Heb al direct na het installeren constant problemen met mijn setje, hij wil gewoon niet stabiel draaien. Nu heb ik de FSB terug gezet naar 100. -> alles draait als een zonnetje. Als ik de FSB naar 133 zet, helaas, weer hetzelfde gedonder. memtest86 geeft geen bijzonder problemen. Kan het zijn dat de xp2000 een 133 mhz niet aankan, dwz kapot is??
specs: MSI KT4V AMD XP2000 256DDR400twinmos MSI GF4MX440 (geld was op) Maxtor 60gb@7200rpm cd en cd burner, flop. Of is een van deze onderdelen niet in staat om 133 aan te kunnen? Alle instellingen in het bios staan op default.
Snap er niks van, het enige wat ik kan bedenken is dat de proc brak is. Maar dan doet hij het toch helemaal niet. Of zie ik dat verkeerd?
groeten
Bert
specs: MSI KT4V AMD XP2000 256DDR400twinmos MSI GF4MX440 (geld was op) Maxtor 60gb@7200rpm cd en cd burner, flop. Of is een van deze onderdelen niet in staat om 133 aan te kunnen? Alle instellingen in het bios staan op default.
Snap er niks van, het enige wat ik kan bedenken is dat de proc brak is. Maar dan doet hij het toch helemaal niet. Of zie ik dat verkeerd?
groeten
Bert