Na 2,5 week eindelijk weer in bezit van een HE-1500. Alleen niet van een lije dakje:
ik belde afgelopen woensdag Hiteker maar eens op omdat ik na 2 weken weleens wilde weten hoe lang het nog zou duren. Ik kreeg een of andere muts van de technische dienst aan de telefoon die ik bijna niet kon verstaan door haar kauwgom geklik, maar ze zei dat mijn dvd speler nooit was binnen gekomen bij hun (a.d.h.v het serienummer). Ik het magazijn van Scheer en Foppen opgebeld om 13.00, een vrouw zou me doorverbinden. Na 4 pogingen en 10 minuten later heeft ze mijn telefoonnummer opgeschreven en ik zou er die middag nog over terug gebeld worden. Om 17.30 maar eens de winkel opgebeld waar ik hem had terug gebracht, konden ze mij niet eens meer vinden in de computer!! Ze konden niet meer achterhalen waar de dvd-speler nou was. Ik begon toen toch wel zeer lichtelijk geiriteerd te worden en vroeg waar ze nog Hiteker spelers op vooraad hadden. In Soest zei die kerel, en ik kan misschien wel zorgen dat er een hier naar A'foort komt. Nou dat klonk al wat hoopvoller. Hij zou me vrijdag bellen als de speler binnen zou zijn.
Vrijdagmiddag om 17.00 kwam ik uit m'n werk en ik merkte dat er nog helemaal niet gebeld was, dus ik maar weer eens bellen: "Ja, de speler is inderdaad vanochtend binnen gekomen". Ik: "Bedankt dat u even heeft gebeld!!" S&F: "Sorry, maar u kunt hem nu komen halen"
Ik vervolgens naar de winkel toe. Ik had m'n gebruiksaanwijzing en m'n afstandsbediening ook maar meegenomen want die had ik niet meegestuurd. Ik wilde die dan geven zodat ze de doos gewoon dicht konden laten. Komt die kerel van S&F uit het magazijn met alleen een speler, zonder doos: "Ja, u heeft ook alleen een speler toen afgeleverd"....(ik had hem zonder a.b. en gebruiksaanwijzing, maar wel netjes in de doosafgeleverd)
Wat ik daarna zei zal ik hier even niet herhalen, maar ik heb de speler in de doos meegekregen. Maar wat een $%^&* zaak!! Niet eens een sorry kon eraf omdat ze m'n speler kwijt zijn geraakt!!
Toen ik thuis kwam heb ik hem even uitgetest. Ok stopte ik per ongeluk (dacht dat het een mp3 cd was) de update cd erin, heb toen wel even een minuut flink zitten zweten (hij begon meteen met updaten dus kon hem niet meer stoppen), maar dit keer wel goed gegaan.

Alleen nog steeds niet tevreden:
- Het draaiwerk van deze speler hoor ik nu ineens wel heel goed, deze heb ik bij m'n vorige nooit gehoord.
- De eerste DVD heeft een aantal keer gehaperd. Ook dit heb ik bij m'n vorige nooit gehad.
- Als ik de dvd speler op Stand-By zet dan zijn ineens alle tv kanel zwart!!

Pas als ik hem helemaal uitzet met de schakelaar dan komen m'n kanalen terug. - MP3 is wel beter, maar sommige nummers klikken nog steeds een beetje. Ook de kwaliteit is (zoals meerdere als zeggen hier) errug slecht en tevens mono!

Eigenlijk ben ik er nu alleen maar op achteruit gegaan. Ik kijk bijna alleen maar DVD's, heel af en toen een (S)VCD. DVD's kijken ging perfect met mijn vorige, maar nu dus af en toe overslaan.

Ik heb echt geen zin meer om hem nog eens weg te brengen. Ik heb er ook een hard hoofd in dat het nog goed komt. Erg jammer, ik was ooit tevreden...
Pfoe, ben benieuwd of iemand dit bovenstaande ook echt helemaal van begin tot het eind leest. Ik hoop het wel!
Mensen die hun speler ook opgestuurd hebben hoor ik ook graag hun ervaringen van. Als het zo slecht blijft kunnen we misschien nog eens stappen ondernemen. Nu nog maar even afwachten....
Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO