Monster Laptop

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 2.397 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-05 22:14
Ik zoek n monster laptop die puur gericht is voor games, en LAN party's. })

Heeft iemand n leuk setje gezien?

Dit heb ik nu staan als beste laptop die ik tot nu toe gevonden heb:
http://members.home.nl/talboom/Laptop.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je goed wilt gamen moet je voor een PC gaan, dat is er veel beter voor, laptop is meer voor zakelijk gebruik.

En je kunt ook gewoon even wat kijken in de PW en op winkelsites enz. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 November 2002 @ 00:06:
Als je goed wilt gamen moet je voor een PC gaan, dat is er veel beter voor, laptop is meer voor zakelijk gebruik.
Zeker lang geleden dat je een goede laptop onder handen hebt gehad.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:21
die laptop is wel grooooooot zeg :+

maar als ie alleen voor lanparties is, is het wel een vet ding ja, maar ik zie em niet zomaar in je rugzak glijden :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een heel vette proc. _/-\o_ Zowiezo een monster laptop :Y)
Het meest belangrijk is natuurlijk de videokaart. Is er niet een snellere geforce4 go kaart?

Masera: ga jij maar lekker met je pc sjouwen |:(

Vergelijking met met geforce kaartje

GeForce4 440 Go Mobility Radeon 9000
Engine Clock 220MHz 260MHz
Memory Clock 445MHz 460MHz
No. of Pixel Pipes 2 4
No. of Texturing Units 4 4
Peak Pixel Fill Rate 440Mpixels/sec 1.04Gpixels/sec
Peak Texture Fill Rate 880Mtexels/sec 1.04Gtexels/sec
Peak Memory Bandwidth 7.12GB/sec 7.36GB/sec

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 00:20 . Reden: Zinvolle toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:00

bdu

is die ook in nederland te krijgen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Uhm..

Ik weet niet hoe hij voor gamen is maar voor multimedia is een Sony Vaio altijd wel leuk..

Expanding the inexpandable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou voor een dell 8200 gaan, met een mobile P4 en ook een ati radion 9000. Die andere ziet er inderdaad vrij lomp uit, en als ik moet kiezen dus die en een dell en heb ik toch een beter gevoel bij dell. (en volgens mij ben je zelfs goedkoper uit ook!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
Niet in nederland te krijgen, en ik ben et slepen met mijn uberzware bigtower n beetje beu, ik wil thevens op vakantie niets tekort komen. :)

Kleine laptop betekend meestal ook zielig klein schermpje. hij mag best n flink dienblad zijn, zolang ie nog maar in n laptop tas past.

[ Voor 34% gewijzigd door Freakaz0id op 23-11-2002 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 November 2002 @ 00:10:
[...]

Zeker lang geleden dat je een goede laptop onder handen hebt gehad.. ?
Mwah, vorige week nog, valt dus wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Ik zit hier achter een P4 1.7Ghz laptoppie met Geforce4-Go 64Mb...

UT2003, Battlefield, Fifa2003.. absoluut geen probleem. 3DMark 2001 SE score van ruim 5000. Nou is dat niet wereldschokkend maar wel voldoende. Het is overigens een Dell Inspiron 8200. Die is er ook met een ATI Radeon 9000 64Mb (net als in die AlienWare laptop van jouw siteje) en haalt dan een score van ruim 7500 in 3DMark ! Kun je best mee gamen hoor. Kost rond 2200 euro incl BTW.

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
Ja, en wat voor een? n krakkemikkig compaqje dat 3 jaar geleden al van de markt is gehaald? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
Neem wel genoeg geheugen. 256Mb werkt wel maar meer is echt beter. Ik had het niet echt nodig maar als je budget het toelaat echt meer nemen hoor!

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
TheRitz schreef op 23 november 2002 @ 00:25:
Neem wel genoeg geheugen. 256Mb werkt wel maar meer is echt beter. Ik had het niet echt nodig maar als je budget het toelaat echt meer nemen hoor!
Is dat zo verschillend vergeleken met n Desktop PC dan?
Mijn hoofd computer heeft over de 1024mb DDR, maar het is met maar zelde voor gekomen dat ik echt over de 256mb heen ging, en dan was ik echt get aan et doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Alienware is Promedion in een ander jasje :)
Vergelijk de laptop maar eens met de promedion serie.

Nvidia heeft sinds kort ook een ti4200 mobile, ik denk dat die sneller is als de 9000pro.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Nu online

spacy

+++

een delletje of een gericom op maat uitzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakaz0id schreef op 23 november 2002 @ 00:02:

Neem aan dat je vaak kouwe vingers heb , een 2.8 desktop cpu in een notebook moet toch wel aardig wat warmte afgeven :P . Voor de rest zijn het wel leuke specs .

Naar nofi het is niet echt een notebook te noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
Luckeh schreef op 23 November 2002 @ 00:28:
Alienware is Promedion in een ander jasje :)
Vergelijk de laptop maar eens met de promedion serie.
Bwah, et is niet alleen promedion, prostar heeft ook al n vergelijkbare laptop.
Alienware is tot zover de goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
Verwijderd schreef op 23 November 2002 @ 00:33:
[...]
Neem aan dat je vaak kouwe vingers heb , een 2.8 desktop cpu in een notebook moet toch wel aardig wat warmte afgeven :P
MM, valt mee, et zal wel effe smoken als ik er n game overheen rag, maar et is zon crusoe (of zoiets) CPU he, dus die neems gas terug als de pure power niet nodig is. en dus minder hitte.

