Yep, die creeps zijn echt lomp sterk. En er zijn 4 van dat soort groepen op de map. Je hebt groot leger nodig, maar als je ze kunt mollen ben je wel gegarandeerd hoog level
Maar goed, een level 10 draak, een level 9 Storm Wyrm, twee level 6 Thunder Lizards, twee level 3 Green Dragon Whelps en twee level 2 Lightning Lizards. Dat zijn behoorlijk lompe creeps. En heel dodelijk.
Level 10 items: Crown of Kings +5, Mask of Death
Level 9 items: Tome of Power (+ 1 level), Ring of Protection +5, Orb of Lightning, Claws of Attack +15, Helm of Valor (str, agil +4), Hood of Cunning (agil, int +4), Medallion of Courage (str, int +4)
Bij elke hoek die je doet krijg je 1 level 10 en 1 level 9 item.
Die laatste drie level 9 items zijn trouwens helemaal niet zo goed, slechter dan veel level 8 items. Orb of Lightning daarentegen op een ranged hero, dat heb je 10x liever dan Crown +5 of Mask of Death, dat is zo ziek sterk.
Elke hoekje levert trouwens 2 x 30 + 2x 40 + 2 x 120 + 320 + 480 = 1180 exp op. Voor level 4 heb je 900 exp nodig, voor level 5 1400. Met 2 hoekjes ben je gegarandeerd level 6...
Maar sindskort doe ik ook, alle 3 acos gelijk op mijn, ghoul op wood, aco bouwen. 1 aco weghalen en crypt, zig bouwen en terug in mijn. Als ik genoeg geld heb, altar maken. Gaat echt rete-snel

Ik doe altijd:
- 3 aco's goud halen
- 2 aco's bouwen
- 1 ghoul hout halen
- crypt bouwen
- altar bouwen
- waypoint van necropolis op mijn zetten
- sit back en relax, for 5 seconds

- ziggu bouwen
Alternatief is trouwens:
- 3 aco's goud halen
- 1 ghoul hout halen
- crypt bouwen
- altar bouwen
- ziggu bouwen
- sit back en relax for 2 seconds

- 1 aco bouwen
- waypoint van necropolis op mijn zetten
- 2e aco bouwen
In praktijk maakt het volgens mij heel weinig uit welke strategie je volgt. Eerste geeft je iets meer goud, tweede iets eerder een hero. Maar het is echt een verschil van seconden, of 20 goud ofzo.
Een wel radicaal andere strat is dit:
- 2 aco's bouwen
- 3 aco's goud halen
- 1 ghoul hout halen
- 1 crypt bouwen
- waypoint op mijn zetten
- *wacht*
- Upgrade naar Halls of the Dead
- Zodra je hout hebt ziggu bouwen
- Zodra je weer hout hebt altar bouwen
Deze strat is zeer cool tegen rushes. Het is erg leuk als ze je aanvallen en je hebt al een 1500 hp gaurd tower die bakken damage doet

Je verliest wel creep-tijd, maar tegen de tijd dat je gaat creepen kun je ook meteen sterkere creeps aan omdat je al redelijk leger hebt.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett