Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195
Alle onboard dingen zoals nics, audio, raid controller zitten gewoon op de pci bus, dus zodra je de fsb omhooggooit dan krijgen die apparaten dus ook een hogere PCI bus voor de kiezen.
De meeste moderne moederborden ondersteunen wel verschillende dividers maar ik denk niet dat er een moederbord is die een gelockte pci bus heeft zoals jij het zegt.
Maar mocht ik het verkeerd hebben dan alvast mijn oprechte excuses
De meeste moderne moederborden ondersteunen wel verschillende dividers maar ik denk niet dat er een moederbord is die een gelockte pci bus heeft zoals jij het zegt.
Maar mocht ik het verkeerd hebben dan alvast mijn oprechte excuses
[ Voor 2% gewijzigd door RawPeanut op 22-11-2002 13:32 . Reden: typo's ]
Canon Digital Ixus V3
Verwijderd
Nee, ik heb zelf een AOpen AX3S Pro met onboard een SoundMax "geluidskaart". Op het moment dat ik te ver ga met overclocken werkt deze niet meer. Zoals RawPeanut al anageeft, heeft dit inderdaad te maken met het overclocken van je PCI-bus.
dat heb ik ook, dat komt niet door te ver overclocken, maar doordat dat ding te heet wordt. pleur 'm 'ns in het onderste PCI slot, en keil er 'ns een klein koelertje op, dit kan makkelijk passief. hij gaat volgens mij al kraken boven de 45 C._Droopy schreef op 22 november 2002 @ 13:25:
Ik zit nu namelijk op een SB live! 5.1 audio kaartje en die gaat raar kraken en piepen bij te ver overclocken.
Ik heb er zo'n conrad chipsetkoelertje op zitten, werkt perfect
P.S. ik heb 'n PCI clock van 38mhz, dus dat kan ie makkelijk aan bij jou.
[ Voor 10% gewijzigd door collission op 22-11-2002 14:08 . Reden: iets vergeten ]
dat kraken komt toch door die "latency bug" ...
nee daardoor start een mp3 10-40ms langzamer dan normaal...Mister_X schreef op 22 November 2002 @ 14:33:
dat kraken komt toch door die "latency bug" ...
Pagina: 1