Ik niet

[mening]
maar vooral omdat hun "status"

niet geheel duidelijk is

zo hebben ze overal een groen kruis waar ze ook komen,
Klopt, vind (en vond

) ik persoonlijk wel fijn. Dat houdt namelijk in, dat ze forumbreed mogen optreden.

Dat betekent dat we
niet perse regulars in andere fora hoeven te hebben. Immers: ze mogen ook in andere fora optreden als regular. Dat ze juist in WOS en SA als thuisbasis zijn neergezet, komt omdat dit probleem fora zijn.
het handigste is om ff een ALT attribuut toe te voegen aan die image met daarin waar ze regular zijn, niet dat ze nergens anders regular mogen posten ofzo, maar een modje heeft toch ook duidelijk staan waar deze zich (waarschijnlijk) veel bevind

Dan zou ik persoonlijk liever iets hebben als 'Regular' ipv 'Regular (WOS/SA)', aangezien je dan misschien weer onduidelijkheid krijgt over het werkgebied van de regular

Tevens vind ik dat als iedereen regular postings gaat zitten maken dat dat ook de zweer verpest
[/mening]
Dat is ook niet de bedoeling.

Regulars zijn niet zozeer ingezet om de boel te koesteren, maar om nieuwe users op te voeden, dus wijzen op
offtopic zaken, zoals editknop, FAQ, Search enzovoorts. Postgedrag dus. Iets waar een gewone user eigenlijk niets van hoeft te zeggen.
Waarom ze wat mij betreft geen modrechten krijgen: het zijn regulars, geen mods. Regulars hebben geen vaste extra taak, maar meer een 'recht' om offtopic te mogen posten, om de user op te voeden. Als je echt vindt dat een regular modrechten moet krijgen, moet je misschien kijken naar meer modforce in dat betreffende forum, ipv modrechten geven aan regulars.