Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 14:38:
[...]
Lol veel sterkte in mijn leven??? Veel sterkte in jouw leven. Wees blij dat er mensen zijn als mij. Bill gates werd ook uitgelachen in zijn begin jaren...pffff
Wil jij mij oordelen omdat ik 25 euro daarheen heb gestuurd omdat niemand het durfde dus deed ik het maar om te testen...Ik was dus de eerste die erop in ging. Dat de rest heeft gevolgd daar kan ik niks aan doen. Er moest toch iemand met echte bewijs komen. Zeggen dat een bedrijf oplichterij is omdat tie lagen prijzen heeft of een amateur website schiet je niks mee op. Ga maar naar de politie en zeg dat eens tegen de politie. Valse beschuldigen zijn dat dan!!!!! Dus iemand moet het doen.
Ik kan btw nog die spel deze week ontvangen

.
Ze bieden een betaalmethode aan die niet is toegestaan, wat is vals aan die beschuldiging? Hun manier van verzenden is onmogelijk, wat is daar vals aan? Bij het verkopen van boeken overtreden ze de wet met hun prijzen, wat is daar vals aan? Ze verkopen Rolexen via internet zonder dat ze dat mogen wat is daar vals aan? Ze geven aan dat zij vrij (vrij land post) hun eigen regels kunnen bepalen, maar dat mogen ze niet, wat is daar vals aan?
Het was NIET persoonlijk tegen jou bedoeld en ik vind het lullig voor je als er straks geen spel komt, maar om er nu nog steeds vertrouwen in te hebben. Soms weet je gewoon dat je opgelicht gaat worden. Je hebt het trouwens ook over bewijs, maar er IS al bewijs zat tegen ze. Al die dingen die niet kloppen zeggen al genoeg. Juist daarom hoef ik er niets te bestellen om het zeker te weten.
Ik ben zelf trouwens nooit met het argument over een amateuristische web-site gekomen, alleen over een verdwenen website. Verder had ik het ook niet over LAGE prijzen, maar over prijzen ONDER de inkoopwaarde.
Ach, die 25 euro zul je inderdaad ook wel overleven. En als je het de gok waard vindt kan ik dat nog wel begrijpen. Het zou alleen makkelijker zijn als je oplichters van tevoren leert herkennen aan de hand van te verdachte omstandigheden, maar bovenal onmogelijk en verboden voorwaarden en procedures.