Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Het pennetje doorknippen en de koeler met een draaibeweging van de GPU halen
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
enige manier is dus de grove 
en wat dan op het moment dat ik de kaart later wil doorverkopen en mijn zalman wil overnemen anar volgende kaart?
en wat dan op het moment dat ik de kaart later wil doorverkopen en mijn zalman wil overnemen anar volgende kaart?
[ Voor 66% gewijzigd door Makkelijk op 23-11-2002 22:35 ]
leg 'm in een vacuum gezogen (met je mond kan best) plastic zak en dan voor een kwartiertje in de vriezer, dan met een schroevendraaier ertussen en 1 keer draaien aan twee kanten
Dan schaf je nieuwe pinnetjes / hele goedkope nieuwe cooler aanDKasemier schreef op 23 november 2002 @ 22:34:
enige manier is dus de grove
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
Verwijderd
wel ff oppassen voor mogelijke condens daarnacasemodderpoel schreef op 23 november 2002 @ 22:37:
leg 'm in een vacuum gezogen (met je mond kan best) plastic zak en dan voor een kwartiertje in de vriezer, dan met een schroevendraaier ertussen en 1 keer draaien aan twee kanten
opzich niet zo erg maar ik kwam er ineens achter dat mn kaart behoorlijk nat was nadat ik em ook in de vriezer had gelegd voor het eraf halen van de koeler, ff laten drogen op de verwarming en het was weg
waarvoor denk jij dat die (bijna) vaccuum gezogen zak isVerwijderd schreef op 23 november 2002 @ 22:48:
[...]
wel ff oppassen voor mogelijke condens daarna
opzich niet zo erg maar ik kwam er ineens achter dat mn kaart behoorlijk nat was nadat ik em ook in de vriezer had gelegd voor het eraf halen van de koeler, ff laten drogen op de verwarming en het was weg
maar waarom in de vriezer, krimpt dat plastic? er zit geen lijm op dit ding voor zover ik weet het
ik kick dit topic
die pinnetjes zul je kapot moeten knippen idd, dat diepvries proces is om die toelie tussen de heatsink en proc hard te maken, zodat et niet meer sterk is. dan kun je met een draaiende beweging die heatsink loskrijgen.
Verwijderd
Ik heb die pinnetjes gewoon met me nagels bij mekaar geknepen en toen erboor geduwd, de sink zat met een "sticker" vast op de core, ging bij mij heel simpel los.
En DKasemier waarom koop je een passieve heatsink, in mijn topic was ik nog stom bezig en MOEST ik er van jouw maar een fan boven hangen, Ga jij zeker doen he, Ik wens je veel STILTE met je aktief gekoelde zalman!
En DKasemier waarom koop je een passieve heatsink, in mijn topic was ik nog stom bezig en MOEST ik er van jouw maar een fan boven hangen, Ga jij zeker doen he, Ik wens je veel STILTE met je aktief gekoelde zalman!
Pagina: 1