Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Idd ik vind het maar vreemd. Ik hoop voor jullie dat je alsnog je spel krijgt maar ik heb er een hard hoofd in.Bor_de_Wollef schreef op 07 December 2002 @ 13:21:
[...]
Kamer van Koophandel inschrijving kan iedereen zo krijgen hoor. Dus dat zegt helemaal niets. Site is down? Hmm dit begint interessant te worden nu!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Dit is de oude :
Net een lookup gedaan op argeweb.nl en dit is wat ik nu krijg :Domain Name.......... dutch-international-trading.com
Creation Date........ 2002-11-12
Registration Date.... 2002-11-12
Expiry Date.......... 2003-11-12
Organisation Name.... dutchinternationaltrading
Organisation Address. poukenstraat 36
Organisation Address.
Organisation Address. almere
Organisation Address. 1312 wn
Organisation Address. FLEVOLAND
Organisation Address. NETHERLANDS
Admin Name........... noelle miltiades
Admin Address........ poukenstraat 36
Admin Address........
Admin Address........ almere
Admin Address........ 1312 wn
Admin Address........ FLEVOLAND
Admin Address........ NETHERLANDS
Admin Email.......... swisspartners@post.com
Admin Phone.......... 0627578876
Admin Fax............
Tech Name............ YahooDomains Techcontact
Tech Address......... 701 First Ave.
Tech Address.........
Tech Address......... Sunnyvale
Tech Address......... 94089
Tech Address......... CA
Tech Address......... UNITED STATES
Tech Email........... domain.tech@YAHOO-INC.COM
Tech Phone........... +1.6198813096
Tech Fax.............
Name Server.......... yns1.yahoo.com
Name Server.......... yns2.yahoo.com
www.post.com doet het niet, maar het kan natuurlijk ook alleen een mail domein zijn. Maar als we dan weer bij verisign whois gaan raadplegen van www.post.com dan krijgen we dit als info :Domain Name.......... dutch-international-trading.com
Creation Date........ 2002-11-12
Registration Date.... 2002-11-12
Expiry Date.......... 2003-11-12
Organisation Name.... dutchinternationaltrading
Organisation Address. Geraniumstraat
Organisation Address.
Organisation Address. Almere
Organisation Address. 1338 XJ
Organisation Address. FLEVOLAND
Organisation Address. NETHERLANDS
Admin Name........... Ercan Yilmaz
Admin Address........ Geraniumstraat
Admin Address........
Admin Address........ almere
Admin Address........ 1338 XJ
Admin Address........ FLEVOLAND
Admin Address........ NETHERLANDS
Admin Email.......... info@dutch-international-trading.com
Admin Phone.......... 0630136262
Admin Fax............
Tech Name............ YahooDomains Techcontact
Tech Address......... 701 First Ave.
Tech Address.........
Tech Address......... Sunnyvale
Tech Address......... 94089
Tech Address......... CA
Tech Address......... UNITED STATES
Tech Email........... domain.tech@YAHOO-INC.COM
Tech Phone........... +1.6198813096
Tech Fax.............
Name Server.......... yns1.yahoo.com
Name Server.......... yns2.yahoo.com
Organization:
Easylink Services Corporation
399 Thornall Street
Edison, NJ 08837
US
Phone: 123-123-1234
Email: hostmaster@easylink.com
Registrar Name....: Register.com
Registrar Whois...: whois.register.com
Registrar Homepage: http://www.register.com
Domain Name: POST.COM
Created on..............: Wed, Nov 04, 1998
Expires on..............: Wed, Nov 03, 2004
Record last updated on..: Wed, Aug 14, 2002
Administrative Contact:
Email or abuse inquiries contact postmaster@mail.com. Law enforcement issues contact 646-223-1227
399 Thornall Street
Edison, NJ 08837
US
Email: hostmaster@easylink.com
Technical Contact:
Email or abuse inquiries contact postmaster@mail.com. Law enforcement issues contact 646-223-1227
399 Thornall Street
Edison, NJ 08837
US
Email: postmaster@mail.com
Zone Contact:
399 Thornall Street
Edison, NJ 08837
US
Email: postmaster@mail.com
Domain servers in listed order:
DNS11.REGISTER.COM 216.21.234.76
DNS12.REGISTER.COM 209.67.50.234
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 15:44 ]
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Wordt het niet eens tijd om een e-mail naar de politie te sturen met alle info die we hebben gevonden ??
En als je dat doet zet er dan wel bij dat het verdenkingen zijn (valse aangift is strafbaar)....
edit//
http://www.etfinga.com/index.asp?prov=Flevoland
Politie Flevoland biedt de gelegenheid via internet aangifte te doen. Deze digitale aangifte kan slechts voor een beperkt aantal feiten en alleen voor zaken, die in Flevoland zijn gebeurd.
Mocht er in de site iets fout gaan, surf dan terug naar deze site en meld de fout via
het formulier dat onder "Reageer" te vinden is.
Het doen van een valse aangifte is een misdrijf.
--------------------------------------------------------------------------------
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 15:58 ]
als ze idd niks binnenkrijgen kun je dat doen.Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 15:47:
een 'kleíne' adres verandering...
Wordt het niet eens tijd om een e-mail naar de politie te sturen met alle info die we hebben gevonden ??
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Admin Name........... Ercan Yilmaz

Verwijderd
Dus weer helemaal niks
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Kijken dus naar kassa
Nu @ nederland 3 dus....
[ Voor 16% gewijzigd door Breaker op 07-12-2002 19:05 ]
Verwijderd
edit: net te laat gepost
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 19:10 ]
Verwijderd
wat net telaat?Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 19:05:
Ze hebben nu op nederland 3 zelfs een item over deze website in kassa. Over hoe het kan dat het zo goedkoop wordt aangeboden. En ook over hoe je moet handelen. Komt zometeen wat uitgebreider aan bod zeiden ze.
edit: net te laat
Komt het item zo weer?
of is het item nu net geweest?
ik was eerder met aankondigingVerwijderd schreef op 07 december 2002 @ 19:07:
[...]
wat net telaat?
Komt het item zo weer?
of is het item nu net geweest?
nou dat word dan kassa herhaling kijken (is die er???Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 19:05:
Ze hebben nu op nederland 3 zelfs een item over deze website in kassa. Over hoe het kan dat het zo goedkoop wordt aangeboden. En ook over hoe je moet handelen. Komt zometeen wat uitgebreider aan bod zeiden ze.
edit: net te laat gepost
Als het daar komt zal het wel niet goed zitten.....
Kassa had tegen beter weten in ook nog besteld maar ze vermoeden dat ook zij naar hun geld kunnen fluiten.
Dutch International Trading had gezegd dat ze speciale overeenkomsten hadden met de diverse bedrijven, navraag leert dat geen enkel bedrijf hun kent. Verder bleek DIT ook nog Rolex horloges aan te bieden terwijl Rolex zelf op hun website al zegt dat Rolex horloges niet via Internet te koop zijn, alleen maar via gerenommeerde juweliers...
Gedupeerden kunnen zich bij Kassa melden voor verdere acties omtrent deze oplichters.
[ Voor 53% gewijzigd door Wildfire op 07-12-2002 19:17 ]
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 19:55 ]
Je kunt er ook niets bestellen, het is al bevestigd dat het oplichters zijn. Verder is de site trouwens al off-line en de mensen achter de site zijn spoorloos.Verwijderd schreef op 07 december 2002 @ 19:17:
Ik volg het topic wel zo ongeveer, maar heb nix besteld en ook nog niet gereplyed, maar ik ga die gasten eens grondig uitchecken.
Wat zit er nou eigenlijk op de locatie waar zij zeggen te zitten? Ik houd jullie op de hoogte
Verwijderd
Depends on als die mobiel OID van die gasten abbo waren, dan kunnen de site hosters het na trekken en aan kpn vragen wie dit nummer heeft ect ectWildfire schreef op 07 december 2002 @ 19:18:
[...]
Je kunt er ook niets bestellen, het is al bevestigd dat het oplichters zijn. Verder is de site trouwens al off-line en de mensen achter de site zijn spoorloos.
wel n33t opzich, die lui zometteen rot betalen/weekje in jail (langer zal het wel niet zijn in NL
Majah zulke spot prijzen, en internet n00bs kopen alles
en zie
http://www.vara.nl/kassa
[ Voor 20% gewijzigd door Mr-Leo op 07-12-2002 19:30 . Reden: url toegevoegd ]
In de studio is Wijnand Jongen, directeur van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. De branchevereniging voor bedrijven die producten en/of diensten op afstand (via catalogus, internet, televisie, post, telefoon) verkopen aan consumenten. Ook Jongen heeft zijn twijfels over dit bedrijf. Volgens hem is zelfs wettelijk verboden om 100 procent aanbetaling te vragen als je slechts één betalingsmogelijkheid biedt. Daarnaast is het vreemd dat je niet onder rembours kan betalen of met een creditkaart. Een consument moet achterdochtig zijn bij zulke winkels op internet, zegt Jongen. De leden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie mogen het Thuiswinkel Waarborg voeren, het keurmerk voor veilig en betrouwbaar winkelen via internet post of telefoon. Aangesloten bedrijven houden zich aan allerlei gedragsregels zoals privacy, herroepingrecht en terugbetaling. Bij klachten is er een onafhankelijke geschillencommissie. Winkels op internet zijn te herkennen aan het Thuiswinkel Waarborg-logo.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 19:57 ]
Verwijderd
Verwijderd
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Niet echt vreemd, bij kassa zitten zo'n 50 mensen (hooguit), hier zo'n 50.000Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 21:19:
Wel lachen dat wij met zn allen al meer duistere feiten hebben opgespoord dan dat Kassa dat gelukt is.
edit:
ow nee, het zijn er inmiddels al zo'n 65.000
nieuwste user is 2black, met ID 65029
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 22:38 ]
Verwijderd
Maarja om eerlijk te zijn verwacht ik nog steeds niks en wat ik al eerder al zei ik mis mijn 25 euro niet. Het was te proberen maar nu komen de feiten boven tafel. Alhoewel ik wel op zijn minst een kerstkaartje van D.I.T. verwacht
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 23:05 ]
FF Kassa mailen man, kunnen we in ieder geval kijken hoe het allemaal gaat lopen..Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 23:02:
wie nu nog besteld....(kan trouwens niet)...is dom![]()
.
Maarja om eerlijk te zijn verwacht ik nog steeds niks en wat ik al eerder al zei ik mis mijn 25 euro niet. Het was te proberen maar nu komen de feiten boven tafel. Alhoewel ik wel op zijn minst een kerstkaartje van D.I.T. verwacht(de groeten uit marokko met een foto van een papzak in een 10 jaar oude mercedes).
Verwijderd
http://cgi.omroep.nl/cgi-.../vara/kassa/sb.laatste.rm
op 5:30 komt het item over dutch trading
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
-
No offence, maar dat waren ze vanaf de start al. Genoeg waarschuwingen geweest toch?Verwijderd schreef op 07 december 2002 @ 23:02:
wie nu nog besteld....(kan trouwens niet)...is dom![]()
.
Verwijderd
Een bedrijf met analfabete werknemers zonder telefoon, een directeur die klanten met vragen wegstuurt, het ENIGE bedrijf in Nederland waarvoor TPG niet langs de deur komt, waar spellen onder de inkoopprijs verkocht worden om klanten te winnen, terwijl de site net bestaat en ook weer is opgeheven, dat niet bekend is bij leveranciers en zelfs niet via internet leverbare goederen te koop aanbiedt, verder zitten de e-mails vol tegenstrijdigheden en is de toon erg agressief en beledigend, in het assortiment zit verder geen enkele logica, behalve dat de goederen allemaal erg gewild zijn, het bedrijf kopieert zijn algemene voorwaarden bijna letterlijk van een ander bedrijf, spellen aanbiedt die nog niet uit zijn, etcetc.
Het leukste is nog dat ze zeggen dat ze er WEL aan verdienen omdat ze zoveel kosten besparen, in andere mails beweert Maartje dat ze er NIET aan verdienen omdat ze klanten willen winnen. Je kunt er simpelweg ook niet aan verdienen, omdat de verkoopprijs onder de inkoopprijs ligt. Dat kan een bedrijf bij uitzondering doen. Een voorbeeld is bier bij sommige supermarkten. Je kunt dat alleen NIET doen, met AL JE PRODUCTEN VANAF DE EERSTE DAG DAT JE "OPEN" BENT. Verder leven we wat bestellen betreft NIET in een vrij land, gelukkig hebben we zoiets als een burgerlijk wetboek, waarin de rechten en plichten van consument en verkoper staan omschreven.
Ik kan zo nog wel een uur doorgaan, maar de mensen die dit vertrouwen, veel sterkte in dit leven, want dat ga je nodig hebben
Verwijderd
Lol veel sterkte in mijn leven??? Veel sterkte in jouw leven. Wees blij dat er mensen zijn als mij. Bill gates werd ook uitgelachen in zijn begin jaren...pffffVerwijderd schreef op 10 december 2002 @ 03:05:
Als je hier hebt besteld dan heb je echt zo'n gigantische plaat voor je kop, tsjezus.
Een bedrijf met analfabete werknemers zonder telefoon, een directeur die klanten met vragen wegstuurt, het ENIGE bedrijf in Nederland waarvoor TPG niet langs de deur komt, waar spellen onder de inkoopprijs verkocht worden om klanten te winnen, terwijl de site net bestaat en ook weer is opgeheven, dat niet bekend is bij leveranciers en zelfs niet via internet leverbare goederen te koop aanbiedt, verder zitten de e-mails vol tegenstrijdigheden en is de toon erg agressief en beledigend, in het assortiment zit verder geen enkele logica, behalve dat de goederen allemaal erg gewild zijn, het bedrijf kopieert zijn algemene voorwaarden bijna letterlijk van een ander bedrijf, spellen aanbiedt die nog niet uit zijn, etcetc.
Het leukste is nog dat ze zeggen dat ze er WEL aan verdienen omdat ze zoveel kosten besparen, in andere mails beweert Maartje dat ze er NIET aan verdienen omdat ze klanten willen winnen. Je kunt er simpelweg ook niet aan verdienen, omdat de verkoopprijs onder de inkoopprijs ligt. Dat kan een bedrijf bij uitzondering doen. Een voorbeeld is bier bij sommige supermarkten. Je kunt dat alleen NIET doen, met AL JE PRODUCTEN VANAF DE EERSTE DAG DAT JE "OPEN" BENT. Verder leven we wat bestellen betreft NIET in een vrij land, gelukkig hebben we zoiets als een burgerlijk wetboek, waarin de rechten en plichten van consument en verkoper staan omschreven.
Ik kan zo nog wel een uur doorgaan, maar de mensen die dit vertrouwen, veel sterkte in dit leven, want dat ga je nodig hebben
Wil jij mij oordelen omdat ik 25 euro daarheen heb gestuurd omdat niemand het durfde dus deed ik het maar om te testen...Ik was dus de eerste die erop in ging. Dat de rest heeft gevolgd daar kan ik niks aan doen. Er moest toch iemand met echte bewijs komen. Zeggen dat een bedrijf oplichterij is omdat tie lagen prijzen heeft of een amateur website schiet je niks mee op. Ga maar naar de politie en zeg dat eens tegen de politie. Valse beschuldigen zijn dat dan!!!!! Dus iemand moet het doen.
Ik kan btw nog die spel deze week ontvangen
Whahaha, goeie!
Toch jammer dat het oplichterij was. Ik vond die prijzen eigenlijk "normaal" voor spellen. Tegenwoordig met die euro!
Verwijderd
Ik vind je iets te licht praten over 25 euro. Niet iedereen vind dat zo weinig (ik wel, maar daar gaat het niet om).Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 14:38:
[...]
Lol veel sterkte in mijn leven??? Veel sterkte in jouw leven. Wees blij dat er mensen zijn als mij. Bill gates werd ook uitgelachen in zijn begin jaren...pffff
Wil jij mij oordelen omdat ik 25 euro daarheen heb gestuurd omdat niemand het durfde dus deed ik het maar om te testen...Ik was dus de eerste die erop in ging. Dat de rest heeft gevolgd daar kan ik niks aan doen. Er moest toch iemand met echte bewijs komen. Zeggen dat een bedrijf oplichterij is omdat tie lagen prijzen heeft of een amateur website schiet je niks mee op. Ga maar naar de politie en zeg dat eens tegen de politie. Valse beschuldigen zijn dat dan!!!!! Dus iemand moet het doen.
Ik kan btw nog die spel deze week ontvangen.
Je had ook een mailtje kunnen sturen naar Opgelicht (Tros tv programma) met erbij geschreven dat het een tip is...
Joh, maak je niet zo druk. Ik denk dat de meeste hier het wel een beetje naief vinden maar daar gaat het nu toch niet om. Je was gewaarschuwd en jij hebt besloten toch de gok te wagen. Big deal. Dat is je eigen zaak toch? Laten we er gewoon geen flame van maken, dan is dit topic zo dicht.Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 14:38:
[...]
