Kingdom Hearts voor maar 25,- euro ??

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 745 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb deze topic ook ff rustig doorgelezen. Bedrijf klinkt niet zuiver... mailtjes zijn ook raar en niet van NL taal (eerders een mohammed ofzo :+ ) dat verklaart ook het geen tel.nr. Wel beter is dat je het kan halen, dus kan je zien wat voor mensen het "echt" zijn.

En over Flip.Mo, tuurlijk gaan ze hem die spel geven, zodat het vertrouwen wekt. Verteld hij het door aan ons dan gaan wij allemaal spullen bestellen en dat is het moment dat je getild bent. Natuurlijk weten zij niet dat hij op gathering op tweakers zit en ons op de hoogte houd.. maar je weet nooit. Misschien kijkt ie wel mee?

Ik vertrouw de zaakje nog niet helemaal. Het zegt niks dat je het mag komen ophalen. Voor hetzelfde geld dat ze je een ander adres geven. Maar het wekt wel "iets" meer vertrouwen dan alleen per post. Ik hou de topic goed in de gaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:01
Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 10:36:
Nou heb deze topic ook ff rustig doorgelezen. Bedrijf klinkt niet zuiver... mailtjes zijn ook raar en niet van NL taal (eerders een mohammed ofzo :+ ) dat verklaart ook het geen tel.nr. Wel beter is dat je het kan halen, dus kan je zien wat voor mensen het "echt" zijn.
Ja je kan het halen als je het geld hebt overgemaakt, denk als je daar komt aanrijden dat het 1 of andere boerderij is met 2 ouwe lui van 70 die van niks weten :Y)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik zit sterk te twijfelen om harry potter voor de xbox te halen... maar zit toch en beetje met het feit dat er geen telefoonnummer oid staat. zodra ik weet dat het zuiver is gaan we even inkopen doen :D

Even een mailtje gestuurd, kijken wat ze zeggen over garantie ed.

[ Voor 15% gewijzigd door xonide op 27-11-2002 10:56 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 27 November 2002 @ 10:44:
[...]

Ja je kan het halen als je het geld hebt overgemaakt, denk als je daar komt aanrijden dat het 1 of andere boerderij is met 2 ouwe lui van 70 die van niks weten :Y)
LOL ja fake adres is dus het andere risico. Gelijk oversteken is het enigste dat zekerheid kan geven. Maar dat doen ze dus niet... iemand ginnae pig? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
Zeer vermakelijk topic :D Als ik dit allemaal zo door lees, denk ik toch dat het oplichterij is. Zoals al eerder is gezegd lijkt er een link te zijn met die oplichterij van huizen in Spanje een tijd terug. Er is natuurlijk altijd een kleine kans dat het wel zuiver is en dan baal je natuurlijk als je er geen gebruik van hebt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 22:38:
hehe nog een email (misschien wel de laatste)
check this out >:)

[...]

oh ja nog even vermelden:
ik vroeg of ze mij brochures en acceptgiro konden sturen en kreeg dus het e-mail van hierboven
:D :D Echt hilarius dit topic! Ik zie het al helemaal voor me als je belt (met achme... ik bedoel met InfoDesk D.I.T. , maartje spreekd u meet) Lol gewoon. Alleen de geripte pictures kunnen voor een winkel al strafbaar zijn. Waarom gaat iemand niet langs om te kijken? Straks kom je je game ophalen staan er 10 van die klerenkasten om je heen of zijn ze snel vertrokken ofzo? Ik heb net even gebeld naar een kennis van mij met een gameshop en die moest er erg om lachen. De games zitten ver onder de inkoop prijs. Wellicht dat je je game wel krijgt, maar zuiver is het vast niet.

Volgens de nieuwsgroepen bestaat de site ook nog maar sinds 11-11 van dit jaar.

Update: nog een bedrijf met dezelfde naam? Dat kan toch helemaal niet in Nederland?
Ceteco Vietnam(Dutch International Trading
(annual turnover of 10 millions USD in pharmaceuticals)
Ook wordt er geklaagd over spam van deze club in de nieuwsgroepen:
Domain Name.......... dutch-international-trading.com
> Creation Date........ 2002-11-12
> Registration Date.... 2002-11-12
> Expiry Date.......... 2003-11-12
> Organisation Name.... dutchinternationaltrading
> Organisation Address. poukenstraat 36
> Organisation Address.
> Organisation Address. almere
> Organisation Address. 1312 wn
> Organisation Address. FLEVOLAND
> Organisation Address. NETHERLANDS

[ Voor 35% gewijzigd door Bor op 27-11-2002 11:49 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
LOL, dit is zeker niet in de haak. Ik heb ze ook eens gemaild en gevraagd hoe het mogelijk is dat ze producten voor onder de verkoopprijs aanbieden.
Straks kom je je game ophalen staan er 10 van die klerenkasten om je heen
GoT Knokploeg ;)

[ Voor 28% gewijzigd door ilyc op 27-11-2002 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
gok gewaagd :D net harry potter besteld na dat ik dit mailtje terug had gekregen
Ten eerste is dit een aktie, en je begrijpt wel
dat wij dit niet het hele of halve jaar dit zouden
kunnen volhouden.
Maar dit is een goede reklame stunt voor ons omdat
onze firma zich meer op particulieren klanten wil
richten dan onze vaste klanten zoals winkeliers.
Als je het liever heb dat je het bij ons ophaald
waneer je de bestelformulier en de betaling bij
ons binnen zijn is geen probleem, zodra wij deze
twee voorwaarden binnen hebben zullen wij u een
e-mail sturen waneer u het kunt ophalen.
Als u een bestelformulier heeft ingevuld en verzonden
dan krijgt u een bevestiging hier van en als u betaling
binnen is het zelfde.

Met vriendelijke groet,
Infodesk D.I.T.
Maartje van Dam
Nu ben ik heel benieuwd wat er gaat gebeuren.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Misschien dat ik ook maar de gok ga wagen tegen beter weten in en 1 spel ga bestellen, nog ff de meel van een vriend van me afw8en en dan .........

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff die prutsers hebben niet eens cube games.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Stuur voor de gein is een meeltje daarover, es kijken of ze die er vlug bijzetten :D, zo ja dan is dit cker bs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
>Beste Erwin,
>
>Wel Erwin je moet dit zien als reklameaktie en
>de een geeft geld uit aan adverteren, duur winkel
>personeel en verzekeringen enz.
>Wij in dit geval niet waardoor wij dit kunnen doen,
>ook niet voor het hele jaar en daarkomt bij kijken
>dat er voor veel producten een beperkte oplagen is
>(die zullen op onze webpage worden aangegeven als
>ze opzijn).
>
>Met vriendelijke groet,
>Infodesk D.I.T.
>Maartje van Dam
Ze ontwijken mijn vraag gewoon hoe ze het zich kunnen veroorloven spellen onder de verkoopprijs te verkopen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilyc schreef op 27 november 2002 @ 13:44:
[...]

Ze ontwijken mijn vraag gewoon hoe ze het zich kunnen veroorloven spellen onder de verkoopprijs te verkopen :{
Dit is een aktie. Dit is een malig voor kerstmis. Daarna gaan de prijzen weer omhoog. Dit is gewoon een stunt om bekend te worden.

Tenminste dat is wat hun zeggen. Ze verkopen niet het hele jaar spellen met deze prijzen :) .

edit update:
my money has been wasted to a turk :P (ik heb het geld verstuurd).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of je wat krijgt :P
Lijkt me een goede publiciteitsstunt wanneer je het spel dus WEL krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ze zullen het wel vreemd vinden dat ze ineens 30 mailtjes op 1 dag krijgen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz als de 2 die besteld hebben iets binnen hebben.. laat het even weten! Heb nog wel trek in een ps2 of xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 13:53:
[...]

Dit is een aktie. Dit is een malig voor kerstmis. Daarna gaan de prijzen weer omhoog. Dit is gewoon een stunt om bekend te worden.

Tenminste dat is wat hun zeggen. Ze verkopen niet het hele jaar spellen met deze prijzen :) .
Dat heb ik idd gelezen, maar dat kan gewoon niet. Je kan een spel echt niet voor 10/15 euro onder de inkoopprijs gaan verkopen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
Reactie gehad op m'n bestelling.
Geachte heer F. Koster,

Hierbij kan ik u bevestigen dat uw bestelling (SP 0007
TEKKEN 4 PS2 en MX 0004 HARRY POTTER X-BOX GAMES)
bij ons binnen is, na betaling van 50,- euro zullen
wij u melden via e-mail dat u het kunt ophalen in ons
kantoor te Almere.
Als u wilt dat wij het versturen naar het postkantoor
in Lelystad dan moet u dat nog even laten weten.

Met vriendelijke groet,
Infodesk D.I.T.
Maartje van Dam
Straks maar even geld overmaken en dan afw88

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilyc schreef op 27 november 2002 @ 15:41:
[...]

Dat heb ik idd gelezen, maar dat kan gewoon niet. Je kan een spel echt niet voor 10/15 euro onder de inkoopprijs gaan verkopen denk ik...
maarja heb je al van die aktie pakketen gehoord in engeland van nintendo,sony en MS?? Das niet mis !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Ze hebben die bestellingen niet eens geautomatiseerd.. Vertrouw het niet.. Maar laat wel zsm weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, enigste waar ik in kan komen, is dat hun spul van een falliet bedrijf hebben opgekocht, maar dat betwijvel aangezien zij het bij een groothandel bestellen. En die geurtjes zullen fakers zijn :-/ Maybe kan iemand dat adresje ff nachecken en telefoonnummer bijzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Telefoonnr staat nie in het telefoonboek, al naar gezocht.
Enige wat we kunnen doen is afw8en nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
vaag, had nog een mailtje gestuurd om het rekeningnummer zeker te weten. sturen ze terug :
Het bankrekeningnummer is correct
Veel succes

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 10:26
Koop liever hier:

http://www.gcshop.nl/

ook goedkoop en iig betrouwbaar

" Play the violent strings of my symphony "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xonide schreef op 27 November 2002 @ 16:48:
vaag, had nog een mailtje gestuurd om het rekeningnummer zeker te weten. sturen ze terug :

Het bankrekeningnummer is correct
Veel succes
[...]
LOL
Veel succes idd
alsof ze er zelf al vanuit gaan dat het fout gaat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Tekken Tag Tournament kost daar € 35,50, geinig want die is platinum en in bijv. de bart-smit maar € 34,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Heheh, mensen die betaald hebben zijn 't denk ik wel kwijt. Een site waar ze spelcomputers gezamelijk met Armani parfum, Nokia 8310 telefoons en Rolexen (!) aanbieden klinkt als de plaatselijke heler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdomburg schreef op 27 November 2002 @ 17:18:
Heheh, mensen die betaald hebben zijn 't denk ik wel kwijt. Een site waar ze spelcomputers gezamelijk met Armani parfum, Nokia 8310 telefoons en Rolexen (!) aanbieden klinkt als de plaatselijke heler ;)
bewijs??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
Ach het is een gokje, 25 is niet veel. mocht het geld in een een of andere mooie reis naar de bahama's gaan dan ben ik blij voor die gene.. anders is het mooi megenomen. hoop aleen wel dat ik dan een kaartje krijg :D

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga wel even langs rijden.. zaterdag.. ik woon in bussum en heb een rijbewijs EN auto :)
ik zal wel even gaan praten met fatima/maartje die de nederlandse taal toch niet helemaal onder de knie heeft..
eens kijken hoe betrouwbaar ze zijn en waarom ze zulke belachelijk lage prijzen kunnen hanteren en handelen met zo'n amateuristische poep site. Als ze zo betrouwbaar zouden zijn en zulke lage prijzen kunnen hanteren zou ik toch verwachten dat ze het echte geld binnenhalen maar als ze zo'n site maken dan begin ik toch te twijfelen. Maar zoals ik al zei ik ga wel even langs om te informeren en zeggen dat ik direct wil oversteken en als ze dan betrouwbaar zijn dat ze dan hoop klanten kunnen verwachten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe dat is positief denken :) Nou ik vind om 'zomaar' iemand 25 euro te schenken een beetje te veel van het goede :) Maar idd wie niet tried zal het ook nooit te weten komen, ik overweeg overigens zelf om z'n fake geurtje aan te schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 15:28
maar zit toch en beetje met het feit dat er geen telefoonnummer oid staat.
Heeft Amazon.com ook niet, vertrouw je die dan ook niet? ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 13:53:
[...]

edit update:
De inkoop prijs is veel hoger dan 25 euro voor ps2 games. Net met wat mensen die ik ken bij winkels gesproken en niemand heeft ooit hiervan gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 14:34:
Ik vraag me af of je wat krijgt :P
Lijkt me een goede publiciteitsstunt wanneer je het spel dus WEL krijgt :)
De eersten zullen echt wel iets krijgen, want daarna volgen meer bestellingen en is de klap die je kunt maken vele malen groter. Grappig allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarja iedereen is zich druk aan het maken en hebben niks betaald :) . lol. iig kijk ze kunnen heus wel akties hebben ofzo. Kijk wanneer de mediamarkt net open gaat hebben ze ook prijzen die laag zijn.

Maarja het lijkt me niet zo een lokale (woonwage) kamper die illegale spullen verkoopt ofzo :? . Tja om ze meteen oplichters te noemen omdat die site niet zo goed is en de prijzen zo laag zijn omdat ze een publiciteits stunt aan het uithalen zijn. Tja ik weet het niet. Daarom heb ik een spel besteld. Want ik heb daar niks aan wanneer mensen zeggen dat het oplichterij is en voor de rest niet een goeie argument hebben :/ .

Maar we zullen het zien en we houden het positief :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 20:45:
Maarja iedereen is zich druk aan het maken en hebben niks betaald :) . lol. iig kijk ze kunnen heus wel akties hebben ofzo. Kijk wanneer de mediamarkt net open gaat hebben ze ook prijzen die laag zijn.
Iedereen is het voor de mensen die wel willen en durven te bestellen aan het uitzoeken. Mediamarkt is ook echt niet zo gek om iets aan te bieden onder de inkoopprijs. Volgens mij is dat zelfs wettelijk niet eens toegestaan. Trouwens is al vaker gezegd dat het best goed kan zijn, maar daarover moet je je eigen conclusie trekken. Dat heb ik ook voor mezelf gedaan. Bekijk de feiten zoals ze in deze post staan zou ik zeggen en oordeel zelf. Natuurlijk kun je altijd meer info verzamelen, maar deel dit dan wel met de groep. Zelf heb ik mijn bedenkingen bij een "landelijke actie" als deze want mensen die nu iets zouden bestellen omdat het goedkoop is zullen echt geen klant blijven. Daar is de service veel te slecht voor blijkt wel uit de mailtjes etc en het geheel veel te ondoorzichtig. Het gaat ze eerder klanten kosten dan opleveren. Dus een goede actie geloof ik niet zo in. Verder is het raar dat er een connectie lijkt te zijn met eerdere scams en dat er tenminste nog 1 ander bedrijf is dat onder dezelfde naam lijkt te opereren.

In ieder geval wil ik de mensen die al iets besteld hebben vragen om te posten als ze iets hebben ontvangen (al is het maar een bevestiging via mail ofzo), maar ook als strakt eventueel zou blijken dat ze niets hebben ontvangen en het inderdaad een scam is.

[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 27-11-2002 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 27 November 2002 @ 21:26:
[...]

Iedereen is het voor de mensen die wel willen en durven te bestellen aan het uitzoeken. Mediamarkt is ook echt niet zo gek om iets aan te bieden onder de inkoopprijs. Volgens mij is dat zelfs wettelijk niet eens toegestaan. Trouwens is al vaker gezegd dat het best goed kan zijn, maar daarover moet je je eigen conclusie trekken. Dat heb ik ook voor mezelf gedaan. Bekijk de feiten zoals ze in deze post staan zou ik zeggen en oordeel zelf. Natuurlijk kun je altijd meer info verzamelen, maar deel dit dan wel met de groep. Zelf heb ik mijn bedenkingen bij een "landelijke actie" als deze want mensen die nu iets zouden bestellen omdat het goedkoop is zullen echt geen klant blijven. Daar is de service veel te slecht voor blijkt wel uit de mailtjes etc en het geheel veel te ondoorzichtig. Het gaat ze eerder klanten kosten dan opleveren. Dus een goede actie geloof ik niet zo in. Verder is het raar dat er een connectie lijkt te zijn met eerdere scams en dat er tenminste nog 1 ander bedrijf is dat onder dezelfde naam lijkt te opereren.

In ieder geval wil ik de mensen die al iets besteld hebben vragen om te posten als ze iets hebben ontvangen (al is het maar een bevestiging via mail ofzo), maar ook als strakt eventueel zou blijken dat ze niets hebben ontvangen en het inderdaad een scam is.
I'll keep you updated :Y) :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
ach ja, ik kan wel hele tijd positief gaan lullen maar sja.. wie niet waagt wie niet wint.. ik bedoel. eerlijk is eerlijk heb een niet gekocht spelletje op me xbox staan. (ohhhhhh) en als dit 25 euro pleite is naja jammer dan heb ik een spel voor 25 euro.... toch?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Ik heb er ook maar een spel besteld, eerst ff iets kleins en dan ff afw8en wat er gaat gebeuren, ben benieuwd

Verwijderd

Dit hele zaakje stinkt...

Kan iemand niet gewoon even een fake order plaatsen door thegetaway te bestellen?
Als ze zeggen dat dit spel op voorraad is dan weet je al genoeg.. De release date is namelijk pas op: January 15, 2003 :/

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 00:16:

Kan iemand niet gewoon even een fake order plaatsen door thegetaway te bestellen?
Als ze zeggen dat dit spel op voorraad is dan weet je al genoeg.. De release date is namelijk pas op: January 15, 2003 :/
Ow 15 januari? da's nieuw voor mij...morgen gelijk ff Columbia Tristar bellen of the Getaway alweer verschoven is. Zal gelijk wel even navragen of ze dit interressant genoeg vinden om uit te zoeken want in mijn ogen stinkt dit zaakje als de neten.
En voor diegene die denken dat ze eerst goedkoop uitleveren en daarna de boel gaan flessen, fout gedacht! als het fout is doen ze het gelijk vandaar dat actieverhaal. Het lijkt me sterk dat ze een klantenkring op willen bouwen op deze manier, geems kostten gemiddeld 44-45 pleuro ex btw (PS2) en hun verkopen ze voor 25 minus 19% btw dus voor het gemak 20 pleuro en dan nog verzenden ook?? Beetje duur klantenbestand om gelijk al minimaal 25 pleuro per klant toe te leggen, je kan goedkoper databases kopen. Maarjah ik ben maar een simpele sjop ownert en om te denken dat "groot" inkopen zoveel marge scheelt? het scheelt een paar procent en dan heb je het wel gehad hoor...

Just my 2 eurocents....

• .GoO
Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 00:16:

11 December is de releasedate in Europa hoor.. 14 Januari is de Amerikaanse releasedate.

Verwijderd

Dat klopt die komt op 11 december (the getaway). En tja het is zekers goedkoop die actie. Maarja in engeland brengen ze pakketten uit waar je uitgerekend minder als 25 euro betaald voor 1 spel.

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 08:04:
Dat klopt die komt op 11 december (the getaway). En tja het is zekers goedkoop die actie. Maarja in engeland brengen ze pakketten uit waar je uitgerekend minder als 25 euro betaald voor 1 spel.
Maar dat zijn pakketten voor soms ook nog wat oudere games. Je koopt dus niet 1 game, maar meer. En dat soort akties zijn in samenwerking met de betreffende distributeur of importeur in dat land.

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
25 euro is toch weer 55 gulden. Zo kun je natuurlijk ook denken, en 55 gulden lijkt weer veel meer dan 25 euro. Maar ja als je het ontvangt is het mooi meegenomen.

TMAXTINT

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Als ze uitleveren kunnen we ervan uitgaan dat het spul gewoon gestolen is en dan kan ik me die 25 euro wel voorstellen :D

Orderbevesteging gehad:

Geachte M. Franken,

Hierbij kan ik u bevestigen dat u bestelling(SP 0017
GAME THE GETAWAY) bij ons binnen is, na betalling van
25,- euro op onze bankrekening zullen wij uw bestelling
naar het postkantoor in Huizen verzenden.
Het postkantoor zal u berichten dat uw bestelling is
aangekomen en dat u het kunt ophalen met een geldige
legitimatie bewijs.

Met vriendelijke groet,
Infodesk D.I.T.
Maartje van Dam

[ Voor 66% gewijzigd door bAdmuTs op 28-11-2002 09:03 ]

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Hoe kan je hier nou geld in steken?? Dit zaakje stinkt van alle kanten :?

System specs

• Bor

Bor

Nog een website van Dutch International Trading (ik neem aan dat er niet nog meer bedrijven onder dezelfde naam opereren): http://www.dtihuizeninspanje.nl/

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Dees is van Dutch Trading International :D

• NightHawk4

NightHawk4

Bor_de_Wollef schreef op 28 november 2002 @ 10:23:
Nog een website van Dutch International Trading (ik neem aan dat er niet nog meer bedrijven onder dezelfde naam opereren): http://www.dtihuizeninspanje.nl/
Stond al eerder vermeld in dit topic :O

Wat ik alleen nog steeds niet snap is dat ze zeggen dat je bericht krijgt van het postkantoor wanneer je je pakketje af kan halen :? TPG Post komt gewoon aan de deur en dat ook nog een tweede keer, daarna komt je pakketje op het postkantoor te liggen en krijg je bericht dat het daar ligt. Beetje vreemd als een bedrijf een "aktie" houd om klanten te trekken maar niet snapt hoe het verstuurd word, hoewel ze versturen toch niks dus dan maakt het geen moer uit ;)

edit:
Gelijk even gecheckt voor de releasedate van The Getaway, staat idd op 13 december nu. En site even doorgegeven bij Columbia, misschien dat ze er wat mee doen O-)

[ Voor 12% gewijzigd door NightHawk4 op 28-11-2002 10:46 ]

• DoctorV64
  • Laatst online: 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Nighthawk, welke sjop own jij ??

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• NightHawk4

NightHawk4

DoctorV64 schreef op 28 November 2002 @ 12:36:
Nighthawk, welke sjop own jij ??
:X is reclame :X

en dat magnie....kijk maar in m'n profieltje :P

• Bor

Bor

bAdmuTs schreef op 28 november 2002 @ 10:25:
Dees is van Dutch Trading International :D
Inderdaad, maar geregistreerd door Dutch International Trading.

Verwijderd

Ja, 15 januari is inderdaad de Amerikaanse release date. Had namelijk niet verwacht dat Europa eerder aan de beurt is dan de VS (wel logisch opzich want the getaway wordt in Europa ontwikkelt). :o
bAdmuTs schreef op 28 november 2002 @ 09:02:
Als ze uitleveren kunnen we ervan uitgaan dat het spul gewoon gestolen is en dan kan ik me die 25 euro wel voorstellen :D

Orderbevesteging gehad:

Geachte M. Franken,

Hierbij kan ik u bevestigen dat u bestelling(SP 0017
GAME THE GETAWAY) bij ons binnen is, na betalling van
25,- euro op onze bankrekening zullen wij uw bestelling
naar het postkantoor in Huizen verzenden.
Het postkantoor zal u berichten dat uw bestelling is
aangekomen en dat u het kunt ophalen met een geldige
legitimatie bewijs.

Met vriendelijke groet,
Infodesk D.I.T.
Maartje van Dam
Maar dan nog, ze kunnen dit spel nooit op 10 december versturen aangezien de release date pas de 13de is. Bovendien zeggen ze dat de bestelling (=game) al klaar ligt. Dit kan gewoon _NIET_. Maargoed, ik hou dit topic wel in de gaten maar ik vrees het ergste (helaas...).

Neem nu deze mail bijvoorbeeld (zie ook: Verwijderd in "Kingdom Hearts voor maar 25,- euro ??")
het spel is origineel in doos,
onder rembours gaat echt niet omdat wij pas inkopen na dat en concrete
bestelling
en betaling binnen is,daarom zijn onze prijse heel scherp

u weet ook op het internet betalje met creditcard of op rekening altijd
vooraf,
in verleden hebben wij onder rembour gewerkt en veel bestelligen blijven
op het postkantoor, en wij ook met de rekening.

met vrindelijke groet,

Infodesk D.I.T

Maartje van Dam
Hoezo, tegenstrijdig? Eerst in hun order-ontvangst zeggen dat de bestelling al klaar is en daarna zeggen dat de game pas wordt besteld als er betaald is?

