in een spel, ik krijg alleen maar communication error of dit en dat failed.
kut spel
en ondertussen zijn er weer 4 download pogingen mislukt bij mij *zucht*
10100111001
Verwijderd
porbeer dan een paar servers die ik heb gepost.Croccifixio schreef op 07 August 2003 @ 18:31:
Ik heb ook grote problemen om online te spelen. Communication error ook, of ik kan AGP_CharModel niet laden (not allowed) of ik wordt er tijdens het spelen gewoon uit gekicked. Ik heb er spijt van dat ik 1.7 er afgegooid heb. Tuurlijk, ik kan 1.7 weer installeren tot 1.9 servers stabieler zijn, maar daar heb ik geen zin in.
Druk in het menu op ~ op het toetsenbord
en type dan open .............. (op de puntjes moet het ip adres komen te staan)
en druk enter.
als t telang duurt met zoeken dan kan t zijn dat die server down is.
jezus hoe oud ben jij zeg, doe een beetje volwassen of zo. Het spel is nog niet eens officieel gereleased, dus een beetje geduld mag welcky schreef op 07 August 2003 @ 17:27:
het was het beste spel van dit moment, nu heb ik er een hekel aan!
komt er iemand wel via die ingame browser in een spel, ik krijg alleen maar communication error of dit en dat failed.
kut spel
[ Voor 15% gewijzigd door Stefke op 07-08-2003 23:03 ]
maarja mijn computer haat me duidelijk want ondertussen waar een aantal keer mislukt met downloaden
10100111001
Verwijderd
je frustatie uiten is goed voor jestefijn schreef op 07 augustus 2003 @ 22:15:
[...]
jezus hoe oud ben jij zeg, doe een beetje volwassen of zo. Het spel is nog niet eens officieel gereleased, dus een beetje geduld mag wel
gisteren gespeelt op een van de eerder genoemde servers, ging wel lekker... eerste keer dat ik kan connecten.
het F1 score menu is niet positief veranderd vind ik.
men honor is weg en AAtracker word niet ondersteund...
verder zijn de effecten van de kogels en 203's wel leuk veranderd.
medic heb ik 1 keer gebruikt, wel grappig maarjah
Honor is niet weg, ik heb gisteren op een server gespeeld waar wel de honor werd weergegeven.cky schreef op 08 augustus 2003 @ 08:44:
[...]
je frustatie uiten is goed voor je![]()
gisteren gespeelt op een van de eerder genoemde servers, ging wel lekker... eerste keer dat ik kan connecten.
het F1 score menu is niet positief veranderd vind ik.
men honor is weg en AAtracker word niet ondersteund...![]()
verder zijn de effecten van de kogels en 203's wel leuk veranderd.
medic heb ik 1 keer gebruikt, wel grappig maarjah
hier hij is nu officieel gold bron verhaal: www.americasarmy.comv1.9 is Gold!
August 07, 2003
That's right -- effective tomorrow at noon, you can grab the much-anticipated update to America's Army: v1.9. Here's what you'll find in v1.9: the introduction of a new MOS: the Combat Medic (and, of course, the requisite medical training consisting of 4 separate courses); new higher-resolution character models; a brand-spanking-new interface (and theme song); new high-detailed textures; character shadows; lip syncing; new team selection pages; new scoreboard; PunkBuster anti-cheating software..and much more!
alleen je kan hem nog niet downloaden (officieel)
10100111001
Verwijderd
Denk dat de meeste zitten te w88 op de officiele servers.
Verwijderd
Alleen jammer dat je voor de wapens moet kiezen voor de hele ronde.
Wil je bijv de 203 in plaats van de saw moet je dat eerst overleggen met je teammate voordat je ook maar kunt wissellen.
Ik vind het wel goed zo. Misschien dat dat gezeik van "Wie heeft de 203?! Die wil ik!" nu eens ophoudt gedurende de match. Wil je een bepaald wapen de volgende match hebben, dan zal je genoeg punten moeten scoren tijdens de huidige match. En anders heb je niks te kiezen en blijf je over met de 'restjes'.Verwijderd schreef op 08 augustus 2003 @ 12:46:
Het is even wennen maar ik vind het wel beter zo.
Alleen jammer dat je voor de wapens moet kiezen voor de hele ronde.
Wil je bijv de 203 in plaats van de saw moet je dat eerst overleggen met je teammate voordat je ook maar kunt wissellen.
Verwijderd
Maar soms krijgt een noob de saw als je later binnenkomt en dan kun je dus mooi w88.
Nu vind ik dat niet erg wat voor wapen ik heb en een noob moet het ook ooit leren, maar soms sta ik versteld van wat sommige mensen voor gekke dingen doe.
Sommige mensen hebben nooit gehoord van teamplay. Bijv nu de medic aanwezig is wil iedereen medic zijn, maar als je roept om een medic dan komen ze niet of ze zijn dood omdat ze toch weer voorop moeten lopen. Ga dan ut2k3 doen ofzo als je niet als een team kunt spelen.
ps. Ik heb geen enkel probleem met wapen keuze met een nieuwe ronde ik heb genoeg honor.
Punten zijn wel wat belangrijker geworden in deze nieuwe versie:Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 13:53:
Het gaat er niet om hoe veel punten je scoort.
Maar soms krijgt een noob de saw als je later binnenkomt en dan kun je dus mooi w88.
Nu vind ik dat niet erg wat voor wapen ik heb en een noob moet het ook ooit leren, maar soms sta ik versteld van wat sommige mensen voor gekke dingen doe.
Sommige mensen hebben nooit gehoord van teamplay. Bijv nu de medic aanwezig is wil iedereen medic zijn, maar als je roept om een medic dan komen ze niet of ze zijn dood omdat ze toch weer voorop moeten lopen. Ga dan ut2k3 doen ofzo als je niet als een team kunt spelen.
ps. Ik heb geen enkel probleem met wapen keuze met een nieuwe ronde ik heb genoeg honor.
On 2003-08-07 23:43:42, [Dev]Kermit wrote:
Just FYI, I have seen some people comment about how they don't like the fact that Honor no longer affects weapon class selection, and that high-Honor players can no longer take weapons from low-Honor players.
In fact, Honor *does* affect weapon class selection. At the end of each match, all classes get reset, and timers are initiated for each player, so that some players get to choose before others.
The order that players get to choose in is *partially* based on Honor, and *partially* based on your current score.
Specifically, the way the ranking works is that you are given between 0-100 points for your Score (the player with the highest score gets 100 points) your Honor is then added to this tally, and the team list is then sorted based on this tally. If you have 60 Honor, a player with 10 Honor will have to score more than twice as many points as you in order to select before you do.
Secondly, the main purpose behind the re-design of the class selection system was to AVOID any situation where you lost your weapon without knowing why, or where you had no way to be sure if you would get the weapon you chose.
So it is entirely accurate to say that high-Honor players can no longer steal weapons from low-Honor players. This is entirely intentionally. You will now always know exactly what weapon you will get, and what fireteam you will be in.
There are some obvious features that could be added to the class selection menu, such as a "Request Swap" button or something, so that you could ask another player to swap slots with you. Such features were not added because of time contstraints, but I am planning on adding them in the future, and I am open to any feedback the community might have.
ja ik d8 dus ook dat ik hem daar kon halen, maar blijkbaar niet want ik had 28minuten in de w8rij gestaan en toen lekker downloaden maar toen was de download mislukt -_-'Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 10:54:
Das mooi maar heleboel mensen hebben hem al en je kunt hem al downloaden op fileplanet.
Denk dat de meeste zitten te w88 op de officiele servers.
10100111001
Verwijderd
Verwijderd
Vanavond zal AA:O 1.9 officieel vrijgegeven worden, dus zullen er waarschijnlijk ook officiele servers online komen:
Op http://www.MilitarySim.com is een review van 1.9 te vinden: http://www.militarysim.co...iews&rop=showcontent&id=7v1.9 is Gold!
August 07, 2003 05:52 PM - by Bacchus
That's right -- effective tomorrow at noon, you can grab the much-anticipated update to America's Army: v1.9. Here's what you'll find in v1.9: the introduction of a new MOS: the Combat Medic (and, of course, the requisite medical training consisting of 4 separate courses); new higher-resolution character models; a brand-spanking-new interface (and theme song); new high-detailed textures; character shadows; lip syncing; new team selection pages; new scoreboard; PunkBuster anti-cheating software..and much more!
