Het grote Warcraft III topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.538 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 09:50
Ik open liever niet een eigen topic, maar ik heb een probleempje. Ik heb laatst bij het opnieuw installen van mn bak vergeten mijn wc3 savegames te bewaren. Dom... 8)7

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij een savegame oid. te mailen zodat ik weer verder kan waar ik gebleven was. Ik doe het liever niet helemaal opnieuw. Ik was aanbeland bij de Orc missie waarbij je aangevallen wordt door die halfgod en je een weg moet banen naar een put. En btw, ik speel wc3 1.00, mocht dat nog iets uitmaken... >:)

je kan me mailen op goldielox@mytweakers.net

UPDATE: niet meer nodig, ik heb al een oplossing gevonden.
"motherland orc 05"

[ Voor 8% gewijzigd door estorino op 10-12-2002 00:43 . Reden: Post = achterhaald ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:45

PromWarMachine

Forsaken Archer

GoldieLox schreef op 10 December 2002 @ 00:36:
Ik open liever niet een eigen topic, maar ik heb een probleempje. Ik heb laatst bij het opnieuw installen van mn bak vergeten mijn wc3 savegames te bewaren. Dom... 8)7

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij een savegame oid. te mailen zodat ik weer verder kan waar ik gebleven was. Ik doe het liever niet helemaal opnieuw. Ik was aanbeland bij de Orc missie waarbij je aangevallen wordt door die halfgod en je een weg moet banen naar een put. En btw, ik speel wc3 1.00, mocht dat nog iets uitmaken... >:)

je kan me mailen op goldielox@mytweakers.net
Ja, dat maakt helaas wel uit vrees ik. 'k Heb wel een paar savegames waarbij ik bijna op 't einde ben, maar goed, jij kan verder waar je gebleven bent, als je ff een mailtje stuurt naar awallet@hotmail.com of me toevoegd @ MSN, kijk ik er morgen ff na, moet nu echt naar bed :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Laatst online: 16-09 09:50
Het hoeft al niet meer! Ik heb ff nagedacht en ff de cheat opgezocht om mee naar een bepaald level te jumpen. Ik ben nu naar het level gesprongen waar ik gebleven was en heb ff gesaved. Kan ik weer verder... :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Wat kan je als Orc doen tegen een Human die mass spellcasters + 3 heroes gaat?. WoN hadden niet echt veel zin, want 5 secs later was weer iedereen slowed. En volgens mij ging ook mijn eigen bloodlust weg. Ook werden mijn healing wards vrijwel altijd dispelled. En omdat een legertjes sorcs en priest toch wel wat damage aan kunnen richten, vooral met blizzard erbij werd ik wel redelijk in de pan gehakt. Wat te doen :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:56

Row

Ik heb gister eens een paar Tilleman strategys geprobeerd: maar het lukt me bijna niet.
een paar voorbeelden:
Eerst had ik zijn NE strategy geprobeerd, eerst mass archers bouwen en dan hippos bouwen die archers die nog over zijn van het creep of vijanden confrontaties pleur ik die archers op de hippos dus heb ik rond de 10-12 mountaind hippos en een hero level 5 KotG en een level 3 PotM dan ga ik de expansion van de vijand beetje mollen onder tussen bouw ik ook nog twee chimeras totems --> just in case.

Maar dan blijkt weer dat de vijand human is en mass priets en sorceress is gegaan :( loss dus.

Andere strat van tillerman:
Hij is human hij bouwt eerst mass footies met defend en gaat creepen ok werkt goed men moutain king is level 4 en men Paladin is level 2 wou ik net men eerste twee knigts gaan maken komt hij aan met een mass leger dryads !!!! sta ik daar met men 4 footies en 2 hero's en een toren hij rond de 14 dryads en 2 level 2 hero's ja wat moet je dan ?

Ben ik nou gewoon te langzaam met bouwen of had ik gewoon 2 x pech??
Graag tips en advies helaas heb ik de replys niet gesaved van die games maar als ik weer zon sitautie heb zal ik de replay posten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Topicstarter
lol! :P

strats van 'goede' players bit voor bit overnemen werkt niet grapjurk! ;)

Ten 1ste moet je je tactiek afstemmen op wat je enemy doet. In het laatste voorbeeld had je door scouten kunnen weten dat je enemy aan het hard techten naar dryads was.

Een snelle rush met een AM een een handjevol footies hadden wel afgerekend met z'n hero en basis...

Gewoon veel gamen een zodoende exp. opdoen en een eigen speelstijl ontwikkelen is het beste denk ik. :)

Doe anders vanavond mee met een 3vs3/4vs4 ofzo.

suc6!

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

MrJ schreef op 10 December 2002 @ 13:53:

Ten 1ste moet je je tactiek afstemmen op wat je enemy doet. In het laatste voorbeeld had je door scouten kunnen weten dat je enemy aan het hard techten naar dryads was.

Een snelle rush met een AM een een handjevol footies hadden wel afgerekend met z'n hero en basis...

Gewoon veel gamen een zodoende exp. opdoen en een eigen speelstijl ontwikkelen is het beste denk ik. :)

Doe anders vanavond mee met een 3vs3/4vs4 ofzo.

suc6!
Ja je hebt denk ik gelijk, maar wat bedoel je met ik had zijn basis kunnen mollen maar dan had hij toch terug ge-TP-ed? of ik had idd moeten rushen....
Maar ik wist natuurlijk niet dat hij door ging techen naar dyads als ik dat wist...

maar ik moest wel scouten daar heb je wel gelijk in.... :(

Maar bedankt voor je uitnodiging om mee te doen ik wil graag wel eens met jullie meedoen. Ik ben wel pas level 12 met men account maarja ik doe men best wel B)

Gaan we dan gewoon naar gotwar3? Men nick is iig RoC
En hoelaat gaan we spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel :X

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, als je de replay van zo'n gast bekijkt lijkt het altijd zo simpel ja :). Maar als je dat bekijkt, let je eigenlijk de eerste keer vooral op wat ie bouwt en hoe ie vecht. En al kun je dat dan nóg zo goed, als hij mass air heeft en jij allemaal knights...... gg :>. Like MrJ says: scouting is the key.
Row schreef op 10 december 2002 @ 14:01:
[...]

Ja je hebt denk ik gelijk, maar wat bedoel je met ik had zijn basis kunnen mollen maar dan had hij toch terug ge-TP-ed? of ik had idd moeten rushen....
Maar ik wist natuurlijk niet dat hij door ging techen naar dyads als ik dat wist...

maar ik moest wel scouten daar heb je wel gelijk in.... :(

Maar bedankt voor je uitnodiging om mee te doen ik wil graag wel eens met jullie meedoen. Ik ben wel pas level 12 met men account maarja ik doe men best wel B)

Gaan we dan gewoon naar gotwar3? Men nick is iig RoC
En hoelaat gaan we spelen?
Levels maken zeer weinig uit hoor, volgens mij zitten de meesten bij [GoT] ( 8) ) tussen de 10 en 15 ofzo, nix mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 14:05:
Hehe, als je de replay van zo'n gast bekijkt lijkt het altijd zo simpel ja :). Maar als je dat bekijkt, let je eigenlijk de eerste keer vooral op wat ie bouwt en hoe ie vecht. En al kun je dat dan nóg zo goed, als hij mass air heeft en jij allemaal knights...... gg :>. Like MrJ says: scouting is the key.
ja daarom ben ik ook graag undead :) shades zijn echt fijn :)
BTW doen jullie weleens FFA zoja spreken jullie dan af met iemand anders om iemand met zen tweeën te pakken of wat doen jullie er tegen als dat tegen word gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 14:07:

[...]

Levels maken zeer weinig uit hoor, volgens mij zitten de meesten bij [GoT] ( 8) ) tussen de 10 en 15 ofzo, nix mis mee.
Owh ok maar hoelaat spreken we dan iets af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Row schreef op 10 December 2002 @ 14:11:
[...]

ja daarom ben ik ook graag undead :) shades zijn echt fijn :)
BTW doen jullie weleens FFA zoja spreken jullie dan af met iemand anders om iemand met zen tweeën te pakken of wat doen jullie er tegen als dat tegen word gebruik?
Ik heb volgens mij slechts éénmaal een ffa gespeeld, en toen lieten ze mij (we waren met z'n 4en op Lost Temple) vrolijk met rust :). Dus toen roste ik met een leger van DL + DK, Ghouls, Necros, Banshees en Gargs ff over ze heen >:).

Maar we gingen niet iemand met meerderen pakken dus. Er was wel 1 opponent die zichzelf min of meer had opgeblazen op een andere undead basis, maarja :).

Ik ben vanavond vanaf een uur of kwart voor negen beschikbaar denk ik, moet eerst nog ff werken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Row schreef op 10 December 2002 @ 14:01:
[...]

Op het moment dat jij hem hard techend scout, heeft hij max 1 hero, en hooguit een 2e op komst.

Op dat moment had jij theoretisch al 4/6 footies en een hero kunnen hebben. Dan is het rushen, waypoint van je barracks op je hero en footies blijven pompen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
9 van de 10 keer verlies je doordat je niet scout en/of niet goed aanpast aan de tegenstander.
Doe je dit wel dan wordt de game een heel stuk leuker en heb je grote kans om te winnen.

Ik heb ook super veel keer verloren door alleen maar creepen en niet op de tegenstander letten. Wel leuk zo'n lvl 5 hero tegen een lvl 3 nmy, maar als hij het juiste leger hebt en jij niet dan verlies je nog.

[Vraag over heroes]
Wat is nou beter?
- Een hero maken met veel redelijk veel units en snel creepen. Dit heeft tot gevolg dat je 1 sterke hero hebt en 1 erg slappe. (lvl 5 en een lvl 1 ofzo)
of
- Hero maken, paar units, snel HQ upgraden en 2de hero maken. je hebt nu 2 lvl 1 heroes, gaan creepen (meeste is weg denk ik door de nmy) en over gebleven sterke creeps doen. dit heeft gevolg dat je 2 middelmatige heroes hebt

wanneer maak jij je hero precies? ik deed het altijd als me 1e hero lvl 4 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
ik maak mijn 2e hero nogal rap, maar dat heeft vooral te maken met dat ik veel undead met ghouls speel [en voor de zijn vampiric aura & unholy aura erg handig]. Het heeft ook met de map te maken, als je 1 vs 1 speelt in een 4 player map zijn de meeste creeps nog niet weg als je je 2e bouwt.

met humans bouw ik soms ook wel snel een extra mage naast mijn paladin voor als 1e zijn aura [meer mana voor heal] en de blizzard tegen archers etc.

Ik speel erg weinig ladder games, de laatste tijd doe ik wel wat team arranged, maar ik speel nog steeds vooral customs [gewone standaard map, maar samen tegen comps of tegen vrienden].

Binnenkort doe ik ook misschien wel eens mee, lijkt me wel eens leuk ;). nick -> Oranginas

[ Voor 13% gewijzigd door agentorangina op 10-12-2002 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Als je Hero LVL3-4 is, kan je makkelijk een 2e maken. Als die de eerste veldslag overleeft, is die ook gelijk LVL3-4, terwijl je eerste Hero maar LVL5 is (ong).

Dat komt doordat LVL1-3/4 heel weinig exp nodig hebben.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Apocrypha schreef op 10 December 2002 @ 13:32:
Wat kan je als Orc doen tegen een Human die mass spellcasters + 3 heroes gaat?. WoN hadden niet echt veel zin, want 5 secs later was weer iedereen slowed. En volgens mij ging ook mijn eigen bloodlust weg. Ook werden mijn healing wards vrijwel altijd dispelled. En omdat een legertjes sorcs en priest toch wel wat damage aan kunnen richten, vooral met blizzard erbij werd ik wel redelijk in de pan gehakt. Wat te doen :)?
zozo meneer speelt voortaan orc..
Mass dmg spells werken wel goed tegen mass casters. Dus Wave + Chain lightening, en lit shield tussen zijn casters, en zelf veel nega dragen.
MrJ schreef op 10 December 2002 @ 13:53:

U said it.

[ Voor 13% gewijzigd door Shade op 10-12-2002 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rody schreef op 10 december 2002 @ 14:43:
9 van de 10 keer verlies je doordat je niet scout en/of niet goed aanpast aan de tegenstander.
Doe je dit wel dan wordt de game een heel stuk leuker en heb je grote kans om te winnen.

Ik heb ook super veel keer verloren door alleen maar creepen en niet op de tegenstander letten. Wel leuk zo'n lvl 5 hero tegen een lvl 3 nmy, maar als hij het juiste leger hebt en jij niet dan verlies je nog.

[Vraag over heroes]
Wat is nou beter?
- Een hero maken met veel redelijk veel units en snel creepen. Dit heeft tot gevolg dat je 1 sterke hero hebt en 1 erg slappe. (lvl 5 en een lvl 1 ofzo)
of
- Hero maken, paar units, snel HQ upgraden en 2de hero maken. je hebt nu 2 lvl 1 heroes, gaan creepen (meeste is weg denk ik door de nmy) en over gebleven sterke creeps doen. dit heeft gevolg dat je 2 middelmatige heroes hebt

wanneer maak jij je hero precies? ik deed het altijd als me 1e hero lvl 4 was.
Zoals je wel hebt gezien bij onze AT's, had ik steeds ongeveer een lvl 3 DL toen ik m'n DK trainde. En ja, bij NE doe ik ongeveer hetzelfde, en bij orc, mits de tegenstander het toelaat, doe ik eenderde van het creepen met enkel BM en FS. Dus hier ook snel 2nd hero, meestal als BM lvl 2 is ofzo. Vooral op LT kun je vreselijk veel creepen met alleen die 2 heroes :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Shade schreef op 10 december 2002 @ 15:09:
[...]

zozo meneer speelt voortaan orc..
Mass dmg spells werken wel goed tegen mass casters. Dus Wave + Chain lightening, en lit shield tussen zijn casters, en zelf veel nega dragen.

[...]

U said it.
is dat een compliment :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Apocrypha schreef op 10 December 2002 @ 15:36:
[...]

is dat een compliment :)?
Als jij dat wilt =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Wel als je wat vergevorderd bent natuurlijk. :z

Maar om te beginnen lijkt het me geen goed idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

MrJ schreef op 10 December 2002 @ 16:24:
[...]

Wel als je wat vergevorderd bent natuurlijk. :z

Maar om te beginnen lijkt het me geen goed idee...
Tis sowieso geen goed idee, omdat je counters moet maken en niet een vaste strat, laatst had ik iemand die chimaera rush deed tegen mijn rifles + gyros =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Topicstarter
O, op die manier. Ik dacht juist dat je bedoelde dat sommige players dat wel konden doen ofzo... :)

Hehe, da's wel grappig ja. Heeft 'ie iig goed gescout... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 19:57

Tcq

Gisteren erg snel verloren van Diadem in een 1vs1 potje.
En vandaag bij een 2vs2 weer omdat m'n allie wegviel :( , niet te doen in je eentje tegen twee anderen.

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Welke strat gaat moet altijd afhangen van je tegenstander.

Je moet onderscheid maken tussen Build Order (BO) en strat.

BO is wat je doet in het begin, voordat je weet wat je tegenstander doet. Je weet dan hoogstens welk ras hij is. Je BO kan dus afhangen van je tegenstander's ras, en eventueel de map, maar verder van niets. Je kunt dus replays van goede spelers downloaden, deze bekijken, en dezelfde BO toepassen. Wel handig is of je kunt inschatten of de BO ook werkt op andere maps natuurlijk, of tegen andere rassen. Maar dat moet niet zo'n probleem zijn. Desnoods leer je 5 BO's uit je hoofd :)

Strat komt pas nadat je je tegenstander hebt gezien. Strat is hoe je reageert op je tegenstander. Strat bestaat meestal uit iets als 'goh, hij is chimera's aan het bouwen. Laat ik een dozijn garcoyles bouwen'. Bij strat hoort ook het al of niet aanvallen van vijandelijke expansions, of het zelf bouwen van expansions (tenzij je fast expand doet, dan hoort het bij BO).

Een strat kun je niet overnemen van iemand. Je kunt hoogstens rondkijken wat voor strats andere mensen zoal gebruiken tegen vijandelijke activiteiten. Maar je zult bij strat altijd zelf moeten nadenken.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Tcq schreef op 10 December 2002 @ 17:26:
Gisteren erg snel verloren van Diadem in een 1vs1 potje.
En vandaag bij een 2vs2 weer omdat m'n allie wegviel :( , niet te doen in je eentje tegen twee anderen.
FF een paar tips:

- Je kunt de exit van je Necropolis op je mijn zetten. Je acolyes gaan dan automatisch goud halen zodra ze klaar zijn. Scheelt.
- Het valt me op dat je nogal langzaam bent. Dat is waarschijnlijk training, maar die 5 acties die je als undead in het begin moet doen (2 aco's bouwen, ghoul hout laten halen, aco's goud laten halen, crypt bouwen, altar bouwen) doe ik een stuk sneller dan jij. FF trainen dus ;)
- Ga niet supersterke creeps aanvallen. Een level 10 draak, 2 level 9 lightning lizards en nog een stapel lagere creeps, dat win je niet met een level 2 DL, een level 2 DH en 12 ghouls. Zowieso kun je daar een draak niet dood mee krijgen ;)
Als je ziet dat je gaat verliezen, teleport dan weg, zodat je niet je halve leger kwijtraakt terwijl je vlucht.
Je doet het twee keer, zulke creeps aanvallen. Erg zonde.

Verder is het balen dat je ally wegvalt. Zekerals het zo vroeg in de game gebeurd ,dan kun je het eigenlijk wel shaken.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq

Tcq

Die creeps aanvallen komt omdat ik de maps niet ken :P, ik ga idd beter opletten welke creeps er rondlopen voordat ik aanval want het kost idd een groot deel van je leger, zeker die lizards/draken.
En ik vond het idd klote dat m'n ally wegviel, als dat niet gebeurd was hadden we misschien kunnen om te winnen.

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Diadem schreef op 10 December 2002 @ 17:43:
[...]

FF een paar tips:

- Het valt me op dat je nogal langzaam bent. Dat is waarschijnlijk training, maar die 5 acties die je als undead in het begin moet doen (2 aco's bouwen, ghoul hout laten halen, aco's goud laten halen, crypt bouwen, altar bouwen) doe ik een stuk sneller dan jij. FF trainen dus ;)
ik bouw meestal de altar later ( als ik er gold voor heb), ik doe eerst een crypt en een zig (nu ben ik geen echte ud speler maar toch :+ )

[ Voor 4% gewijzigd door FrostXL op 10-12-2002 18:01 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Tcq schreef op 10 december 2002 @ 17:50:
Die creeps aanvallen komt omdat ik de maps niet ken :P, ik ga idd beter opletten welke creeps er rondlopen voordat ik aanval want het kost idd een groot deel van je leger, zeker die lizards/draken.
En ik vond het idd klote dat m'n ally wegviel, als dat niet gebeurd was hadden we misschien kunnen om te winnen.
Haha, heb je op Duskwood die draken aangevallen aan de zijkanten???? Zelfs met een sizeable army en LVL5 hero verlies je nog best wat troepen. :Y)

Maar sindskort doe ik ook, alle 3 acos gelijk op mijn, ghoul op wood, aco bouwen. 1 aco weghalen en crypt, zig bouwen en terug in mijn. Als ik genoeg geld heb, altar maken. Gaat echt rete-snel :)

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Darkvater schreef op 10 December 2002 @ 18:10:

Haha, heb je op Duskwood die draken aangevallen aan de zijkanten???? Zelfs met een sizeable army en LVL5 hero verlies je nog best wat troepen. :Y)
Yep, die creeps zijn echt lomp sterk. En er zijn 4 van dat soort groepen op de map. Je hebt groot leger nodig, maar als je ze kunt mollen ben je wel gegarandeerd hoog level

Maar goed, een level 10 draak, een level 9 Storm Wyrm, twee level 6 Thunder Lizards, twee level 3 Green Dragon Whelps en twee level 2 Lightning Lizards. Dat zijn behoorlijk lompe creeps. En heel dodelijk.