Dit zaakje rommelt aan alle kanten.. Kom op mensen, wees niet zo naief. Dit is pure oplichterij.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 18:40 ]

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Ik heb nog nie betaald hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
Geld is overgeschreven. Eens zien of ik wat van ze hoor vandaag zo niet gaan we even langs denk ik 8)

[ Voor 3% gewijzigd door xonide op 29-11-2002 07:37 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
xonide schreef op 29 November 2002 @ 07:36:
Geld is overgeschreven. Eens zien of ik wat van ze hoor vandaag zo niet gaan we even langs denk ik 8)
Mail ze ff dan of ze het ontvangen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
First thing i did :D

[update]
Ik heb gisteren een lijst gehad van alle bedragen
die zijn binnen gekomen, en daar zat je nog niet
bij.
Ik krijg maandag een nieuwe lijst en als jij al kan
zien dat het is afgeschreven dan zal je zeker maandag
op de lijst staan, en zal ik je een bevestiging sturen.

Met vriendelijke groet,
Infodesk D.I.T.
Maartje van Dam

[ Voor 91% gewijzigd door xonide op 29-11-2002 10:48 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Zou het dan toch echt zijn? :) Meeste bedrijven laten niks meer van zich horen nadat je betaalt hebt, en geven sowieso geen feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom deze mensen in mijn ogen niet betrouwbaar zijn:

1. Ze spammen om bekend te worden
2. Ze zijn onbeleefd tegen de 'klanten'
3. Ze verkopen ver onder de inkoopprijs
4. Ze willen niet onder rembours verzenden
5. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar
6. Ze proberen je snel te laten bestellen (voor 10 december)
7. Site ziet er (op z'n zachts gezegd) onprofessioneel uit
8. Veel spelfouten op de site, en in de e-mails
9. Het zijn, als de informatie op deze site correct is, wanbetalers
10. Site bestaat nog niet zo lang (11-11-2002)

Misschien is één van deze redenen opzich geen reden om ze oplichters te noemen, maar alles bij elkaar opgeteld lijkt me dat toch wel duidelijk. I.i.g. lijkt me dit niet zuiver. Mochten ze de spullen toch in huis hebben, en die spullen zijn gestolen, dan zijn de mensen die dit kopen ook strafbaar (heling). Politie zal ook makkelijk kunnen achterhalen wie gekocht heeft, want ze hebben een adressenbestand.

Nog wat. Ze zeggen dat je de spullen ook bij de firma zelf kunt ophalen, maar dit zegt natuurlijk helemaal niets. Kom jij lekker bij dat adres aan met het idee je PS2 op te halen, weet diegene die daar woont van niets. Hebben ze jouw even lekker het bos ingestuurd.

Kamer van koophandel nummer zegt ook niet alles. Dat geeft alleen maar aan dat de kvk feitelijke & objectieve gegevens over deze onderneming heeft. Maar dit hoeft helemaal niet te betekenen dat ze dan meteen betrouwbaar zijn. M.a.w. een kvk nummer is dus geen keurmerk waaraan je kunt zien of een bedrijf 'zuiver' is, of niet.

Mensen trap hier niet in! Het is toch wel duidelijk dat dit of illegaal is, of oplichterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 11:53:
Waarom deze mensen in mijn ogen niet betrouwbaar zijn:

1. Ze spammen om bekend te worden
2. Ze zijn onbeleefd tegen de 'klanten'
3. Ze verkopen ver onder de inkoopprijs
4. Ze willen niet onder rembours verzenden
5. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar
6. Ze proberen je snel te laten bestellen (voor 10 december)
7. Site ziet er (op z'n zachts gezegd) onprofessioneel uit
8. Veel spelfouten op de site, en in de e-mails
9. Het zijn, als de informatie op deze site correct is, wanbetalers
10. Site bestaat nog niet zo lang (11-11-2002)

Misschien is één van deze redenen opzich geen reden om ze oplichters te noemen, maar alles bij elkaar opgeteld lijkt me dat toch wel duidelijk. I.i.g. lijkt me dit niet zuiver. Mochten ze de spullen toch in huis hebben, en die spullen zijn gestolen, dan zijn de mensen die dit kopen ook strafbaar (heling). Politie zal ook makkelijk kunnen achterhalen wie gekocht heeft, want ze hebben een adressenbestand.

Nog wat. Ze zeggen dat je de spullen ook bij de firma zelf kunt ophalen, maar dit zegt natuurlijk helemaal niets. Kom jij lekker bij dat adres aan met het idee je PS2 op te halen, weet diegene die daar woont van niets. Hebben ze jouw even lekker het bos ingestuurd.

Kamer van koophandel nummer zegt ook niet alles. Dat geeft alleen maar aan dat de kvk feitelijke & objectieve gegevens over deze onderneming heeft. Maar dit hoeft helemaal niet te betekenen dat ze dan meteen betrouwbaar zijn. M.a.w. een kvk nummer is dus geen keurmerk waaraan je kunt zien of een bedrijf 'zuiver' is, of niet.

Mensen trap hier niet in! Het is toch wel duidelijk dat dit of illegaal is, of oplichterij.
ze houden een actie en dit doen ze niet het hele jaar door!!!!!! . HOE VAAK MOET DAT GEZEGD WORDEN....ARGH. Het is jouw woord tegen hun zijn woord. Ze verkopen nu zekers onder het inkoop prijs maar dit is een aktie tot 10 december. Snap dat dan !?!

Maarja deze argumentatie is al weet ik hoe veel keer langs gekomen maar daar heb ik niks aan. Als iemand concreet kan zeggen dat hij daar besteld heeft en nooit iets heeft ontvangen dan geloof ik het wel. Maar om iets te beoordelen om zijn website. Ik zie vaker van die standaard websites van bedrijven. Zo erg is dit nu ook al weer niet. Het kon nog veel erger.

Kijk ik zeg niet dat het geen oplichters zijn. But never judge a book by its cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipmo, ik zeg ook duidelijk dat één van die redenen opzich geen reden hoeft te zijn om ze oplichters te noemen, maar alles bij elkaar opgeteld riekt het er toch wel erg naar. Als je jouw geld nog terug wil zien zou ik de bank maar snel bellen, misschien valt de storting nog te annuleren.

Ik vermoed ook wat hun handelswijze is. Ze creeren eerst een hype door veel te spammen, en artikelen voor zogenaamde spotprijzen te verkopen. Nadat de hype gecreeerd is openen ze een site op 11-11-2002, en op deze site staat dat de verkoop op 11-12-2002 stopt. Je kunt dus zogenaamd één maand voor spotprijzen artikelen kopen. Op deze manier hebben ze eerst een hoop mensen gek gemaakt, en dan zetten ze er een tijdsdruk achter. Veel mensen zullen nu spullen gaan bestellen, omdat ze bang zijn de aktie te missen (die is immers de 11e van december weer afgelopen). Ik vermoed dan ook dat de site de 11e meteen van het net is, of dat ze de 11e ineens niets meer van zich laten horen.

Dit is een zaak voor Peter R. De Vries (8>

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Pff, iemand moet het proberen.. Straks is het wel echt en hebben we lekker games voor 25euro per stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg net welke leverancier ze hadden, en ze gaven toen dit als antwoord:
onze leverancier? kijk maar op het produkt zelf, dan kan je zelf een lijstje samenstellen van leveranciers
Het lijkt me vrijwel onmogelijk dat ze alle producten bij de bron (dus het bedrijf wat het desbetreffende artikel maakt) vandaan hebben. Misschien is dit genoeg bewijs voor de mensen die nog steeds twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyPeRSTiLe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-08 23:34
DVD doosjes kosten bij conrad: 6,50 Euro per 5 ongeveer => 1,30 per doosje.
Mooi cover hoesje erbij uitprinten, vervolgens gooien ze een CD-R in het doosje, niet vergeten het stickertje erop met de cd-label. Handleiding foto-kopieren. En opsturen die handel :). Jij ontvangt in ieder geval "iets" maar misschien niet wat jij wou hebben :)

My 2 cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
HyPeRSTiLe schreef op 29 November 2002 @ 19:41:
Mooi cover hoesje erbij uitprinten, vervolgens gooien ze een CD-R in het doosje, niet vergeten het stickertje erop met de cd-label. Handleiding foto-kopieren. En opsturen die handel :). Jij ontvangt in ieder geval "iets" maar misschien niet wat jij wou hebben :)

My 2 cents...
Lijkt me niet, ze hebben ook PS2's.. En bij FRS heb je 5 dvd hoesjes voor 4,50 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:41

jOzh

Sweet dude!

HyPeRSTiLe schreef op 29 November 2002 @ 19:41:
Dat zou wel verklaren waarom ze geen GC spellen verkopen...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is natuurlijk ook zo dat je alleen de X-Box en PS2 kan ombouwen, zodat je er kopieen op kunt spelen. Wel frapant dat ze dan juist voor die twee consoles spellen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even duidelijk melden als iemand zich "een buil gevallen /een goede game gekocht" heeft , dan kunnen anderen ook van deze info genieten (het zakkje riekt naar mijn mening toch nog steeds een beetje maar ach)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet eerlijk toegeven dat ik het zelf ook erg aantrekkelijk eruit vind zien, maar mijn verstand zegt dat ik dan 25 euro ga verliezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We kunnen alleen maar afwachten. Hun nu als oplichters beschilderen is niet echt "eerlijk". We zullen wel zien als niemand na de 10e van dec nog niks heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 14:10:
nog een mailtje
waarom kan rembours nou niet, ze weten toch wel dat ik zeker het spel betaal tegen zo'n scherpe prijs. |:(

quote:
--------------------------------------------------------------------------------

bestelling
en betaling binnen is,daarom zijn onze prijse heel scherp

u weet ook op het internet betalje met creditcard of op rekening altijd
vooraf,
in verleden hebben wij onder rembour gewerkt en veel bestelligen blijven
op het postkantoor, en wij ook met de rekening.

met vrindelijke groet,

Infodesk D.I.T

Maartje van Dam
op internet altijd vooraf betalen?
heb tot heden bij 4 verschillende zaken gehaald.
heb altijd pas achteraf betaald.
met credit card en soms accept giro.

word beetje heel vaag dat bedrijf

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

jazzVL schreef op 29 November 2002 @ 22:50:
[...]

op internet altijd vooraf betalen?
heb tot heden bij 4 verschillende zaken gehaald.
heb altijd pas achteraf betaald.
met credit card en soms accept giro.

word beetje heel vaag dat bedrijf
Diverse bedrijven werken op rembours en de "grote jongens" zelfs met acceptgiro's, en im mijn opinie met 5 euro rembourskosten ...ok laten we gek doen 10 euro rembourskosten zitten we nog steeds "maar" op 35 pleuro.
Ik koop Kingdom Hearts dus in voor 44,02 pleuro EXCLUSIEF BTW!
Dus was nou de aktie dan? Ik snap het niet helemaal meer, dat ze EENMALIG goedkoop kunnen leveren? OK dan onder rembours...IK BETAAL DE KOSTEN WEL!
Willen ze niet aan beginnen, want dan blijft het op het postkantoor liggen? Hallo wie wil er nou klanten? Wel goedkoop leveren maar gelijk het wantrouwen bij je klanten leggen :?

