Hallo allemaal,
Precies een week geleden 455 Euro uitgegeven aan een ATI Radeon 9700 Pro. (BBA)
Vol goede moed in mijn sys gestopt (zie onder voor specs) en draaien met die hap.
Eerste score uit 3DMarks 2001 SE 11.000 en een beetje punten, niet slecht volgens diversen sites. Met 16x Anisotropic filtering en 6x FSAA aan scoorde hij nog 8500 punten op 1024.
Mooi, nu eens wat games proberen.........en daar begint het gedonder.
Ik teste MS Rally Challenge, Need for Speed HP2, Unreal Tournament 2003 en Fifa 2003...........draaaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Op 1024 en FSAA uit, en de rest ook kon ik het net spelen....grrrrrrrrrrrrr
Ik heb gisteren eindelijk andere drivers gevonden, stonden er al langer maar ik was blind van woede
en nu draait het ietsjes beter maar nog niet optimaal.
Ik ben niet helemaal gek en heb ook ff een oude image teruggezet en mijn "oude" Asus GF3 V8200 deluxe terug gezet om die spellen ff te testen maar euh ddat loopt echt beterrr.
Heb ik nu gewoon een slechte keus gemaakt want dat zo'n kaart hoog in de benchmarks scoort is wel leuk maar niet echt boeiend. Oja, ik heb Mafia ook ff getest en met vooral de nachtscenes gewoon niet te spelen, net als met mijn GF3 overigens.
Ik hoop dat iemand vna jullie dit herkent en mij wat verder op weg helpt.
Henk
PC Specs:
Mobo Asus P4T-E met 512 RIMM en 2.0 GHz CPU (bios 1007)
Video ATI Radeon 9700 Pro (Catalyst 2.4 - 6200 serie)
Sound Soundbalster Audigy Platium
HD 2x Maxtor 60GB @7200 rpm
Monitor 19" Philips Brilliance
OS Windows XP met SP1 (ook zonder SP1 dezlefde resultaten)
Precies een week geleden 455 Euro uitgegeven aan een ATI Radeon 9700 Pro. (BBA)
Vol goede moed in mijn sys gestopt (zie onder voor specs) en draaien met die hap.
Eerste score uit 3DMarks 2001 SE 11.000 en een beetje punten, niet slecht volgens diversen sites. Met 16x Anisotropic filtering en 6x FSAA aan scoorde hij nog 8500 punten op 1024.
Mooi, nu eens wat games proberen.........en daar begint het gedonder.
Ik teste MS Rally Challenge, Need for Speed HP2, Unreal Tournament 2003 en Fifa 2003...........draaaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Op 1024 en FSAA uit, en de rest ook kon ik het net spelen....grrrrrrrrrrrrr
Ik heb gisteren eindelijk andere drivers gevonden, stonden er al langer maar ik was blind van woede
Ik ben niet helemaal gek en heb ook ff een oude image teruggezet en mijn "oude" Asus GF3 V8200 deluxe terug gezet om die spellen ff te testen maar euh ddat loopt echt beterrr.
Heb ik nu gewoon een slechte keus gemaakt want dat zo'n kaart hoog in de benchmarks scoort is wel leuk maar niet echt boeiend. Oja, ik heb Mafia ook ff getest en met vooral de nachtscenes gewoon niet te spelen, net als met mijn GF3 overigens.
Ik hoop dat iemand vna jullie dit herkent en mij wat verder op weg helpt.
Henk
PC Specs:
Mobo Asus P4T-E met 512 RIMM en 2.0 GHz CPU (bios 1007)
Video ATI Radeon 9700 Pro (Catalyst 2.4 - 6200 serie)
Sound Soundbalster Audigy Platium
HD 2x Maxtor 60GB @7200 rpm
Monitor 19" Philips Brilliance
OS Windows XP met SP1 (ook zonder SP1 dezlefde resultaten)