Level 10 items: Crown of Kings +5, Mask of Death
Level 9 items: Tome of Power (+ 1 level), Ring of Protection +5, Orb of Lightning, Claws of Attack +15, Helm of Valor (str, agil +4), Hood of Cunning (agil, int +4), Medallion of Courage (str, int +4)

Bij elke hoek die je doet krijg je 1 level 10 en 1 level 9 item.
Die laatste drie level 9 items zijn trouwens helemaal niet zo goed, slechter dan veel level 8 items. Orb of Lightning daarentegen op een ranged hero, dat heb je 10x liever dan Crown +5 of Mask of Death, dat is zo ziek sterk.

Elke hoekje levert trouwens 2 x 30 + 2x 40 + 2 x 120 + 320 + 480 = 1180 exp op. Voor level 4 heb je 900 exp nodig, voor level 5 1400. Met 2 hoekjes ben je gegarandeerd level 6...
Maar sindskort doe ik ook, alle 3 acos gelijk op mijn, ghoul op wood, aco bouwen. 1 aco weghalen en crypt, zig bouwen en terug in mijn. Als ik genoeg geld heb, altar maken. Gaat echt rete-snel :)
Ik doe altijd:
- 3 aco's goud halen
- 2 aco's bouwen
- 1 ghoul hout halen
- crypt bouwen
- altar bouwen
- waypoint van necropolis op mijn zetten
- sit back en relax, for 5 seconds ;)
- ziggu bouwen

Alternatief is trouwens:
- 3 aco's goud halen
- 1 ghoul hout halen
- crypt bouwen
- altar bouwen
- ziggu bouwen
- sit back en relax for 2 seconds ;)
- 1 aco bouwen
- waypoint van necropolis op mijn zetten
- 2e aco bouwen

In praktijk maakt het volgens mij heel weinig uit welke strategie je volgt. Eerste geeft je iets meer goud, tweede iets eerder een hero. Maar het is echt een verschil van seconden, of 20 goud ofzo.

Een wel radicaal andere strat is dit:
- 2 aco's bouwen
- 3 aco's goud halen
- 1 ghoul hout halen
- 1 crypt bouwen
- waypoint op mijn zetten
- *wacht*
- Upgrade naar Halls of the Dead
- Zodra je hout hebt ziggu bouwen
- Zodra je weer hout hebt altar bouwen

Deze strat is zeer cool tegen rushes. Het is erg leuk als ze je aanvallen en je hebt al een 1500 hp gaurd tower die bakken damage doet ;) Je verliest wel creep-tijd, maar tegen de tijd dat je gaat creepen kun je ook meteen sterkere creeps aan omdat je al redelijk leger hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Diadem schreef op 09 December 2002 @ 23:30:
[...]

Peons enzo lopen er iig dwars doorheen. Je kunt niet de gold-flow blokken.

Maar gewone units niet volgens mij. Als ik hun leger volg met een shade zie ik altijd de units heel raar doen om er omheen te komen. Dus als je met 10 shades om zijn hero gaat staan, kan ie geen kant meer op :)

Eigenlijk best leuk om een keer te doen, kijken hoe je tegenstander reageert :)
dat zou best wel ruler zijn, zeker als de heroes op hoge levels zitten...
zn hero insluiten en intussen zn base mollen;
hoewel; enigste wat ie kan doen is met zn 2de hero een gem of true seeing kopen en je inmaken omdat je 10 foodlimit aan shades hebt.. maar ja je kan natuurlijk ook zn tweede hero insluiten met shades, dan mis je 20 foodlimit maar dan kan je zn base mollen en zorgen dat ie geen 3de hero kan maken door altar te killen. Jazeker treet heeft het wel door :P
edit: diadem, denk dat begin BO van undead idd niet veel uitmaakt tenzij je uber snel gaat upgraden;; super snel banshees pompen werkte toen mass hunts nog in was erg goed ;)

ow wie zei iets over CL en shockwave tegen human casters-> ik heb daar uber replay van gezien, human ging pala+AM en orc fs+tc en grunts/paar casters. echt een dik vette replay, zoek zometeen wel even de link op

[ Voor 17% gewijzigd door TrehT op 10-12-2002 19:52 ]

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 14:07:

[...]

Lol, level 7 :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

18 en 17 :+ maar aan het eind van de week ben ik 11 want ik speel niet echt meer :D exp decayyyy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Diadem schreef op 10 december 2002 @ 18:57:
[...]
Maar goed, een level 10 draak, een level 9 Storm Wyrm, twee level 6 Thunder Lizards, twee level 3 Green Dragon Whelps en twee level 2 Lightning Lizards. Dat zijn behoorlijk lompe creeps. En heel dodelijk.
Yep, die lizards zijn dodelijk voor alles met light armor, eg casters, ranged....ze gaan binnen 2 sec dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Darkvater schreef op 10 december 2002 @ 20:29:
[...]

Yep, die lizards zijn dodelijk voor alles met light armor, eg casters, ranged....ze gaan binnen 2 sec dood.
Humans hebben het ez vs de lizards defend > creepssssssssss en dus ook de lizards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Shade schreef op 10 december 2002 @ 20:27:
18 en 17 :+ maar aan het eind van de week ben ik 11 want ik speel niet echt meer :D exp decayyyy
Wtf? Ben jij serieus gestopt?

En je bent nog wel de eerste AM van Nederland?

2 accounts trouwens? Welke dan?

eerst pino, dan jij. Bad, bad ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Diadem schreef op 10 December 2002 @ 22:56:
[...]

Wtf? Ben jij serieus gestopt?

En je bent nog wel de eerste AM van Nederland?

2 accounts trouwens? Welke dan?

eerst pino, dan jij. Bad, bad ;(
ach af en toe pop ik nog wel es wat rond voor een gamepje maar ik zie het niet echt meer zitten om hardcore te gaan gamen =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben de [GoT]'ers vanavond nog gespeeld? Ik was Ajax aan het kijken, zelfs wc3 was minder belangrijk :). Maare, inform me on evt. resultaten pls :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Voor mensen die nog replays willen:

http://www.phys.uu.nl/~bouwhuis/WarcraftIII/

Als ik er ooit nog aan toe kom gooi ik er in html een kleine uitleg bij. Voorlopig geeft de filename voldoende uitleg. Dit zijn trouwens allemaal alleen mooie games.

Owja, ik ben dus zowel Diadem als MeEatBrains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 00:07

NoTimeRemains

I know

Dryad Build Order:
5 Wisp @ mijn
5 Wisp bouwen
1 Altar ~ Hero Demon Hunter, Priestess of the Moon
1 Moonwell
Upgrade Tree of Life
1 Moonwell
1 Hunters Hall
1 Moonwell
2 Ancient of Lore

Mounted Hippo Build Order:
5 Wisp @ mijn
5 Wisp bouwen
1 Altar ~ Demon Hunter, Keeper of the Grove
1 Moonwell
1 Ancient of War
Upgrade Tree of Life
1 Hunter Hall
1 Moonwell
2 Ancient of Wind
1 Moonwell

Mass Huntress Build Order:
5 Wisp @ mijn
6 Wisp bouwen
1 Altar ~ Demon Hunter, Priestess of the Moon
1 Moonwell
2 Wisp bouwen
1 Hunters Hall
2 Ancient of War
2 Moonwell

Random Build Order:
5 Wisp @ mijn
5 Wisp bouwen
1 Altar ~ Demon Hunter, Keeper of the Grove
1 Moonwell
1 Hunter Hall
1 Ancient of War
1 Moonwell
Upgrade Tree of Life
1 Moonwell
2 Ancient of Lore

BTW
Als je iets massed en je moet een antwoord hebben op iets wat je oppenent doet dan doe dat wel in de zelfde lijn.
Wat ik bedoel is als je bijv Mass Dryads gaat dan wil je zoveel mogelijk upgraden met de Beast upgrade, als je oppenent nou zeg maar met veel Gargoyles komt dan probeer geen Archers te bouwen omdat je die dan ook wilt upgraden voor de volgende attack af te weren, maar bouw dan ipv die Archers Druid of the Talon met de upgrade voor Storm Crow.
Nog een hij gaat Knights + Priests en zijn Knight zijn te snel voor je Dryads maak dan Druid of the Claw met de upgrades.

Snappen jullie wat ik bedoel?

[ Voor 100% gewijzigd door NoTimeRemains op 10-12-2002 23:53 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Diadem schreef op 10 December 2002 @ 23:36:
Voor mensen die nog replays willen:

http://www.phys.uu.nl/~bouwhuis/WarcraftIII/

Als ik er ooit nog aan toe kom gooi ik er in html een kleine uitleg bij. Voorlopig geeft de filename voldoende uitleg. Dit zijn trouwens allemaal alleen mooie games.

Owja, ik ben dus zowel Diadem als MeEatBrains
Ik heb ook nog wat leuke replays maar ik heb geen upload space, wie volunteered =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ja ik...

ik kijk eens hoe ik zit bij @home :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 23:26:
Hebben de [GoT]'ers vanavond nog gespeeld? Ik was Ajax aan het kijken, zelfs wc3 was minder belangrijk :). Maare, inform me on evt. resultaten pls :)
me 2 :)

rond half 11 zag ik wel iemand in gotwar3, ben alleen z'n naam kwijt :)
hij had trouwens geen GoT achter z'n naam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq

Tcq

Gisteren 2vs2, allie hielp me door te zeggen wat ik moest doen.
We waren goed bezig, 1 van de 2 bijna compleet z'n basis uitgeroeid :)
Zetten m'n ouders hun pc die i'net deelt uit :( aaaaarrrgggghh |:(

(Replay komt als ik uit school ben)

[ Voor 16% gewijzigd door Tcq op 11-12-2002 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Probleem is ook bij mij thuis voorgekomen maar toen was ik de dader :o
Broertje zat WC3 te spelen, potje bijna klaar, was met de nmy base bezig...

disconnect ik om wat in te stellen :+
toen was ie pissed :P

[ Voor 8% gewijzigd door Rody op 11-12-2002 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Je BO's zijn een beetje onduidelijk. Bouw je de gebouwen met de wisp's die je produceert, of met de wisps die je in de mijn gestopt had? Met hoeveel wisps haal je hout?

Verder raad ik een KotG aan bij mass drayds ipv een DH. Als je mass dryads speelt wil je juist ranged kunnen attacken, hit en run. Een DH is daar minder geschikt voor.

En entangle is ijzersterk in combo met ranged units ;) Het is zowieso super-overpowered-lomp-sterk, maar met ranged units is het helemaal bruut.
BTW
Als je iets massed en je moet een antwoord hebben op iets wat je oppenent doet dan doe dat wel in de zelfde lijn.
Wat ik bedoel is als je bijv Mass Dryads gaat dan wil je zoveel mogelijk upgraden met de Beast upgrade, als je oppenent nou zeg maar met veel Gargoyles komt dan probeer geen Archers te bouwen omdat je die dan ook wilt upgraden voor de volgende attack af te weren, maar bouw dan ipv die Archers Druid of the Talon met de upgrade voor Storm Crow.
Nog een hij gaat Knights + Priests en zijn Knight zijn te snel voor je Dryads maak dan Druid of the Claw met de upgrades.

Snappen jullie wat ik bedoel?
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als jij Storm Crows gaat tegen mijn garcs, dan vind ik dat niet erg. Garcs ownen Crows zo hard dat je niet eens tijd hebt met je ogen te knipperen voordat ze allemaal weg zijn. Je kunt dan beter archers bouwen, archers met focussed fire doen erg veel pijn op garcs. Je grade ze dan up naar level 2/0, dat kost niet zoveel, en je hebt toch al boel bonus.

En als undead counter ik bv. mass footies vaak met gargoyles. Niet omdat die nu zo supersterk zijn tegen landunits, maar het gaat super snel omdat je geen nieuwe gebouwen hoeft te bouwen, en het is onverwacht, want zelfs als ze je basis scouten zien ze niets verdachts. En ook aan 10 0/0 garcs gaan footies heel hard dood.

Daar heb ik nog erg leuke replay van trouwens. Staat op m'n site. Hij had exp, en ik had shades. Maar hij had meer footies dan ik ghouls, dus lukte me niet exp te mollen. Toen heb ik hem echt wel 10 min beziggehouden, telkens zijn leger aanvallen, hero's sliepen, proberen te omsingelen, weer wegrennen als hij aankwam, zodra hij pursuit op gaf weer terug. En toen ineens met al m'n ghouls + 10 garcs eroverheen. GG ;)

Replay staat hier

Grr @ parse. Hij parsed een @ niet goed in urls.

[ Voor 6% gewijzigd door Diadem op 11-12-2002 09:22 . Reden: parse bug ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq

Tcq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Trouwens gisteren alledrie met games gewonnen. Alleen jammer dat ze alledrie een custom game waren tegen een trainingsmaat van mij die nu voor het eerst online gaat. :)

Misschien dat 'ie vanavond mee kan doen in een 4vs4 met mij en nog 2 goede players. Hij is wel een newbie, maar geen n00b. Het bouwd dus wel goede units enzo, teched een beetje een creeped wat, maar hij moet nog redelijk wat ervaring opdoen. :P

Dus als iemand zin heeft vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq

Tcq

Woei!
Eerste win!!
Allie en ik leken te gaan verliezen, maar ik kwam vanuit m'n expansion terug met chimeara's.
Allebei hun bases omver geschopt >:)
Toen gaven ze maar op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Wat je wat me vaak opvalt als ik replays bekijk van allerlei topspelers?

Ze maken best vaak gewoon hele grote fouten. Echt blunders die ik nooit zou maken, zoals helemaal vergeten een expansion te checken of zoiets.

Het enige verschil wat ik kan ontdekken tussen mij en de beste undead spelers van de wereld is dat hun micro 100000x keer zo goed is. En dat ik strategisch beter ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Hmm ja, ik zit nu al 2 dagen zonder internet :/ . Waarschijnlijk is de storing aan het eind va ndeze dag over. Ik hoop het. Shade ik contact je binnenkort even voor een Duel, ik heb Hielko dus al verslagen, nu jou nog ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 11 december 2002 @ 11:06:
Trouwens gisteren alledrie met games gewonnen. Alleen jammer dat ze alledrie een custom game waren tegen een trainingsmaat van mij die nu voor het eerst online gaat. :)

Misschien dat 'ie vanavond mee kan doen in een 4vs4 met mij en nog 2 goede players. Hij is wel een newbie, maar geen n00b. Het bouwd dus wel goede units enzo, teched een beetje een creeped wat, maar hij moet nog redelijk wat ervaring opdoen. :P

Dus als iemand zin heeft vanavond?
Ik zou wel willen, maar ben de laatste paar dagen weer 'verslaafd' aan muziekmaken, dus ik kan niet garanderen dat ik er ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Ik merkte je afwezigheid al op ja.

Kijk maar, ik ben er vanavond weer na 21.00u... (training 1st, dan WC3.) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Apocrypha schreef op 11 December 2002 @ 13:08:
Hmm ja, ik zit nu al 2 dagen zonder internet :/ . Waarschijnlijk is de storing aan het eind va ndeze dag over. Ik hoop het. Shade ik contact je binnenkort even voor een Duel, ik heb Hielko dus al verslagen, nu jou nog ;).
ik heb de hele week al niet gespeeld dus grijp je kans :\
niet dat ik je zomaar laat winnen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:52

Gallus

Cheesy

Rody schreef op 11 december 2002 @ 08:11:
[...]

me 2 :)

rond half 11 zag ik wel iemand in gotwar3, ben alleen z'n naam kwijt :)
hij had trouwens geen GoT achter z'n naam :+
Was dat toevallig "Stoppel"? ;)
Dat was ik dus. l

Lijkt me leuk om ook een keertje mee te spelen. Ben niet supergoed, maar met jullie bezielende leiding moeten we toch ver kunnen komen. :)

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Gallus schreef op 11 december 2002 @ 15:10:
[...]

Dat was ik dus. l

Lijkt me leuk om ook een keertje mee te spelen. Ben niet supergoed, maar met jullie bezielende leiding moeten we toch ver kunnen komen. :)
woei!
ja dat was stoppel, jij dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik weet niet of die crows zo geowned worden door je gargoyles, ze hebben dan meestal 2-2 upgrade als het niet hoger is en dan nog een lvl 2 TrueShot Aura van de PotM, het zou kunnen maar Crows ownen best wel tegen andere air units...

PS die Mass Dryad Build moet idd ook een KotG + PotM zijn :) Entangle is te goed :)

[ Voor 11% gewijzigd door NoTimeRemains op 11-12-2002 16:01 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

HIValicious schreef op 11 December 2002 @ 16:00:
[...]

ik weet niet of die crows zo geowned worden door je gargoyles, ze hebben dan meestal 2-2 upgrade als het niet hoger is en dan nog een lvl 2 TrueShot Aura van de PotM, het zou kunnen maar Crows ownen best wel tegen andere air units...

PS die Mass Dryad Build moet idd ook een KotG + PotM zijn :) Entangle is te goed :)
Crows zijn small armor
Gargoyles medium armor
Crows doen piercing damage
Gargoyles doen normal damage, en normal damage > small armor.

Dus gargoyles > crows =]

(en dan heb ik vamp aura enz nog niet meegeteld)

[ Voor 5% gewijzigd door Shade op 11-12-2002 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 11 december 2002 @ 16:00:
[...]

Gargs ownen Crows dus wel, omdat Gargs een normal (melee) attack hebben en Crows light armor, en dan doen ze toch 150% damage?

edit:
hoezo Shade was me 'n paar tellen voor :( :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

waltor + triad :)

ok dan weet ik dat

en zouden dan hippos nie werken?

[ Voor 33% gewijzigd door NoTimeRemains op 11-12-2002 16:07 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

HIValicious schreef op 11 december 2002 @ 16:06:
waltor + triad :)

ok dan weet ik dat

en zouden dan hippos nie werken?
jep hippos vs gargs is iets anders =]
maar gargs hebben mad attack enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Tering zeg, hiervoor een potje gespeeld met waltor, hij UD ik random (ORC).

Worden we ongeloofelijk hard geowned door een NE die alleen dryads maakt met KoTG (die was trouwens erg irri, heeft 2-3 acos van waltor afgemaakt) en een UD die mass ghouls komt met DK/DL.

Het was onze fout dat we niet genoeg hebben gescout, maar wat hadden we kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Dryads slopen met 'Chainwave' (chainlightning + shockwave) en wat grunts/ghouls. --> veel grunts en ghouls dus...

Ghouls counteren met grunts/ghouls.

Aantal gargs maken...

Zorgen voor Bloodlust, Statis Trap (voor ghouls, werkt niet bij dryads) en Healing wards.

Verder een paar scrolls om de mana v/d dryads op te maken (staan 95% zeker op auto dispell).

En zorgen voor tripple aura. Endurance, Unholy Aura en Vamp. Aura

/edit

Allemaal in theorie dus he! :)

[ Voor 21% gewijzigd door MrJ op 11-12-2002 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Shade schreef op 11 December 2002 @ 16:04:

Crows zijn small armor
Gargoyles medium armor
Crows doen piercing damage
Gargoyles doen normal damage, en normal damage > small armor.

Dus gargoyles > crows =]

(en dan heb ik vamp aura enz nog niet meegeteld)
En garcs doen echt bakken meer damage. En ze hebben meer armor. En een lagere cooldown. Ze hebben iets minder hp, maar niet veel. En ze zijn melee, dus de crows hebben zeg maar 1 'free shot'.

+ de undead aura's ownen de NE aura's

Maar ook zonder aura's ownen gargs crows heel hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 11 december 2002 @ 17:11:
Dryads slopen met 'Chainwave' (chainlightning + shockwave) en wat grunts/ghouls. --> veel grunts en ghouls dus...

Ghouls counteren met grunts/ghouls.

Aantal gargs maken...

Zorgen voor Bloodlust, Statis Trap (voor ghouls, werkt niet bij dryads) en Healing wards.

Verder een paar scrolls om de mana v/d dryads op te maken (staan 95% zeker op auto dispell).

En zorgen voor tripple aura. Endurance, Unholy Aura en Vamp. Aura

/edit

Allemaal in theorie dus he! :)
Pff, zeg dat wel ja, theorie == easy >:). Maarja, door die irritante KotG raakte m'n economie ook een beetje in de war, en we zijn ook wel een paar keer te suf aan het battelen geweest denk ik... Ik had iig veel meer ghouls moeten maken, en eerder naar tier2 moeten gaan, maarja, alles ging nogal verrot door die KotG dus :(.

Darkvater, denk dat we het toch maar bij die dual-DK-rush moeten houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Entangle rush is klote ja. :)

Dual DK? Is het niet beter dat 1 een DL en de andere een DK neemt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 11 december 2002 @ 18:09:
Entangle rush is klote ja. :)

Dual DK? Is het niet beter dat 1 een DL en de andere een DK neemt? :?
Mja, als je voor aura's gaat natuurlijk wel, maar als je alle2 DK neemt, en je zet share units aan, kun je heel effectief elkaars heroes en troepen levend houden :). Als je dan die rush een beetje gaande kunt houden, laat je er later natuurlijk nog wel een DL en Lich bij komen, of 2 Liches, want da's ook :9.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 18:15:
[...]

Mja, als je voor aura's gaat natuurlijk wel, maar als je alle2 DK neemt, en je zet share units aan, kun je heel effectief elkaars heroes en troepen levend houden :).
Oh, yeah, dat ging echt super!! Ik werd UD (Random), en gewoon elkaar healen, en de hero afmaken met 2 death coils! Je bent bijna onverslaanbaar. Een LVL1 DL is alleen goed voor 1 sleep, maar de hero TP't toch wel weg. Maar als we tegelijkertijd een death coil doen, dan doet dat 200 damage, en als de hero nog 200 life heeft, TP't ie nog niet weg (bij LVL1 hero is dat bijna half volle leven).

Maar dual DK en dan als 2e hero een Lich en DL werkt echt gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Darkvater schreef op 11 December 2002 @ 18:20:
[...]

Oh, yeah, dat ging echt super!! Ik werd UD (Random), en gewoon elkaar healen, en de hero afmaken met 2 death coils! Je bent bijna onverslaanbaar. Een LVL1 DL is alleen goed voor 1 sleep, maar de hero TP't toch wel weg. Maar als we tegelijkertijd een death coil doen, dan doet dat 200 damage, en als de hero nog 200 life heeft, TP't ie nog niet weg (bij LVL1 hero is dat bijna half volle leven).

Maar dual DK en dan als 2e hero een Lich en DL werkt echt gaaf :)
idd

ik heb met waltor ook gewoon DK en DL gedaan. Hij dus gewoon DL en DK en ik had DK en LK, gaat perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Diadem schreef op 11 December 2002 @ 12:45:
Wat je wat me vaak opvalt als ik replays bekijk van allerlei topspelers?

Ze maken best vaak gewoon hele grote fouten. Echt blunders die ik nooit zou maken, zoals helemaal vergeten een expansion te checken of zoiets.

Het enige verschil wat ik kan ontdekken tussen mij en de beste undead spelers van de wereld is dat hun micro 100000x keer zo goed is. En dat ik strategisch beter ben ;)
ik denk niet dat je strategish beter bent =\

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

evilpin0 schreef op 11 december 2002 @ 19:28:
[...]

:9 pino \o/ //o \\o

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

grrr :X elke game die ik vandaag gespeeld heb, heb ik verloren :X
ik heb flink zitten schelden, lijkt wel of ik t niet meer kan ofzo. Ik speel dus UD, en begin met 1 hero+5 ghouls met creepen, ondertussen tot Halls of the dead upgraden, daarna temple bouwen, expansion bouwen, en ondertussen gewoon doorcreepen met 2e hero erbij . Meestal bouw ik nog een sacrificial pit om ze te bespieden. Maar op de een of andere manier word ik steeds in de pan gehakt...
Ik weet op een gegeven moment ook niet echt meer wat ik moet doen, temple bouwen of ghouls upgraden, expansion bouwen of ff wachten....
En dan stop ik weer ff om wat strats e.d. te lezen (en om af te koelen :)) en dan krijg ik weer zin en word weer de pan in gehakt :X
t wil vandaag gewoon niet...

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Damn, had net weer een loss naar mijn 12 games winning streak. Ik dacht laat ik eens een andere taktiek proberen. Nou dat werd me finaal afgestraft, totaal geowned. Ill stick to my good old tactics ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Klotezooi! 3 keer 4v4 gespeeld en 3 keer verloren :(

Dat doe ik dus een tijdje lang niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorificationer schreef op 11 december 2002 @ 22:38:
grrr :X elke game die ik vandaag gespeeld heb, heb ik verloren :X
ik heb flink zitten schelden, lijkt wel of ik t niet meer kan ofzo. Ik speel dus UD, en begin met 1 hero+5 ghouls met creepen, ondertussen tot Halls of the dead upgraden, daarna temple bouwen, expansion bouwen, en ondertussen gewoon doorcreepen met 2e hero erbij . Meestal bouw ik nog een sacrificial pit om ze te bespieden. Maar op de een of andere manier word ik steeds in de pan gehakt...
Ik weet op een gegeven moment ook niet echt meer wat ik moet doen, temple bouwen of ghouls upgraden, expansion bouwen of ff wachten....
En dan stop ik weer ff om wat strats e.d. te lezen (en om af te koelen :)) en dan krijg ik weer zin en word weer de pan in gehakt :X
t wil vandaag gewoon niet...
Post eens een verliespartij, dan kunnen we meegenieten helpen :). Maar ff serieus, wat gaat er precies fout? Welke heroes gebruik je? Wat wil je precies doen?
Darkvater schreef op 11 december 2002 @ 23:20:
Klotezooi! 3 keer 4v4 gespeeld en 3 keer verloren :(

Dat doe ik dus een tijdje lang niet meer
Zo, zeg dat wel! 2x genadeloos afgerushed, en de 3e keer tja :?. Ging gewoon verrot :(. Dodelijk voor je stats...
Gallus schreef op 11 december 2002 @ 15:10:
[...]