Verder zal AAOTracker ( http://aaotracker.4players.de/ ) door 1.9 in de problemen gekomen. [Dev]Kermit zegt hierover het volgende:
De jongens van deze zeer gewaardeerde tracker zullen dus moeten kijken of er nog wat te redden is voor hun tracker, maar het ziet er niet goed uit.As much as we all may love AAOTracker as well, we really can't worry about supporting it. Sorry.
We didn't intentionally break compatibility to AAOTracker, but we did certainly change many of the things that AAOTracker interacted with. However, we simply can't afford to spend the time necessary to make sure that we maintain compatibility with any third party applications or services.
Zal morgen nog wel eens proberen.
Ter land, ter zee en in de kroeg
ben nu ook medic, die test was gewoon echt TE easy als je die test niet slaagt (en het ligt niet eraan dat je niet verstaat wat ze zeggen) sorry hoor maar met die dia's word het allemaal uitgelegd
@MrX
ja die van 1.9 gold had ik ook gepost stukje boven.
maar aaotracker:
hier zegt ie dus dat het gewoon niet mogelijk is (iemand van het DEV team)As much as we all may love AAOTracker as well, we really can't worry about supporting it. Sorry.
We didn't intentionally break compatibility to AAOTracker, but we did certainly change many of the things that AAOTracker interacted with. However, we simply can't afford to spend the time necessary to make sure that we maintain compatibility with any third party applications or services.
maaaar!
je kan nu ook geen allseeingeye etc. gebruiken maar zoals je leest gaan ze er mischien toch iets aan doenOther AAO community services have also been effected by this change. Although I cannot make any promises right now, we are looking into the prospect of changing this back, so the data you are missing would be present again. I will try to keep you informed as we progress...
10100111001
Just wanted to update those of you with this problem that we think we may have discovered what's causing it. HomeLAN is going to make an adjustment on their end that should migrate over in 24 hours. After that, we'll know if this solution does the trick.
Until that time, you can continue to try adding this to your armyops.ini file:
[IpDrv.AuthServerLink]
AuthTimeout=10.000000
PSN: nicovc
Verwijderd
1:kan het kloppen dat de nieuwere versie wat meer fps vreet?
2: hoe laat ik het spel op de OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice draaien ipv van op de D3DDrv.D3DRenderDevice ik had ergens op een tweak guide gelezen dat dit zn voordelen KAN hebben als je wat lage fps hebt..(weet niet meer wel guide het is helaas..)
Verwijderd
1) Ja. De caracter models zijn meer gedetailleerd, er zijn dynamische schaduws toegevoegd, er is nu lip syncing tijdens spraak ... kortom, meer leukigheid, die ook wel meer vraagt van je systeem. Je kan met je detail levels spelen in je settings om grafische gein op te offeren vor ruwe fps.Verwijderd schreef op 09 augustus 2003 @ 15:16:
paar vraagjes:
1:kan het kloppen dat de nieuwere versie wat meer fps vreet?
2: hoe laat ik het spel op de OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice draaien ipv van op de D3DDrv.D3DRenderDevice ik had ergens op een tweak guide gelezen dat dit zn voordelen KAN hebben als je wat lage fps hebt..(weet niet meer wel guide het is helaas..)
2) Lijkt me sterk. D3D = DirectX, en dus iets heel anders dan OpenGL. Ik denk dat de UT2003 engine wel OpenGL ondersteunt, maar ik betwijfel of dat in AA ook gebruikt kan worden, en of je er FPS mee wint.
Verwijderd
het spelletje ziet er nu net zo gededaiteerd uit als een n64 game.
(met quake 3 doe je dit met r_picmip 100 waardoor je fps echt met dozijnen omhoog schiet)
ik snap het niet waarom blijft mn fps het zelde als ik met DetailTexMipBias=0.800000 en DefaultTexMipBias=-0.500000 speel. hoe minder details hoe meer fps toch?
ps als je dit ook ga proberen maak dan gebruik van gamespy het ingame menu is namelijk te vaag geworden door deze "tweak"
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2003 19:04 ]
Niemand?Christiano007 schreef op 09 August 2003 @ 13:39:
Krijg de hele tijd van die vage strepen op het beeld, bruine strepen die langs mn scherm schieten, of van die rare wit met blauwe ''iconen'' op de grond als ik langs bepaalde plekken beweeg, wtf is dat?
Heel irritant
Als mensen hier last van hebben, mogelijke oplossingen:
- nieuwste firmware van modem/router installeren, reset router
- zet verbinding van Cable/ADSL op LAN in het spel
- Als je een Vigor 2200E hebt, installeer dan firmware 2.3.6 (*.rst-versie)
- Als je een SB4200 van motorola hebt, moet je minstens firmware 0.4.4.2 hebben. alle @home modems hebben gelukkig deze firmware (lees instructies hier om ze te updaten). Lees hier meer over deze bug
- wacht op een officiele fix
[ Voor 7% gewijzigd door Ronnie_T op 10-08-2003 01:55 ]
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
AMD +2100
Club3D Radeon 9500 (via software naar 9700)
768 ddr 2700 mb
Verwijderd
1) Installeer de laatste DirectX (9.0b)
2) Installeer de laatste ATI drivers (Catalist 3.6 denk ik)
3) Speel eens wat met de texture detail levels om te kijken of dat iets oplost.
4) Als dit allemaal niet werkt, post dan alle info op het officiele AA forum in de tech support sectie (na natuurlijk eerst gekeken te hebben of er al andere posts over gaan)
Succes
Held!
ook al zit je in een slecht team jij hebt dan meestal wel veel honor
teamleden 0 honor ik 153 honor
tenminste dat was vanmiddag zo
alleen er zijn van die idiooten die roepen medic en zitten op een onmogelijke plek om te komen zonder dat je word neergeschoten en dan gaan ze je voten omdat je hun niet healed, maarja meestal lukt dat toch niet
en op bridge heb je nu ook de m82 tenminste als er genoeg mensen zijn als team A, B en C helemaal volzitten dan heb je nog team D die is hetzelfde als B (fireteam leader en sniper) alleen ipv van de m24 heb je de m82
10100111001
bedoel je 153 punten? want 100 is echt het maximum honor dat je kan hebbenDark Lord schreef op 11 August 2003 @ 00:52:
medic zijn ruled echt
ook al zit je in een slecht team jij hebt dan meestal wel veel honor
teamleden 0 honor ik 153 honor
tenminste dat was vanmiddag zo

PSN: nicovc
Waarschijnlijk bedoelde hij 153 gamepuntennaiko schreef op 11 August 2003 @ 12:03:
[...]
bedoel je 153 punten? want 100 is echt het maximum honor dat je kan hebben
Even een ander probleem , is het mogelijk om bij de medic trainingen 100% score te behalen?
Bij control bleeding bijv. haal ik elkekeer maar 87% wat ik ook doe.
(ik wil best de antw. geven die ik gebruikt heb, maar daar zit niemand op te wachten denk ik).
Die test = maar 8 vragen dus elke vraag fout is 12,5% (afronden maakt 13%)eraf.
[ Voor 43% gewijzigd door makkie op 11-08-2003 12:28 ]
Verwijderd
dus is te hale

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

ik heb het lang niet meer gespeeld hoor maarre vroeger zag je een ak74 oid als hij bijd e badasses zat.Christiano007 schreef op 11 August 2003 @ 14:24:
Hoe zie je nou het verschil in je tegenstander? Heb wel eens van verre afstand dat ik perongeluk de verkeerde neerschiet
(ok zie je niet van veraf)
maar dan vraag je even wie waar loopt.
Loopt er niemand op de locatie waar je aim zit dan knal je hem neer
Alleen je teamgenoten hebben een backpack, OPFOR niet. Ook is er een verschil in uniform, maar dat is niet altijd goed te zien (bijvoorbeeld als je nightvision gebruikt).Christiano007 schreef op 11 augustus 2003 @ 14:24:
Hoe zie je nou het verschil in je tegenstander? Heb wel eens van verre afstand dat ik perongeluk de verkeerde neerschiet
This space is occupied
Kun je het ook zien aan de helmen?Croccifixio schreef op 11 August 2003 @ 14:31:
[...]
Alleen je teamgenoten hebben een backpack, OPFOR niet. Ook is er een verschil in uniform, maar dat is niet altijd goed te zien (bijvoorbeeld als je nightvision gebruikt).
Defence heeft witte en de andere zwarte?
Dit topic is gesloten.