Ik zou em tijdens n rondje GTA3 toch niet op schoot nemen nee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
  • Laatst online: 03-08 11:14
ik heb die alienware maar dan met een iets andere configuratie en onder een andere naam verkocht. ik heb dus een "promedion" en die heb ik gekocht bij De Laptopper. ik heb een P4 2,6Ghz met 512 mb geheugen ati radeon 60gig hd enzovoort... het is een errug vette laptop om op te gamen, alle spellen die ik er tot nu toe op heb gespeeld gaan feiloos in de hoogste resolutie en draaien als een zonnetje... verder ff over de laptop zelf: de batterij gaat niet al te lang mee ( 2 tot 3 uur bij normaal gebruik ) verder is hij groter dan de gemiddelde laptop maar dat is omdat er een monsterlijk systeempje in zit verstopt. in het gebruik is die heerlijk, hardware wordt goed ondersteunt en drivers staan op de site. windows draait als een zonnetje ( win2k ) is lekker snel en vastlopers ken ik niet. over de warmte: tja, die wordt netjes naar de zeikant afgevoert en is niet storend. conclusie: hij is absoluut zijn geld waard, want voor relatief weinig heb je iets heel krachtigs

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
Ok, de keuze tot n Alienware lappy blijft staan, want hun geven de mogenlijkheid tot kleurkeuze, en als je zon monster koopt,wil het oog natuurlijk ook wat he. Zon grijze kantoor bak is zo saai. Thevens zullen de mods die ik er op ga aanbrengen mooier uitkomen op gelakt blauw. (Ik heb n CAD gestuurde graveer machine, waarmee je hele mooie dingetjes kan doen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
Met Battlefield op XP ram je die 256Mb er toch echt omheen. Maar mij hoef je niet te overtuigen hoor, dat je meer nodig zou hebben. Ik heb niet voor niks gewoon 256Mb. Doe op me werk nogal eens wat met performancemeting (op 400 servers :)) dus ik weet waar de performance monitor zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
Battlefield is inderdaad n waar monster. De prestaties die de game geeft voor wat ie vreet zijn betreurend. Ik zal toch maar voor de 512MB gaan, you never know....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Niet online
Wel eens gedacht aan zo'n barebone ? Zijn tegenwoordig vette machines en je kunt er gewoon een relatief goedkope GF ti in kwijt en makkelijk upgraden. Ze maken zelfs laptoptassen voor barebones !

Dan kun je argumenteren dat je alsnog een scherm mee moet nemen, ga dan nu snel ff naar de hcc om een 15" TFT te halen (€300).

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-09 22:56
Bij Norrod hebben ze wel een zwaar gaaf mini-systeempje, in zo'n klein Shuttle kastje. Specs:
Intel P4 2.4 GHz
512 MB DDR PC2100
2 x 30 GB 7200 RPM HDD
Gainward GF4 Ti4600 128 MB (!)
Windows XP Pro NL

Kost alleen wel 1625 euro's, maar daar heb je veel meer aan dan een laptop als lan-bak. TFT'je erbij en je kan je comp in je rugzak stoppen. Ik weet alleen niet of er een CDrom of DVD speler bij zit. Maar ja, anders die 2 x 30 GB vervangen door 1 schijf van 200 GB en dan een recorder erbij flatzen.

[ Voor 4% gewijzigd door Toewan op 23-11-2002 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Freakaz0id schreef op 23 November 2002 @ 00:02:

Jezus, 1600x1200 display :o

Zo'n laptop moet ik hebben :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Freakaz0id schreef op 23 november 2002 @ 00:38:
[...]

MM, valt mee, et zal wel effe smoken als ik er n game overheen rag, maar et is zon crusoe (of zoiets) CPU he, dus die neems gas terug als de pure power niet nodig is. en dus minder hitte.

Ik zou em tijdens n rondje GTA3 toch niet op schoot nemen nee. :P
Intel Pentium 4 processor 2.8Ghz 533Mhz FSB with 512kb cache
Da's echt geen Crusoe hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
warmte ?

niet op schoot :+

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerroFiber858
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 22:05
Die 2.8GHz is een desktop proc en heeft dus geen speedstep.
Dan moet je een P4-M hebben. Die gaan tot 2.2GHz op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yo, www.promedion.nl Pentium4 tot 3,06 ghz! :P radeon 9000 etc..
aanrader: Promedion 5600D 15" Notebook :) wil hem ook...zeker goed..

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 14:47 . Reden: TYP0RZ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
neeheej, jullie zijn nu totaal naast de pot aan et zeiken. })
Ik wil ook mobile kunnen computen, en ik heb geen zin om n hoop rotzooi mee te slepen van muis, keyboard, box en ook nog es n scherm, das alsnog zon geklooi.

Ik wil snel, gemakkelijk en compact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
Verwijderd schreef op 23 November 2002 @ 14:37:
yo, www.promedion.nl Pnetium4 tot 3,06 ghz! :P radeon 9000 etc..
aanrader: Promedion 5600D 15" Notebook :) wil hem ook...zeker goed..
Die alienware kan ook 3Ghz, maar die meerprijs is debiel.. 250 euro voor maar 200Mhz meer.. dat vond ik dus zinloos.

En die promedion heeft trouwens nergens prijzen. erg onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakaz0id schreef op 23 November 2002 @ 14:44:
[...]

Die alienware kan ook 3Ghz, maar die meerprijs is debiel.. 250 euro voor maar 200Mhz meer.. dat vond ik dus zinloos.

En die promedion heeft trouwens nergens prijzen. erg onhandig.
Tjsa, voor prijzen moet je naar dealer in de buurt gaan, enne 2,4 ghz is zat om mee te kunnen gamen voorlopig...hoger is zinloos, net als prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:59
Verwijderd schreef op 23 November 2002 @ 00:12:
Wel een heel vette proc. _/-\o_ Zowiezo een monster laptop :Y)
Het meest belangrijk is natuurlijk de videokaart. Is er niet een snellere geforce4 go kaart?
psst! de gf4go=gf2=dx7. 9000=dx8.1 en ook nog eens sneller zoals boven mij al gezegd.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:09
Freakaz0id schreef op 23 november 2002 @ 00:02:

Jewel heef nu wel een mooie de Opal 4002.

wat ik bij jou systeem mis is een DVD :7 speler.

waar heb je deze trouwens gezien? of waar verkopen ze deze?

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
Ik heb geen behoefte aan DVD player, als ik n film wil DL ik die wel. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
die opal heeft maar n treurig video kaartje.
http://www.jewelnotebooks.nl/index.php?page=emerald-2002plus

Die is nog net iets beter, maar trekt et denk ik net niet vergeleken met die alienware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
Freakaz0id schreef op 23 November 2002 @ 14:51:
die opal heeft maar n treurig video kaartje.
http://www.jewelnotebooks.nl/index.php?page=emerald-2002plus

Die is nog net iets beter, maar trekt et denk ik net niet vergeleken met die alienware.
een Gforce 4 MX Go lijkt me beter dan een Sis, maargoed verkopen ze dtit notebook ook in nl? ivm garantie enzo dat je het dan naar VS moet sturen...

edit:
trouwens brak dat je bij deze laptop een OS moet nemen, daar doen we natuurlijk eigenlijk niet aan })

[ Voor 12% gewijzigd door Speedener op 23-11-2002 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
Speedener schreef op 23 november 2002 @ 14:57:
[...]

een Gforce 4 MX Go lijkt me beter dan een Sis, maargoed verkopen ze dtit notebook ook in nl? ivm garantie enzo dat je het dan naar VS moet sturen...
n GF met 32mb video geheugen Vs. SiS met 64mb.. mja, ik weet niet of dat veel zal doen.

En die garantie, tsja, bijna iedere laptop moet toch al naar de fabriek gestuurd worden als ie stuk is, dus maakt et denk ik niet veel uit
edit:
trouwens brak dat je bij deze laptop een OS moet nemen, daar doen we natuurlijk eigenlijk niet aan })
Heheh, inderdaad, ik heb die mutsen al gevraagt of dat eraf kan.

[ Voor 12% gewijzigd door Freakaz0id op 23-11-2002 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

ik heb net een dell inspiron 8200 besteld:

p4 2,2 Mobile
512mb intern
40 gig
15" uxga 1600x1200
verder zit ern een DVD-cd-rw combi wel zo prettig om ook eens filmpje te bekijken
ATI Radeon 9000 64mb
en nog wat opties....
En de support van dell voor 3 jaar lang.... Je betaald wat meer.... Maar ik heb liever een toch wat gerenomeerder merk dan dat ik een "onbekend" iets aanschaf met meer kracht maar in mijn ogen voor een laptop minder geschikte onderdelen. eigenlijk maar 1 onderdeel die p4 desktop processor

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
alleen zo jammer dat de meeste gamer laptops in zon saaie kantoor jas zitten he. :/

Je kunt hooguit de wristpads (waar je handen altijd op liggen.....) n ander kleurtje geven.

[ Voor 37% gewijzigd door Freakaz0id op 23-11-2002 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
Ik heb dus even bekeken wat zon inspiron zou kosten, als ik de zelfde (behalve de CPU dan he) hardware keuzes zou kiezen als de alienware laptop, en ben dus uitgekomen op het ziekelijke bedrag van $3,021.00 (en ik doe n gok, dat is nog EXCL. btw...)

Dusse, dan maar effe wat minder service (als je je machine goed behandeld is et immers toch niet nodig).

Ik zal hem bestellen via deltacom in steenbergen, die kan als dealer optreden op alles wat ik bij ze bestel, dus dat is geen probleem.

En hardware in n laptop minder geschikt? Als et erin past en et werkt,vind ik et best! :)
Die processor die dr in zit wordt netjes gekoeld door n ventilator aan de onderkant van de machine, en wordt daarna netjes aan de zijkant eruit geboerd. Verder heeft de alienware nog n andere ventilator, die waarschijnlijk voor de videokaart is. dus oververhitten is toch nog best in toom te houden. anders maar zon laptop pad erbij waar 3 fans in zitten, dat past nog wel in je laptop tas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:07
Er kan altijd wat stuk natuurlijk aan die dingen ook al doe je zo voorzichtig (en dan is zelf fixen er niet bij). Al bedacht dat opsturen ook veel geld en veel moeite/tijd kost?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wat je laat zien lijkt veel op de promedion (nee,.. geen Aldi) Ik heb er ook een, maar let wel op dat ie nogal heet wordt en accu's rauw lust. Die cdknopjes gebruik je nooit en de resolutie kan ie wel aan, maar dan verschuift je beeld automatisch mee met je muis (bij mij dan)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
Verwijderd schreef op 23 november 2002 @ 19:00:
de resolutie kan ie wel aan, maar dan verschuift je beeld automatisch mee met je muis (bij mij dan)

Succes!
Dan heb je de XVGA versie. dat schermpje kan de 1600x1200 niet aan, daarom schuift ie et rond. Bij de ultra versie kan dat wel. dat is weer een of andere matrix technology ofzo.

En die accu, ik wil er eigenlijk 2 in stoppen. want wie gebruikt er tegenwoordig nou nog n floppy bay. Omdat het module (smart) bays zijn, gewoon dr uit halen en die 2e accu erin module. Mischien dat ie et dan nog redelijk volhoud.

[ Voor 8% gewijzigd door Freakaz0id op 23-11-2002 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
Ik heb inmiddels al n prijs gevonden, en ik ben er toch behoorlijk van geschrokken...

Promedion 5600P / DVD / 20GB / 256MB / Pentium4 2,60Ghz 400Mhz FSB € 2.516,00

Das toch niet gezond?? dat ding heeft nog niet eens n brander aan boord, heeft maar 256mb RAM, en 20GB HDD inplaats van 40. daarnaast is et maximale n 2,6Ghz 400Mhz FSB.

Wie naait nu eigenlijk wie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
Na wat meer rondneuzen ben ik op iets wat nog te genieten valt gestuit.

http://www.de-laptopper.nl/products.php?prodID=5703

Hij is denk ik zo heerlijk geprijst, omdat:
GEEN opgedwongen OS, fijn, zo horen we et graag.
Geen vervelende frutsels erbij met tijdschrift aanbiedingen enzo.

En het is nog n dealer bij mij in de buurt ook.
Ik zal ze eens aanspreken, en kijken of ik het machientje nog n beetje kan laten tailoren, ik wil namenlijk de nog net iets sterkere versie, met n CPU van 2,5Ghz of hoger, en n Ultra scherm die wel 1600x1200 aan kan, anders heb je nog niet veel aan zon sterke video kaart, nietwaar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Laatst online: 11-09 22:30

MBV

Ik zou als je hem mobiel wil kunnen gebruiken geen NVidea kopen maar ATi, scheelt de helft in stroomgebruik (=hitte). Ik zou voor een P4 2.2m gaan, met een ATi 9000, lijkt mij de beste stroom/snelheid verhouding hebben. Mijn laptop kan 3(!) uur werken op een accu, of 2 uur met gamen. Dat is toch wel netjes. AMD is zuiniger, maar gaat maar tot 2000+ voor laptops, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

fijn hoor maar denk je werkelijk dat je met je ati 9000 of gf4 go (of die nieuwe ti4200 mobile ofzo) op 1600*1200 de nieuwste games kan spelen?

Als je met die ati 9000 7500 puntjes haalt in 3dmark (gemiddelde score) dan mag je blij zijn als je in 1280*1024 nog een beetje vloeiend kan spelen. Dus een hoge resolutie op je laptop kan een nadeel zijn omdat je bijna zeker op lagere resoluties moet gamen en dat maakt het er niet echt mooier op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxzMan
  • Laatst online: 05-09 15:19
Mooie laptop, erg lekker specs.

Maar volgens mij klopt er iets niet aan je prijs. Je begint eerst met de prijs incl BTW ( € 2692,60 ), hierna de prijs excl. BTW ( € 2181,01) dan de verzendkosten ( € 150,- ), waarna je de totale prijs vaststelt.

Als ik het goed heb, tenzij je de BTW terug kan krijgen, betaal je voor het geheel incl verzendkosten € 2842,60. Is toch een verschil van € 500,00.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bdu schreef op 23 november 2002 @ 00:12:
is die ook in nederland te krijgen dan?
yep is gewoon een promedion clone

zie www.promedion.nl 5600 notebook

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
Ik kan inderdaad mijn laptop taxen bij m'n vader. })

Maar ik gooi die alienware denk ik aan de kant, want ik heb weer iets opgegraven wat best veel scheeld.

http://www.de-laptopper.nl/products.php?prodID=5703

En dat punt van dat 1600x1200 = nutteloos, dat kan wel kloppen, maar GTA3 op 1200x1024 moet toch zeker wel lukken. Ik moet niet te veel gaan vragen van n laptopje, en omdat ie maar 15" is, zal 1200x1024 zeker niet lelijk van et scherm vliegen, vooral wegens de strakke scherpte van n TFT scherm.

En als ik echt mobiel wil gamen, kan ik nog wel n programma gebruiken om die CPU n beetje te remmen. En dan als ik weer stekker voeding heb, gewoon de kraan weer opendraaien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
Verwijderd schreef op 23 November 2002 @ 00:12:
Vergelijking met met geforce kaartje

GeForce4 440 Go Mobility Radeon 9000
Engine Clock 220MHz 260MHz
Memory Clock 445MHz 460MHz
No. of Pixel Pipes 2 4
No. of Texturing Units 4 4
Peak Pixel Fill Rate 440Mpixels/sec 1.04Gpixels/sec
Peak Texture Fill Rate 880Mtexels/sec 1.04Gtexels/sec
Peak Memory Bandwidth 7.12GB/sec 7.36GB/sec
ZO!! heheh, dat had ik nog niet gezien in deze thread. Vet man, geen verkeerde Vid kaart keuze dus. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Niet online
Freakaz0id schreef op 24 november 2002 @ 01:30:
[...]

ZO!! heheh, dat had ik nog niet gezien in deze thread. Vet man, geen verkeerde Vid kaart keuze dus. >:)
Woei je eerste post zonder }) smilie ;)

maar das idd wel een vette videokaart.... leverbaar in Dell's

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
En de nog iets betere en VEEEEEEL goedkopere Promedions. en }) is zon beetje n trademark aan et worden bij mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
Ik heb de page aangepast op promedion, die blijkt helemaal niet zo verkeerd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenon
  • Laatst online: 21-08 09:12
ALIENWARE !!!
Afbeeldingslocatie: http://www.alienware.com/main/images/a51_big.jpg
High-Performance Laptop Chassis (Standard)
Intel® Pentium® 4 Processor 2.8GHz 533MHz FSB w/ 512KB Cache
Hi-Performance Heatsink/CPU Cooling Fan
Intel® 845E+ICH3M Chipset - FC-PGA 478PIN DDR
512MB DDR PC-2100 - Two SO-DIMMs
40GB 5400 RPM ATA100
ATI Mobility RADEON 9000 64MB DDR
Sound-Blaster Compatible 3D Audio
3.5 3-Mode Floppy Disk Drive
24x10x24 CD-RW / 8X DVD w/Software MPEG2 Decoder
Integrated 10/100Mb Ethernet NIC
56K Modem with V.92 Technology
Targus Sport Standard Computer Backpack - Platinum/Black
Microsoft® Windows® XP Professional
Intellivision Lives! 50 Retro-Style Gaming Classics
Free Alienware® T-Shirt - Black
Bonus 12-Month Subscription to Computer Games Magazine!
Alien Autopsy: Automated Technical Support Request System
Aliencare Toll-Free 1-Year 24/7 ON-SITE Warranty
Personalized Owner's Manual
Optimized & Configured for High-Performance

Price: $2853.00

http://www.alienware.com/main/system_pages/area51-m.asp
>:) >:)

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
Die had ik dus als eerste keus, maar toen vertelde iemand mij hier over de promedion.

Das gewoon exact etzelfde als die van alienware, en toch ZEKER wel 800 euro goedkoper. En voor die prijs wil ik wel n ander kleurtje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Het is inderdaad wel een monster laptop, niet alleen kwa specs zeg. 4,3 kg (waarbij dan ook nog een extra accu komt) en dan die afmeting (vond de mijne al lomp en zwaar), hoop voor je dat je er niet alle dagen mee op pad moet.
Verder vet ding natuurlijk, alleen vond ik bij de goedkopere Promdions de kwaliteit van de behuizing nou niet echt denderend, over de 5600 kan ik niet oordelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Speedy op 27-11-2002 10:34 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
Tsja, goed spul komt met z'n nadelen he.

Als je n slome bak neemt met niks aan boord, dan is ie lichter.
En die is zo lomp groot, omdat ik nou eenmaal geen zin had in n mini schermpje, 15"is nog net te genieten.

En Weight : 4.35kg. with Battery. Et gewicht valt toch nog wel mee? je neemt dan wel even n computer mee waar menig desktop comp nog de hik van krijgt he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Freakaz0id schreef op 05 december 2002 @ 23:53:
Tsja, goed spul komt met z'n nadelen he.

Als je n slome bak neemt met niks aan boord, dan is ie lichter.
En die is zo lomp groot, omdat ik nou eenmaal geen zin had in n mini schermpje, 15"is nog net te genieten.

En Weight : 4.35kg. with Battery. Et gewicht valt toch nog wel mee? je neemt dan wel even n computer mee waar menig desktop comp nog de hik van krijgt he.
Tuurlijk vergleken bij een 25kg zware CRT en 20kg zware kast valt dat mee ja :)
Maar ik hield het gewicht en afmetingen van die Promedion is naast mijn ASUS (3.1kg wat geen prutding is overigens) en dat vind ik al een vervelend gewicht als ik richting school fiets. Maar als jij em zuiver voor het lannen hebt (auto :)) dan is het natuurlijk goed te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Speedy op 06-12-2002 11:29 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
Als je een laptop weet die net zo goed of beter is dan deze promedion, die lichter is (kleiner betekend kleiner scherm, das da moet ik niet. :)) laat et me maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
ik ga denk hiervoor:

Satellite 1900-704

Intel Pentium 4 - 2.5 GHz
512 - 1024 MB DDR, 60 GB HDD
16.0" Super Fine TFT (SXGA: 1280x1024)
nVidia GeForce4 440 Go
Wireless integrated and detachable keyboard, wireless 2-button mouse
DVD-R/RW compatibility: CD-ROM, CD-R/RW, DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD-RAM

€ 3280,-
is alleen wel prijzig :( maar dan heb je wel een mooi dingetje denk ik zo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
IK heb de Promedion gister opgehaald, echt een top ding, lekkere grafix, lekker snel, genoeg hdd ruimte, enige nadeel is helaas het gewicht... maargoed als desktop vervanger is dit echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
maar in vergelijking tot een desktop pc is een labtop toch veel duurder.

geef mij maar lekker een desktop pc
makelijker te opwaarderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voor LANs is een laptop waarop je games kan spelen idd geniaal, ik sjouw nog maar gewoon rond met m'n bigtower.

Ik neem aan dat je wel weet hoe dat zit met die native resolutions op TFT monitoren? Dat wordt dus gamen op SXGA als je scherp beeld wilt. :o (gamen op mijn laptop met een XGA TFT op 640x480 ziet er ook niet uit :X)

16.0" is trouwens wel erg groot hoor, voor een laptop. Ik zou daar niet voor gaan, je loopt dan nog met een zwaar, en aardig groot ding rond. (gezien 1 van mijn monitoren, die 16" effectief is). Zo'n GF4 440 Go kaartje is trouwens ook best goed heb ik gehoord.

[ Voor 3% gewijzigd door Laurent op 21-12-2002 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Freakaz0id schreef op 10 December 2002 @ 15:13:
Als je een laptop weet die net zo goed of beter is dan deze promedion, die lichter is (kleiner betekend kleiner scherm, das da moet ik niet. :)) laat et me maar weten.
* GA!S heeft er ook een.

Aangeshaft om on-the-road te kunnen werken (3d applicaties). Ben er erg tevreden over, enige nadeel is dat ie vrij lomp is qua vormgeving (veel hoeken, bochten en gaten) en een dikke 120W voeding extern heeft. De prestaties zijn top, heb hem zelf gebouwd (kwam in onderdelen binnen) en WinXP draaide direct. Drivers zijn prima en de proc kun je upgraden (zit een standaard P4 op socket in).

Modellen waar ik zelf nog naar gekeken heb (inmiddels wel een paar maanden terug):

- Dell 8200 (met gelijke config toch al snel 3 a 400 euro duurder)
- Dell 4200 (gelijkwaardig in prijs, mindere specs)
- Compaq Evo 800 (inmiddels qua prijs en prestaties aardig in de buurt)
- Sony Vaio (te duur voor te weinig specs)
- Gericom (moeilijk verkrijgbaar in NL met op maat gemaakte specs)
- Asus L3 (wil je een groot scherm dan gaat de prijs meteen flink omhoog)
- Fujitsu (op dat moment niet te leveren met de specs die ik wilde, kwam bij de series met mobile Quadro uit en die waren een stuk duurder).

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
Mijn 3d mark score met mijn Promedion Bakje:
http://members.ams.chello.nl/ircfein0/Laptop3DMark.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
koop een p.c 8)7

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
Geen verkeerde 3dmark, maar welke test conditions waren et?

En kees met z'n lekkere snuggere opmerking. B)
Kies nou es zelf:
De normale Desktop uitrusting die mee moet naar n LAN:
- Speakers
- Monitor (hoogst waarschijnlijk n koelkast van n CRT :))
- Keyboard
- Muis
- Kast Zelf

Of een laptop alternatief:
- Laptop
- Muis
(niet zeiken over "laptop tobo's zuigen",want dat doen ze niet. :P)

Geef mij dan maar zon laptop cannon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Ik heb een maand terug een Asus 3500 TP (?) gekocht, daar drait ook wel een spelletje op :)

[ Voor 3% gewijzigd door Polle op 02-01-2003 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chux
  • Laatst online: 23-09-2024

chux

...

Ik was ook geinteresseerd in die promedion, maar ik kon nergens vinden hoe snel die hdd was, dus ik mailde computerpirates en kwam erachter dat het een 4200rpm was.
Weet iemand of hij ook te verkrijgen is met een 5400rpm hdd, vind ik namelijk ook best belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

chux schreef op 11 January 2003 @ 00:48:
Ik was ook geinteresseerd in die promedion, maar ik kon nergens vinden hoe snel die hdd was, dus ik mailde computerpirates en kwam erachter dat het een 4200rpm was.
Weet iemand of hij ook te verkrijgen is met een 5400rpm hdd, vind ik namelijk ook best belangrijk.
Hij is met alles te krijgen, ding slikt namelijk standaard hardware. Ik heb de mijne in componenten gekregen en zelf gebouwd. Als jij een leverancier kan vinden die ze ook op die manier "op maat" bouwt dan moet dat zeker mogelijk zijn. Gewoon bellen / mailen of ze er een 5400 rpm in willen zetten.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chux

chux

...

aha, computerpirates kon dat dus kennelijk niet, ik ga die laptopper wel eens proberen.

Begrijp ik nou trouwens goed dat een UXGA i.t.t. een SXGA dus in hoge resoluties dus niet gaat schuiven met het beeld? (alleen bij de laptopper zie ik die promedion staan met UXGA, bijna overal anders SXGA!?!?)

En is het verschil tussen een PIV 2,4 ; 2,66 en 2,8 nou echt de meerprijs waard?

[ Voor 14% gewijzigd door chux op 11-01-2003 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
ik zou kwa proccessor toch de overweging leggen bij: gebruik je em veel mobiel, of sluit je em eerst aan op netstroom voor je em gebruikt.

UXGA is best zeldsaam heb ik al gezien, alleen bij de laptopper en alienware heb ik em gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chux

chux

...

Mijn interesse in de Promedion 5600D stond nog steeds, zeker nu ze die M9 versie hebben met wireless lan en bluetooth enzo.
Dus ik mailde de laptopper nog eens met een aantal vragen, en toen bleek dus dat het scherm niet UXGA is, zoals op hun site staat vermeld, maar dat het gewoon SXGA is. Was een 'typefout' zeiden ze, en zouden ze zo snel mogelijk veranderen (tot op heden nog niet gebeurd).

[ Voor 3% gewijzigd door chux op 07-02-2003 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Die SXGA+ schermen zijn IMHO echt een stuk prettiger dan UXGA op dat formaat. SXGA+ blijft echt haarscherp waar ik UXGA vaak een beetje wazig vind worden.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plaagje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-08 22:33

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Ik ben ook op zoek naar een laptop, en toevallig viel de Promotion 5600D hier ook op :)

5600D P4 2,53 20GB 256MB DVD 15TFT + IBM40 gig 5400rpm =1951.6 inc btw
deze is alleen wel iets duurder dan

die van Lidl deze dus, in nederlandse versie dan :) 1649.00 inc btw

Want bij Lidl en aldi is het zo dat dingen soms goedkoop en goed zijn, en soms goedkoop en slecht :)

Welke zouden jullie dan nemen?

edit:
Weet iemand eigleijk hoeveel Db ze maken, en hoe de lucht word weggeblazen?

[ Voor 8% gewijzigd door Plaagje op 09-02-2003 20:57 ]

Flying High!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Plaagje schreef op 09 February 2003 @ 20:16:

Welke zouden jullie dan nemen?
Om wat mee te doen? Wat vind je belangrijk voor een laptop? etc etc...

Zo'n vraag kan je niets mee.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plaagje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-08 22:33

Plaagje

<<Fly & Dive>>

GA!S schreef op 09 februari 2003 @ 20:30:
[...]

Om wat mee te doen? Wat vind je belangrijk voor een laptop? etc etc...

Zo'n vraag kan je niets mee.
Hij is voor school, maar games moeten natuurlijk ook kunnen.
de meeste dingen die belangrijk zijn, zijn het zelfde alleen:

Lidl 40 gig 4200 rpm
ander 40 gig 5400 rmp <== beter

Lidl 2200+ Xp
ander 2.54 Ghz <== beter

Lidl 1649 <==beter
Ander 1951

Die 300 euro betaal je dus eigenlijk meer voor die 2 dingen, lijkt mij.

Maar dan zou ik willen weten als het nog aan iets anders ligt, zoals kwalitijd tft, tijd dat accu meegaat, materiaal laptop, aantal db. wand deze dingen kan je namelijk nergens vinden. En ik ben geen expert op gebied van Laptops :)

Als het alleen aan die 2 dingen ligt, dan kan ik nog wel een keuze maken.

(Weet het niet goed omdat ik een paar maanden geleden ook die Digicam van Medion bij Aldi (dacht ik) had gekocht. Aleen die ging weer héél snel terug:) (Plastic - snel op - slechte auto enz (nu is de G-3 hier :9 )

Flying High!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Sick Nick schreef op 23 November 2002 @ 21:32:
fijn hoor maar denk je werkelijk dat je met je ati 9000 of gf4 go (of die nieuwe ti4200 mobile ofzo) op 1600*1200 de nieuwste games kan spelen?

Als je met die ati 9000 7500 puntjes haalt in 3dmark (gemiddelde score) dan mag je blij zijn als je in 1280*1024 nog een beetje vloeiend kan spelen. Dus een hoge resolutie op je laptop kan een nadeel zijn omdat je bijna zeker op lagere resoluties moet gamen en dat maakt het er niet echt mooier op.
+2 inzichtvol

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen krijg ik op de zaak als het goed is mijn Sony Vaio binnen met 2.6 GHz P4/533 met 512 Mb RAM en een Radeon Mobile 9000, 60 Gb hd en DVD/CD-RW met een 16" scherm.
Wegend 3.4 Kg incl brander. Als je de dvd combo eruit laat win je nog 300 gram geloof ik.
Het enige wat een probleem gaat opleveren is het vinden van een laptop tas waar die inpast, dat gaan een probleem worden voor onze inkoper.
De prijs was 3200€ maar ik hoef em gelukkig niet te betalen. Het grootste nadeel aan deze laptop is dat er een engels toetsenbord op zit ipv een amerikaans... effe wennen dus.
Later deze week zal ik hier mijn bevindingen posten indien gewenst.

Edit - Laptop komt pas 19 feb binnen bij leverancier werd ik vandaag medegedeeld.... nog even wachten dus

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2003 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
Ik geef deze topic ook nog maar effe n schop.

Wie weet de huidige topper in laptop videochips? en zoja, in welke modellen is die terug te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 15:50
Ik denk dat je dan bij een Ati 9000 mobile terecht komt. Maar de Ati 9600 mobile die ze willen gaan uitbrengen heeft volledig directx9 support!! //dus nog maar ff w8en. En de mensen die nu zo'n promedion 5600 (M9) hebben bevallen deze nog steeds goed? Worden ze niet te warm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
Idd, die Radeon 9600 komt eraan, en die is dacht ik toch zeker wel de moeite waard.
Ik heb em pas rond augustus nodig, dus wacht ik nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

ygma!l schreef op 23 March 2003 @ 17:16:
En de mensen die nu zo'n promedion 5600 (M9) hebben bevallen deze nog steeds goed? Worden ze niet te warm?
Wat noem je te warm? Sinds de P4 1.6 door een P4 2.0 vervangen is merk ik wel dat hij wat koeler blijft. Accu is nog altijd uurtje max @ full speed.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
de radeon 9600 mobile IS er toch eigenlijk al?
Maar in welke lijn laptops hebben ze die verstopt is denk ik eerder de vraag.

Dell heeft inmiddels de overstap gedaan naar de 4200go, maar de mensen die zogenaamd "de tussenpersoon hebben uitgeschakeld" zijn nog altijd de duurste van et hele zooitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Freakaz0id schreef op 24 maart 2003 @ 09:03:

Dell heeft inmiddels de overstap gedaan naar de 4200go, maar de mensen die zogenaamd "de tussenpersoon hebben uitgeschakeld" zijn nog altijd de duurste van et hele zooitje.
Vooral die tractatie van btw en verzendkosten aan het einde van de rit is zo prettig. :+

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Freakaz0id schreef op 24 maart 2003 @ 09:03:

De perfecte combinatie zal zijn: Intel Centrino 1,6 Gig + Radeon 9600 mobiel + 60 Gig HDD + 512 MB ram

Voordeel Centrino notebooks
- Lichter en compacter
- langer werken op je accu dan normale notebooks
- Standaard Wireless zooi ingebouwd
- Centrino = zeer snel

Van www.intel.com afgehaald
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/centrino.jpg

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
Alpha-sphere schreef op 24 March 2003 @ 14:04:
[...]

De perfecte combinatie zal zijn: Intel Centrino 1,6 Gig + Radeon 9600 mobiel + 60 Gig HDD + 512 MB ram

- Lichter en compacter
- Centrino = zeer snel

[afbeelding]
Helemaal met je eens, maar ik vind ze nergens te koop :7 Alleen is er een Acer met een 1.6 Gig Intel Centrino, maar die kost ongeveer 2700,- :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Laatst online: 05-09 15:33
Alpha-sphere schreef op 24 March 2003 @ 14:04:
[...]

- Lichter en compacter
- Centrino = zeer snel

[afbeelding]
die is er dus :) alleen 20gb minder harde schijf ruimte
http://www.acer.nl/vi/pag...3,,,0,0,3,,1641684568.htm

http://www.tweakers.net/pricewatch/55289 kost alleen wel 2700 euro
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Centrino's kom je al tegen ja en ze zijn er ook met 60 Gig HDD. Het enigste wat je nog niet zal vinden is een Centrino met een radeon 9600 erin. Maar een Radeon 9000 is ook wel OK

Hier zit ik nu op te geilen
Afbeeldingslocatie: http://www.golem.de/0303/24478-z1.jpg

Voor specs check deze site
http://www.vaio.sony-euro...l/nl/notebooks/index.html

[ Voor 18% gewijzigd door Alpha-sphere op 24-03-2003 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
Alpha-sphere schreef op 24 March 2003 @ 22:24:
Centrino's kom je al tegen ja en ze zijn er ook met 60 Gig HDD. Het enigste wat je nog niet zal vinden is een Centrino met een radeon 9600 erin. Maar een Radeon 9000 is ook wel OK

Hier zit ik nu op te geilen
[afbeelding]

Voor specs check deze site
http://www.vaio.sony-euro...l/nl/notebooks/index.html
hmm tsja hij is wel licht maar zal ook wel weer ontiegelijk duur zijn :(
videokaart is slechts 16mb>> en de pentium m-chip is 1.5ghz :'(
toch maar een acer dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
dit is voor mij wel een leuke _/-\o_
acer travelmate 435lc>>pentium 3,06ghz>>40gb harde schijf(4200???)>>ati7500 64mb>> slechts 2150 euro ;)
http://www.acer.nl/vi/pag...3,,,0,0,3,,1588061076.htm
pricewatch: Acer TravelMate 435LC (P4 3.06GHz; 512MB; 40GB; combo; 15" TFT; WXP Pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 11:21
nu we toch allemaal andere laptops aan het displayen zijn, dit is mijn 'monster laptop'
Afbeeldingslocatie: http://www.fujitsupc.com/images/notebooks/S2000_photogal/keyboard.jpg
Fujitsu Siemens LifeBook S2010 > http://webshop.fujitsupc....ldseriesbean.do?series=S2

NIet bijzonder snel of een supervideokaart, maar wel lekker licht (1,7 kilo!!!), combodrive, integrated WLAN, 13,3" schermpje. :9~

en dat voor maar 1730 euro (import)

[ Voor 4% gewijzigd door Ramon op 25-03-2003 17:27 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
marz01 schreef op 25 March 2003 @ 17:19:
dit is voor mij wel een leuke _/-\o_
acer travelmate 435lc>>pentium 3,06ghz>>40gb harde schijf(4200???)>>ati7500 64mb>> slechts 2150 euro ;)
http://www.acer.nl/vi/pag...3,,,0,0,3,,1588061076.htm
pricewatch: Acer TravelMate 435LC (P4 3.06GHz; 512MB; 40GB; combo; 15" TFT; WXP Pro)
Ik ben bang dat die wel erug warm word met zijn 3,06 P4 desktop processor :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
marz01 schreef op 25 maart 2003 @ 17:13:
[...]

hmm tsja hij is wel licht maar zal ook wel weer ontiegelijk duur zijn :(
videokaart is slechts 16mb>> en de pentium m-chip is 1.5ghz :'(
toch maar een acer dan :)
Hij's ongeveer €2600 en de videokaart is helaas een beetje klote. Hopelijk komt er in de komende Z serie van de vaio's de radeon 9600.

Dude je hebt de grafiekje van intel toch wel gezien? Centrino 1,5 GHz loopt echt wel hard hoor. MHz zegt niet veel. Dat hebben we wel gemerkt met de AMD procs en de Procs van Sun microsystems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die radeon 9600 is helemaal highend.
Maar als het echt voornamelijk voor LANparty's is, kun je natuurlijk ook een microkastje overwegen. Kan er misschien wel een 9800PRO in.....hoewel die kaart misschien te groot of te warm wordt etc.
Dit in combinatie met een tft-tje wat moet kunnen voor zo'n bedrag. Prima mee te nemen voor LANparty's!!! En maak er maar de snelste PC die je wilt.

Een aluminium-overtrek-case met handvat voor over je tftje zou ook wel mooi/handig zijn. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
er is nu van de acer 435lc (3,06ghz-ati7500-40gb) 2150 euro
ook een 17inch versie voor 1799 euro :? 8)7
http://www.acer.nl/vi/upl...11/abpb5ASPIRE1700_NL.pdf =specs
http://www.acer.nl/vi/pag...,,,,0,0,3,,4051721679.htm =persbericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd