N00b problem

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik heb een

AMD athlon 700 mhz
256 mb sdram
TNT2 m64
AOpen ak72
Windows XP
Award bios

Probleem:

Ik zet me fsb 10 mhz hoger en dan gaat me beeldscherm niet meer aan. De pc draait wel.

[ Voor 10% gewijzigd door GTA3 op 22-11-2002 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Welke OS heb je :?

Probeer eens in veilige modus te starten, waarschijnlijk kan je scherm het niet aan en heb je op enter gedrukt ofzo

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een superbrakke videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 09:24

Scighera

swim-bike-run

probeer het in kleine stappen, niet gewoon 10MHz erbij gooien. OC-en is een kwestie van beleid en geduld

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
GGS_VR6 schreef op 22 november 2002 @ 18:29:
Welke OS heb je :?

Probeer eens in veilige modus te starten, waarschijnlijk kan je scherm het niet aan en heb je op enter gedrukt ofzo
neej, ik heb me fsb in het bios verandert en dan start hij opnieuw op. dan laat het beeldscherm geen beeld zien. Hij is wel aan, maar geen beeld.
Scighera schreef op 22 November 2002 @ 18:32:
probeer het in kleine stappen, niet gewoon 10MHz erbij gooien. OC-en is een kwestie van beleid en geduld
dat wil ik wel, maar dat kan niet ;(

En die softFSB en CPUFSB doen het hier niet ;(

[ Voor 29% gewijzigd door GTA3 op 22-11-2002 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
dubbel :(

[ Voor 96% gewijzigd door GTA3 op 22-11-2002 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:26
Éen van de onderdelen van je PC kan de hoge FSB gewoon niet aan. Waarschijnlijk is het je mem. Misschien staat er ergens in je BIOS: DRAM timings: HSTclock of HSTclock-33. Dan moet je dat op -33 zetten en kun je de FSB wel omhoog schroeven. Maar dan gaat je geheugen weer heel erg langzaam.

Je hebt gewoon pech dus :)

[ Voor 6% gewijzigd door iets op 22-11-2002 19:24 . Reden: vautje ]

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 23:19
Heb ik ook gehad. Als ik hem te hoog deed dan kreeg ik geen beeld meer. Na de reset kwam ik in bios veilig modus ofzo met de foutmelding dat hij te hoog stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan het AGP slot het niet aan en krijg je daarom geen beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 14:46
Het OC'en via je fsb gaat gewoon niet zoals ShotGun al zei, het is idd mogelijk je ram trager te zetten en het dan nog eens te proberen, ook zou het mogelijk zijn om je athlon te unlocken en het dan via de multiplier te doen.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 11:44

Speedy-J

AMD Enthusiast

Zal wel om een KT133 mobo gaan ,niet de KT133A...
Het is beter je Multiplier te verhogen in plaats van je FSB ,die chipset doet dat niet graag dat FSB tweaken

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of je athlon trekt gewoon geen 110mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 12:24
Als tweaker hoor je toch wel te weten dat je de FSB stapje voor stapje omhoog moet zetten. Dan kan de CPU als het ware wennen aan het nieuwe ritme (in branden ook wel genoemt).

Er zijn ook progs die de fsb stapje voor stapje verhogen totdat het systeem niet meer reageerd en start dan de pc op met de laatst werkende FSB.

Alles is terug te redeneren naar 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Steef1983 schreef op 22 November 2002 @ 20:37:
Als tweaker hoor je toch wel te weten dat je de FSB stapje voor stapje omhoog moet zetten. Dan kan de CPU als het ware wennen aan het nieuwe ritme (in branden ook wel genoemt).

Er zijn ook progs die de fsb stapje voor stapje verhogen totdat het systeem niet meer reageerd en start dan de pc op met de laatst werkende FSB.
De enige 3 die ik ken zijn SoftFSB, CPUFSB en CoolFSB, en alle 3 doen eht niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 11:17

Imhotep

The Dark Side

GTA3 schreef op 22 November 2002 @ 18:28:
Ik heb een

AMD athlon 700 mhz
256 mb sdram
TNT2 m64
AOpen ak72
Windows XP
Award bios

Probleem:

Ik zet me fsb 10 mhz hoger en dan gaat me beeldscherm niet meer aan. De pc draait wel.
heb ik laatst ook gehad, met geen mogelijkheid beeld te krijgen (zelfs niet na een reset)

ik heb toen de bios "leeg" laten lopen (een jumper overzetten, ff in je mobo-boekje kijken) en toen stod de bios weer op default ingesteld.

als je niet zo'n jumper hebt moet je ff de stroom er af halen en de batterij eruit halen, ff wachten en dan de batterij er weer in en je pc opstarten.

in beide gevallen moet je ff de "setup default" laden zoals je ook doet bij het flashen van je bios.

succes ermee

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Imhotep schreef op 22 November 2002 @ 22:39:
[...]

heb ik laatst ook gehad, met geen mogelijkheid beeld te krijgen (zelfs niet na een reset)

ik heb toen de bios "leeg" laten lopen (een jumper overzetten, ff in je mobo-boekje kijken) en toen stod de bios weer op default ingesteld.

als je niet zo'n jumper hebt moet je ff de stroom er af halen en de batterij eruit halen, ff wachten en dan de batterij er weer in en je pc opstarten.

in beide gevallen moet je ff de "setup default" laden zoals je ook doet bij het flashen van je bios.

succes ermee
Nee, na een bios reset kan ikw el weer beeld zien en is alles normaal. Het gebeurt alleen wanneer is fsb hofer zet in bios...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-09 22:01
msg hierboven:
[...]

Er zijn ook progs die de fsb stapje voor stapje verhogen totdat het systeem niet meer reageerd en start dan de pc op met de laatst werkende FSB. ;(
zoals...

[ Voor 61% gewijzigd door Morph666 op 22-11-2002 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhatFish
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 04:48

PhatFish

and, uhm......Moo

Ik denk dat je videokaart het gewoon niet aankan. Mijn GeForce 4 geeft al geen beeld meer als de AGP bus op 72.5MHz loopt (monitor gaat dan wel aan, maar het beeld blijft zwart), terwijl mijn GeForce 2MX een AGP bus van 83MHz zonder moeite trok. Als je toch wilt overclocken zal je denk ik toch maar je Athlon moeten unlocken.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
PhatFish schreef op 22 november 2002 @ 23:31:
Ik denk dat je videokaart het gewoon niet aankan. Mijn GeForce 4 geeft al geen beeld meer als de AGP bus op 72.5MHz loopt (monitor gaat dan wel aan, maar het beeld blijft zwart), terwijl mijn GeForce 2MX een AGP bus van 83MHz zonder moeite trok. Als je toch wilt overclocken zal je denk ik toch maar je Athlon moeten unlocken.
Me TNT2 m64 is ook geoverclocked, kan het hieraan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA3 schreef op 22 November 2002 @ 23:41:
[...]

Me TNT2 m64 is ook geoverclocked, kan het hieraan liggen?
Ja, klok hem eens terug en probeer het nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 23:52:
[...]

Ja, klok hem eens terug en probeer het nog eens.
geprobeert, en dat helpt neit ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat je videokaart (is een PCI toch?) je verhoogte pci snelheid niet aankan, ik heb dezelfde kaart, en die kan het wel aan, mits een koelertje op de sink geschroefd

ik denk toch dat je eens een agp kaart moet nemen, dan maak je een grote kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 12:24
Bij MSI borden wordt zo'n prog. standaard mee geleverd

Alles is terug te redeneren naar 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Steef1983 schreef op 23 November 2002 @ 11:41:
[...]

Bij MSI borden wordt zo'n prog. standaard mee geleverd
En bij AOpen boarden niet ;(

Ken je niet andere progjes die het wel goed doen bij een open ak2, behalve softFSb/CPUFSB/COLCPU???

Ik heb de nieuwste drivers gedownload en dat werkt ook niet ;(
Ik heb ook via een jumpertje geprobeert en dat helpt ook niet :'(

Weet niemand de oplossing?

[ Voor 27% gewijzigd door GTA3 op 23-11-2002 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hele probleem is in dit geval je KX133 chipset. Deze zijn haast niet over te klokken. In het meest gelukkige geval kan je er 15mhz bijpakken (op je fsb van 200), in een slecht geval 5. M.A.W, je mobo verhinderd je overclock. De enigste manier om goed te kunnen oc-en is een goldfinger device op je athlon zetten zodat je de multipliers kan instellen.

info over het bord:
link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanious
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-01-2023
Verwijderd schreef op 23 november 2002 @ 17:56:
Het hele probleem is in dit geval je KX133 chipset. Deze zijn haast niet over te klokken. In het meest gelukkige geval kan je er 15mhz bijpakken (op je fsb van 200), in een slecht geval 5. M.A.W, je mobo verhinderd je overclock. De enigste manier om goed te kunnen oc-en is een goldfinger device op je athlon zetten zodat je de multipliers kan instellen.

info over het bord:
link
Bij mij ook het probleem hij boot nog op de 7*110=770 MHz, maar na een hele tijd niet echt stabiel meer. Heb hem nu heel stabiel op 7*105=735 MHz en 7*112=784 is volgens me BIOS 750 MHzen dan boot ie al niet meer (MEM op 100 MHz ipv 133)

Ik ga beginnen met WC, dan ga ik denk maar me chipset ook coolen en ik kan met mijn Goldfinger, die ik binnenkort krijg, ff de MP naar 10,5 zetten (10.5*110=1155MHz) :P >:)

Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Jeanious schreef op 23 november 2002 @ 18:17:
[...]

Bij mij ook het probleem hij boot nog op de 7*110=770 MHz, maar na een hele tijd niet echt stabiel meer. Heb hem nu heel stabiel op 7*105=735 MHz en 7*112=784 is volgens me BIOS 750 MHzen dan boot ie al niet meer (MEM op 100 MHz ipv 133)

Ik ga beginnen met WC, dan ga ik denk maar me chipset ook coolen en ik kan met mijn Goldfinger, die ik binnenkort krijg, ff de MP naar 10,5 zetten (10.5*110=1155MHz) :P >:)
Met wat clock je over, ik kan kiezen uit 115 en 120 mhz, en niet ertussen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

COOL DIE WIL IK :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Ik ook :-)

Dacht ik dat ik een n00b was en dat iedereen ditr probleempje ff kon fixen, kan dat neit en blijkt dat ik genaaid ben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb precies hetzelfde probleem als jij hebt.
het is inderdaad zo noob nog niet, een aantal oplossingen die aangedragen worden zijn dat wel.
ik heb als mogelijke oplossingen gehoord:
- beter geheugen. (bullshit, windows start nog gewoon op zelfs :D, en dr zit samsung bij mij in, dus iets meer dan 5 mhz moet ie toch wel extra kunnen.)
- hogere vcore. (mn xptje loopt op normale snelheid stabiel op 1,5V en dan nog met die paar mhz hogere fsb start de pc wel, maar alleen het beeld doet het niet).
- koop een betere videokaart. (ik heb inmiddels 3 kaarten geprobeerd, gf2pro, hercules kyro2, en een xfx gf4ti4200, owja en een pci s3 virge :))
- een ietwat zinnigere mogelijke oplossing, van dabit: agp fastwrites uitzetten en agp op 2x laten draaien. (geprobeerd, maar nog steeds werkt het niet).

ik gooi het er nu maar op dat mn mobo msi k7t turbo (6330 v3) het gewoon niet aankan.
ik weet het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

wat boeit je eigenlijk die 10mhz? als je even spaart en dit sysje verkoopt heb je een vers systeem (met garantie) en kun je met een schone lei beginnen ;)

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
casemodderpoel schreef op 23 november 2002 @ 22:41:
wat boeit je eigenlijk die 10mhz? als je even spaart en dit sysje verkoopt heb je een vers systeem (met garantie) en kun je met een schone lei beginnen ;)
Ik zal erm, 6 maanden meoten sparen, of zelfs meer voor een systeem dat eht een beetje doet, ik ben te jong om te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
*Naald krast over LP :?

Wat?? Van deze theorie heb ik echt nog NOOIT gehoord...

Naar mijn weten is de enige reden om stap voor stap over te clocken, om te voorkomen dat je te ver gaat zonder je grenzen te kennen. Als je het stap voor stap doet, merk je wanneer ie instabiel wordt. Doe je het in 1 keer, dan kan het zijn dat je al VER voorbij die stabiele grens van je hardware gaat, waardoor je oververhitting of waarschijnlijker een ZWARE crash krijgt.

Maar je CPU laten wennen aan het nieuwe ritme...klinkt...errr...zweverig :X

edit - Kunnen wat andere mensen dit aub confirmen? Wil namelijk wel weten wie van ons 2'en er nou onzin zit uit te kramen...

[ Voor 8% gewijzigd door Miletos op 23-11-2002 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
steve_jacks schreef op 23 November 2002 @ 23:00:
[...]
*Naald krast over LP :?

Wat?? Van deze theorie heb ik echt nog NOOIT gehoord...

Naar mijn weten is de enige reden om stap voor stap over te clocken, om te voorkomen dat je te ver gaat zonder je grenzen te kennen. Als je het stap voor stap doet, merk je wanneer ie instabiel wordt. Doe je het in 1 keer, dan kan het zijn dat je al VER voorbij die stabiele grens van je hardware gaat, waardoor je oververhitting of waarschijnlijker een ZWARE crash krijgt.

Maar je CPU laten wennen aan het nieuwe ritme...klinkt...errr...zweverig :X

edit - Kunnen wat andere mensen dit aub confirmen? Wil namelijk wel weten wie van ons 2'en er nou onzin zit uit te kramen...
Ik denk dat jullie allebei gelijk hebben, maar dit is wel offtopic, en ik ben nog steeds radeloos ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 05-10 20:12

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

et ligt niet aan de proc, als die et niet aan kan slaat ie later vast, et probleem zit em denk ik in de AGP bus, ik heb et probleem ook als ik te hoog ga met mijn fsb, dan krijg je geen beeld meer omdat het videogedeelte er de brui aangeeft, of et aan je mobo ligt of aan je brakke videokaart kan ik niet zeggen. Probeer et eens met een nieuwere videokaart. kans dat ie dan wel wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA3 schreef op 23 November 2002 @ 22:49:
[...]

Ik zal erm, 6 maanden meoten sparen, of zelfs meer voor een systeem dat eht een beetje doet, ik ben te jong om te werken...
hoe oud ben je dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mjah, zeg gewoon je leeftijd... hoef je toch niet zo moeilijk om te doen :?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanious
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-01-2023
GTA3 schreef op 23 november 2002 @ 18:28:
[...]

Met wat clock je over, ik kan kiezen uit 115 en 120 mhz, en niet ertussen ;(
Ik heb op mijn mobo (ASUS K7V-T) een JumperFree-mode zitten, dan kun je dus in je bios instellen, maar dan gaat ie niet hoger dan 102 :(.
Als ik die JumperFree uit zet, kan ik met vier dipswitches rommelen had ff een tabelletje gemaakt met alle mogelijke standen
(2^4=16) waarvan er maar 7 werkten, nl. 7*100, 7*103, 7*105
Is niet echt stabiel meer: 7*110
Boot tot windows en hangt dan: 7*112
Komt niet verder dan Bios: 7*115, 7*120

Zal misschien wel beter gaan met chipset, CPU (en GPU) Waterkoeling.

Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

ik gok em rond de 12/13 ofzo, maar wat wil je nou eigenlijk? dat vastslaan is een probleem dat wij niet voor je kunnen oplossen, je systeem kan het gewoon simpelweg niet aan. Wat wil je nou die Duron tot 2.5 Ghz overclocken of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf 13 en ik kan een baan krijgen dus waarom doe je zo moeilik :S

Krantenwijk en zeuren bij papa en mama helpt ook :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 15:04:

krantenwijk = vanwege school (gymnasium) beetjuh moeilijk, weinig tijd
ouders = haten me computerverslaving en willen me niet veel meer gunnen kwa computers ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 21:39

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 15:04:

Damn, 13 jaar en nu al student :D

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 24 November 2002 @ 16:01:
[...]

Damn, 13 jaar en nu al student :D
Een maat van me was 12 toen ie bij me in de klas kwam :Dik ben nu 13 word binnekort 14.en ik bedoel met baan een kratenwijk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je je CPU eigenlijk wel overgelockt of zet je gewoon zo maar ff de FSB hoger want als je dat zomaar doet zonder CPU coolen gaat idd beeld niet meer aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 16:16:
Heb je je CPU eigenlijk wel overgelockt of zet je gewoon zo maar ff de FSB hoger want als je dat zomaar doet zonder CPU coolen gaat idd beeld niet meer aan :)
ik ga naar bios, ik doe me fsb 10 mhz hoger. Me pc is dan 25 graden. Hij doet een sort restart en me beeld gaat niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 21:39

Smarron

The bend

Je zet de FSB 10Mhz hoger ?! Dan gaat het waarschijnlijk niet werken nee. Behalve als je CPU unlocked is.

Ik kreeg mijn AMD Thunderbird al niet eens 5Mhz hoger toen hij gelocked was. Probeer het nu eens met stapjes van 1 of 2. Niet meteen 10.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 24 November 2002 @ 17:01:
Je zet de FSB 10Mhz hoger ?! Dan gaat het waarschijnlijk niet werken nee. Behalve als je CPU unlocked is.

Ik kreeg mijn AMD Thunderbird al niet eens 5Mhz hoger toen hij gelocked was. Probeer het nu eens met stapjes van 1 of 2. Niet meteen 10.
hij zij toch dat het niet gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 09:17
T is heel simpel, athlon classics's kunnen absoluut niet tegen verhogingen van FSB, enige manier is multipleir omhoog zetten. Kan alleen met een goldfinger device.

Mijn athlon 700 op abit KA7-100 moederbord haalde een FSB van 105mhz in win2k/winXP en 107mhz in win98

PS: Softfsb kan meer kwaad dan goed, BLIJF VAN DIE SHIT AF!

Je moederbord is gewoon niet geschikt om te tweaken, 10mhz is een veels te grote stap daarvoor. Gewoon niet doen dus..

[ Voor 27% gewijzigd door Makkelijk op 24-11-2002 17:23 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

GTA3 schreef op 24 november 2002 @ 15:58:
[...]

krantenwijk = vanwege school (gymnasium) beetjuh moeilijk, weinig tijd
ouders = haten me computerverslaving en willen me niet veel meer gunnen kwa computers ;(
kom op zeg, gymnasium, dat stelt t/m de 3e klas toch geen zak voor, daar heb je hooguit 2 uur per dag voor nodig, en dat is al superveel. Krantjes gooien, geld verdienen. al is krantjes wel een van de ergste baantjes, kun je niks zwart blijklussen via een kennis ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
AtomicShockwave schreef op 24 November 2002 @ 18:39:
[...]

kom op zeg, gymnasium, dat stelt t/m de 3e klas toch geen zak voor, daar heb je hooguit 2 uur per dag voor nodig, en dat is al superveel. Krantjes gooien, geld verdienen. al is krantjes wel een van de ergste baantjes, kun je niks zwart blijklussen via een kennis ofzo?
dat kan jah, bijklussen, dat had ik bij me vader al een paar keer gedan, en btw, ik heb meer tijd nodig voor me hw en pws en sos dan een normaalmens, ik ben een idioot namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 09:24

Scighera

swim-bike-run

ochtendwijk
voordelen:
- ongeveer1 uurtje per dag
- E200 per maand
- bonussen
- oud jaar nog eens E250
- 's ochtends dus je bent er er vanaf (niet van: "damn ik m et nog werken vanavond")
- lekker rustig op straat 's ochtends
- Men heeft aanzienlijk meer respect voor een ochtendbezorger dan eentje van de middagkrant

btw, heb het zelf 3.3 jaar gedaan, in een half jaar had ik een game-pc bij elkaar (de goeie oude tijd: _/-\o_ PII350, 64mb PC100, 8mb ATi Rage Turbo, 12MB VooDoo2, A3D1.- geluidskaart, 4.3GB HD, scanner etc

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb t zelfde prob met een k7s5a alleen kan ik alleen maar kiezen uit 100/100 133/100 100/133 133/133 loopt allemaal vast behalve 100/100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Scighera schreef op 24 November 2002 @ 19:15:
ochtendwijk
voordelen:
- ongeveer1 uurtje per dag
- E200 per maand
- bonussen
- oud jaar nog eens E250
- 's ochtends dus je bent er er vanaf (niet van: "damn ik m et nog werken vanavond")
- lekker rustig op straat 's ochtends
- Men heeft aanzienlijk meer respect voor een ochtendbezorger dan eentje van de middagkrant

btw, heb het zelf 3.3 jaar gedaan, in een half jaar had ik een game-pc bij elkaar (de goeie oude tijd: _/-\o_ PII350, 64mb PC100, 8mb ATi Rage Turbo, 12MB VooDoo2, A3D1.- geluidskaart, 4.3GB HD, scanner etc
om 6 uur moet ik normaal opstaan om trein te halen naar school..... dus dat meot wel een hele vroege wijk zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA3 schreef op 24 November 2002 @ 19:56:
[...]

om 6 uur moet ik normaal opstaan om trein te halen naar school..... dus dat meot wel een hele vroege wijk zijn :P
ik sta om 5 uur op afentoe :) maar ik hoef pas om 8 uur weg hiero :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTFS/n00b vraag.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.