Dat was ik dus. l

Leuk hè, 4vs4 spelen met de GoTters :P.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus

Gallus

Cheesy

Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 23:37:
Leuk hè, 4vs4 spelen met de GoTters :P.
Het was inderdaad een daverend succes....NOT :P

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Lol @ lvl7 orc

Heb dr gelukkig toch nog een gewonnen vandaag, tegen een orc. Kwam er een beetje laat achter dat ie me aan towerrushen was, maar heb toch nog gewonnen. Hij zoog wel, want hij zag mn acolyte vast wel wegsneaken toen ik m aanviel dus als ie ff had gescout had ie m 2e basis ook kunnen slopen :)

Heb t nu s anders aangepakt ook in t begin, zo speel ik t normaal niet.
Normaal doe ik:
- 3 aco's goud, 2 aco's bouwen en op goldmine zetten
- ghoul op hout
- 1 aco crypt en zig bouwen, ff wachten en dan gelijk altar
- nog een zig
- crypt klaar, zo snel mogelijk 7 ghouls bouwen (2 hout, 5 met hero) en de "ghoul-lijken-eet-dinges" researchen
- creepen met hero en ghouls
- upgraden naar Halls of the dead en daarna graveyard bouwen
- nog wat ghouls, 2 zigs erbij en ghoul attack upgraden
- Hall of dead klaar, 2e hero en sacrificial pit
- expansion maken

en dan ga ik wat researchen en necro's en banshees bouwen en creepen, tot ik een groep dryads met PotM en DH en beertjes (in een NE situatie bijv.) tegenkom die me verslaan.... en ja dan kan ik t meestal wel vergeten. Ik moet toch s uitvinden welke unit nou goed tegen de andere is...

Wat ik nu dus geprobeerd heb, is wachten met upgraden naar halls of the dead en graveyard bouwen, en wat meer ghouls te bouwen, en met creepen schoot t zeker wel op. Alleen deze match was er dan niet echt een om t te testen of t werkt :D

[ Voor 3% gewijzigd door Glorificationer426 op 12-12-2002 00:07 ]

(@DiscWout) omg

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:35
Gewoon wat algemene tips van mij (ik speel geen ud, maar zie zoveel ud tegenstanders dat ik wel ongeveer weet hoe het zit :) ).

- Gebruik minimaal twee hero's met ud, meestal is mister met de unholy aura de 1e keus en als tweede een lich met frostnova. Een derde hero erbij is met ud zeker geen slechte stap.
- Maak es twee crypts zodat je snel ghouls kan pompen
- Als te tegenover dryads komt te staan zorg dat je frenzy onderzocht hebt, anders zijn je ghouls niet snel genoeg.

Maar het belangrijkste is gewoon goede micro skills, en de enige manier om die te krijgen is oefening.

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Over die 3x 4vs4 AT zullen we het maar niet meer hebben... ;(

Damn, als ze nou de eerste 2 keer nog ff 2 minuutjes gewacht hadden met attacken had ik 2 Shaman met BL en 2 WD met Statis en Healing wards.

De 2e keer zou ik op dat punt 4 master sorc en 2 master priest hebben, wat alles zou veranderen...

Bah! 4vs4 = 90% rushen dus... :(

Niet leuk.

• Rody
hoe laat spelen jullie nou dan ??
ik had gister een war met Tactical Ops dus was er niet :)
hoe laat gaan we vanavond spelen, heb namelijk wel weer zin erin :)

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Sry, vanavond bedrijfsfeest 4 me...

* MrJ loopt dan in pak = shockerende ervaring

• Row

Row

Heeft iemand mischien vanavond zin om een potje 4vs4 3vs3 te doen, rond 20.00 uur ofzo.?

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Row schreef op 12 december 2002 @ 11:15:
Heeft iemand mischien vanavond zin om een potje 4vs4 3vs3 te doen, rond 20.00 uur ofzo.?
brrrrrrrr :7 nooit meer! :O (no offence :) )

• Gallus

Gallus

Cheesy

Laten we 4 vs 4 voorlopig maar ff vergeten....3 vs 3 lijkt me een beter idee. :)
MrJ schreef op 12 december 2002 @ 11:07:
Sry, vanavond bedrijfsfeest 4 me...

* MrJ loopt dan in pak = shockerende ervaring
PICS! 8)

[ Voor 57% gewijzigd door Gallus op 12-12-2002 12:55 ]

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Pics? No way, ik heb ook mijn trots... 8)7

Verwijderd

Row schreef op 12 December 2002 @ 11:15:
2vs2 bevalt me momenteel weer ffies beter ja, 3 losses op rij met 4vs4 man... that hurts :/ :'(. Met 4vs4 is het gewoon een stuk moeilijker om bij een rush de juiste units uit te schakelen. Bij 2vs2 lukt dat meestal wel vrij aardig :)

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Ik wil ook wel es meedoen in een GoT match, mn battle.net account is <zie onder>
Willen jullie mn friendjes worden, mensen die ik er nu in heb staan zijn nooit online :D

En ja ik ben niet zo goed, maar met een beetje begeleiding kom ik een heel eind in teamgames :)

(@DiscWout) omg

• Row

Row

Maar hoelaat gaan we nou 2vs2 3vs3 or what ever doen????

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Net geowned door Shade/Triad. Ik had wel 3 seconden lag, maar dat maakte nog niet uit, was totaal geowned. Hij mass Gryphons tegen mijn mass Spellcasters en Taurens. Hoop op een rematch als mijn internet wat beter werkt.

• Shade

Shade

GuRa

kan ook zijn dat ik lagde.. Maar goed, kunt altijd msgen voor rematch.

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

heeft maybe iemand zin om wat units tegen elkaar te laten vechten? ik wil graag wat fun zien :) dus gewoon 2 full upgraded units op elkaar sturen en dan kijk wie wint zonder "dancing" of zow

This is the Way.

• TrehT

TrehT

koelle

hehe gryphons >> orc :P

• Shade

Shade

GuRa

Shade schreef op 12 December 2002 @ 17:40:
kan ook zijn dat ik lagde.. Maar goed, kunt altijd msgen voor rematch.
ok ik kan dt dus bevestigen, mijn broer had 12938190231 downloads aanstaan :/ |:(

Verwijderd

Schop hem! nobody beets Apocrypha! :P Hij is zo master! ;)

( I Love Sarcasm! >:) )

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 18:31 ]

• Diadem

Diadem

fossiel

evilpin0 schreef op 11 December 2002 @ 19:28:

Sssshht! :X Don't tell anyone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

weet iemand nou wat te doen tegen een towerrush?

bij alle rassen ajb...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:35
lees de draad, das ondertussen nu wel 10x besproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

... ow ...

ja dan ga ik wel eens zoeke ...

thnx voor je o zo vriendelijke hulp hielko (dit is sarcasme weet je wel )

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

bij de human kan je in ieder geval footies maken met defend, werkt echt perfect, bij orc raiders of catapults, bij NE en UD weet ik het niet, misschien ook gewoon ballista's/catapults

Weet jij al?

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.