Lol veel sterkte in mijn leven??? Veel sterkte in jouw leven. Wees blij dat er mensen zijn als mij. Bill gates werd ook uitgelachen in zijn begin jaren...pffff
Verwijderd
Ze bieden een betaalmethode aan die niet is toegestaan, wat is vals aan die beschuldiging? Hun manier van verzenden is onmogelijk, wat is daar vals aan? Bij het verkopen van boeken overtreden ze de wet met hun prijzen, wat is daar vals aan? Ze verkopen Rolexen via internet zonder dat ze dat mogen wat is daar vals aan? Ze geven aan dat zij vrij (vrij land post) hun eigen regels kunnen bepalen, maar dat mogen ze niet, wat is daar vals aan?Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 14:38:
[...]
Ik kan btw nog die spel deze week ontvangen.
Het was NIET persoonlijk tegen jou bedoeld en ik vind het lullig voor je als er straks geen spel komt, maar om er nu nog steeds vertrouwen in te hebben. Soms weet je gewoon dat je opgelicht gaat worden. Je hebt het trouwens ook over bewijs, maar er IS al bewijs zat tegen ze. Al die dingen die niet kloppen zeggen al genoeg. Juist daarom hoef ik er niets te bestellen om het zeker te weten.
Ik ben zelf trouwens nooit met het argument over een amateuristische web-site gekomen, alleen over een verdwenen website. Verder had ik het ook niet over LAGE prijzen, maar over prijzen ONDER de inkoopwaarde.
Ach, die 25 euro zul je inderdaad ook wel overleven. En als je het de gok waard vindt kan ik dat nog wel begrijpen. Het zou alleen makkelijker zijn als je oplichters van tevoren leert herkennen aan de hand van te verdachte omstandigheden, maar bovenal onmogelijk en verboden voorwaarden en procedures.
Ik ben vast dom, maar wat is de relatie tussen jou en Bill Gates in deze affaire...?Lol veel sterkte in mijn leven??? Veel sterkte in jouw leven. Wees blij dat er mensen zijn als mij. Bill gates werd ook uitgelachen in zijn begin jaren...pffff
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Bill gates nam ook een kans en werd ook uitgelachen omdat hij die kans nam.s_roubos schreef op 10 December 2002 @ 20:36:
[...]
Ik ben vast dom, maar wat is de relatie tussen jou en Bill Gates in deze affaire...?
voor de rest heb ik niks met bill gates te maken want ik ben knapper als bill gates
dat jij het topic niet door leest en mijn posts. Dan zal je ook niet zo reageren.Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 16:27:
[...]
Ze bieden een betaalmethode aan die niet is toegestaan, wat is vals aan die beschuldiging? Hun manier van verzenden is onmogelijk, wat is daar vals aan? Bij het verkopen van boeken overtreden ze de wet met hun prijzen, wat is daar vals aan? Ze verkopen Rolexen via internet zonder dat ze dat mogen wat is daar vals aan? Ze geven aan dat zij vrij (vrij land post) hun eigen regels kunnen bepalen, maar dat mogen ze niet, wat is daar vals aan?
Het was NIET persoonlijk tegen jou bedoeld en ik vind het lullig voor je als er straks geen spel komt, maar om er nu nog steeds vertrouwen in te hebben. Soms weet je gewoon dat je opgelicht gaat worden. Je hebt het trouwens ook over bewijs, maar er IS al bewijs zat tegen ze. Al die dingen die niet kloppen zeggen al genoeg. Juist daarom hoef ik er niets te bestellen om het zeker te weten.
Ik ben zelf trouwens nooit met het argument over een amateuristische web-site gekomen, alleen over een verdwenen website. Verder had ik het ook niet over LAGE prijzen, maar over prijzen ONDER de inkoopwaarde.
Ach, die 25 euro zul je inderdaad ook wel overleven. En als je het de gok waard vindt kan ik dat nog wel begrijpen. Het zou alleen makkelijker zijn als je oplichters van tevoren leert herkennen aan de hand van te verdachte omstandigheden, maar bovenal onmogelijk en verboden voorwaarden en procedures.
Mensen die niet hebben besteld maken er een grote punt van dan de mensen die hebben besteld. Ik moet eigenlijk diegene zijn die alles moet verrot schelden en moet klagen en weet ik wat allemaal

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 20:49 ]
Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 20:45:
[...]
Bill gates nam ook een kans en werd ook uitgelachen omdat hij die kans nam.

waarom zou jij dat moeten? eigen schuld dikke bult?Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 20:45:
Mensen die niet hebben besteld maken er een grote punt van dan de mensen die hebben besteld. Ik moet eigenlijk diegene zijn die alles moet verrot schelden en moet klagen en weet ik wat allemaal. Maar daar heb ik geen zin in
![]()
.
Verwijderd
DAN !Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 20:45:
[...]
Bill gates nam ook een kans en werd ook uitgelachen omdat hij die kans nam.
voor de rest heb ik niks met bill gates te maken want ik ben knapper als bill gates.
[...]
dat jij het topic niet door leest en mijn posts. Dan zal je ook niet zo reageren.
Mensen die niet hebben besteld maken er een grote punt van dan de mensen die hebben besteld. Ik moet eigenlijk diegene zijn die alles moet verrot schelden en moet klagen en weet ik wat allemaal. Maar daar heb ik geen zin in
![]()
.
Verwijderd
toejam and earl in je icoonBong-One schreef op 10 December 2002 @ 21:05:
[...]
waarom zou jij dat moeten? eigen schuld dikke bult?
-
Inderdaad, maar eh, inmiddels is het 10 december en ik mag er nu dus vanuit gaan dat het officieel een rip-off is geweest?xonide schreef op 11 December 2002 @ 08:33:
Ach.. ik zie niet in warom je je zo druk maakt.... Net als ik het geld kwijt? jammer dan, gokje moet kunnen. Maar om nou zo geirriteerd te reageren op alles?
moet eerlijk zeggen.. ze hebben het leuk gedaan
-
Verwijderd
Voor de zekerheid kan je ook het bedrijf een briefje sturen waarin je aangeeft je order te herroepen en dat je je hierbij beroept op de Wet verkoop op afstand (zie justitie.nl). En in de brief ook meteen eisen dat je geld per opmmegaande wordt teruggeboekt. Per email helpt niet want die krijg je linea recta retour.
De bank van D.I.T. kan ook nog de tegoeden op de rekening bevriezen, ik ben alleen bang dat de boel al opgenomen is. Zeker nu, dus ik doe geen moeite meer.
En als je een rechtsbijstandsverzekering hebt, dan kan je ze later misschien nog wel voor de rechter slepen (civielrechterlijke procedure naast de strafrechterlijke). Als Ercan Yilmaz (oprichter van D.I.T.) tenminste niet in Turkije zit in die dikke Mercedes die hij gekocht heeft. Eén voordeel: Turkije levert vast wel uit aan NL, zeker wanneer ze bij de EG willen komen.
Ik ga vanmiddag even aangifte doen bij de politie, zal wel laten weten hoe ik daar gevaren ben.
Verwijderd
Het is erg sneu dat dit soort dingen gebeuren, maar als Consument moet je hier ook rekening mee houden... Ik had ook Kassa gezien, en ik moest direct aan dit topic denken die ik eek weekje terug nog even gelezen had. Toen zat ik al hard te lachen achter me pc
BF1: Don-Panio
Verwijderd
Ik ga maandag alsnog heen en zal mijn relaas hier wel doen.
En ja: ik voel me een enorme sukkel, wrijf het er maar in allemaal...
sinds mensen hebben geleerd te lezenVerwijderd schreef op 13 december 2002 @ 18:07:
sinds wanner is dat spel zo goedkoop?
Niet dus...
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
superB
Grab shell dude!
Ja tuurlijk, iemand die niet zijn telefoon beantwoord, eerst onder de naam maartje in slecht nederlands emailtjes tiept, Niet mij microsoft en sony bekend is, rolexen verkoopt die niet eens op internet worden verkocht toch verkoopt ook echt de spullen opstuurt? Bullshit.. ik zou 25 euro wel missen want het is wel mooi 50 gulden en daar kan ik een nieuwe controller van kopen..jOzh schreef op 13 december 2002 @ 20:35:
Iedereen moet gewoon lekker voor zichzelf beslissen of ze het willen proberen of niet. Stel je voor dat ze wel wat ontvangen hadden, dan had iedereen die niet besteld had zich een sukkel gevoeld omdat ze die aktie misgelopen waren.
Dat moet je dan in schop een modje doenBor_de_Wollef schreef op 15 december 2002 @ 20:44:
Topic kan wel op slot nu, wordt alleen maar over en weer geharreward.
TMAXTINT
Dit topic is gesloten.