Zo de waard/oplichter is vertrouwd ie zijn gasten/klanten 8)

En voor diegene die nog steeds niet geloven dat dit een oplichters business is, bekijk de e-business grafieken van de laatste tijd in Nederland eens. Vrij simpel, de Nederlander heeft er te weinig vertrouwen in. En als je als geloofwaardig commercieel bedrijf online gaat vandaag de dag gebruik je dus gerenommeerde bedrijven om je betalingen te laten plaatsvinden of creditcardmaatschappijen.
En kom dan niet aan met je kosten verhaaltje, want als je als bedrijf zijnde 20-25 pleuro per spel toe gaat leggen zijn die kosten werkelijk waar een lachertje.
Flip.Mo ga dus niet meer mensen hier lopen overtuigen van dat actie verhaal want dat zuigt aan alle kanten, als jij het risico wil lopen ga je gang maar doe niet alsof er niks aan de hand is.
Ik zit in die business en volg ook het hele verhaal op internet aanbiedingen al een jaar of 3 dus doe nu niet net alsof hun het wiel hebben uitgevonden, die jongens van BartSmit hebben ook acties gehad om hun online bestellingen te promoten maar dat was in alle redelijkheid en die hebben meer geld om te stunten dan dit soort gasten. Per saldo is dat e-commerce verhaal slechte handel, je verdiend er bijna geen ruk op dankzij alle handling. Dus maak mij niet wijs dat ze "aktiematig" bezig zijn en probeer dat ook anderen niet wijs te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt wel op xon winkeltje op het vliegveld waar je alles zonder belasting kan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:41

jOzh

Sweet dude!

70 euro min 19% is nog altijd bijna 59 euro...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook een game besteld (Kingdom Hearts) om het uit te proberen. Kreeg pcies hetzelfde gezeik over die lijst. En als ik het niet van ze krijg.... tsja ik heb nu zat mailtjes van ze waarin ze bevestigen dat het een PAL versie is, geen back-up en dus wel in originele doos en dat de levertijd circa vijf werkdagen behoudt.

Maar goed ik zie het wel, als het wel werkt heb ik gewoon mazzel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-07 23:06

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

8)7 En er zijn echt mensen die geld over gaan maken 8)7

maar goed hoe meer mensen geld over maken, des te sterker je staat als je niks ontvangt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er nou iemand al een spel of hoe zit dat hier :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
hmm... Anders lees je even goed het topic door ?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik gedaan, alleen is het me nou niet duidelijk wie er besteld/betaald heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 12:06:
Ik heb zelf ook een game besteld (Kingdom Hearts) om het uit te proberen.
Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 13:53:
[...]
Beter zoeken :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
heeft hullie t al ontvangen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maja ik heb nog niks ontvangen. Maarja het geld is dus ook nog niet over geschreven. Waarschijnlijk hebben ze het geld maandag. En hopelijk ontvang ik mijn game volgende week een keer :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 15:30:
[...]

ze houden een actie en dit doen ze niet het hele jaar door!!!!!! . HOE VAAK MOET DAT GEZEGD WORDEN....ARGH. Het is jouw woord tegen hun zijn woord. Ze verkopen nu zekers onder het inkoop prijs maar dit is een aktie tot 10 december. Snap dat dan !?!
Is dat wat je zelf denkt of wat je zelf hoopt? Het komt een beetje naief over eigenlijk. No offence. Hoe dan ook, een actie zoals hier aangeprezen wordt is op legale manier gewoon NIET mogelijk. Daar zijn we nu wel achter dacht ik. Dus mocht je wat ontvangen, en die kans is er echt wel, dan is't vast geen zuivere koffie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een raar idee maar is het niet verstandig om af te wachten op wat er gebeurt inplaats van te gaan schreeuwen met zijn allen is alleen maar slecht voor je bloeddruk en al die mensen die niks bestelt hebben moeten eigenlijk ook stil zijn, want ze hebben niks te verliezen zelf heb ik kingdom hearts voor ps2 en tekken 4 voor xbox gehaald, het geld is ook overgemaakt
dus gewoon even afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 11:54:
en al die mensen die niks bestelt hebben moeten eigenlijk ook stil zijn, want ze hebben niks te verliezen
Ik denk dat die mensen jou proberen te behoeden voor een duister zaakje ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
hehe als ik hier over zat te twijfelen (of ik iets zou kopen of niet), dan zou ik wachten tot 1 of andere tweaker het spel daadwerkelijk ontvangen heeft. Nu heeft iedereen zoiets van, naja 1 spelletje bestellen kan geen kwaad, en die lui verdienen nu mad geld. Maar goed voor mij is et een duidelijke zaak en ik haal er gewoon niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 18:29
Mega goedkoop, klinkt dus illegaal.
De volgende gegevens zijn over ze bekent.

KvK:
Naam: Dutch International Trading
Vestigingsplaats: 1338XJ Almere
KvK-inschrijfnummer: 39080979 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging

Whois:
Geraniumstraat 28
Almere
1338 XJ
FLEVOLAND
NETHERLANDS
Ercan Yilmaz
0630136262

Gevonden via usenet (oudere gegevens?):
Organisation Address. poukenstraat 36
Organisation Address.
Organisation Address. almere
Organisation Address. 1312 wn
Organisation Address. FLEVOLAND
Organisation Address. NETHERLANDS

Telefoonboek:
Yilmaz, D
Geraniumstraat 28, 1338XJ ALMERE
06 146 82927

Nog een email adres gevonden waaronder "zij" SPAM verstuurden.

"mqoie" <gsr29@hotmail.com>

De subject was: "40 % KERST KORTING OP LUXE MERK ARTIKELEN -[uwqr8]"

Topic op xboxworld: http://www.xboxworld.nl/f...adid=12070&perpage=15

Te mooi om waar te zijn.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
bAdmuTs schreef op 26 November 2002 @ 21:50:
Zit erover te denken om eerst ff langs te rijden (heb als het goed is maandag me rijbewijs >:)), weet de straat nou toch en ff kijken wat daar zoal zit aan gebouwen, zal wel bij iemand thuis zijn denk ik.

Zal ik wel bij 12 huizen moeten aanbellen om te vragen of dat bedrijf daar zit :D
nr. 28 dus.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 12:06:
Ik heb zelf ook een game besteld (Kingdom Hearts) om het uit te proberen. Kreeg pcies hetzelfde gezeik over die lijst. En als ik het niet van ze krijg.... tsja ik heb nu zat mailtjes van ze waarin ze bevestigen dat het een PAL versie is, geen back-up en dus wel in originele doos en dat de levertijd circa vijf werkdagen behoudt.

Maar goed ik zie het wel, als het wel werkt heb ik gewoon mazzel. :)
5 werkdagen? Haha, nu wordt het helemaal mooi. Ik citeer:
bestelling
en betaling binnen is
,daarom zijn onze prijse heel scherp
Korte samenvatting: bestelling + betaling is binnen.
1. De order gaat naar de leverancier
2. Leverancier stuurt dutch-international-trading (D.I.T) de bestelling.
3. D.I.T. verstuurt de bestelling naar de klant

En dit allemaal in V-I-J-F dagen? Voor dit proces ben je minimaal 9 dagen kwijt. Ja, ik weet dat sommige mensen dit niet willen horen maar je kan fluiten naar je geld als je hier iets gaat bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk je om bij de kamer van koophandel ingeschreven te staan heb je legitimatie nodig. Op deze manier zijn deze mensen dus na te gaan.
En zoniet dan is er ook in nederland een politie of consumentenbond die dat regelt en als je de voorwaarden op hun site zou lezen lees je dat als je binnen 30 dagen niks ontvangt je je geld terugkrijgt net als bij andere online shops
Het feit dat ze zo veel reageren op email geeft voor mij toch aan dat ze geen slechte bedoelingen hebben. En als ze dat wel hebben merk ik het gauw zat. Mijn geld is namelijk met een garantieregeling overgemaakt terugtrekbaar in 30 dagen als je een aantoonbare reden hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 13:34:
[...]

5 werkdagen? Haha, nu wordt het helemaal mooi. Ik citeer:

[...]

Korte samenvatting: bestelling + betaling is binnen.
1. De order gaat naar de leverancier
2. Leverancier stuurt dutch-international-trading (D.I.T) de bestelling.
3. D.I.T. verstuurt de bestelling naar de klant

En dit allemaal in V-I-J-F dagen? Voor dit proces ben je minimaal 9 dagen kwijt. Ja, ik weet dat sommige mensen dit niet willen horen maar je kan fluiten naar je geld als je hier iets gaat bestellen
Niet dat ik het helemaal vertrouw, maar de order is binnen een minuut bij de leverancier als je een beetje goed systeem hebt.. Als het dezelfde dag verstuurd wordt heeft het bedrijf het de volgende dag, en de klant weer de volgende dag.. In principe is het dus zelfs in 2 dagen mogelijk.. 5 lijkt me dus helemaal gemakkelijk te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
is er nou al iemand langs geweest? want ik wel horen hoe het zat (+foto's) ik ga echt nooit van mijn leven iets kopen bij zoiets.. er moet minstens een groot bedrijf achter zitten. het liefst zoiets als blizzard ofzo.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MICROSOFT X-BOX + CONTROL-
LER + MEMORY UNIT EN DVD
REMOTE CONTROL

VAN € 265,-
VOOR € 155,-
Dit zou nog kunnen (je krijgt er dus geen games bij) maar voor rest geloof ik er niets van.\
Lekker voorbijgaan die site. Ik zou het risiko niet willen lopen

Edit:
bestelling
en betaling binnen is.
Ik snap dat je quantumkorting kunt krijgen bij grote afname. Maar dan per klant bij je leverancier bestellen word het echt niet goedkoper op.
Als je nu betaald gaan zij voor jou bij de leverancier 1 spel bestellen en kunnen het daarom veel voordeliger aanbieden.
Dat is dus de grootste onzin die ik ooit gehoord heb |:(

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Received: from [194.158.69.123] by mta6.wss.scd.yahoo.com with HTTP

% whois -r 194.158.69.123

inetnum: 194.158.69.0 - 194.158.69.255
netname: ANDORPAC
descr: Servei de Telecomunicacions d'Andorra
descr: Andorra la Vella
descr: Principality of ANDORRA
country: AD
admin-c: JML1-RIPE
tech-c: JML1-RIPE
tech-c: JAS28-RIPE
rev-srv: dinis.ad
rev-srv: dns2.ad
status: ASSIGNED PA
mnt-by: AD-DOMREG
changed: Postmaster@dinis.ad 20021031
source: RIPE

Die gast(en) bellen in vanuit Andorra (tussen Spanje/Frankrijk), en mailen vervolgens via Webmail van Yahoo. Het domein is 2 weken geleden pas geregistreerd:

Domain Name.......... dutch-international-trading.com
Creation Date........ 2002-11-12

De Algemene Voorwaarden zijn LETTERLIJK overgenomen van Buy-It-Direct, met uitzondering van Artikel 16 (software). Zelfs het arrondissement in Haarlem hebben ze per ongeluk laten staan (die toko zit helemaal niet in Haarlem, dus kan dat helemaal niet). Ik heb ff wat woorden uit de voorwaarden gekopieerd in een Google query...Uiteindelijk kwam alleen die nog overeen met die van D.I.T.
(http://microsoft.buyitdirect.com/info/6.asp)

Dussuh. Fluiten naar je centjes lijkt me!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me niet dat zoiets:

http://www.dutch-international-trading.com/page15.html

Even bij het Postkantoor afgeleverd / verstuurd kan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 15:38:
Het lijkt me niet dat zoiets:

http://www.dutch-international-trading.com/page15.html

Even bij het Postkantoor afgeleverd / verstuurd kan worden...
(de koelkast wordt thuis be-
zorgt en aangesloten)

Dat staat op de site.

[ Voor 26% gewijzigd door Chilly_Willy op 01-12-2002 16:03 ]

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chilly_Willy schreef op 01 december 2002 @ 16:02:
[...]

zorgt en aangesloten)

Dat staat op de site.
Volgens mij gaat dat niet lukken nee..

Die gozers op het postkantoor worden gek als ze dit moeten verwerken:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerNummer
  • Niet online
daar staat ook:
LG AMERIKAANSE
KOELKAST INHOUD:
512 LITER

UNIEK AANBOD!!!!!!!!!

VAN € 1.499,-
VOOR € 599,-

BESTELNR: EA 0012

KLIK OP DE FOTO VOOR
SPECIFICATIES

zorgt en aangesloten)
Van sommige dingen heb ik ze in de winkel zien staan voor een zelfde prijs. Bijv. de tefal gorumet. Er staat immers niet bij WELKE tefal gourmet stel je krijgt. Alleen die games, jah, dat is een probleem. Misschien koop je een beta versie van het spel dat niet helemaal goed is of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al wat ontvangen?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.