Ik ben zoals de meeste weten op zondag 24-11-02 op de HCC bij Tweakers met mijn Prometeia-Li-Pro de hele dag.
Nou lijkt het me wel leuk om voor een aantal mensen die interresse hebben een GPUvolt mod op hun radeon te doen op de beurs.
Kan iedereen mee kijken hoe het moet en er misschien wat van leren.
Als je interresse hebt laat het hier dan even weten , zodat ik weet of het zin heeft om mijn soldeerbout mee te nemen.
De manier zoals ik het doe is de volt mod binnen 1sec. te plaatsen of te verwijderen. Zodat je niet altijd met de volt.mod moet draaien , en bv dit alleen doet bij benchen.
Wat je zelf mee moet nemen is een:( ik kan het ook meenemen maar dan vooraf melden graag)
1. 9700pro(lijkt mij wel noodzakenlijk)
2. een klein fan stekkertje, driepolig, het mannetje en het vrouwtje(vrouwtje met ongv. 15cm draat eraan)
3. een 8K weerstandje of een 10K VR(potmetertje)
4. en het besef dat het uiteraard op eigen risico gebeurd.
Het resultaat was bij mij met deze spullen een gpuVolt van ongv 1.725volt (standaard meet ik bij een hercules al 1.6v)@430/380(760)
Ook wil ik eventueel de ring op de core verwijderen en als je AS3 meeneemt dit dan ertussen doen zodat je in iedergeval de max koeling hebt van je koeler.
Ik zal er die dag natuurlijk maar een bepaald aantal kunnen doen, dus vol is vol.
Je kan niet vooraf inschrijven, dus gewoon meenemen.
En het is natuurlijk Tweaking
GRATIS 
Nou waar blijven de echte tweakers ??
Ik ga er in iedergeval al 1 doen op de beurs, wie volgt?
Nou lijkt het me wel leuk om voor een aantal mensen die interresse hebben een GPUvolt mod op hun radeon te doen op de beurs.
Kan iedereen mee kijken hoe het moet en er misschien wat van leren.
Als je interresse hebt laat het hier dan even weten , zodat ik weet of het zin heeft om mijn soldeerbout mee te nemen.
De manier zoals ik het doe is de volt mod binnen 1sec. te plaatsen of te verwijderen. Zodat je niet altijd met de volt.mod moet draaien , en bv dit alleen doet bij benchen.
Wat je zelf mee moet nemen is een:( ik kan het ook meenemen maar dan vooraf melden graag)
1. 9700pro(lijkt mij wel noodzakenlijk)
2. een klein fan stekkertje, driepolig, het mannetje en het vrouwtje(vrouwtje met ongv. 15cm draat eraan)
3. een 8K weerstandje of een 10K VR(potmetertje)
4. en het besef dat het uiteraard op eigen risico gebeurd.
Het resultaat was bij mij met deze spullen een gpuVolt van ongv 1.725volt (standaard meet ik bij een hercules al 1.6v)@430/380(760)
Ook wil ik eventueel de ring op de core verwijderen en als je AS3 meeneemt dit dan ertussen doen zodat je in iedergeval de max koeling hebt van je koeler.
Ik zal er die dag natuurlijk maar een bepaald aantal kunnen doen, dus vol is vol.
Je kan niet vooraf inschrijven, dus gewoon meenemen.
En het is natuurlijk Tweaking
Nou waar blijven de echte tweakers ??
Ik ga er in iedergeval al 1 doen op de beurs, wie volgt?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 20:42 ]